נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 24146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 16 יולי 2025, 15:48

KZ דוגמא שמתאימה לתקופה בה גרילה הביאה משחקים ברמה הזו… גרילה עלתה רמה ומצופה ממנה ליותר היום, אבל כן - אינסומניאק הביאו משחק מעולה חצי שנה אחרי שיגור הקונסולה, של 11 שעות אם רצים עליו אבל יכול להיות גם 30 שעות, אז אני מדבר על משהו מהודק וקטן יותר, שכמו ראצ׳ט ישתמש בגימיקים של הדור הבא ויעמוד על ממוצע של מינימום 88. נשמע לי מעולה. אינסומניאק וגרילה גדלו בשביל לעבוד על 2 משחקי AAA במקביל, גם נוטי דוג וסנטה מוניקה יכולים.

ואני לא סתם פינטזתי משום מקום, היו על זה שמועות… אגב נוטי דוג אמרו שיש להם משחק נוסף סודי בפיתוח כך שנראה שסוני אכן הבינו שזה הכיוון הנכון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42019
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יולי 2025, 15:59

זה ממש לא נכון, KZ2 היה עם ממוצע 91, אחריו KZ3 היה עם 84 והורייזן שיצא אחרי SF היה 89. כלומר SF עם ה-73% הוא חריג, וכל הביקורות קרעו אותו בגלל שהוא הרגיש rushed. גם כל ההרצאות פוסט-מורטום של גרילה עליו מדברות על איך הוא היה מירוץ לסיום ושהם לא הספיקו לישם חצי ממה שהם רצו. KZ:SF הוא הגדרה קלאסית של משחק שיגור בעייתי כי לא היה לו זמן פיתוח מספק ותאריך שיגור סופר קשוח כי עבור סוני הוא היה אמור להיות מרכז השיגור של הקונסולה. חוץ מזה איך KZ:SF בכלל מתאים לתאור שלך אם עבדה עליו כל החברה והוא היה בפיתוח בייסיקלי 3 שנים שזה לא כזה קצר לדור הפס4? הוא היה צריך עוד שנה בתנור כדי לצאת משחק טוב, ואז הוא היה 4 שנים בפיתוח על ידי כל החברה שזה ליטרלי כל משחק בדור הפס4.

ובנוגע לראצ׳ט, עבד עליו צוות שלם במשך 5 שנים, אף אחד לא נקרע מהצוות פיתוח הראשי או עבד על שני משחקים במקביל כמו שאמרת בהודעות הקודמות. אין לו קשר למה שאתה מתאר. אם הזזת את קורות ועכשיו מה שאתה מדבר עליו הוא להקים צוות סנטה מוניקה 2 שפשוט עושה משחקים כמו צוות 1 אז אחלה, אבל זה לא מה שדברת עליו מקודם.

אני תמיד בעד לפתוח צוות 2 ולהחזיק אצבעות שהם יהיו איכותיים כמו המקורי. אבל לצערנו נדיר שזה קורה, יש מצב ש-Playground הראשונים שהצליחו לעשות את זה מזה שנים. הפעם האחרונה שאני חושב שזה קרה בהצלחה היה פחות או יותר לפני עשור עם הצוות של Jedi שנבנה כמעט מאפס בריספון. אפילו גרילה שניסו לעשות את זה איכשהו קרסו לתוך צוות אחד שוב ועל הורייזן 2 כל החברה עבדה. נדיר שזה עובד.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 16 יולי 2025, 17:24

אתה באמת
חושב שאם אעבור על הקרדיטים של ספיידרמן 2 וראצ׳ט האחרון - אני לא אמצא את אותו שם בשניהם, לפחות 50 פעמים?
לדעתי בתפקידים טכניים לבד כמו מנוע וכו אני אמצע אפילו 30 בערך, שעבדו על שניהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42019
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יולי 2025, 17:46

אתה תמצא את השמות של כל האנשים שעובדים באינסומניאק, אלפי שמות של קבלנים מאסיה, שמות של כלבים וילדים שנולדו במהלך הפיתוח... תמצא הכל. יש הבדל בין זה לבין ״שיעבדו על שני המשחקים במקביל״.

