נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 יולי 2021, 17:02

הקטע בדיון הזה שאני כל הזמן נזהר לא לעשות עוול לbreath of the wild כי זה ברור לי שהוא שינה את המדיום לתמיד ושהוא הרבה יותר חדשני מDQ11 ואנחנו גם נרגיש את ההשפעה העצומה שלו על DQ12 כמו שאנחנו מרגישים אותה בהוריזון 2.

אבל אני חושב שזה בדיוק מה שמרשים אותך לאסקין ועל זה הויכוח, אתה מעריך את כל הדברים המטורפים והמקוריים שאפשר לעשות עם הרחפן בזלדה, את המקדשים השונים הייחודים את זה שהוא עולם פתוח פרופר בלי פשרות וכו'

אני לא יכול להתווכח עם זה זה שBOTW חדשני יותר ושזה לא יאמן לאן נינטנדו לקחו את הWII U פה.כשאתה רואה את BOTW אתה לפעמים מבין למה נינטנדו האמינו שאולי לWII U יש סיכוי לקאמבק בעזרתו.

אבל תראה את עידן אפילו שהוא מעדיף את BOTW בהרבה מבחינה אומנותית ואישית, ואני מאמין שגם בגיימפלי הוא מעדיף את זלדה בהרבה, הוא עדיין חושב שDQ11 מרשים יותר נטו אם מתייחסים נטו לאיכות הגרפיקה שהוא מציג.

אני יכול לקבל אם בעיניך BOTW יותר יפה אומנותית לאסקין, אני לא יכול להחליט לך מה להעדיף, במיוחד שאני חושב בעצמי שBOTW נראה משגע אומנותית במיוחד שיש גשם וכאלה.

אבל ברור לי שDQ11 מנסה לעשות ההיפך הגמור, ממה שBOTW עושה. BOTW מנסה לחדש בגיימפלי, גם במחיר של פשרות גרפיות על חומרה חלשה יותר ממלא, DQ11
מנסה להיות הDQ המסורתי האחרון לפני שDQ12 טורף את כל הקלפים ומשנה הכל. ובזה? הם לדעתי, הצליחו לעשות את הDQ הכי מרשים שהיה אפשר לעשות על הדור הקודם.

אם הייתי אוכל ארוחת צהריים עם הצוות הייתי לגמרי מוריד בפניהם את הכובע :)

Laskin
Elder
הודעות: 24271
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 14 יולי 2021, 17:05

לא, אני מסתכל רק על הגרפיקה ולא מתייחס לשום דבר אחר
דרגון קווסט 11 נראה כמו משחק בתקציב די נמוך, העולם שומם ו״מת״, מכל בחינה גרפית בערך - botw מרשים יותר. עיצובית, אנימציות, עולם, גיוון… אבל דגש על אנימציות ועיצוב כמובן, שהם הכי בולטים עבורי כשאני שופט גרפיקה של משחק.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 יולי 2021, 17:14

טוב נו לאסקין אמרת גם שהוריזון 2 יותר מרשים מריטרנל, למרות שהוריזון בבירור דור קודם אז כנראה נהיה חייבים לא להסכים :)

הדבר היחיד שאני יכול להגיד שDQ11 לא מצליח לעשות טוב כמו BOTW זה נארוטו וכו' זה שDQ11 לא ננעל עד הסוף על הסל שיידינג המצויר, זה נראה כאילו המפתחים לא הצליחו להחליט אם הם רוצים מראה מסורתי של אנימה או את המראה התלת מימדי של פייקסאר וR&C אלא מנסים ליצור משהו שהוא גם וגם. זה לא אהבתי.

תודה שהחשיפה של DQ12 תהיה מעניינת לפחות :)

Laskin
Elder
הודעות: 24271
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 14 יולי 2021, 17:30

אין בן אדם בעולם (חוץ ממך כמובן) שלא יגיד שהורייזון יפה יותר מריטרנל, זה שיש לו שורשים בדור הקודם לא אומר כלום, יש מליון משחקים מהדור הקודם שיותר יפים מריטרנל.

