PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 ינואר 2014, 11:44

אם נקח את gta4 לרגע ונפרק אותו לגורמים מה קבלת? שוטר נוראי, משחק נהיגה די גרוע ושליטה מזעזעת בדמות (וגם אם לא תסכים עם הניתוח הספציפי הזה כנראה שלפחות תסכים שהירי לא ברמה של שוטר, שהנהיגה לא ברמה של משחק מכוניות והשליטה בדמות מסורבלת). אז איך משחק כזה מקבל ממוצע 97? כי הוא משחק ארגז חול שנותן לך לעשות ככל שתרצה בעיר חיה ונושמת וזה עושה אוסף של מכניקות גרועות כיפיות.

עכשיו נסתכל על בטמן, לא ארקם סיטי אלה ארקם אסיילם המקורי. מה הקשר שלו לgta? לא קיים. לקראקדאון/סיינט רו/פרוטוטייפ? לא קיים. לאינפמס? אין שמץ של קשר בינהם. ארקאם אסיילם ואינפמס הם שני משחקים שהקשר בינהם הוא חסר כל בסיס, לא קשורים בעליל ואם ב2009 אחרי ששחקת בארקאם אסיילם הייתי אומר לך שארקאם אסיילם, משחק מכות והתגנבות מטרויידווניה בשלבים סגורים, דומה לאינפמס, משחק אקשן סופרגיבור סנדבוקס בעיר פתוחה (סגנון מאוד פופולרי כשאינפמס 1 יצא, אני יכול לחשוב על 4 משחקים כאלה רק בתקופת יציאה שלו), היית צוחק לי בפנים.

אז למה משווים פה את בטמן לאינפמס אפילו שאין שמץ של קשר בינהם? כי בשניהם קיימת עיר? אז למה נראה לאנשים מגוחך להשוות את אינפמס ו-gta אבל הגיוני לגמרי להשוות את אנפמס ובטמן?

אז עכשיו אחרי שבססתי שאני חושב שזה הזוי להשוות את בטמן לאינפמס, שזה בערך הגיוני כמו להשוואת את אינפמס לברנאווט, אני הולך להשוות בינהם:
1) בטמן בכלל לא התחיל כמשחק עולם פתוח, הוא היה משחק סגור לגמרי. המכניקות שלו פשוט מעולות, אתה יכול לסגור את בטמן בחדר עם אוייבים במשך שעות וזה יהיה כיף לא נורמאלי והמשחק גם עושה את זה שוב ושוב. לעומת זאת אינפמס, לדעתי האישית, הוא משחק עם מכניקות רעות מאוד. פלטפורמה אוטומטית, דביקה וחסרת כל כיף ומערכת ירי מגושמת. אז בהמשך ישיר לפסקה הראשונה שלי על gta, אם תבטל את העולם הפתוח תקבל בבטמן משחק מצויין ובאינפמס משחק מחורבן ולכן העולם הרבה יותר חשוב באינפמס מאשר בבטמן.
2) בטמן לא מתימר להיות משחק עולם פתוח, הוא אפילו לא נותן לך עיר, הוא סתם נותן לך כמה בלוקים להשתעשע בהם בין משימות בשביל הכיף ולהרגיש קצת בטמן. השלבים האמיתיים, הגיימפליי האמיתי של בטמן, נמצא תמיד בתוך שלבים גדולים וסגורים שלא קשורים בשום צורה לעיר. העיר היא פלפל בין לבין, לא הגיימפליי של המשחק. באינפמס העיר היא כל מה שיש לך, אין שלבים נרחבים שבהם המשחק מתרחש, העיר זה המשחק.
3) בטמן מדגיש אפילו יותר שהוא לא מנסה לעשות עיר בזה שאין שם אזרח אחד, אין שם מכונית אחת, אין שם כלום. זה שלב ריק,בלוק של כלא, אין שום התימרות של עיר. באינפמס הם מנסים, עושים הולכי רגל אבל בכמות מגוחכת, עושים מכוניות נוסעות אבל הן נעלמות 15 מטר מהמצלמה ומתאיידות לאויר. לפעמים לנסות ולהכשל נראה פחות טוב מלא להתימר. סאקרפאנצ׳ מתימרים לעשות עיר נורמאלית וחיה, רוקסטדי לא.
4) אינפמס שייך לסגנון משחק של משחקי הסנדבוקס, המשחקים האלה נותנים לך עיר מלאה בדברים כדי שתוכל להשתולל איתם. קראקדאון נותן לך לערום 10 מכוניות ולראות לקילומטרים, gta מפוצץ את רחוב במכוניות והולכי רגל שעושים את ההשתוללות עם הרובה והrpg כיף לא נורמאלי וכנל בסיינטס רו. אינפמס לא נותן לך שום דבר מזה, הוא נרגיש כמו התחתית של התחתית של משחקי הסנדבוקס מהבחינה הזאת בגלל העולם שלו. בטמן הוא מטרויד או קסלווניה, רק זה שהוא נותן לך להסתובב בעולם חצי פתוח בין משימה למשימה שם אותו מעל כל משחקי מטרויידווניה קיים כסוג של שיא בפתיחות וחופש.

הגרסה הקצרה היא כזאת, אם נעשה דימוי קצר, אתה בעצם מתפלא למה נהיגה מחורבנת מפריעה לי במשחק מירוץ אבל לא מפריעה לי במשחק אסטרטגיה. התשובה פשוטה, באחד זאת כל מהותו ואם הוא כושל בזה הוא כושל בהכל ובשני זה סתם פלפל קל למשחק שיהיה מדהים גם אם תזרוק את זה לגמרי מהמשחק. וכל זה בלי להכניס בכלל למשוואה שהאחד רץ על קונסולה בת 8 שנים והשני רץ על קונסולה חזקה פי 10 עם פי 16 יותר זיכרון, הציפיות ״טיפה״ יותר גבוהות ממשחק עם יותר מפי 10 משאבים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 31 ינואר 2014, 11:45

אם נקח את gta4 לרגע ונפרק אותו לגורמים מה קבלת? שוטר נוראי, משחק נהיגה די גרוע ושליטה מזעזעת בדמות (וגם אם לא תסכים עם הניתוח הספציפי הזה כנראה שלפחות תסכים שהירי לא ברמה של שוטר, שהנהיגה לא ברמה של משחק מכוניות והשליטה בדמות מסורבלת). אז איך משחק כזה מקבל ממוצע 97? כי הוא משחק ארגז חול שנותן לך לעשות ככל שתרצה בעיר חיה ונושמת וזה עושה אוסף של מכניקות גרועות כיפיות.

GTA לא מציע שום חופש אמיתי באלמנט הSand box שלו, העיר עצמה היא שבלונה ריקה (למרות שהיא הSand box הכי מתקדם שיש, אבל עדיין זה לא מרשים באמת) שלא קורה בה דבר מלבד היכולת להתקל או לדרוס אנשים ולבצע X משימות כלליות לא מהנות. החופש היחיד הוא לאיזה מבין 2-4 המשימות הפתוחות לגשת כרגע.
לגבי הממוצע 97 זה כבר סיפור אחר שכבר דנו בו לא פעם :D.
עכשיו נסתכל על בטמן, לא ארקם סיטי אלה ארקם אסיילם המקורי. מה הקשר שלו לgta? לא קיים. לקראקדאון/סיינט רו/פרוטוטייפ? לא קיים. לאינפמס? אין שמץ של קשר בינהם. ארקאם אסיילם ואינפמס הם שני משחקים שהקשר בינהם הוא חסר כל בסיס, לא קשורים בעליל ואם ב2009 אחרי ששחקת בארקאם אסיילם הייתי אומר לך שארקאם אסיילם, משחק מכות והתגנבות מטרויידווניה בשלבים סגורים, דומה לאינפמס, משחק אקשן סופרגיבור סנדבוקס בעיר פתוחה (סגנון מאוד פופולרי כשאינפמס 1 יצא, אני יכול לחשוב על 4 משחקים כאלה רק בתקופת יציאה שלו), היית צוחק לי בפנים.