הזזת את ה-goal posts משמעותית, התחלת בלפתח שני משחקי 20 שעות על ידי פיצול הצוות, אז עברנו ללהסית אנשי צוות בעזרת דילול הצוות המקורי כדי שיעשו משחק AAA קצר במקביל ומהר ואיכשהו סיימנו בראצ׳ט - משחק שצוות ותיק ונפרד פתח במשך חצי עשור.

אם רוצים לפתוח צוות שני, לבריאות. אבל להתחיל לדלל את הצוות המקורי ולפגוע בפיתוח? מה פתאום, קבלנו מזה מספיק בדור הזה. וכל זה כדי לקבל ״ראצ׳ט״, לא יכלת לבחור משהו פחות meh? יאללה חלאס, די להתעלל בצוותי פתוח, כל האסטרטגיות האלה של להרוס צוותים הגיעו עד לכאן. שישבו עם ערכת הפיתוח של החומרה הכי מתקדמת שיש להם וישבו על התחת 5-6 שנים ויפמפמו משחק החוצה. זה לא אסטרופיסיקה, זה ליטרלי איך כל משחק גדול אי פעם פותח.

סנטה מוניקה הם חד קרן, להפוך אותם לאובסידיאן או אינסומניאק, מלכות ה-80 שאף פעם לא מצליחו להתעלות לגדולה, זה חתיכת מהלך מדכא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 16 יולי 2025, 19:16

אני מסכים, ובכלל, הסטודיו היחיד שהצליח לפתח במקביל כמה משחקי AAA עד היום מסוני הם אינסומניאק, וגם כאן מדובר ב-tier אחד מתחת לזה של המפלצות האמיתיות כמו ND ו-SSM.
אני ארחיק ואומר שהכי רחוק שסוני אי פעם הצליחה להגיע עם צורת העבודה הזו של 2 צוותים שמפתחים במקביל AAA היה עם U3 ו-TLOU אי שם בדור הפס3 ולאחר מכן הגיעה ההתרסקות עם U4 וכל מה שקרה בעקבות כך שדי ריסק את המודל הזה.
אבל אני חייב להודות שיותר מעסיק אותי על מה קורי עבד כל השנים האלה מבחינת פרוטוטייפינג וקונספט, הוא לגמרי שידר שהוא סיים עם GOW והוא רוצה, ואני מצטט "Create something of my own" ואז הוא הולך ומפתח...עוד GOW? אם מדובר במגה AAA של SSM אני מתקשה לראות מצב שקרייטוס לא הדמות הראשית, תמיד הנחתי שהמשחק של לוקי היה הפרויקט GaaS שבלופוינט פיתחו כי מדובר בהימור נמוך יותר.

Laskin
Elder
הודעות: 24146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 16 יולי 2025, 19:30

אנשים שעובדים על מנוע של משחק לא עובדים על משחק כל 5 השנים שהוא בפיתוח. אנשים שעושים את הקונספט ארט לא ממשיכים ועושים אותו כל חמש השנים שהוא בפיתוח. גם לא אנשים שכותבים את התסריט, שעושים את האנימציות (תלוי איזה), או את הסאונד דיזיין ואפקטים ויזואליים. יש תפקידים שצריך יותר בתחילת פרויקט, יש יותר באמצע ויש יותר בסוף, וכשהתפקיד שלך בתחילת המשחק מסתיים או יורד משמעותית - אתה יכול לעבוד על המשחק השני שהחברה מפתחת, ואני משוכנע עוד מבלי שבדקתי - שזה בדיוק מה שקורה למשל באינסומניאק. אז כן, לדעתי לא צריך לגייס יותר מ-50-100 אנשים נוספים בשביל משחק בהיקף קטן יחסית. עדיין ייקח לפחות 4 שנים, אבל זה בסדר גמור, ולצוות השני ייקח יותר כמו 6 שנים אם הם לא עושים משחק סופר ענק של 100 שעות. זה לא צריך לפגוע באיכות הסופית, ממש לא, ולדעתי זה יכול להוביל ליותר לקיחת סיכונים ופרויקטים מקוריים יותר.

אתה יכול לקרוא לראצ׳ט meh עד מחר, אבל מדובר במשחק עם ממוצע 88, סה״כ 2 נקודות מתחת לדונקי קונג שעבדו עליו כמעט 8 שנים לפי הדיווח האחרון.

