משחקי 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 22 מאי 2014, 10:58

אחרי שלושה משחקים סביר לומר שבלי שיפורים משמעותיים הוא לא ממש יהנה מהמשחק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 22 מאי 2014, 13:12

swiss-the-engine כתב:אחרי שלושה משחקים סביר לומר שבלי שיפורים משמעותיים הוא לא ממש יהנה מהמשחק.

בדרך כלל אם אתה אוהב מערכת קרב מסויימת מספיק שיוסיפו עוד מהלכים ומכניקות כדי שתהיה מרוצה, שיפורים משמעותיים מצביעים על משהו יותר יסודי שדורש שינוי להבנתי, אבל בוא ניתן לו להגיב שיסביר את כוונתו.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 22 מאי 2014, 13:24

bling כתב:בדרך כלל אם אתה אוהב מערכת קרב מסויימת מספיק שיוסיפו עוד מהלכים ומכניקות כדי שתהיה מרוצה, שיפורים משמעותיים מצביעים על משהו יותר יסודי שדורש שינוי להבנתי, אבל בוא ניתן לו להגיב שיסביר את כוונתו.

לא זה לא. זה אינדווידואלי, לי אישית - Origin כבר הרגיש עייף מאוד.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 22 מאי 2014, 13:26

נראה כאילו החליפה תהווה בסיס למספיק חידושים בקרב.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 22 מאי 2014, 13:49

Death_119 כתב:לא זה לא. זה אינדווידואלי, לי אישית - Origin כבר הרגיש עייף מאוד.

אבל ב Origins זו ממש אותה מערכת כמעט ללא שינוי, אפילו אותם קיצורים וגאדג'טים, היא אפילו לא נחשבת למערכת שערכו בה רענון.

הכוונה שלי היא שאם מישהו מצפה שזו לא תהיה מערכת FREE FLOW (גם עם כמה שינויים ואולי מכניקות חדשות) הולך להתאכזב, העיקרון שלה ישאר ולדעתי טוב שכך, זה יושב בול על הדמות והגיימפליי שציפיתי לראות ממשחק באטמן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 22 מאי 2014, 14:16

מה זה מערכת חדשה? המערכת של בטמן תמיד תשאר המערכת הזאת, ישפרו אותה וירחיבו אותה תמיד אבל מה אתם רוצים שיעשו? גם DMC עובד עם אותה מערכת 13 שנים, GOW עובד עם אותה מערכת 9 שנים וכך גם נינג'ה גאיידן. כל משחק ישאר עם המערכת שלו, אפשר להרחיב ולאזן אותה אבל אי אפשר להפוך על הראש אחרת זה לא יהיה המשחק הזה. שלא נדבר על זה שלדעתי לפחות יש לבטמן את המערכת קרב הכי מהנה בעולם הגיימינג כיום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 22 מאי 2014, 14:25

זה לא מעניין שיש משחקים שעובדים עם אותה מערכת X שנים. מה שמעניין זה הזמן בין משחק למשחק. ברור שלא תקבל מהפכה... זה לא הגיוני בעליל באף פרנצ'ייז אבל מכיוון שכמעט כל שנה (לא?) יוצא באטמן אז הגיוני לגמרי להתעייף מהסגנון גיימפליי שלו בלי תוספות משמעותיות מאוד.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 22 מאי 2014, 14:46

לא חייבים מהפכה, אפשר לשפר גם מבלי לשנות מקצה לקצה, וזה אחלה.
לדעתי אם ינסו משהו חדש לחלוטין או אפילו ממש שונה - זה יכול לפגוע. מערכת קרב מעולה, ואולי הטובה והזורמת ביותר, מול הרבה אוייבים.
אני אישית לא התעייפתי, למרות שלא שיחקתי בORIGINS.
יהיה בעיקר נחמד אם יוסיפו התייחסות לסביבה, כמו בSLEEPING DOGS. זה היה ממש מעולה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 22 מאי 2014, 18:27

swiss-the-engine כתב:זה לא מעניין שיש משחקים שעובדים עם אותה מערכת X שנים. מה שמעניין זה הזמן בין משחק למשחק. ברור שלא תקבל מהפכה... זה לא הגיוני בעליל באף פרנצ'ייז אבל מכיוון שכמעט כל שנה (לא?) יוצא באטמן אז הגיוני לגמרי להתעייף מהסגנון גיימפליי שלו בלי תוספות משמעותיות מאוד.

