אם נקח את gta4 לרגע ונפרק אותו לגורמים מה קבלת? שוטר נוראי, משחק נהיגה די גרוע ושליטה מזעזעת בדמות (וגם אם לא תסכים עם הניתוח הספציפי הזה כנראה שלפחות תסכים שהירי לא ברמה של שוטר, שהנהיגה לא ברמה של משחק מכוניות והשליטה בדמות מסורבלת). אז איך משחק כזה מקבל ממוצע 97? כי הוא משחק ארגז חול שנותן לך לעשות ככל שתרצה בעיר חיה ונושמת וזה עושה אוסף של מכניקות גרועות כיפיות.
עכשיו נסתכל על בטמן, לא ארקם סיטי אלה ארקם אסיילם המקורי. מה הקשר שלו לgta? לא קיים. לקראקדאון/סיינט רו/פרוטוטייפ? לא קיים. לאינפמס? אין שמץ של קשר בינהם. ארקאם אסיילם ואינפמס הם שני משחקים שהקשר בינהם הוא חסר כל בסיס, לא קשורים בעליל ואם ב2009 אחרי ששחקת בארקאם אסיילם הייתי אומר לך שארקאם אסיילם, משחק מכות והתגנבות מטרויידווניה בשלבים סגורים, דומה לאינפמס, משחק אקשן סופרגיבור סנדבוקס בעיר פתוחה (סגנון מאוד פופולרי כשאינפמס 1 יצא, אני יכול לחשוב על 4 משחקים כאלה רק בתקופת יציאה שלו), היית צוחק לי בפנים.
אז עכשיו אחרי שבססתי שאני חושב שזה הזוי להשוות את בטמן לאינפמס, שזה בערך הגיוני כמו להשוואת את אינפמס לברנאווט, אני הולך להשוות בינהם:
1) בטמן בכלל לא התחיל כמשחק עולם פתוח, הוא היה משחק סגור לגמרי. המכניקות שלו פשוט מעולות, אתה יכול לסגור את בטמן בחדר עם אוייבים במשך שעות וזה יהיה כיף לא נורמאלי והמשחק גם עושה את זה שוב ושוב. לעומת זאת אינפמס, לדעתי האישית, הוא משחק עם מכניקות רעות מאוד. פלטפורמה אוטומטית, דביקה וחסרת כל כיף ומערכת ירי מגושמת. אז בהמשך ישיר לפסקה הראשונה שלי על gta, אם תבטל את העולם הפתוח תקבל בבטמן משחק מצויין ובאינפמס משחק מחורבן ולכן העולם הרבה יותר חשוב באינפמס מאשר בבטמן.
2) בטמן לא מתימר להיות משחק עולם פתוח, הוא אפילו לא נותן לך עיר, הוא סתם נותן לך כמה בלוקים להשתעשע בהם בין משימות בשביל הכיף ולהרגיש קצת בטמן. השלבים האמיתיים, הגיימפליי האמיתי של בטמן, נמצא תמיד בתוך שלבים גדולים וסגורים שלא קשורים בשום צורה לעיר. העיר היא פלפל בין לבין, לא הגיימפליי של המשחק. באינפמס העיר היא כל מה שיש לך, אין שלבים נרחבים שבהם המשחק מתרחש, העיר זה המשחק.
An open world is a type of video game level design where a player can roam freely through a virtual world and is given considerable freedom in choosing how or when to approach objectives.
3) בטמן מדגיש אפילו יותר שהוא לא מנסה לעשות עיר בזה שאין שם אזרח אחד, אין שם מכונית אחת, אין שם כלום. זה שלב ריק,בלוק של כלא, אין שום התימרות של עיר. באינפמס הם מנסים, עושים הולכי רגל אבל בכמות מגוחכת, עושים מכוניות נוסעות אבל הן נעלמות 15 מטר מהמצלמה ומתאיידות לאויר. לפעמים לנסות ולהכשל נראה פחות טוב מלא להתימר. סאקרפאנצ׳ מתימרים לעשות עיר נורמאלית וחיה, רוקסטדי לא.