אפ בסביבות 2010 נוטי דוג הצליחו לעבוד על 2 משחקי 95 פלוס מינוס במקביל עם 200 עובדים, אני לא רואה סיבה שלא יוכלו לעשות זאת עם ה-500 בערך שיש להם היום. העובדה שהיו להם בעיות עם אנצ׳רטד 4 כשהם עבדו על משחק אחד לא אומרת הרבה לגבי מעבר בחזרה לשני משחקים במקביל, לדעתי.
אם אינסומניאק מצליחים להביא משחק של 90 ומשחק של 88 כשהם עובדים במקביל, למה שסנטה מוניקה ונוטי דוג לא יצליחו לעשות עבודה טובה יותר כמו בעבר? ברור, משחקים מורכבים יותר היום, אבל לאינסומניאק יש איזה גלולת פלא בלעדית? זה אולי לא יהיה פשוט אבל אני מעדיף את זה בהרבה מאשר שיעבדו על משחק אחד בלבד שאולי ייכנס לצרות פיתוח ולך תדע אם יהיה לטעם שלי או שלך. לפצל לשני צוותים נשמע לי מעולה לכל סטודיו שאני אוהב.
ושוב, נוטי דוג לפי הדיווחים עושים את זה.
אצל סנטה מוניקה זה היה מה שאמרו כל השנים, לא יודע מה קורה עם זה אבל זה לגמרי היה נשמע ככה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42019
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יולי 2025, 20:27

זה לא נכון, אנשי המנוע, האנימציה וכו׳ כולם עובדים קשה מתחילת ועד סוף הפיתוח. היחידים שזה באמת חל עליהם זה אנשי הקונספט ארט ולכן זה תחום שיוצא לא מעט למיקור חוץ.

מה שכן, בזמן הפרי-הפקה לא צריך את כולם וזה זמן טוב לעשות רימאסטרים או TLL למניהם, אבל מדובר בשנה עד שנתיים בפיתוח של משחק עם מחזור פיתוח נורמאלי וזה קןרה לא מעט בזמן סיום פיתוח המשחק הקודם. זה לא מספיק שעות אדם כדי לפתח אפילו התחלה של משחק חדש, גג הרחבות למשחקים שהפס יצור שלהם כבר רץ בכל המהירות או רימאסטרים.

אם אתה חושב שגילית את אמריקה עם איזו אסטרטגיה קסומה שבזכותה צוות אחד יכול לפתח שני משחקים במקבל אז אתה טועה.

אתה אולי ״לא רואה סיבה״, אבל כל התעשיה כן רואה ולכן כמעט אף אחד לא עושה את הערבוביה הזו שאתה מדבר עליה. ואני לא חושב שאתה כנה עם עצמך כשאתה משווה משחקי אינסומניאק לנוטידוג, עם איזה ציון שראצ׳ט או ספיידרמן לא יקבלו בגלל סיבה כזו או אחרת כולם פה יודעים שההפרש בין משחקי אינסומניאק ונוטידוג/סנטה מוניקה הוא אסטרונומי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42019
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יולי 2025, 20:35

אגב לא הייתי מציין את הפיתוח המקבילי של אנצ׳רטד ו-TLOU כמשהו חיובי כי בזמן שאנצ׳רטד 3 ו-TLOU יצאו מצויינים, אנצ׳רטד 4 שפותח שנתיים במקביל ל-TLOU נכנס לספירלה קשה והיה צריך להקריס את החברה בחזרה לצוות אחד בכדי להציל אותו. לא בדיוק נקודות חיוביות לשיטה. והרי בול אותו דבר קרה לגרילה עם HFW, הם גדלו בטרוף בשביל לפתוח עוד שני צוותים ועד סוף הפיתוח שך HFW כל הצוותים קרסו לאחד שעבד על HFW.

ואגב אין לי בעיה עם לפתוח צוות שני. יש לי בעיה עם כל ההמצאות אלה של לדלל את הצוות המקורי, לעשות חברי צוות שמקפצים בין משחקים, לחצות את האורך של המשחק הראשון בחצי וכו׳.