זה הבטמן הראשון שיוצא שנה אחרי שנה. כל בטמן אחר יצא כל שנתיים :)

אגב לאסקין יש התיחסות לסביבה, אולי לא מספיק אבל בטמן כן משתמש בסביבה בשביל לתקוע אוייבים בקיר וכדומה אם יש לו את ההזדמנות והמיקום הנכון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4294
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי InterAl » 22 מאי 2014, 18:56

bling כתב:אני דווקא זוכר שחיבבת את מערכת הקרב של הסדרה הזו, הגנת עליה כמה פעמים בדיונים פה, מה השתנה?

בכל אופן הם כבר דיברו על זה וציינו שהעקרונות שלה ישארו זהים אבל הם כן ירעננו אותה, אחד מהדברים שהוסיפו זה כפתור נפרד לזריקות אויבים, מן הסתם גם אויבים חדשים שיצריכו טכניקות חדשות, רק אל תצפה למהפכות.

אחרי למעלה מ-50 שעות איתה (3 משחקים), אני חושב שמיציתי אותה לחלוטין. היא פשוט לא מהנה יותר. את הבסיס אולי אפשר לשמור, אבל חייבים להוסיף עוד מהלכים ועוד אפשרויות שליטה (קצת מעבר ל-2 כפתורים) כדי שתרגיש רעננה ומתקדמת יותר. שני המשחקים הקודמים עשו מעט מאוד בשביל לשפר אותה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 22 מאי 2014, 19:42

InterAl כתב:אחרי למעלה מ-50 שעות איתה (3 משחקים), אני חושב שמיציתי אותה לחלוטין. היא פשוט לא מהנה יותר. את הבסיס אולי אפשר לשמור, אבל חייבים להוסיף עוד מהלכים ועוד אפשרויות שליטה (קצת מעבר ל-2 כפתורים) כדי שתרגיש רעננה ומתקדמת יותר. שני המשחקים הקודמים עשו מעט מאוד בשביל לשפר אותה.

ברמת קושי סבירה, אם אתה מנסה להשיג מד קומבו גבוה שדורש כמובן גם גיוון, אז אתה חייב להשתמש בכל 4 כפתורי הפנים ולגוון בכל מני גאדג'טים. אין מצב שבקרב בחלק מתקדם של המשחק לא תשתמש בA בשביל התחמקויות וקפיצות מעל אוייבים (האוייב מגן ואוייבים גדולים מחייבים את זה), שלא תשתמש בB להמם אוייבים (האוייב המשוריין מחייב את זה), שלא תשתמש בY (האוייב סכין מחייב את זה וכמובן שתשתמש בX כי זה הכפתור תקיפה הבסיסי. אני לא חושב שיש היום מערכת קרבות יותר מהנה משל בטמן, אולי היא לא הכי עמוקה בז'אנר אבל היא החלט הכי מהנה.

אני פשוט חושב שORIGIN היה קצת מיותר להרגשה של השחקנים כאילו מדובר במשחק שיוצא יותר מדי. הרי בין אסיילם לסיטי היו שנתיים ובין סיטי לנייט יש שלוש שנים, אוריג'ן הרס להם ונדחף בין סיטי לנייט ויצר גם הרגשת חזרה וגם תחושה שהמשחק יוצא כל שנה. כלומר השנה לראשונה משחק בטמן יוצא שנה אחרי שנה אבל עדין זה מרגיש כאילו זה פרנצ'ייז שנתי משום מה. בכל מקרה אני בטוח שסוגי אוייבים חדשים, שילוב של הבטמוביל בטרוורסיה בעיר ומהלכים חדשים יחד עם גרפיקה סופר משודרגת ועיר הרבה יותר גדול יגרמו להרגשה רעננה במשחק, בטוח לעומת אוריג'ן שהיה כמו סופר חבילת הרחבה לסיטי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 22 מאי 2014, 20:22

אינטר, אתה לא חושב שהמערכת עברה שדרוג יפה מאסיילום לסיטי?