4) אינפמס שייך לסגנון משחק של משחקי הסנדבוקס, המשחקים האלה נותנים לך עיר מלאה בדברים כדי שתוכל להשתולל איתם. קראקדאון נותן לך לערום 10 מכוניות ולראות לקילומטרים, gta מפוצץ את רחוב במכוניות והולכי רגל שעושים את ההשתוללות עם הרובה והrpg כיף לא נורמאלי וכנל בסיינטס רו. אינפמס לא נותן לך שום דבר מזה, הוא נרגיש כמו התחתית של התחתית של משחקי הסנדבוקס מהבחינה הזאת בגלל העולם שלו. בטמן הוא מטרויד או קסלווניה, רק זה שהוא נותן לך להסתובב בעולם חצי פתוח בין משימה למשימה שם אותו מעל כל משחקי מטרויידווניה קיים כסוג של שיא בפתיחות וחופש.
DrKeo כתב:אם נקח את gta4 לרגע ונפרק אותו לגורמים מה קבלת? שוטר נוראי, משחק נהיגה די גרוע ושליטה מזעזעת בדמות (וגם אם לא תסכים עם הניתוח הספציפי הזה כנראה שלפחות תסכים שהירי לא ברמה של שוטר, שהנהיגה לא ברמה של משחק מכוניות והשליטה בדמות מסורבלת). אז איך משחק כזה מקבל ממוצע 97? כי הוא משחק ארגז חול שנותן לך לעשות ככל שתרצה בעיר חיה ונושמת וזה עושה אוסף של מכניקות גרועות כיפיות.
עכשיו נסתכל על בטמן, לא ארקם סיטי אלה ארקם אסיילם המקורי. מה הקשר שלו לgta? לא קיים. לקראקדאון/סיינט רו/פרוטוטייפ? לא קיים. לאינפמס? אין שמץ של קשר בינהם. ארקאם אסיילם ואינפמס הם שני משחקים שהקשר בינהם הוא חסר כל בסיס, לא קשורים בעליל ואם ב2009 אחרי ששחקת בארקאם אסיילם הייתי אומר לך שארקאם אסיילם, משחק מכות והתגנבות מטרויידווניה בשלבים סגורים, דומה לאינפמס, משחק אקשן סופרגיבור סנדבוקס בעיר פתוחה (סגנון מאוד פופולרי כשאינפמס 1 יצא, אני יכול לחשוב על 4 משחקים כאלה רק בתקופת יציאה שלו), היית צוחק לי בפנים.
אז למה משווים פה את בטמן לאינפמס אפילו שאין שמץ של קשר בינהם? כי בשניהם קיימת עיר? אז למה נראה לאנשים מגוחך להשוות את אינפמס ו-gta אבל הגיוני לגמרי להשוות את אנפמס ובטמן?
אז עכשיו אחרי שבססתי שאני חושב שזה הזוי להשוות את בטמן לאינפמס, שזה בערך הגיוני כמו להשוואת את אינפמס לברנאווט, אני הולך להשוות בינהם:
1) בטמן בכלל לא התחיל כמשחק עולם פתוח, הוא היה משחק סגור לגמרי. המכניקות שלו פשוט מעולות, אתה יכול לסגור את בטמן בחדר עם אוייבים במשך שעות וזה יהיה כיף לא נורמאלי והמשחק גם עושה את זה שוב ושוב. לעומת זאת אינפמס, לדעתי האישית, הוא משחק עם מכניקות רעות מאוד. פלטפורמה אוטומטית, דביקה וחסרת כל כיף ומערכת ירי מגושמת. אז בהמשך ישיר לפסקה הראשונה שלי על gta, אם תבטל את העולם הפתוח תקבל בבטמן משחק מצויין ובאינפמס משחק מחורבן ולכן העולם הרבה יותר חשוב באינפמס מאשר בבטמן.
2) בטמן לא מתימר להיות משחק עולם פתוח, הוא אפילו לא נותן לך עיר, הוא סתם נותן לך כמה בלוקים להשתעשע בהם בין משימות בשביל הכיף ולהרגיש קצת בטמן. השלבים האמיתיים, הגיימפליי האמיתי של בטמן, נמצא תמיד בתוך שלבים גדולים וסגורים שלא קשורים בשום צורה לעיר. העיר היא פלפל בין לבין, לא הגיימפליי של המשחק. באינפמס העיר היא כל מה שיש לך, אין שלבים נרחבים שבהם המשחק מתרחש, העיר זה המשחק.