בואו נהיה כנים, סוני כמפיצה די בצרות, צרות שהיא הכניסה את עצמה אליהן. מה שהמפתחות שלה צריכות זה חופש וזמן, לא מגבלות ולא הזיות. הם לא צריכים שיזרקו עליהם gaas או פרוייקטים מקביליים או שיסוע של הצוות פיתוח או לשנות להם את הscope של המשחק. מה שהם צרכים זה שיתנו להם לעבוד בשקט שנים ברצף על החומרה הכי מודרנית. זהו.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Warrior
הודעות: 829
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 16 יולי 2025, 20:39

DrKeo כתב:
לי אין שום רצון למשחקים קטנים מסנטה מוניקה, נוטידוג, valve ושאר החברות שאני מצפה מהן לחווית AAA ממיסת מוחות. מה המטרה של זה, לסמן V שיש משחק סנטה מוניקה לפס5? אני רוצה שהן יעבדו כמו שצריך על משחקי AAA ענקיים, בלי רימאסטרים, בלי לעבוד על חומרה מיושנת, בלי הסחות דעת במשחקי GAAS.


נכון, כאשר ואלב עשו את פורטל ואת TF2 הם התקבלו בכתף קרה.

אני באמת הראשון פה שצריך לציין את השמועות החזקות מאוד על משחק GOW 2.5D ביוון העתיקה בסגנון מטרוידואניה שמיועד ל 2026?

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 16 יולי 2025, 20:46

המשחק הזה בסבירות מאוד גבוהה לא בפיתוח של SSM ברמת in house.

Laskin
Elder
הודעות: 24146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 16 יולי 2025, 21:01

כן, המשחק הזה ספציפית כנראה על ידי צוות אחר, שכחתי את השם, משהו עם cat נראה לי… לפי השמועות

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7924
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 17 יולי 2025, 17:11

bling כתב:זה אין ספק.

אגב למה גלאס נטש בגלל שלא הסכימו עם הקביעה שלו ש GTA3 על הפס2 לא היתה חווית דור הבא בזמנו? :oops:


אין לי בעיה בכלל שלא מסכימים איתי שGTA 3 הוא לא AAA זה לא האישו .זה ברור לי שזו היה הוט טייק של ההוט טייק אני פשוט הרגשתי שהבאתי תוכן וחדשות מעניינות באותו זמן ומתייחסים רק להוט טייק הזה של הGTA 3 שיכולנו לדבר על דברים הרבה יותר מעניינים מזה שקרו ממש באותו יום. לכל אחד יש את הדעה שלו וזה לגיטימי לגמרי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי bling » 17 יולי 2025, 20:01

טוב לא כזה דרמטי זה פורום אתה יודע. מנחש שהיית צריך קצת הפסקה מחפירות :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7924
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 21 יולי 2025, 13:18

אגב על ghost of yotei אני חייב להיות כנה ולהגיד שההדגמה די הורידה לי ממנו, אני עדיין אשחק בו, אבל מתישהו ב2026 הוא יותר מדי דומה לקודם לדעתי.
זה אשכרה נראה כמו חבילת DLC שהורחבה למשחק מלא עם גיבורה במקום ג'ין.

על זה סאקר פאנץ בזבזו 5 שנים? ישבתי כל ההדגמה והרגשתי "כבר שיחקנו במשחק הזה לפני 5 שנים" מאכזב אתה מצפה מקונסולה חדשה להביא חוויה גרפית וגיימפלי שהיא 180 מעלות ממה שהפס4 עשה וזה לא קורה פה.

אני מקווה שקורי עושה רייבוט לUncharted או עוד פעם לGOW כמו שחלק מהשמועות טוענות כי סאקר פאנץ לחלוטין השתינו על המיטה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42019
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 יולי 2025, 21:47

No rest for the wicked, המשחק החדש מהיוצרים של אורי Moon, הולך דלג על האקסבוקס בשלב הזה כי גרסת הפס5 היא ״מה שהכי הגיוני כרגע״. אם למישהו היה ספק שאקסבוקס שרפו כל גשר אפשרי...
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 יולי 2025, 23:14

אאוץ׳… ועוד אחרי ההיסטוריה שלהם עם מיקרוסופט

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42019
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יולי 2025, 10:22

Laskin כתב:אאוץ׳… ועוד אחרי ההיסטוריה שלהם עם מיקרוסופט

לא רק פרטנרים של מיקרוסופט, הוא הוכרז ב-VGA 2023 לפס5, סטים ואקסבוקס וחצי שנה מאוחר יותר היה בתצוגה של מיקרוסופט ב-E3 2024. זה פשוט לא יאומן, הקריסה של מיקרוסופט בהליכי האצה מביכים במיוחד. ממש מעניין מה הם יעשו עם הקונסולת דור הבא, כי באסטרטגיה הנוכחית אני לא רואה אותה מוכרת 20 מליון יחידות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1413
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 22 יולי 2025, 10:30