יש המון דברים דומים בין אינפיימוס לבאטמן ויש גם דברים שונים מהותית. גם בבאטמן בדומה לאינפיימוס יש לך עיר פתוחה המאפשרת לך לגשת למשימה ראשית אחת המצויינת על המסך מתי שתרצה וברקע לבצע משימות צדדיות, גם באטמן בדומה לאינפיימוס מצפה ממך כשחקן לנצל את הטופוגרפיה של העיר ולנסות גישות של לתקוף גם מלמעלה וגם מלמטה בקלות יחסית (דבר שמוביל גם להמון יכולות משוטפות כמו היכולת לדאות, היכולת לתקוף אוייבים מנפילה חופשת ועוד...), גם אינפיימוס וגם באטמן מעודדים אותך לבצע Grinding על מנת לשפר את יכולות הדמות (הShrads מעלים את כמות תאי הכוח שיש לדמות ואצל באטמן משימות הרידלר מעניקות נקודות XP), גם באינפיימוס בדומה לבאטמן יש אלמנט של פיתוח דמות המאפשר לך לבזבז נקודות יכולת עם עלייה ברמה.

יש גם דברים שונים, אינפיימוס הוא שוטר קלאסי במערכת הקרב בעוד באטמן הוא Brawler פשטני, אינפיימוס חסר כל אלמנט של התגנבות בעוד לבאטמן יש אחד מפותח.

אז עכשיו אחרי שבססתי שאני חושב שזה הזוי להשוות את בטמן לאינפמס, שזה בערך הגיוני כמו להשוואת את אינפמס לברנאווט, אני הולך להשוות בינהם:
1) בטמן בכלל לא התחיל כמשחק עולם פתוח, הוא היה משחק סגור לגמרי. המכניקות שלו פשוט מעולות, אתה יכול לסגור את בטמן בחדר עם אוייבים במשך שעות וזה יהיה כיף לא נורמאלי והמשחק גם עושה את זה שוב ושוב. לעומת זאת אינפמס, לדעתי האישית, הוא משחק עם מכניקות רעות מאוד. פלטפורמה אוטומטית, דביקה וחסרת כל כיף ומערכת ירי מגושמת. אז בהמשך ישיר לפסקה הראשונה שלי על gta, אם תבטל את העולם הפתוח תקבל בבטמן משחק מצויין ובאינפמס משחק מחורבן ולכן העולם הרבה יותר חשוב באינפמס מאשר בבטמן.


למרות שאין שום בעיה גם להתעלם מAsylum, אבל גם הוא התנהל כמשחק עולם פתוח, בשלב מסוים לתוך המשחק הכלא נפתח לחלוטין בפני השחקן כולל החצר ומאפשר לך לבצע Free roaming ככל שתחפוץ לשם ביצוע Grinding ולגשת מתי שתרצה למשימה הראשית. במשחק מסדרון אתה לא יכל לחזור אחורה אלא מחוייב להמשיך קדימה לנקודת העיניין הבאה (שבדרך כלל אפילו אינך יודע מתי תתרחש ובטח לא מצויינת לרוב על המפה אם יש). השניים הבאים אחריו לקחו את נוסחאת העולם הפתוח שגם הראשון השתמש ופשוט יצקו עוד תוכן.

וממש הגיימפליי של באטמן לא יחזיק מים ללא הGrinding והגיוון במשימות המשניות. מעניין יהיה לראות את ציון הChallange שלך בשני המשחקים האחרונים וכמה בילית בהם. תשחק קרב אחרי קרב בבאטמן בו אתה בסופו של דבר עושה אותו הדבר מתוך הרגל ותבין שאחרי מספר דקות יספיק לך.

2) בטמן לא מתימר להיות משחק עולם פתוח, הוא אפילו לא נותן לך עיר, הוא סתם נותן לך כמה בלוקים להשתעשע בהם בין משימות בשביל הכיף ולהרגיש קצת בטמן. השלבים האמיתיים, הגיימפליי האמיתי של בטמן, נמצא תמיד בתוך שלבים גדולים וסגורים שלא קשורים בשום צורה לעיר. העיר היא פלפל בין לבין, לא הגיימפליי של המשחק. באינפמס העיר היא כל מה שיש לך, אין שלבים נרחבים שבהם המשחק מתרחש, העיר זה המשחק.

עולם פתוח לא מוגדר באינטרקציה שלך עם הסביבה (שלא קיימת למעשה בשום משחק כמעט אולי מעבר למשחקים בסגנון Skyrim ובטח לא בGTA) אלא ביכולת לתת לך לבחור את כיוון ההתקדמות שלך לבד ובלי שמכתיבים לך. אתה תיגש לבצע את המשימה כשתחפוץ ולא כי כפו עליך. גם בבאטמן העיר היא המשחק וגם באינפיימוס העיר היא המשחק. גם בשני המשחקים ישנם קטעים שמובילים את השחקן לזירות קטנות יותר, כמו הכלא באינפיימוס או Shank town וכמו לא מעט בניינים בהם יש משימות (כמו הספינה של הפינגווין) ברחבי עולם המשחק שלא זמינות לשחקן מההתחלה. המשחקים מתנהלים בצורה זהה.
An open world is a type of video game level design where a player can roam freely through a virtual world and is given considerable freedom in choosing how or when to approach objectives.

3) בטמן מדגיש אפילו יותר שהוא לא מנסה לעשות עיר בזה שאין שם אזרח אחד, אין שם מכונית אחת, אין שם כלום. זה שלב ריק,בלוק של כלא, אין שום התימרות של עיר. באינפמס הם מנסים, עושים הולכי רגל אבל בכמות מגוחכת, עושים מכוניות נוסעות אבל הן נעלמות 15 מטר מהמצלמה ומתאיידות לאויר. לפעמים לנסות ולהכשל נראה פחות טוב מלא להתימר. סאקרפאנצ׳ מתימרים לעשות עיר נורמאלית וחיה, רוקסטדי לא.

יוצרי באטמן הבינו שיש בעייה במה שעשו אחרת לא היו מחפשים תירוץ בדמות - "ערב חג מולד וכולם פוחדים ומסוגרים בבתים". סאקר פאנץ' עשו עיר נורמאלית ומלאת אזרחים, כנופיות ומכוניות. המגבלה היחידה הייתה בView distance. העיר חיה בהחלט וכוללת שלל אירועים מטופשים לכל אורכה (יש עשרות סוגי משימות צד הניתנות לך על ידי אזרחים).

4) אינפמס שייך לסגנון משחק של משחקי הסנדבוקס, המשחקים האלה נותנים לך עיר מלאה בדברים כדי שתוכל להשתולל איתם. קראקדאון נותן לך לערום 10 מכוניות ולראות לקילומטרים, gta מפוצץ את רחוב במכוניות והולכי רגל שעושים את ההשתוללות עם הרובה והrpg כיף לא נורמאלי וכנל בסיינטס רו. אינפמס לא נותן לך שום דבר מזה, הוא נרגיש כמו התחתית של התחתית של משחקי הסנדבוקס מהבחינה הזאת בגלל העולם שלו. בטמן הוא מטרויד או קסלווניה, רק זה שהוא נותן לך להסתובב בעולם חצי פתוח בין משימה למשימה שם אותו מעל כל משחקי מטרויידווניה קיים כסוג של שיא בפתיחות וחופש.