בקיצור אתה מסכים איתי שכל המשחקים שציינתי הם יותר יפים בתחום הסל שיידינג אז שוב סתם ויכוח על כלום :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 יולי 2021, 17:44

חחח לאסקין באור שאני רואה, ווקסלים זה הפורום הראשון בעולם שבו שמעתי שBOTW נחשב יותר יפה מDQ11 גרפית וכמו שאתה רואה אפילו בווקסלים אין תמימות דעים בעניין.
תביא כבר סוויץ אני רוצה לראות כמה אתה מתפעם מBOTW :)

idan
Veteran
הודעות: 2273
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי idan » 14 יולי 2021, 17:48

לא אמרתי שדרגון קווסט מרשים יותר, אמרתי שהוא נראה כבד או מתקדם יותר. אני לחלוטין עם לאסקין בקטע של גרפיקה או מה הופך משחק ליפה או מרשים יותר, הוא ממש תיאר במדויק איך אני מרגיש כלפי ויזואליה במשחקים ומה סדר העדיפויות שלי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 יולי 2021, 17:51

טוב נו שיהיה, אני אולי במיעוט בווקסלים בנושא, אבל אתם במיעוט עולמי :)

Laskin
Elder
הודעות: 24271
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 14 יולי 2021, 17:59

לא לא, אתה במיעוט עולמי בעניין הזה בסבירות גבוהה, ולגבי הורייזון-ריטרנל אתה אשכרה היחיד ביקום כולו

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 יולי 2021, 18:16

בקיצור למי שאין כוח לקרוא את העמודים הקודמים להלן תקציר של כל מה שהלך בעמודים הקודמים.

למדנו שDQ11 הוא בעצם משחק PS2.... למדנו גם שהחיים שלנו יכולים לרוץ על פס2 עם השנמוכים המתאימים...וגם למדנו שBOTW משחק שרץ על קונסולה עם 2GB זיכרוןת(שלא כולם זמינים למפתחים), יותר מרשים מDQ11 :)

idan
Veteran
הודעות: 2273
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי idan » 14 יולי 2021, 18:41

DQ11 לא יכול לרוץ על הפס2 או 3DS ולו מהטעם הפשוט שאנריל 4 לא תומך בפלטפורמות האלה (גם אנריל 3).

אבל אני לא מבין למה כל כך קשה להבין שמשחק עם ארט סטייל מהמם ואנימציות מדויקות ועולם ריאקטיבי יותר יכול להיות מרשים ממשחק שרק דוחף יותר "גרפיקה". אבל עשינו את הויכוח הזה בפורום לפני כמה שנים ואני טענתי ש BOTW נראה יותר טוב גם מהורייזן הראשון, אז אני לא דוגמא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42168
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יולי 2021, 18:47

DQ11 אולי משכפל את המודל דשא שלו הרבה יותר פעמים מ-BOTW או הטקסטורות שלו חדות פי 16 או שהמודלים שלו עם יותר פוליגונים, אבל עדין הגרפיקה שלו נראת יותר פשטנית משל זלדה. וכשמוסיפים את האנטרקטיביות של העולם, שזה לגמרי אלמנט שנכנס לקטגורית ״כוח״, אז אין לי ספק בכלל ש״רימסטר״ של BOTW שכולל רק את הדברים הכי בנאלים (רזולוציה, גרסה חדה יותר של הטקסטורות או LOD נדיב יותר) יראה הרבה יותר טוב מ-DQ11 ולא רק בקטע של הרושם. זה ש-DQ11 רץ כל כך כבד על הפס4 (900p ב-30fps) זה כבר על המפתחים, אפילו שיש המון משחקי UE4 שרצים על הפס4 ב-900p אז אולי זאת מגבלה של המנוע בזמנו או משהו.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24271
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 14 יולי 2021, 19:02