בכל אופן מסכים עם ההודעה של KEO, בשלבים מתקדמים אתה בהחלט משתמש בכל הכפתורים והיא גם דורשת ריכוז לא קטן, מסכים גם עם קיאו ולאסקין שהיא הכי מהנה בז'אנר למרות שמן הסתם DMC וביונטה (ובאופן כללי האק נ' סלאש יפנים טובים) מבחינת מורכבות וסקיל משאירים לה אבק, עדיין היא מספיק מורכבת והיא יותר מהנה לטעמי.
-------------------------------------------------------
בכל אופן הכרזה חדשה לשנת 2014, מתקפת הרימייקים ב HD נמשכת ועכשיו הוכרז ש Metro:2033 ו Metro: Last Light יגיעו בגרסאות חדשות ומשודרגות גראפית וגיימפליית ל PS4/XB1/PC, כנראה זה באמת ממש ממש קל ליצור כאלו לקונסולות החדשות, הנה ה PR:
4A Games and Deep Silver are bringing the iconic Metro series to the next generation. METRO REDUX features fully re-mastered and improved versions of both METRO 2033 and METRO: LAST LIGHT, creating the most compelling Metro experience ever.

With re-worked next-gen visuals, smooth 60FPS gameplay on console, as well as new and improved content and features, METRO REDUX is much more than a simple HD upgrade.

For the REDUX edition, Metro 2033 has been completely overhauled:
The original game has been rebuilt in the latest and greatest iteration of the 4A Engine, bringing all the graphical and gameplay improvements from Last Light to Metro 2033 Redux
Enjoy completely re-mastered visuals: advanced lighting, dynamic weather, more detailed characters with improved animation, more dynamic destruction and improved smoke, fire and particle effects
Experience radically improved gameplay: advanced enemy AI, improved combat and stealth mechanics, superior weapon handling and more responsive, intuitive controls plus signature features from Last Light such as the atmospheric ‘mask wipe’ mechanic, weapon customization, and silent kills and takedowns

Metro: Last Light Redux has also received a graphical facelift and gameplay improvements that carry across both titles, including new melee animations, and the fan-requested ‘Check Watch’ and ‘Check Inventory’ features. It also includes all previously released Season Pass add-on content – a further 10 hours of single-player gameplay.

Upon release, Metro 2033 Redux and Metro: Last Light Redux will each be available separately as a digital download for Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, PlayStation®4 computer entertainment system and PC a suggested $24.99 / €19.99 / £15.99.

Alongside the digital release, a boxed compilation containing both games, titled METRO REDUX will be available at retail for a suggested $49.99 / €39.99 / £34.99.

Metro 2033 Redux, Metro: Last Light Redux and the compilation Metro Redux are scheduled for release this Summer for Xbox One, PlayStation, and Windows PC.

Dedicated Linux and SteamOS versions will also release later this year.


טריילר הכרזה:


המשחק ירוץ ב 1080P על ה PS4 ולפי פוליגון ב 900P על ה X1, וכמו שהבנתם 60 FPS בשני הקונסולות.
החלטה מוזרה מאוד ללכת על 60 FPS בקונסולות, להבנתי מדובר באחד הכותרים הכי מרשימים גראפית שיש על ה PC, והוא גם מאוד אווירתי ואיטי ועם הרבה התגנבות, רחוק משוטר ארקיידי וטוויצ'י כמו וולפנשטיין, אז למה לא לדחוף כמה שיותר גראפיקה וללכת על 30? החלטה שגויה לטעמי שלא קוראת נכון את הקהל על הקונסולות.