באטמן הוא העולם הפתוח מעצם הגדרתו אך בנוסף לכך את כל זמנך אתה תבלה בעיר וכל המשימות שוכנות בעיר בחלקים שונים אליהם אתה עובר כל רגע נתון. זה שהיוצרים לא פתחו בפניך את כל העיר מהרגע הראשון זו בחירה עיצובית פופולארית בהמון משחקי עולם פתוח (כמו שנעשה גם בGTA וגם באינפיימוס ובעצם בכל משחק מלבד המשחקים של Bethesda, למרות שאפילו בSkyrim יש מקומות נעולים כמו השגרירות של הThalmar).

ובלי קשר לכל אילו הייתי שמח לדעת למה חלק השוטינג של אינפיימוס מסורבל, מאחר וזו הצהרה מאוד הזויה. בעוד שבGTA המשחק לא מגיב לפעולות השחקן (אפילו לטפס על סולם זה משימה בלתי אפשרית שם) והכל מרגיש כאילו השחקן הוא מרגרינה המחליקה ברחוב עם השליטה בערך הכי מסורבלת שנוצרה איי פעם אינפיימוס מגיב בצורה נהדרת וקיים בו גיוון כלי הנשק הסטנדרטי שיש בכל שוטר טיפוסי (רימון, מכונת ירייה, רובה צלפים, רובה רגיל ועוד...).
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 31 ינואר 2014, 14:02

DrKeo כתב:אם נקח את gta4 לרגע ונפרק אותו לגורמים מה קבלת? שוטר נוראי, משחק נהיגה די גרוע ושליטה מזעזעת בדמות (וגם אם לא תסכים עם הניתוח הספציפי הזה כנראה שלפחות תסכים שהירי לא ברמה של שוטר, שהנהיגה לא ברמה של משחק מכוניות והשליטה בדמות מסורבלת). אז איך משחק כזה מקבל ממוצע 97? כי הוא משחק ארגז חול שנותן לך לעשות ככל שתרצה בעיר חיה ונושמת וזה עושה אוסף של מכניקות גרועות כיפיות.

עכשיו נסתכל על בטמן, לא ארקם סיטי אלה ארקם אסיילם המקורי. מה הקשר שלו לgta? לא קיים. לקראקדאון/סיינט רו/פרוטוטייפ? לא קיים. לאינפמס? אין שמץ של קשר בינהם. ארקאם אסיילם ואינפמס הם שני משחקים שהקשר בינהם הוא חסר כל בסיס, לא קשורים בעליל ואם ב2009 אחרי ששחקת בארקאם אסיילם הייתי אומר לך שארקאם אסיילם, משחק מכות והתגנבות מטרויידווניה בשלבים סגורים, דומה לאינפמס, משחק אקשן סופרגיבור סנדבוקס בעיר פתוחה (סגנון מאוד פופולרי כשאינפמס 1 יצא, אני יכול לחשוב על 4 משחקים כאלה רק בתקופת יציאה שלו), היית צוחק לי בפנים.

אז למה משווים פה את בטמן לאינפמס אפילו שאין שמץ של קשר בינהם? כי בשניהם קיימת עיר? אז למה נראה לאנשים מגוחך להשוות את אינפמס ו-gta אבל הגיוני לגמרי להשוות את אנפמס ובטמן?

אז עכשיו אחרי שבססתי שאני חושב שזה הזוי להשוות את בטמן לאינפמס, שזה בערך הגיוני כמו להשוואת את אינפמס לברנאווט, אני הולך להשוות בינהם:
1) בטמן בכלל לא התחיל כמשחק עולם פתוח, הוא היה משחק סגור לגמרי. המכניקות שלו פשוט מעולות, אתה יכול לסגור את בטמן בחדר עם אוייבים במשך שעות וזה יהיה כיף לא נורמאלי והמשחק גם עושה את זה שוב ושוב. לעומת זאת אינפמס, לדעתי האישית, הוא משחק עם מכניקות רעות מאוד. פלטפורמה אוטומטית, דביקה וחסרת כל כיף ומערכת ירי מגושמת. אז בהמשך ישיר לפסקה הראשונה שלי על gta, אם תבטל את העולם הפתוח תקבל בבטמן משחק מצויין ובאינפמס משחק מחורבן ולכן העולם הרבה יותר חשוב באינפמס מאשר בבטמן.
2) בטמן לא מתימר להיות משחק עולם פתוח, הוא אפילו לא נותן לך עיר, הוא סתם נותן לך כמה בלוקים להשתעשע בהם בין משימות בשביל הכיף ולהרגיש קצת בטמן. השלבים האמיתיים, הגיימפליי האמיתי של בטמן, נמצא תמיד בתוך שלבים גדולים וסגורים שלא קשורים בשום צורה לעיר. העיר היא פלפל בין לבין, לא הגיימפליי של המשחק. באינפמס העיר היא כל מה שיש לך, אין שלבים נרחבים שבהם המשחק מתרחש, העיר זה המשחק.
3) בטמן מדגיש אפילו יותר שהוא לא מנסה לעשות עיר בזה שאין שם אזרח אחד, אין שם מכונית אחת, אין שם כלום. זה שלב ריק,בלוק של כלא, אין שום התימרות של עיר. באינפמס הם מנסים, עושים הולכי רגל אבל בכמות מגוחכת, עושים מכוניות נוסעות אבל הן נעלמות 15 מטר מהמצלמה ומתאיידות לאויר. לפעמים לנסות ולהכשל נראה פחות טוב מלא להתימר. סאקרפאנצ׳ מתימרים לעשות עיר נורמאלית וחיה, רוקסטדי לא.
4) אינפמס שייך לסגנון משחק של משחקי הסנדבוקס, המשחקים האלה נותנים לך עיר מלאה בדברים כדי שתוכל להשתולל איתם. קראקדאון נותן לך לערום 10 מכוניות ולראות לקילומטרים, gta מפוצץ את רחוב במכוניות והולכי רגל שעושים את ההשתוללות עם הרובה והrpg כיף לא נורמאלי וכנל בסיינטס רו. אינפמס לא נותן לך שום דבר מזה, הוא נרגיש כמו התחתית של התחתית של משחקי הסנדבוקס מהבחינה הזאת בגלל העולם שלו. בטמן הוא מטרויד או קסלווניה, רק זה שהוא נותן לך להסתובב בעולם חצי פתוח בין משימה למשימה שם אותו מעל כל משחקי מטרויידווניה קיים כסוג של שיא בפתיחות וחופש.

הגרסה הקצרה היא כזאת, אם נעשה דימוי קצר, אתה בעצם מתפלא למה נהיגה מחורבנת מפריעה לי במשחק מירוץ אבל לא מפריעה לי במשחק אסטרטגיה. התשובה פשוטה, באחד זאת כל מהותו ואם הוא כושל בזה הוא כושל בהכל ובשני זה סתם פלפל קל למשחק שיהיה מדהים גם אם תזרוק את זה לגמרי מהמשחק. וכל זה בלי להכניס בכלל למשוואה שהאחד רץ על קונסולה בת 8 שנים והשני רץ על קונסולה חזקה פי 10 עם פי 16 יותר זיכרון, הציפיות ״טיפה״ יותר גבוהות ממשחק עם יותר מפי 10 משאבים.