3) בטמן מדגיש אפילו יותר שהוא לא מנסה לעשות עיר בזה שאין שם אזרח אחד, אין שם מכונית אחת, אין שם כלום. זה שלב ריק,בלוק של כלא, אין שום התימרות של עיר. באינפמס הם מנסים, עושים הולכי רגל אבל בכמות מגוחכת, עושים מכוניות נוסעות אבל הן נעלמות 15 מטר מהמצלמה ומתאיידות לאויר. לפעמים לנסות ולהכשל נראה פחות טוב מלא להתימר. סאקרפאנצ׳ מתימרים לעשות עיר נורמאלית וחיה, רוקסטדי לא.
4) אינפמס שייך לסגנון משחק של משחקי הסנדבוקס, המשחקים האלה נותנים לך עיר מלאה בדברים כדי שתוכל להשתולל איתם. קראקדאון נותן לך לערום 10 מכוניות ולראות לקילומטרים, gta מפוצץ את רחוב במכוניות והולכי רגל שעושים את ההשתוללות עם הרובה והrpg כיף לא נורמאלי וכנל בסיינטס רו. אינפמס לא נותן לך שום דבר מזה, הוא נרגיש כמו התחתית של התחתית של משחקי הסנדבוקס מהבחינה הזאת בגלל העולם שלו. בטמן הוא מטרויד או קסלווניה, רק זה שהוא נותן לך להסתובב בעולם חצי פתוח בין משימה למשימה שם אותו מעל כל משחקי מטרויידווניה קיים כסוג של שיא בפתיחות וחופש.
הגרסה הקצרה היא כזאת, אם נעשה דימוי קצר, אתה בעצם מתפלא למה נהיגה מחורבנת מפריעה לי במשחק מירוץ אבל לא מפריעה לי במשחק אסטרטגיה. התשובה פשוטה, באחד זאת כל מהותו ואם הוא כושל בזה הוא כושל בהכל ובשני זה סתם פלפל קל למשחק שיהיה מדהים גם אם תזרוק את זה לגמרי מהמשחק. וכל זה בלי להכניס בכלל למשוואה שהאחד רץ על קונסולה בת 8 שנים והשני רץ על קונסולה חזקה פי 10 עם פי 16 יותר זיכרון, הציפיות ״טיפה״ יותר גבוהות ממשחק עם יותר מפי 10 משאבים.
Stick כתב:תשמע, אתה טוחן מים. כבר הסכמתי שבעניין הזה יש אמת ואתם באמת צודקים במידה מסוימת, אבל מצד שני אתה ממשיך לטעון שיש שחור ויש לבן וזה בכלל לא ככה.
לפרק גורמים של משחק ולשפוך עליהם אור שלילי אתה תמיד יכול. הנה, מה יש לבאטמן? מערכת קרב מאוד מאוד פשטנית שעובדת טוב והיא כנראה הנקודה החזקה של המשחק, מערכת התגנבות שטחית שעובדת די רע ועיר שתרצה או לא היא חלק מהמשחק והיא ריקה ומתה (בלי קשר להאם ניסו או לא ניסו, פשוט עובדות.) וגם אם לא תסכים עם הניתוח הספציפי הזה, תסכים שמערכת הקרב לא ברמה של GOW/DMC או אפילו darksiders, שההתגנבות לא ברמה של משחק התגנבות ושעיר היא כנראה המתה בהיסטוריה. אז איך סיטי הוא משחק של 94?
בקיצור, לפרק גורמים זה לא שיטה, המשחק הוא משחק עם ממוצע גבוה כי הוא עובד, כי יש לו גם פייסניג טוב, אווירה נכונה וכי המינון והשילוב בין הגורמים הבינוניים הוא נכון. כן בדיוק כמו כל משחק אחר שהוא לא בעל אלמנט אחד כמו מכות או מירוצים.
בקשר לטענה שלך שבאטמן זה לבן ואינפמוס זה שחור, בשני הבאטמנים האחרונים יש לך כמעט את כל האלמנטים שיש באינפמוס מסביב, אם זה תנועה דרך העיר, משימות צד שפרוסות בעיר, דברים לאסוף שמשדרגים את הדמות, ומשימות גדולות בתוך חללים סגורים. לבאטמן אין קרבות ענק בתוך העיר ויש לו הרבה הרבה יותר משימות פנים. אני מקווה שסגרנו את הנושא הזה ושוב, אני מסכים שאתה צודק והם לא אותו הז'אנר בדיוק אבל תפסיק בבקשה לתאר אותם כהפכים.