חוץ מזה, מודל הדשא של botw הרבה יותר יפה, מקבל הצללת סל שיידינג הרבה יותר יפה, הוא זז באנימציה יפה הרבה הרבה יותר, מגיב יותר כשבאים איתו במגע ואפשר לחתוך אותו :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42168
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יולי 2021, 19:25

Laskin כתב:חוץ מזה, מודל הדשא של botw הרבה יותר יפה, מקבל הצללת סל שיידינג הרבה יותר יפה, הוא זז באנימציה יפה הרבה הרבה יותר, מגיב יותר כשבאים איתו במגע ואפשר לחתוך אותו :)

כן, רמת האנטרקציה בBOTW עולה על רוב משחקי הדור פס4, בטח ובטח שעל DQ11, ואלה דברים שבולעים CPU וזיכרון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 יולי 2021, 21:42

DrKeo כתב:
Laskin כתב:חוץ מזה, מודל הדשא של botw הרבה יותר יפה, מקבל הצללת סל שיידינג הרבה יותר יפה, הוא זז באנימציה יפה הרבה הרבה יותר, מגיב יותר כשבאים איתו במגע ואפשר לחתוך אותו :)

כן, רמת האנטרקציה בBOTW עולה על רוב משחקי הדור פס4, בטח ובטח שעל DQ11, ואלה דברים שבולעים CPU וזיכרון.


די נו, גם בLInk to the past יכולתי לחתוך את הדשא על הסופר נינטנדו, זה אומר שהוא משחק יותר מרשים טכנית מDQ11? :lol:
אני בטוח שבDQ12 תוכלו לחתוך דשא כאוות נפשכם ואז פתאום זה יהיה משחק מרשים :)

אתם מדברים כאילו לBOTW אין שממה ריקה המשחק בערך בגרפיקה של AC Black flag בגרסת הX360 שלו וזו עוד מחמאה לBOTW ברור שהוא יכול לדחוף עולם פתוח בגרפיקה הזו.אתה מסתכל על ההרים והסלעים מקרוב אתה נכנס לדיכאון מרוב שהכול מטושטש וLow poly ואפור.

כל מה שיש לBOTW זה סקאלה מטורפת של העולם לעומתו :)

נתראה ב2025 אני מניח ? ;)

DrKeo כתב:DQ11 אולי משכפל את המודל דשא שלו הרבה יותר פעמים מ-BOTW או הטקסטורות שלו חדות פי 16 או שהמודלים שלו עם יותר פוליגונים, אבל עדין הגרפיקה שלו נראת יותר פשטנית משל זלדה. וכשמוסיפים את האנטרקטיביות של העולם, שזה לגמרי אלמנט שנכנס לקטגורית ״כוח״, אז אין לי ספק בכלל ש״רימסטר״ של BOTW שכולל רק את הדברים הכי בנאלים (רזולוציה, גרסה חדה יותר של הטקסטורות או LOD נדיב יותר) יראה הרבה יותר טוב מ-DQ11 ולא רק בקטע של הרושם. זה ש-DQ11 רץ כל כך כבד על הפס4 (900p ב-30fps) זה כבר על המפתחים, אפילו שיש המון משחקי UE4 שרצים על הפס4 ב-900p אז אולי זאת מגבלה של המנוע בזמנו או משהו.