תשמע, אתה טוחן מים. כבר הסכמתי שבעניין הזה יש אמת ואתם באמת צודקים במידה מסוימת, אבל מצד שני אתה ממשיך לטעון שיש שחור ויש לבן וזה בכלל לא ככה.
לפרק גורמים של משחק ולשפוך עליהם אור שלילי אתה תמיד יכול. הנה, מה יש לבאטמן? מערכת קרב מאוד מאוד פשטנית שעובדת טוב והיא כנראה הנקודה החזקה של המשחק, מערכת התגנבות שטחית שעובדת די רע ועיר שתרצה או לא היא חלק מהמשחק והיא ריקה ומתה (בלי קשר להאם ניסו או לא ניסו, פשוט עובדות.) וגם אם לא תסכים עם הניתוח הספציפי הזה, תסכים שמערכת הקרב לא ברמה של GOW/DMC או אפילו darksiders, שההתגנבות לא ברמה של משחק התגנבות ושעיר היא כנראה המתה בהיסטוריה. אז איך סיטי הוא משחק של 94?
בקיצור, לפרק גורמים זה לא שיטה, המשחק הוא משחק עם ממוצע גבוה כי הוא עובד, כי יש לו גם פייסניג טוב, אווירה נכונה וכי המינון והשילוב בין הגורמים הבינוניים הוא נכון. כן בדיוק כמו כל משחק אחר שהוא לא בעל אלמנט אחד כמו מכות או מירוצים.
בקשר לטענה שלך שבאטמן זה לבן ואינפמוס זה שחור, בשני הבאטמנים האחרונים יש לך כמעט את כל האלמנטים שיש באינפמוס מסביב, אם זה תנועה דרך העיר, משימות צד שפרוסות בעיר, דברים לאסוף שמשדרגים את הדמות, ומשימות גדולות בתוך חללים סגורים. לבאטמן אין קרבות ענק בתוך העיר ויש לו הרבה הרבה יותר משימות פנים. אני מקווה שסגרנו את הנושא הזה ושוב, אני מסכים שאתה צודק והם לא אותו הז'אנר בדיוק אבל תפסיק בבקשה לתאר אותם כהפכים.

עכשיו בסופו של דבר עדיין לא הבנתי למה אינפמוס הוא משחק עולם פתוח כל כך רע לטענתך (ואיך יש לו ממוצע 86 אם כל המערכות שלו שבורות). הוא משחק עולם פתוח רע כי יש לו פחות אנשים ברחובות? זהו? כי אי אפשר לעשות שורת מכוניות ולפוצץ? באמת נוראי. צודק.
אם אתה כבר מחפש משחק עולם פתוח נוראי, פשוט תסתכל על AC1. הוא הציג שלוש ערים גדולות שבהן אפשר להסתובב בחופשיות, בנוסף לשטח ענקי שמחבר ביניהן וגם בו אפשר להסתובב בחופשיות, אבל מה? לא היה שום דבר לעשות שם. מה שכן היה אגב זה המון אנשים ברחובות.
וכל הזמן אתה מזכיר את אינפמוס החדש ומציין כמה הוא נעשה על קונסולה חזקה בהרבה. נו באמת, לא כל מפתחת היא מפתחת טכנית ברמה של רוקסטאר או של קרייטק. עד היום יש לך משחקים שיוצאי שנראים פחות טוב מקרייסיס הראשון שיצא ב2007, אז מה? בנוסף אתה לא יכול להגיד שאינפמוס החדש לא נראה פשוט נהדר, וזה בסדר גמור אם הם מעדיפים משחק שיראה ככה עם 20 אנשים ברחוב במקום משחק שיראה פחות טוב ויציג יותר אנשים ברחוב. אף אחד לא טען שהם מפתחי על ברמה הטכנית אבל הם בהחלט עושים עבודה סבירה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 ינואר 2014, 22:23

Stick כתב:תשמע, אתה טוחן מים. כבר הסכמתי שבעניין הזה יש אמת ואתם באמת צודקים במידה מסוימת, אבל מצד שני אתה ממשיך לטעון שיש שחור ויש לבן וזה בכלל לא ככה.
לפרק גורמים של משחק ולשפוך עליהם אור שלילי אתה תמיד יכול. הנה, מה יש לבאטמן? מערכת קרב מאוד מאוד פשטנית שעובדת טוב והיא כנראה הנקודה החזקה של המשחק, מערכת התגנבות שטחית שעובדת די רע ועיר שתרצה או לא היא חלק מהמשחק והיא ריקה ומתה (בלי קשר להאם ניסו או לא ניסו, פשוט עובדות.) וגם אם לא תסכים עם הניתוח הספציפי הזה, תסכים שמערכת הקרב לא ברמה של GOW/DMC או אפילו darksiders, שההתגנבות לא ברמה של משחק התגנבות ושעיר היא כנראה המתה בהיסטוריה. אז איך סיטי הוא משחק של 94?
בקיצור, לפרק גורמים זה לא שיטה, המשחק הוא משחק עם ממוצע גבוה כי הוא עובד, כי יש לו גם פייסניג טוב, אווירה נכונה וכי המינון והשילוב בין הגורמים הבינוניים הוא נכון. כן בדיוק כמו כל משחק אחר שהוא לא בעל אלמנט אחד כמו מכות או מירוצים.
בקשר לטענה שלך שבאטמן זה לבן ואינפמוס זה שחור, בשני הבאטמנים האחרונים יש לך כמעט את כל האלמנטים שיש באינפמוס מסביב, אם זה תנועה דרך העיר, משימות צד שפרוסות בעיר, דברים לאסוף שמשדרגים את הדמות, ומשימות גדולות בתוך חללים סגורים. לבאטמן אין קרבות ענק בתוך העיר ויש לו הרבה הרבה יותר משימות פנים. אני מקווה שסגרנו את הנושא הזה ושוב, אני מסכים שאתה צודק והם לא אותו הז'אנר בדיוק אבל תפסיק בבקשה לתאר אותם כהפכים.

עכשיו בסופו של דבר עדיין לא הבנתי למה אינפמוס הוא משחק עולם פתוח כל כך רע לטענתך (ואיך יש לו ממוצע 86 אם כל המערכות שלו שבורות). הוא משחק עולם פתוח רע כי יש לו פחות אנשים ברחובות? זהו? כי אי אפשר לעשות שורת מכוניות ולפוצץ? באמת נוראי. צודק.
אם אתה כבר מחפש משחק עולם פתוח נוראי, פשוט תסתכל על AC1. הוא הציג שלוש ערים גדולות שבהן אפשר להסתובב בחופשיות, בנוסף לשטח ענקי שמחבר ביניהן וגם בו אפשר להסתובב בחופשיות, אבל מה? לא היה שום דבר לעשות שם. מה שכן היה אגב זה המון אנשים ברחובות.
וכל הזמן אתה מזכיר את אינפמוס החדש ומציין כמה הוא נעשה על קונסולה חזקה בהרבה. נו באמת, לא כל מפתחת היא מפתחת טכנית ברמה של רוקסטאר או של קרייטק. עד היום יש לך משחקים שיוצאי שנראים פחות טוב מקרייסיס הראשון שיצא ב2007, אז מה? בנוסף אתה לא יכול להגיד שאינפמוס החדש לא נראה פשוט נהדר, וזה בסדר גמור אם הם מעדיפים משחק שיראה ככה עם 20 אנשים ברחוב במקום משחק שיראה פחות טוב ויציג יותר אנשים ברחוב. אף אחד לא טען שהם מפתחי על ברמה הטכנית אבל הם בהחלט עושים עבודה סבירה.