עכשיו בסופו של דבר עדיין לא הבנתי למה אינפמוס הוא משחק עולם פתוח כל כך רע לטענתך (ואיך יש לו ממוצע 86 אם כל המערכות שלו שבורות). הוא משחק עולם פתוח רע כי יש לו פחות אנשים ברחובות? זהו? כי אי אפשר לעשות שורת מכוניות ולפוצץ? באמת נוראי. צודק.
אם אתה כבר מחפש משחק עולם פתוח נוראי, פשוט תסתכל על AC1. הוא הציג שלוש ערים גדולות שבהן אפשר להסתובב בחופשיות, בנוסף לשטח ענקי שמחבר ביניהן וגם בו אפשר להסתובב בחופשיות, אבל מה? לא היה שום דבר לעשות שם. מה שכן היה אגב זה המון אנשים ברחובות.
וכל הזמן אתה מזכיר את אינפמוס החדש ומציין כמה הוא נעשה על קונסולה חזקה בהרבה. נו באמת, לא כל מפתחת היא מפתחת טכנית ברמה של רוקסטאר או של קרייטק. עד היום יש לך משחקים שיוצאי שנראים פחות טוב מקרייסיס הראשון שיצא ב2007, אז מה? בנוסף אתה לא יכול להגיד שאינפמוס החדש לא נראה פשוט נהדר, וזה בסדר גמור אם הם מעדיפים משחק שיראה ככה עם 20 אנשים ברחוב במקום משחק שיראה פחות טוב ויציג יותר אנשים ברחוב. אף אחד לא טען שהם מפתחי על ברמה הטכנית אבל הם בהחלט עושים עבודה סבירה.
DrKeo כתב:הפירוק בהחלט עובד, אולי המערכת קרב של dmc עמוקה יותר (להגיד את האמת אני לא בטוח ששל gow עמוקה יותר) אבל המערכת קרב של בטמן היא אחד המערכות הכי כיפיות שנתקלתי בהן בחיי. פעם אחת ביליתי שעות בארקם אוריג׳ן רק בצ׳לנג׳ של הלהרוג 100 אוייבים ברצף, פשוט נלחמתי איזה 3 שעותת בלי שום תוכן מסביב. המערכת של בטמן פשוט נהדרת ויכולה להחזיק לבד משחק והיא הסיבה העיקרית ללמה יש למשחק הזה ממוצע 9+.
עכשיו אם נשים בצד את זה שאני ממש לא אוהב את אינפמס, בטמן ואינפמס משחקים מאוד שונים בסגנונות מאוד שונים לכן לאחד העולם הפתוח חשוב ולשני לא ממש. אם אינפמס רוצה לשחק במגרש של משחקי העולם פתוח בסגנונו אז הוא צריך לתת גם עולם, לא סתם שלב ריק. זה שהוא על הדור הבא עוד יותר מחזק את זה כי אפילו בדור הנוכחי משחקים בסגנונו לא מרשים לעצמם לעשות רחובות כל כך ריקים מתוכן. וכן, זה חשוב לגיימפליי במשחקים בסגנון הזה.
DrKeo כתב:הפירוק בהחלט עובד, אולי המערכת קרב של dmc עמוקה יותר (להגיד את האמת אני לא בטוח ששל gow עמוקה יותר) אבל המערכת קרב של בטמן היא אחד המערכות הכי כיפיות שנתקלתי בהן בחיי. פעם אחת ביליתי שעות בארקם אוריג׳ן רק בצ׳לנג׳ של הלהרוג 100 אוייבים ברצף, פשוט נלחמתי איזה 3 שעותת בלי שום תוכן מסביב. המערכת של בטמן פשוט נהדרת ויכולה להחזיק לבד משחק והיא הסיבה העיקרית ללמה יש למשחק הזה ממוצע 9+.
עכשיו אם נשים בצד את זה שאני ממש לא אוהב את אינפמס, בטמן ואינפמס משחקים מאוד שונים בסגנונות מאוד שונים לכן לאחד העולם הפתוח חשוב ולשני לא ממש. אם אינפמס רוצה לשחק במגרש של משחקי העולם פתוח בסגנונו אז הוא צריך לתת גם עולם, לא סתם שלב ריק. זה שהוא על הדור הבא עוד יותר מחזק את זה כי אפילו בדור הנוכחי משחקים בסגנונו לא מרשים לעצמם לעשות רחובות כל כך ריקים מתוכן. וכן, זה חשוב לגיימפליי במשחקים בסגנון הזה.