או שאתה יודע נדב...אתה יכול לסמוך על DF שאמרו את זה
's a highly successful conversion of Unreal Engine 4-powered game that even challenged the GPU power of the PlayStation 4,
כשסקוור עשו משחק מרשים על הפס4 עד רמה שהם נאלצים לרדת ל900P זה אומר שסקוור אימפוטנים? אני לא מכחיש שנוטי דוג יכלו להוציא אפילו משחק יותר יפה, או גרילה, או סאקר פאנץ... אבל בוא... אתה יודע על איזו רמה של מפתחים מדובר פה :) או יובי עם ה9000 צוותים שלה :)
כאילו, אין לי איך להוכיח לף אובייקטיבית שהוא פשוט משחק יותר תובעני מBOTW כי גם אם לBOTW היה פורט לPC והיינו מנסים להשוות את דרישות המערכת של שניהם כאינדקציה גסה, היית יכול לטעון שDQ11 דורש חומרה חזקה יותר באשמת המפתחים :)
idan כתב:DQ11 לא יכול לרוץ על הפס2 או 3DS ולו מהטעם הפשוט שאנריל 4 לא תומך בפלטפורמות האלה (גם אנריל 3).

אבל אני לא מבין למה כל כך קשה להבין שמשחק עם ארט סטייל מהמם ואנימציות מדויקות ועולם ריאקטיבי יותר יכול להיות מרשים ממשחק שרק דוחף יותר "גרפיקה". אבל עשינו את הויכוח הזה בפורום לפני כמה שנים ואני טענתי ש BOTW נראה יותר טוב גם מהורייזן הראשון, אז אני לא דוגמא.


אין לי שום דבר להגיד על מישהו שבאופן אישי חושב שארט סטייל מהמם ועולם ריאקטיבי יותר, אבל הויכוח לא היה "מה באופן אישי מרשים אותנו יותר" אלא מה מרשים יותר
באופן האובייקטיבי ביותר.

אם בדעות וטעמים אישיים עסקינן, אפשר ללכת הביתה מבחינתי כי GOT קורע לכולם את התחת לטעמי האישי הסובייקטיבי כאילו בוא כפרה ....

https://thumbs.gfycat.com/AcidicAnnualIrishwaterspaniel-mobile.mp4

Laskin
Elder
הודעות: 24271
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 15 יולי 2021, 00:01

אין אובייקטיבי פה… מה מנצח, תאורה או מספר פוליגונים על המסך? רזולוציה או צל? אנימציה או השתקפות? מודלים או סביבה? אתה מדבר על זה כאילו זה מתמטיקה… יש מצבים של הפרשים עצומים, ואז קשה להתווכח כבר, לדעתי בכל אופן אם תראה לאנשים טריילר *גיימפליי* יפה של זלדה או של דרגון קווסט מסתובבים בעולם - הרוב המוחלט יגיד שזלדה יפה יותר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 15 יולי 2021, 01:24

בחייאת לאסקין DQ11 הוא משחק ברמה של KENA ולפעמים יותר יפה מKENA ושניהם ברמת גרפיקה כמו של KH3 אם, בא לך זה מה שיגיד הישראלי הממוצע הלא גולש בווקסלים :)
BOTW הוא משחק ברמה הגרפית של AC מ2009 בערך.
ובוודאי שאפשר להכריע את הדיון בצורה מתמטית.
DQ11 בגרסה הנורמלית והמקורית שלו, זו שאלוהים התכוון אליה, דורשת 5.5GB זיכרון בעוד BOTW רץ על קונסולה שיש לה זיכרון זמין של 1GB לול, כאילו למחשב שלי ב2009 היה פי 4 יותר זיכרון מזה.הם בכלל לא מאותו דור לאסקין :) יש יותר מדעי מזה?

DQ11 הוא האליטה של הדור שלו בגרפיקה. BOTW הוא משחק מדהים לחומרה שלו ושם זה נגמר

בהצלחה לPS3 עם ה256 זיכרון שלו להריץ אותו.