הפירוק בהחלט עובד, אולי המערכת קרב של dmc עמוקה יותר (להגיד את האמת אני לא בטוח ששל gow עמוקה יותר) אבל המערכת קרב של בטמן היא אחד המערכות הכי כיפיות שנתקלתי בהן בחיי. פעם אחת ביליתי שעות בארקם אוריג׳ן רק בצ׳לנג׳ של הלהרוג 100 אוייבים ברצף, פשוט נלחמתי איזה 3 שעותת בלי שום תוכן מסביב. המערכת של בטמן פשוט נהדרת ויכולה להחזיק לבד משחק והיא הסיבה העיקרית ללמה יש למשחק הזה ממוצע 9+.

עכשיו אם נשים בצד את זה שאני ממש לא אוהב את אינפמס, בטמן ואינפמס משחקים מאוד שונים בסגנונות מאוד שונים לכן לאחד העולם הפתוח חשוב ולשני לא ממש. אם אינפמס רוצה לשחק במגרש של משחקי העולם פתוח בסגנונו אז הוא צריך לתת גם עולם, לא סתם שלב ריק. זה שהוא על הדור הבא עוד יותר מחזק את זה כי אפילו בדור הנוכחי משחקים בסגנונו לא מרשים לעצמם לעשות רחובות כל כך ריקים מתוכן. וכן, זה חשוב לגיימפליי במשחקים בסגנון הזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 ינואר 2014, 22:26

DrKeo כתב:הפירוק בהחלט עובד, אולי המערכת קרב של dmc עמוקה יותר (להגיד את האמת אני לא בטוח ששל gow עמוקה יותר) אבל המערכת קרב של בטמן היא אחד המערכות הכי כיפיות שנתקלתי בהן בחיי. פעם אחת ביליתי שעות בארקם אוריג׳ן רק בצ׳לנג׳ של הלהרוג 100 אוייבים ברצף, פשוט נלחמתי איזה 3 שעותת בלי שום תוכן מסביב. המערכת של בטמן פשוט נהדרת ויכולה להחזיק לבד משחק והיא הסיבה העיקרית ללמה יש למשחק הזה ממוצע 9+.
עכשיו אם נשים בצד את זה שאני ממש לא אוהב את אינפמס, בטמן ואינפמס משחקים מאוד שונים בסגנונות מאוד שונים לכן לאחד העולם הפתוח חשוב ולשני לא ממש. אם אינפמס רוצה לשחק במגרש של משחקי העולם פתוח בסגנונו אז הוא צריך לתת גם עולם, לא סתם שלב ריק. זה שהוא על הדור הבא עוד יותר מחזק את זה כי אפילו בדור הנוכחי משחקים בסגנונו לא מרשים לעצמם לעשות רחובות כל כך ריקים מתוכן. וכן, זה חשוב לגיימפליי במשחקים בסגנון הזה.


הריקנות של הרחובות והDD הפריעו מאוד גם לי, אבל מה שהכי הפריע, זה כמה שהעולם סטטי. אני זוכר שסבלתי מזה שהוא הרגיש יותר בלוקי וחסר דברים הריסים ממשחקי GTA בPS2. רק מבנים ספציפיים, מכוערים ובולטים באופן מביך הריסים וכל השאר פשוט חלק ממקשה אחת ובלתי שבירה.
לפי הסרטונים, זה שופר במשחק השני, אבל גם שם זה די מביך ונראה שההתקדמות שהם הצליחו לעשות במעבר לקונסולה "טיפה" יותר מודרנית היא אפסית.
אני מניח שאני פשוט לא מסכים עם סדר העדיפויות שלהם. הם העדיפו לעשות אפקטי חלקיקים יפים יותר, על פני לנצל את העובדה שעכשיו הם יכולים להכניס כמות עצומה של דברים שבירים, שבאמת נראים כמו חלק מהסביבה ולא כאילו צוות אחד יצר את העיר וצוות נוסף פשוט הדביק עם סקוטצ' כל מיני מבנים מכוערים שברור מאוד שהם הריסים.
כמובן שגם יכול להיות שזה פחות קשור לסדר העדיפויות שלהם ויותר קשור לחוסר היכולת שלהם.
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 01 פברואר 2014, 05:10

DrKeo כתב:הפירוק בהחלט עובד, אולי המערכת קרב של dmc עמוקה יותר (להגיד את האמת אני לא בטוח ששל gow עמוקה יותר) אבל המערכת קרב של בטמן היא אחד המערכות הכי כיפיות שנתקלתי בהן בחיי. פעם אחת ביליתי שעות בארקם אוריג׳ן רק בצ׳לנג׳ של הלהרוג 100 אוייבים ברצף, פשוט נלחמתי איזה 3 שעותת בלי שום תוכן מסביב. המערכת של בטמן פשוט נהדרת ויכולה להחזיק לבד משחק והיא הסיבה העיקרית ללמה יש למשחק הזה ממוצע 9+.

עכשיו אם נשים בצד את זה שאני ממש לא אוהב את אינפמס, בטמן ואינפמס משחקים מאוד שונים בסגנונות מאוד שונים לכן לאחד העולם הפתוח חשוב ולשני לא ממש. אם אינפמס רוצה לשחק במגרש של משחקי העולם פתוח בסגנונו אז הוא צריך לתת גם עולם, לא סתם שלב ריק. זה שהוא על הדור הבא עוד יותר מחזק את זה כי אפילו בדור הנוכחי משחקים בסגנונו לא מרשים לעצמם לעשות רחובות כל כך ריקים מתוכן. וכן, זה חשוב לגיימפליי במשחקים בסגנון הזה.

ועדיין, לא הבנתי מה באינפמוס הופך אותו להיות משחק עולם פתוח כל כך רע לטענתך. מה יש במשחק, או אולי אין (ואני מצטער, אבל אני חושב שכבר הסברתי ש"פחות אנשים ברחוב" זה לא ממש טענה מספקת) שהופך אותו לעולם פתוח כל כך רע?
Nucleus_Dawn כתב:
הריקנות של הרחובות והDD הפריעו מאוד גם לי, אבל מה שהכי הפריע, זה כמה שהעולם סטטי. אני זוכר שסבלתי מזה שהוא הרגיש יותר בלוקי וחסר דברים הריסים ממשחקי GTA בPS2. רק מבנים ספציפיים, מכוערים ובולטים באופן מביך הריסים וכל השאר פשוט חלק ממקשה אחת ובלתי שבירה.
לפי הסרטונים, זה שופר במשחק השני, אבל גם שם זה די מביך ונראה שההתקדמות שהם הצליחו לעשות במעבר לקונסולה "טיפה" יותר מודרנית היא אפסית.
אני מניח שאני פשוט לא מסכים עם סדר העדיפויות שלהם. הם העדיפו לעשות אפקטי חלקיקים יפים יותר, על פני לנצל את העובדה שעכשיו הם יכולים להכניס כמות עצומה של דברים שבירים, שבאמת נראים כמו חלק מהסביבה ולא כאילו צוות אחד יצר את העיר וצוות נוסף פשוט הדביק עם סקוטצ' כל מיני מבנים מכוערים שברור מאוד שהם הריסים.
כמובן שגם יכול להיות שזה פחות קשור לסדר העדיפויות שלהם ויותר קשור לחוסר היכולת שלהם.