Nucleus_Dawn כתב:
הריקנות של הרחובות והDD הפריעו מאוד גם לי, אבל מה שהכי הפריע, זה כמה שהעולם סטטי. אני זוכר שסבלתי מזה שהוא הרגיש יותר בלוקי וחסר דברים הריסים ממשחקי GTA בPS2. רק מבנים ספציפיים, מכוערים ובולטים באופן מביך הריסים וכל השאר פשוט חלק ממקשה אחת ובלתי שבירה.
לפי הסרטונים, זה שופר במשחק השני, אבל גם שם זה די מביך ונראה שההתקדמות שהם הצליחו לעשות במעבר לקונסולה "טיפה" יותר מודרנית היא אפסית.
אני מניח שאני פשוט לא מסכים עם סדר העדיפויות שלהם. הם העדיפו לעשות אפקטי חלקיקים יפים יותר, על פני לנצל את העובדה שעכשיו הם יכולים להכניס כמות עצומה של דברים שבירים, שבאמת נראים כמו חלק מהסביבה ולא כאילו צוות אחד יצר את העיר וצוות נוסף פשוט הדביק עם סקוטצ' כל מיני מבנים מכוערים שברור מאוד שהם הריסים.
כמובן שגם יכול להיות שזה פחות קשור לסדר העדיפויות שלהם ויותר קשור לחוסר היכולת שלהם.
Stick כתב:ועדיין, לא הבנתי מה באינפמוס הופך אותו להיות משחק עולם פתוח כל כך רע לטענתך. מה יש במשחק, או אולי אין (ואני מצטער, אבל אני חושב שכבר הסברתי ש"פחות אנשים ברחוב" זה לא ממש טענה מספקת) שהופך אותו לעולם פתוח כל כך רע?
בוא קודם כל ניתן למשחק את הכבוד הבסיסי של לשפוט אותו רק אחרי שהוא יוצא, בסדר?
אני למשל בכלל לא מתכנן לקנות PS4, ככה שאני כנראה לא אשחק באינפמוס החדש ואני ממש לא יכול לשפוט אותו (אפילו גיימפלי לא ראיתי המון) אבל אני יכול להגיד שלפי דעתי שני הראשונים הם משחקים טובים, שווים את ה8+ שהם קיבלו. אף פעם לא אמרתי שהוא מושלם בעולם שלו או ברמה הטכנית, אבל הוא משחק טוב והוא מצליח להתגבר על הבעיות שלו. עדיין לא הצלחתי להבין מה כל כך רע במשחק הזה לטענתכם.
DrKeo כתב:אני רוצה להפריד את העניין לשני דברים שונים לגמרי. אינפמס הוא משחק עם עולם פתוח מת וריק, מבאס שמכוניות/אנשים נעלמים 20 מטרים מול הפרצוף שלך וגם אלה שכבר קרובים הם בכמויות קטנות מאוד וחסרות משמעות. בטמן משחק עם עולם מת, חסר כל ערך ובאותה מידה הוא יכל להקרא "כלא ארקם" וזהו, אפילו לדלג על המילה עיר. המצב בבטמן אפילו יותר גרוע מאינפמס כי אין שם אפילו מכונית או איש אחד ברחוב, רק אוייבים. מצב שני, אינפמס כן מתימר לבנות עיר מודרנית ראליסטית וארקאם לא, אם זה מפריע או לא מפריע זה כבר עניין אישי.
החצי השני של העניין הזה הוא הטעם האישי שלי. אני לא סובל את המכניקות של אינפמס, הפלטפורמה דביקה ולא נותנת לך שום חופש או אתגר ואני לא סובל פלטפורמה כזאת, הכוחות ברובם עם פשוט תחליף "רובה" אבל עושים את זה לדעתי פחות טוב מרובה ולכן היו צריכים להיות פשוט נשקים וכשיש לך כבר כוחות חזקים העיר ריקה מאנשים/חפצים/מכוניות בשביל להרגיש את הכוח שלהם. אישית אני לא אוהב את זה, זה לא הסגנון שלי ולדעתי האישית עיר חיה יותר ומלאה יותר הייתה מאוד תורמת לפחות בתחום הזה ומחפה טיפה על הגיימפליי החלש.