בא לך שנתחיל לשאול ישראלים? אני מוכן :) אולי הפורום הזה יקבל כמה אנשים חדשים כתוצאה מזה רק תהיה מוכן לתוצאות.
אני כבר מתחיל לדאוג, כל ההתעסקות שלך בVR והמשחקי פינג פונג, כבר הופכים את הגרפיקה לכל כך שולית עבורך שאלה התוצאות. :|

אגב, אם כבר מדברים על משחקים שנראו אשכרה כמו משחק PS2 ביום היציאה שלהם? zelda skyward sword אשכרה היה נראה משחק PS2 בסוף 2011 אבל זה לא משהו שאני יכול להגיד על DQ11 רחוק מכך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42168
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יולי 2021, 02:22

בחייאת לאסקין DQ11 הוא משחק ברמה של KENA ולפעמים יותר יפה מKENA

המשפט הזה לא נכון כמעט בכל הברה שלו :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24271
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 15 יולי 2021, 06:36

אה, דרישות מערכת זה מה שקובע יופי של משחק עכשיו? כן, תמשיך…

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 15 יולי 2021, 13:44

Laskin כתב:אה, דרישות מערכת זה מה שקובע יופי של משחק עכשיו? כן, תמשיך…


ממש לא, אבל התווכחנו מה יגיד הישראלי הממוצע על שניהם, הישראלי הממוצע ירגיש אינטואיטיבית שDQ11 מדור אחר מעל BOTW גם אם הוא לא ידע להגיד שהם מדור אחר דרישות המערכת רק באו לגבות את הפער הדורי הזה במספרים :)

הסירוב שלכם לקבל את זה שDQ11 וKENA שייכים לאותה רמת ויזואלית. אני יכול להסתכל על KH3 DQ11 וKENA ולדעת במידי ששניהם משתמשים באנריל 4 וסוחטים אותו כי הרמה הויזואלית קרובה :)

מנגד זלדה מרשים אותי גרפית, אבל אני מתרשם מהגרפיקה של זלדה, כמו שאני מתרשם שאני רואה את האחיין שלי בן ה5 משחק בפלייסטישן, או כמו שאני רואה אדם בלי יידים מצליח לטפס על הר למרות הכל, אני יותר מתרשם מהיכולת של המפתחים לנצח את המגבלות שהוטלו עליהם מאשר כמו DQ11 שנראה כמו כל מה שחלמתי לפני 21 שנה :)

Laskin
Elder
הודעות: 24271
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 15 יולי 2021, 13:54

לא, כמעט כולם יגידו שBOTW יפה יותר, הרבה יותר. אולי יהיו כמה לקויי ראייה שיסכימו איתך, אם זה גורם לך להרגיש טוב :)
לגבי KENA אתה ממשיך לעשות מעצמך צחוק... KENA מוכיח בדיוק את העניין שכבר סיכמנו - שדרישות מערכת וכמה שהמשחק "כבד" לא אומרים כלום. סביר מאוד להניח שKENA ירוץ הרבה הרבה יותר טוב מDQ11, וזאת למרות שKENA משחק הרבה הרבה יותר יפה. ברמה של דור וחצי יותר יפה.
זה בולט במודלים, בסביבות ובאנימציות. במקרה הזה אין שום אלמנט שיותר מרשים בDQ, להפך מBOTW שנראה מטושטש יותר ויש בו פחות צפיפות דשא מאשר בDQ. וואו, ממש זה מה שגורם לאנשים להתלהב מגרפיקה... שמע, זה באמת ויכוח מגוחך, תחשוב מה שאתה חושב אבל כולם פה אומרים לך שאתה לבד בעניין הזה, אולי כולם לא טועים... אולי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 15 יולי 2021, 14:30

מה שמגוחך לאסקין זה ההתעקשות שלך לפאר משחקי דור קודם (הוריזון 2 BOTW ) על פני משחקים שעולים עליהם טכנית(
ריטרנל, וDQ11 בהתאמה)
בוא פשוט נקרא לילד בשמו, אתה עף על עולמות פתוחים, DQ11 לא סיפק אותך כעולם פתוח וזהו עונשו :)

כמו שאמרתי אני אחכה לראות את תגובתך ב2025 :)

על KENA אם הוא היה דור וחצי מעל DQ11 הPS4 לא היה יכול להריץ אותו אני מזכיר לך שלא רק ששניהם הולכים על מראה גרפי דומה ולא רק ששניהם על אותו מנוע שניהם גם בתכלס, משחקי PS4 אם הPS4 יכול לעשות את זה אז הוא לא יכול להיות דור וחצי חד וחלק.