בוא קודם כל ניתן למשחק את הכבוד הבסיסי של לשפוט אותו רק אחרי שהוא יוצא, בסדר?
אני למשל בכלל לא מתכנן לקנות PS4, ככה שאני כנראה לא אשחק באינפמוס החדש ואני ממש לא יכול לשפוט אותו (אפילו גיימפלי לא ראיתי המון) אבל אני יכול להגיד שלפי דעתי שני הראשונים הם משחקים טובים, שווים את ה8+ שהם קיבלו. אף פעם לא אמרתי שהוא מושלם בעולם שלו או ברמה הטכנית, אבל הוא משחק טוב והוא מצליח להתגבר על הבעיות שלו. עדיין לא הצלחתי להבין מה כל כך רע במשחק הזה לטענתכם.

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 01 פברואר 2014, 14:09

אני משחק כרגע בSRIV. אם אינפיימוס הוא משחק רע (והוא לא) כי אין לו הרבה הולכי רגל ברחוב אז אני לא יודע איך לבטא את SR.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 פברואר 2014, 19:22

Stick כתב:ועדיין, לא הבנתי מה באינפמוס הופך אותו להיות משחק עולם פתוח כל כך רע לטענתך. מה יש במשחק, או אולי אין (ואני מצטער, אבל אני חושב שכבר הסברתי ש"פחות אנשים ברחוב" זה לא ממש טענה מספקת) שהופך אותו לעולם פתוח כל כך רע?

בוא קודם כל ניתן למשחק את הכבוד הבסיסי של לשפוט אותו רק אחרי שהוא יוצא, בסדר?
אני למשל בכלל לא מתכנן לקנות PS4, ככה שאני כנראה לא אשחק באינפמוס החדש ואני ממש לא יכול לשפוט אותו (אפילו גיימפלי לא ראיתי המון) אבל אני יכול להגיד שלפי דעתי שני הראשונים הם משחקים טובים, שווים את ה8+ שהם קיבלו. אף פעם לא אמרתי שהוא מושלם בעולם שלו או ברמה הטכנית, אבל הוא משחק טוב והוא מצליח להתגבר על הבעיות שלו. עדיין לא הצלחתי להבין מה כל כך רע במשחק הזה לטענתכם.

אני רוצה להפריד את העניין לשני דברים שונים לגמרי. אינפמס הוא משחק עם עולם פתוח מת וריק, מבאס שמכוניות/אנשים נעלמים 20 מטרים מול הפרצוף שלך וגם אלה שכבר קרובים הם בכמויות קטנות מאוד וחסרות משמעות. בטמן משחק עם עולם מת, חסר כל ערך ובאותה מידה הוא יכל להקרא "כלא ארקם" וזהו, אפילו לדלג על המילה עיר. המצב בבטמן אפילו יותר גרוע מאינפמס כי אין שם אפילו מכונית או איש אחד ברחוב, רק אוייבים. מצב שני, אינפמס כן מתימר לבנות עיר מודרנית ראליסטית וארקאם לא, אם זה מפריע או לא מפריע זה כבר עניין אישי.

החצי השני של העניין הזה הוא הטעם האישי שלי. אני לא סובל את המכניקות של אינפמס, הפלטפורמה דביקה ולא נותנת לך שום חופש או אתגר ואני לא סובל פלטפורמה כזאת, הכוחות ברובם עם פשוט תחליף "רובה" אבל עושים את זה לדעתי פחות טוב מרובה ולכן היו צריכים להיות פשוט נשקים וכשיש לך כבר כוחות חזקים העיר ריקה מאנשים/חפצים/מכוניות בשביל להרגיש את הכוח שלהם. אישית אני לא אוהב את זה, זה לא הסגנון שלי ולדעתי האישית עיר חיה יותר ומלאה יותר הייתה מאוד תורמת לפחות בתחום הזה ומחפה טיפה על הגיימפליי החלש.

ועכשיו אחרי שדברתי על הסדרה בכלליות, ספציפית מפריע לי בחדש שאפילו שהוא רץ על קונסולה חזקה פי 10 ועם פי 16 יותר זיכרון הם מנצלים אפס מזה בשביל לשפר את העיר. כן, הגרפיקה הרבה יותר יפה אבל אם כל משחק עולם פתוח מושתן על הפס3 עושה את זה עם 256MB של זיכרון אז סאקרפאנצ' לא יכלו לעשות את זה עם 4000?. זה סתם מרגיש כמו פוקוס במקום הלא נכון או סתם חוסר יכולת או זלזול.

ובנושא אחר, אלה המשחקים שיש כרגע בבטא של PSNOW:
First Party:

Killzone 3
Puppeteer
Shadow of the Colossus
Third Party:

Papo & Yo
Darksiders II
MX vs. ATV: Alive
Disgaea 4
Ninja Gaiden 3
Shatter
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 01 פברואר 2014, 21:56

DrKeo כתב:אני רוצה להפריד את העניין לשני דברים שונים לגמרי. אינפמס הוא משחק עם עולם פתוח מת וריק, מבאס שמכוניות/אנשים נעלמים 20 מטרים מול הפרצוף שלך וגם אלה שכבר קרובים הם בכמויות קטנות מאוד וחסרות משמעות. בטמן משחק עם עולם מת, חסר כל ערך ובאותה מידה הוא יכל להקרא "כלא ארקם" וזהו, אפילו לדלג על המילה עיר. המצב בבטמן אפילו יותר גרוע מאינפמס כי אין שם אפילו מכונית או איש אחד ברחוב, רק אוייבים. מצב שני, אינפמס כן מתימר לבנות עיר מודרנית ראליסטית וארקאם לא, אם זה מפריע או לא מפריע זה כבר עניין אישי.

החצי השני של העניין הזה הוא הטעם האישי שלי. אני לא סובל את המכניקות של אינפמס, הפלטפורמה דביקה ולא נותנת לך שום חופש או אתגר ואני לא סובל פלטפורמה כזאת, הכוחות ברובם עם פשוט תחליף "רובה" אבל עושים את זה לדעתי פחות טוב מרובה ולכן היו צריכים להיות פשוט נשקים וכשיש לך כבר כוחות חזקים העיר ריקה מאנשים/חפצים/מכוניות בשביל להרגיש את הכוח שלהם. אישית אני לא אוהב את זה, זה לא הסגנון שלי ולדעתי האישית עיר חיה יותר ומלאה יותר הייתה מאוד תורמת לפחות בתחום הזה ומחפה טיפה על הגיימפליי החלש.

ועכשיו אחרי שדברתי על הסדרה בכלליות, ספציפית מפריע לי בחדש שאפילו שהוא רץ על קונסולה חזקה פי 10 ועם פי 16 יותר זיכרון הם מנצלים אפס מזה בשביל לשפר את העיר. כן, הגרפיקה הרבה יותר יפה אבל אם כל משחק עולם פתוח מושתן על הפס3 עושה את זה עם 256MB של זיכרון אז סאקרפאנצ' לא יכלו לעשות את זה עם 4000?. זה סתם מרגיש כמו פוקוס במקום הלא נכון או סתם חוסר יכולת או זלזול.

ובנושא אחר, אלה המשחקים שיש כרגע בבטא של PSNOW:
First Party:

Killzone 3
Puppeteer
Shadow of the Colossus
Third Party:

Papo & Yo
Darksiders II
MX vs. ATV: Alive
Disgaea 4
Ninja Gaiden 3
Shatter

יש אמת ברוב מה שאתה אומר, וגם ככה הדיון הזה מתחיל לחזור על עצמו ולהפוך למפגר, אז בוא פשוט נסכים שמדובר בסדר עדיפויות של חברה שהיא לא מהטופ הטכני ושמכאן הכל הוא פחות או יותר טעם אישי גם אם אני לא מסכים איתך שהעיר באינפמוס היא כל כך רעה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 פברואר 2014, 21:23

אני מת לראות איך המשחק נראה כבר, מותחים אותנו כבר שנה שלמה והמשחק אמור לצאת השנה.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 04 פברואר 2014, 10:51

הידד, סוף סוף תוקן הבאג ב AC4 שחוסם לך תוכן בגלל באג 100 החברים.