ועכשיו אחרי שדברתי על הסדרה בכלליות, ספציפית מפריע לי בחדש שאפילו שהוא רץ על קונסולה חזקה פי 10 ועם פי 16 יותר זיכרון הם מנצלים אפס מזה בשביל לשפר את העיר. כן, הגרפיקה הרבה יותר יפה אבל אם כל משחק עולם פתוח מושתן על הפס3 עושה את זה עם 256MB של זיכרון אז סאקרפאנצ' לא יכלו לעשות את זה עם 4000?. זה סתם מרגיש כמו פוקוס במקום הלא נכון או סתם חוסר יכולת או זלזול.
ובנושא אחר, אלה המשחקים שיש כרגע בבטא של PSNOW:
First Party:
Killzone 3
Puppeteer
Shadow of the Colossus
Third Party:
Papo & Yo
Darksiders II
MX vs. ATV: Alive
Disgaea 4
Ninja Gaiden 3
Shatter
Laskin כתב:הם הכריזו גם על אזניות אלחוטיות (אם כי אפשר לחבר בכבל) ייעודיות לPS4, עם אפליקציה וכו' למצבי אקולייזר בהתאם למשחק.
אני חושב שהן עובדות כמו הקודמות, לכן מתאימות גם למחשב בצורה אלחוטית, וכמובן לכל מכשיר שמתחבר עם כבל.
מדמות סראונד 7.1, עיצוב יפה... ועולות רק 100 דולר, שזה בהחלט זול ביחס לפיצ'רים.
אני מחכה לביקורות, כי הקודמות (PULSE) יקרות יותר ונראה לי שהן איכותיות יותר.
זכור לי שסוני הכריזה על שותפות עם TURTLE BEACH כדי שאלו ייצרו את האזניות הרשמיות הבאות למכשיר.
Laskin כתב:כן, גם אני מאוד מצפה לראות האם באמת יש כאן את משחק "הדור הבא" הראשון, בערך, או סתם חוויית 4 שחקנים בCO OP בעטיפה ממש יפה![]()
אני מניח שידלפו תמונות כבר בסוף השבוע, ושבוע הבא כבר נראה סרטונים.
אני גם חושב שיש סיכוי סביר שבGDC הוא כבר יהיה שחיק, אבל באמת מעניין מה יחשפו שם במקומו. אני מנחש שאת GOW4 או מה שסנטה מוניקה לא עושים שם... 90% שיצא במרץ 2015, אז חשיפה במרץ 2014 עם טיזר יהיה נהדר, וגיימפליי ראשון בE3.
כל משחקי GOW הראשיים יצאו בחודש מרץ (וגם אחד מהניידים). 2005, 2007, 2010, 2013... יש מצב כמובן שזה יהיה שוב 3 שנים עד המשחק הבא, משמע מרץ 2016, אבל קשה לי להאמין.
Laskin כתב:ולחדשות אחרות:
http://www.roadtovr.com/sonys-ps4-vr-he ... ls-emerge/
לפי האתר ROAD TO VR שעוקב אחר כל דבר הקשור למהפכת המציאות המדומה - לסוני יש פרוייקט מאוד דומה לOCULUS RIFT ומרשים לא פחות.
כמובן שהכל שמועות, אבל מאוד מעניין לראות מה יצליחו לעשות עם החומרה של הPS4.
Laskin כתב:סורי על הטריפל...
http://www.videogamer.com/ps4/metal_gea ... ojima.html
קוג'ימה כבר מעכשיו מאשר שMGS5 נראה קצת יותר טוב על הPS4. לא פירט אם הרזולוציה שונה או שזה LOD או כל דבר אחר, אבל זה עוד קיסם למדורה
Laskin כתב:אגב, בצורה מאוד משונה, לי לפחות, הוכרז שלא יהיה מולטיפלייר בTHE ORDER 1886.
זה משונה במיוחד כי נראה שהוא 4 שחקנים כל המשחק או לפחות רובו ולכל אחד כוחות/נשק ייחודי משלו.
זה יהיה נחמד גם להחליף ביניהם ולהיות טקטי, אבל ממש מוזר שב-2014 לא עושים את זה בCO OP, במיוחד שכבר היה משהו די דומה לPS3 במשחק (הכושל) - FUSE של אינסומניאק.
טוב נו, משאירים משהו להמשך...
אגב, אני אף פעם לא מייחס חשיבות רבה למולטי, אבל דווקא כשמצב CO OP ממש מתאים - אני תמיד אעדיף לשחק בסיפור עם עוד אנשים. זה גם כמובן נותן ערך נוסף ומאוד גדול בעיניי למשחקים כאלו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 37 אורחים