אבל אני כבר הבנתי שבעולם הלאסקיני זה או שאתה עולם פתוח או שאתה לא קיים :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42168
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יולי 2021, 15:15

DQ11 שנראה טוב מ-KENA זה טיעון יותר מגוחך מריטרנל שנראה הכי דור הבא שאי פעם ראינו :)
אחד נראה כמו סרט אנימציה ״פיקסרי״ (עם כל הכוכביות של זמן אמיתי וכו׳) והשני נראה כמו..
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 15 יולי 2021, 16:35

אני צריך להביא כמה יפנים לפורום ככוח עזר לדיון הזה :)

עשיתם מKENA משחק Late gen פס5. הוא כולה Late gen PS4 ועוד אינדי :)

בטח אם הייתי בוקסלים ב2014 הייתי שומע שSF5 נראה כמו משחק PS2 :)

אבל בסדר זו דעתכם וזכותכם להביע אותה, זה רק יגרום לDQ12 להפיל אותכם עוד יותר.

Laskin
Elder
הודעות: 24271
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 15 יולי 2021, 16:51

אין שום קשר לעולמות פתוחים, אתה כל הזמן מנסה איזו תאוריה אחרת למה אני חושב שמשהו נראה טוב יותר ממשהו אחר וכל פעם מפספס עוד יותר… ואם כבר להפך - העובדה שאחד עולם פתוח חי ונושם ועדיין נראה טוב יותר ממשחק עם עולם שבנוי כמו פפ10 או משחקי פס3 אחרים - זה עוד נקודה לרעתו.
אני שופט רק לפי מה שהעיניים שלי רואות והכל בdq11 נראה כמו low budget מת וחסר עיצוב, מה לעשות?! הוא נראה הרבה יותר טוב מכל da אחר וזה הדבר היחיד שחיובי בגרפיקה שלו, הוא פשוט לא משחק יפה…

אה ושוב השתמשת בטיעון של ״אם הוא היה באמת ככה אז הוא לא היה רץ על הפס4…״ אתה מפספס את כל הנקודה… kena ***נראה*** דור וחצי מעל dq11. לא אמרתי שהוא באמת רץ על דור וחצי מעליו אלא שככה זה נראה. שניהם על אותה קונסולה, אחד נראה כמו משחק פס3 באמת במקרה הטוב והשני נראה כמו סרט אנימציה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 8035
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 15 יולי 2021, 17:26

שקרים, הוא לא נראה כמו פס3. עד שהסדרה שלי נראת cutting edge אני לא אשוויץ בזה? חה. משחק יפה לתפארת. אני לא אבגוד בסדרה שלי ואגיד שKENA נראה יותר יפה, במיוחד לא שזה שקר גמור מארץ השקרים. יכולתי להביא מקורות של איינסידרים שמרוב שDQ11 היה יקר סקוור+סוני+אקאירה טוראימה+היוצרים שלו הביאו כסף לממן אותו אבל לא מנצחים ככה דיונים, זה לא משהו שיגרום לך להגיד "וואלה גלאס, עכשיו ששיכנעת אותי שהושקע פה תקציב מטורף, פתאום הוא יפה בעיני"

לא יפה בעיניך זכותך המלאה, אבל זה כנראה בגלל שאתה שונא את האמנות של אקאירה טוריאמה או שאתה שונא דרגון בול או משהו, כי זה באמת באמת לא הגיוני להגיד שהמשחק לא gorgeous בגרפיקה.

לא נורא נסכים שלא להסכים לאסקין אנחנו רגילים לזה :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 40 אורחים