בנוסף, שימו לב שאת שני המשחקים ניתן לרכוש ב 50 דולר והם כוללים כאמור שדרוגים גראפיים נרחבים כולל בנייה מחדש של המשחק הראשון במנוע של החדש+כל ה DLC שיצאו+שיפורי גיימפליי גדולים מאוד לטענתם ב AI, התגנבות, ב GUNPLAY ועוד ועוד, ולהזכירכם מטרו לילה אחרון יצא במאי 2013.
אז איך בדיוק אתם מצדיקים את המחיר שנוטי דוג לוקחת על TLOU? משחק שעושה רושם ע"פ מה שידוע שלא הולך לשנות יותר מדי ועושה את היחסית מינימום, שיצא חודש בסכ"ה אחרי מטרו האחרון, שלא כולל משחק נוסף (מילא היו דוחפים איזה אנצ'רטד 2 ב 1080P והיו קוראים לזה ND CLASSICS או משהו) ושלא לדבר על שיפורי AI (שבהחלט נדרשים ל AI הידידותי) וכו'
בדיוק, אין הצדקה, זה רק בגלל שיש הרבה יותר ביקוש ל TLOU מאשר מטרו שהם יכולים להרשות לעצמם לעשוק, אבל סבבה, ככה העולם עובד יאדה יאדה, עדיין לא אומר שאני צריך למחוא להם כפיים.

ואחרי כל הנאום הזה, יש פה שחקני PC ששיחקו במשחק ויכולים לחלוק רשמים? מומלץ לי לשים עליו עין? נראה שמתים עליו שחקני ה PC.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 22 מאי 2014, 21:19

אני מרגיש חריג כי כולם כל כך אוהבים את מטרו אבל אני ממש לא אהבתי אותם. המערכת ירי לא כיפית לטעמי, אומנותית הוא מזעזע (אפשר לראות למשל מהתמונה שיש בסרטון ששמת מעלי, האומנות הזאת נראת כמעט auto generated) והוא היה קצת קודר מדי בשבילי. אבל נראה שכולם פשוט מעריצים את המשחק אז אולי רק אני המשוגע :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4294
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי InterAl » 22 מאי 2014, 22:49

לא מזמן שיחקתי וסיימתי את שני המשחקים על המחשב, והאמת? כאחד שהעריץ את סטוקר הראשון, שני המטרואים הם משחקים בינוניים לחלוטין. המשחק הראשון הוא clunky מאוד ומרגיש מאוד חסר ליטוש, כמיטב המסורת של משחקים מזרח אירופיים. השני מאוד השתפר בעניין הזה והוא הרבה יותר מלוטש, זורם, נראה מצוין ועם ערכי הפקה שמרגישים די גבוהים - אבל בסופו של דבר אי אפשר לומר שהוא יותר מבינוני. בשניהם אין שום רעיונות חדשים, שום עומק, והגיימפליי גנרי מאוד. רק האווירה במשחקים האלה חזקה, אבל גם היא לא משתווה לזו של סטוקר.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4294
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי InterAl » 22 מאי 2014, 22:59

DrKeo כתב:ברמת קושי סבירה, אם אתה מנסה להשיג מד קומבו גבוה שדורש כמובן גם גיוון, אז אתה חייב להשתמש בכל 4 כפתורי הפנים ולגוון בכל מני גאדג'טים. אין מצב שבקרב בחלק מתקדם של המשחק לא תשתמש בA בשביל התחמקויות וקפיצות מעל אוייבים (האוייב מגן ואוייבים גדולים מחייבים את זה), שלא תשתמש בB להמם אוייבים (האוייב המשוריין מחייב את זה), שלא תשתמש בY (האוייב סכין מחייב את זה וכמובן שתשתמש בX כי זה הכפתור תקיפה הבסיסי. אני לא חושב שיש היום מערכת קרבות יותר מהנה משל בטמן, אולי היא לא הכי עמוקה בז'אנר אבל היא החלט הכי מהנה.