תמונה

העדכון שוקל 2.3GB בגלל מערכת העדכונים הגרועה של הפס4 שמכריחה שכל פאטץ' חדש יכלול את הקודמים. סוני עומלים על כך אבל זה לא אמור להשתנות לפחות עד אפריל.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי erezronen » 04 פברואר 2014, 11:05

עדכון מערכת חדש ל-PS4 יוסיף תמיכה רשמית ב-Pulse, אוזניות הפרימיום האלחוטיות של סוני, שמשום מה לא נתמכו עד עכשיו (מוזר בהתחשב שזה מוצר רשמי של סוני שממותג כמוצג לפלייסטיישן!). האח הידד, אם כי ביננו יציאת האוזניות ב-Dual Shock 4 מוציאה סאונד מספיק איכותי גם ככה.

Megalomaniac
Trainee
הודעות: 292
הצטרף: 14 אפריל 2013, 10:46

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Megalomaniac » 04 פברואר 2014, 20:00

אני עדיין מחכה שיוציאו עדכון שתומך בדיסק און קי, שיהיה אפשר לשמוע מוזיקה.
הקונסולה לא תומכת בדיסקים של מוזיקה... שזה מובן כי זה פסע, אבל דיסק און קי? הדבר הכי פשוט לא נמצא בקונסולה שיוצאת ב-2013.

ועוד שאלה, למה הסרטונים שרואים בקונסולה דרך ה- Twitch/Ustream הם באיכות כ"כ גרועה?

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 פברואר 2014, 20:47

הם הכריזו גם על אזניות אלחוטיות (אם כי אפשר לחבר בכבל) ייעודיות לPS4, עם אפליקציה וכו' למצבי אקולייזר בהתאם למשחק.
אני חושב שהן עובדות כמו הקודמות, לכן מתאימות גם למחשב בצורה אלחוטית, וכמובן לכל מכשיר שמתחבר עם כבל.
מדמות סראונד 7.1, עיצוב יפה... ועולות רק 100 דולר, שזה בהחלט זול ביחס לפיצ'רים.
אני מחכה לביקורות, כי הקודמות (PULSE) יקרות יותר ונראה לי שהן איכותיות יותר.
זכור לי שסוני הכריזה על שותפות עם TURTLE BEACH כדי שאלו ייצרו את האזניות הרשמיות הבאות למכשיר.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי erezronen » 04 פברואר 2014, 13:42

Laskin כתב:הם הכריזו גם על אזניות אלחוטיות (אם כי אפשר לחבר בכבל) ייעודיות לPS4, עם אפליקציה וכו' למצבי אקולייזר בהתאם למשחק.
אני חושב שהן עובדות כמו הקודמות, לכן מתאימות גם למחשב בצורה אלחוטית, וכמובן לכל מכשיר שמתחבר עם כבל.
מדמות סראונד 7.1, עיצוב יפה... ועולות רק 100 דולר, שזה בהחלט זול ביחס לפיצ'רים.
אני מחכה לביקורות, כי הקודמות (PULSE) יקרות יותר ונראה לי שהן איכותיות יותר.
זכור לי שסוני הכריזה על שותפות עם TURTLE BEACH כדי שאלו ייצרו את האזניות הרשמיות הבאות למכשיר.


על פניו נראה שהחדשות הן פשוט עיצוב מחדש ל-Pulse. אותם פיצ׳רים פחות או יותר.

לגבי ה-Pulse - קניתי אותן לאחרונה. לא יצא לי לשחק איתן המון (בעיקר כי הן הגיעו שבוע לפני ה-PS4 ומאז לא כל כך שיחקתי ב-PS3), אבל הרושם הראשוני הוא קצת... אה. האיכות סבירה ותו לא. כנראה עדיף על לחבר אוזניות ישר ל-Dual Shock, אבל לא יודע בכמה. אבדוק את זה על Assassin's Creed כשהעדכון לפס4 ייצא - אבל כך או כך, האוזניות האלה עדיין רחוקות מלהיות תחליף ראוי למערכת קולנוע ביתית סבירה.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 פברואר 2014, 16:52

יש לי את הדגם הראשון, זה שיצא לפני הPULSE ואני מרוצה. כן, הסאונד לא כמו של אזניות אלחוטיות שעולות 400 דולר ומעלה, אבל הן עלו 80 דולר.
אני חושב שהדגם החדש אולי פחות טוב מהPULSE כי הוא ממש זול יחסית למה שאפשר למצוא היום ברמה שלו.
הכל יחסי :)

בכל אופן, תנסה לשחק דווקא איזה שוטר כמו BF4 ותשים אזניות דרך הדואל שוק ואז תנסה עם הPULSE. הסראונד ממש עושה את ההבדל וממש קל לדעת מאיפה יורים עלייך, למשל. תנסה ותמסור רשמים, אולי אני טועה (מעולם לא ניסיתי דרך השלט וגם אין לי PS4).
אה, ואולי כדאי שתחכה שהאפליקציה הייעודית תתאים למשחק לפני, כי הבנתי שזה מאוד משפר את הסאונד, למשל בGTA5 בPS3.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 05 פברואר 2014, 10:20

אז למקרה שלא שמעתם ב 18 תהיה חשיפה מלאה של The Order אחרי שעיתונאים באירופה כבר ראו פרזנטציה של 40 דקות כולל גיימפליי של המשחק אתמול.
העיתונאים בארה"ב הולכים לראות אותו ב 10, ככה ששבוע אחרי ב 18 כשהאמברגו יוסר העיתנות האירופאית והאמריקאית יפציצו במידע עליו בו זמנית, זו תהיה חשיפה לא קטנה.

ציפיתי שנראה אותו רק ב GDC, אני ממש סקרן לקראת החשיפה הזו כמו שלא כלפי אף משחק אחר, בעיקר כי הוא נראה לי השם היחיד שיוצא ב 2014 שממש לא ראינו ממנו דבר משמעותי בעוד שעל כל שאר הגדולים יש לנו מושג איך ישחקו ויראו.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2014, 10:46

כן, גם אני מאוד מצפה לראות האם באמת יש כאן את משחק "הדור הבא" הראשון, בערך, או סתם חוויית 4 שחקנים בCO OP בעטיפה ממש יפה :)
אני מניח שידלפו תמונות כבר בסוף השבוע, ושבוע הבא כבר נראה סרטונים.
אני גם חושב שיש סיכוי סביר שבGDC הוא כבר יהיה שחיק, אבל באמת מעניין מה יחשפו שם במקומו. אני מנחש שאת GOW4 או מה שסנטה מוניקה לא עושים שם... 90% שיצא במרץ 2015, אז חשיפה במרץ 2014 עם טיזר יהיה נהדר, וגיימפליי ראשון בE3.
כל משחקי GOW הראשיים יצאו בחודש מרץ (וגם אחד מהניידים). 2005, 2007, 2010, 2013... יש מצב כמובן שזה יהיה שוב 3 שנים עד המשחק הבא, משמע מרץ 2016, אבל קשה לי להאמין.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2014, 10:58

ולחדשות אחרות:
http://www.roadtovr.com/sonys-ps4-vr-he ... ls-emerge/
לפי האתר ROAD TO VR שעוקב אחר כל דבר הקשור למהפכת המציאות המדומה - לסוני יש פרוייקט מאוד דומה לOCULUS RIFT ומרשים לא פחות.
כמובן שהכל שמועות, אבל מאוד מעניין לראות מה יצליחו לעשות עם החומרה של הPS4.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2014, 11:39