ימכרו קופסה בלי כלום ויכתבו עליה "This is an Xbox"...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42019
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יולי 2025, 10:37

דווקא עם זה אין לי שום בעיה. נניח סטיק שמתחבר לטלביזיה ומתפקד כ-OS של אקסבוקס וכשמריצים משחק הוא משגר את XCLOUD, בהחלט רעיון ולידי שיכול לעבוד ביום ש-XCLOUD יהיה ברמה של GEFORCE NOW. הבעיה של מיקרוסופט היא לא שהיא מרחיבה את הפלטפורמה שלה, הבעיה היא שהיא שוברת את הפלטפורמה שלה עד שלא ישאר ממנה כלום.

אקסבוקס יכולה להיות קונסולה, היא יכולה להיות XCLOUD, היא יכולה להיות אפליקציה בטלפון או במחשב. אפל עושה את זה, אתה יכול להתחבר ל-echo system שלהם מכל מקום, אפילו לחלקים ממנו ב-PC ואנדרואיד (למשל apple music או TV זמין בערך בכל מקום). אבל מה שלא עושים זה לעוקר את הקרביים של הפלטפורמה שלך ולפזר אותם לכל מקום עד שהפלטפורמה שלך הופכת לעיסה חסרת אישיות או תוכן.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1413
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 22 יולי 2025, 10:52

מה, כמו אפל TV?

Laskin
Elder
הודעות: 24146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 יולי 2025, 16:29

ממה שקראתי המקרה של no rest for the wicked הוא זמני, כמו עם BG3… פשוט מתעלמים ממנו בשיגור ואחר כך יטרחו כנראה עם הפורט שלו. הוא כן יוצא מתישהו לקונסולה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42019
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יולי 2025, 17:08

זה מה שאמרתי, שהוא מדלג על אקסבוקס בשלב הזה. הם לא טורחים עם גרסת אקסבוקס בנתיים כי... ברור לכולנו למה. קונסולה נטושה, גם מי שיש לו אחת משחק על הפס5 או ה-PC שלהם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 יולי 2025, 17:43

חשבתי ש״מדלג בשלב זה״ הכוונה שלא נמצא בתכנון בכלל

Hypno
Warrior
הודעות: 829
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 22 יולי 2025, 22:56

'לשרוף גשרים'. לא יאומן כמה אג'נדה מנסים לשפוך להגיון כלכלי בריא.
מפתחת שיכולה לפתח רק גרסת קונסולה אחת בוחרת לפתח לקונסולה הכי פופולארית ולא לזו שבמקום האחרון. וואו, hold the presses.

הפיגור של מיקרוסופט מהפס5 התחיל הרבה לפני שהם הכריזו ב 2024 על משחקים שיגיעו לפלייסטיישן. כמה אפשר לסלף את המציאות?
מיקרוסופט נכשלו ב 4 שנים ראשונות של הדור, לא סיפקו משחקים וכך הפער התרחב.
לא מולטיפלטפורם. לא תמיכה בפלייסטיישן. פשוט עוד דור שמיקרוסופט לא הצליחה לספק את הסחורה עם אסטרטגיית הקונסולות הקלאסית.

ולמי אכפת ממשחק Early Access? את מרבית שחקני הקונסולות הוא לא מעניין.

Laskin
Elder
הודעות: 24146
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 יולי 2025, 23:16

אבל הם לא מפתחים רק לקונסולה אחת, הם גם מתעדפים את הסוויץ׳ 2 שמכרה מן הסתם בינתיים הרבה פחות מאשר הפלייסטיישן 5 ושפיתוח עבורה יצריך הרבה יותר עבודה מאשר לאקס בוקס, שקרובה מאוד לפיתוח של משחק לפס5.
זה מכוון. הם רואים את הכיוון שמיקרוסופט לוקחים ואת ההתנהגות הצרכנית של הלקוחות שלהם בדור הזה, והם לוקחים צעד אחורה.
החברה הזו בנתה את השם שלה תחת מיקרוסופט והוציאה את שני המשחקים שהפכו אותם לשם של דבר בתעשייה תחת ההפצה של מיקרוסופט. זה לגמרי נחשב ״לשרוף גשרים״.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 41 אורחים