סורי על הטריפל...
http://www.videogamer.com/ps4/metal_gea ... ojima.html
קוג'ימה כבר מעכשיו מאשר שMGS5 נראה קצת יותר טוב על הPS4. לא פירט אם הרזולוציה שונה או שזה LOD או כל דבר אחר, אבל זה עוד קיסם למדורה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 05 פברואר 2014, 12:44

Laskin כתב:כן, גם אני מאוד מצפה לראות האם באמת יש כאן את משחק "הדור הבא" הראשון, בערך, או סתם חוויית 4 שחקנים בCO OP בעטיפה ממש יפה :)
אני מניח שידלפו תמונות כבר בסוף השבוע, ושבוע הבא כבר נראה סרטונים.
אני גם חושב שיש סיכוי סביר שבGDC הוא כבר יהיה שחיק, אבל באמת מעניין מה יחשפו שם במקומו. אני מנחש שאת GOW4 או מה שסנטה מוניקה לא עושים שם... 90% שיצא במרץ 2015, אז חשיפה במרץ 2014 עם טיזר יהיה נהדר, וגיימפליי ראשון בE3.
כל משחקי GOW הראשיים יצאו בחודש מרץ (וגם אחד מהניידים). 2005, 2007, 2010, 2013... יש מצב כמובן שזה יהיה שוב 3 שנים עד המשחק הבא, משמע מרץ 2016, אבל קשה לי להאמין.

אני מקווה בשבילם שלא ידלפו כל מני קטעים ותמונות מסמארטפונים באיכות נמוכה, האמברגו יחסית קרוב ושווה לחכות לחשיפה המסודרת.

וכבר קצת נמאס מ GOW, אבל אין מצב לדור חדש בלי לראות איך משחק בסגנון הזה עם מצלמה סטטית וקבועה כשעומד מאחורי צוות מוכשר טכנית כמו סנטה הולך להראות, ככה שבחיים אני לא אוותר על ENTRY בסדרה עם מעבר דור חדש, אבל בחייאת שיעצרו ב GOW4 עד לפס5...
Laskin כתב:ולחדשות אחרות:
http://www.roadtovr.com/sonys-ps4-vr-he ... ls-emerge/
לפי האתר ROAD TO VR שעוקב אחר כל דבר הקשור למהפכת המציאות המדומה - לסוני יש פרוייקט מאוד דומה לOCULUS RIFT ומרשים לא פחות.
כמובן שהכל שמועות, אבל מאוד מעניין לראות מה יצליחו לעשות עם החומרה של הPS4.

הם יכולים לעשות VR מדהים מבחינת החומרה שיבנו, זה לא קשור לפס4, מה שכן קשור זה שהפס4 לא יכולה להריץ משחקים עם גראפיקה יפהיפיה ב VR, אין מה לעשות ותהיה פשרה בעניין.
בכל מקרה זוהי רק ההתחלה, דור הבא הטכנולוגיה מספיק תבשיל על מנת להיות סטנדרט, ברור שאם היא תהיה מדהימה כל כך אני לא אוכל להתאפק ואני אהיה חייב לנסות אבל ברור לי גם שזה לא יגשים את מלוא הפוטנציאל עד שחברה גדולה כמו יובי למשל תדע שלכולם יש כזה בבית ותתכנן משחק סביב זה.
למרות שגם חוויה "מודבקת" בפאטצ' עושה רושם שמדהימה ע"פ הרשמים.
Laskin כתב:סורי על הטריפל...
http://www.videogamer.com/ps4/metal_gea ... ojima.html
קוג'ימה כבר מעכשיו מאשר שMGS5 נראה קצת יותר טוב על הPS4. לא פירט אם הרזולוציה שונה או שזה LOD או כל דבר אחר, אבל זה עוד קיסם למדורה

כשהיוצר מודה שיש הבדלים אז יכול להיות שהם שוב יהיו משמעותיים ברמה של רזולוציה או FPS (או שניהם), בשלב מסויים יבינו כבר את המצב שהפס4 חזקה יותר ויפסיקו להתרגש מזה.
מה שכן GZ לא נראה לי תובעני כל כך כדי לסחוט את החומרות יותר מדי, המשחק נראה מדהים בדמו של 5 כשהמנוע רנדר סביבה פתוחה ומדברית על הסוס, הבסיס הצבאי די בינוני מבחינה ויזואלית למען האמת.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 05 פברואר 2014, 14:03

למה? זה לא אמור להיות שונה מתלת ממד והיום הפס4 יודעת לשדר ב-720P ו-60 פריימים את Trine 2. אני לא יודע אם נראה 1080P (וסביר שלא) אבל ב-720P אין סיבה שלא נקבל גם תלת ממד וגם VR.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2014, 14:28

BLING
לא אכפת לי שתהיה פשרה בגרפיקה, אני כבר ציינתי שאני מעדיף להשאר בגרפיקה של הPS3 ב720P ובלבד שארגיש "בפנים", בתוך המשחק, כמו שVR טוב גורם לך להרגיש, לפי כל הרשמים.

ובקשר לGOW - אני לא חושב שהמצלמה תשאר סטטית, כמו שבCASTLEVANIA החדש היא גם כבר לא תהיה סטטית. והסטיק הימני אפילו יכול להמשיך להיות הROLL OVER כמו בקודמים, אפשר להשתמש בטאץ' במקום, כדי לשלוט בזווית.

בנוגע לMGS5 - אני מקווה בשבילם שזה לא יהיה 720P מול 1080P במשחק כזה גדול.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2014, 11:39

אגב, בצורה מאוד משונה, לי לפחות, הוכרז שלא יהיה מולטיפלייר בTHE ORDER 1886.
זה משונה במיוחד כי נראה שהוא 4 שחקנים כל המשחק או לפחות רובו ולכל אחד כוחות משלו.
זה יהיה נחמד גם להחליף ביניהם ולהיות טקטי, אבל ממש מוזר שב-2014 לא עושים את זה בCO OP, במיוחד שכבר היה משהו די דומה לPS3 במשחק (הכושל) - FUSE של אינסומניאק.

טוב נו, משאירים משהו להמשך...
אגב, אני אף פעם לא מייחס חשיבות רבה למולטי, אבל דווקא כשמצב CO OP ממש מתאים - אני תמיד אעדיף לשחק בסיפור עם עוד אנשים. זה גם כמובן נותן ערך נוסף ומאוד גדול בעיניי למשחקים כאלו.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2014, 11:40

Laskin כתב:אגב, בצורה מאוד משונה, לי לפחות, הוכרז שלא יהיה מולטיפלייר בTHE ORDER 1886.
זה משונה במיוחד כי נראה שהוא 4 שחקנים כל המשחק או לפחות רובו ולכל אחד כוחות/נשק ייחודי משלו.
זה יהיה נחמד גם להחליף ביניהם ולהיות טקטי, אבל ממש מוזר שב-2014 לא עושים את זה בCO OP, במיוחד שכבר היה משהו די דומה לPS3 במשחק (הכושל) - FUSE של אינסומניאק.

טוב נו, משאירים משהו להמשך...
אגב, אני אף פעם לא מייחס חשיבות רבה למולטי, אבל דווקא כשמצב CO OP ממש מתאים - אני תמיד אעדיף לשחק בסיפור עם עוד אנשים. זה גם כמובן נותן ערך נוסף ומאוד גדול בעיניי למשחקים כאלו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 35 אורחים

cron