אני פשוט חושב שORIGIN היה קצת מיותר להרגשה של השחקנים כאילו מדובר במשחק שיוצא יותר מדי. הרי בין אסיילם לסיטי היו שנתיים ובין סיטי לנייט יש שלוש שנים, אוריג'ן הרס להם ונדחף בין סיטי לנייט ויצר גם הרגשת חזרה וגם תחושה שהמשחק יוצא כל שנה. כלומר השנה לראשונה משחק בטמן יוצא שנה אחרי שנה אבל עדין זה מרגיש כאילו זה פרנצ'ייז שנתי משום מה. בכל מקרה אני בטוח שסוגי אוייבים חדשים, שילוב של הבטמוביל בטרוורסיה בעיר ומהלכים חדשים יחד עם גרפיקה סופר משודרגת ועיר הרבה יותר גדול יגרמו להרגשה רעננה במשחק, בטוח לעומת אוריג'ן שהיה כמו סופר חבילת הרחבה לסיטי.

באופן כללי, אני מסכים עם התיאור שלך למערכת הקרב, רק מה - אחרי 3 משחקים שבהם טחנתי עד דק את המכניקות שתיארת - אני מרגיש מיצוי מוחלט. בנוסף, המערכת לא חפה מבעיות. הרבה כוחות לא שימושיים, הרבה כוחות חזקים מדי (במיוחד כפתור הקאונטר) ותחושה כללית של חוסר שליטה ואוטומטיות רבה מדי - את הדברים האלה רוקסטדי חייבים לשפר.

בלינג - השיפורים שהם הוסיפו בסיטי הם שוליים, ולדעתי לא מעט כוחות שהם הוסיפו למשחק רק הרעו את האיזון בו. הוא עדיין משחק מצוין וה-goty שלי לאותה שנה, למרות כל מה שציינתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מאי 2014, 11:20

InterAl כתב:באופן כללי, אני מסכים עם התיאור שלך למערכת הקרב, רק מה - אחרי 3 משחקים שבהם טחנתי עד דק את המכניקות שתיארת - אני מרגיש מיצוי מוחלט. בנוסף, המערכת לא חפה מבעיות. הרבה כוחות לא שימושיים, הרבה כוחות חזקים מדי (במיוחד כפתור הקאונטר) ותחושה כללית של חוסר שליטה ואוטומטיות רבה מדי - את הדברים האלה רוקסטדי חייבים לשפר.

בלינג - השיפורים שהם הוסיפו בסיטי הם שוליים, ולדעתי לא מעט כוחות שהם הוסיפו למשחק רק הרעו את האיזון בו. הוא עדיין משחק מצוין וה-goty שלי לאותה שנה, למרות כל מה שציינתי.

אני מסכים איתך אבל זה בעיקר עניינים של איזונים שבתקווה יכנסו לנייט. אני רק לא מסכים על הכפתור קאונטר, הוא ישאר כמו שהוא לדעתי כי חצי ממערכת הקרב מתבססת עליו וממילא בחלקים היותר מתקדמים של המשחק הוא יותר סוג של התחמקות מאשר תקיפה כי תצטרך לעשות איזה 10 קאונטרים לאוייב בשביל להרוג אותו בזמן שבדרכים אחרות אפשר להרוג אותו תוך שניות בודדות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 מאי 2014, 11:21

DrKeo כתב:אני מרגיש חריג כי כולם כל כך אוהבים את מטרו אבל אני ממש לא אהבתי אותם. המערכת ירי לא כיפית לטעמי, אומנותית הוא מזעזע (אפשר לראות למשל מהתמונה שיש בסרטון ששמת מעלי, האומנות הזאת נראת כמעט auto generated) והוא היה קצת קודר מדי בשבילי. אבל נראה שכולם פשוט מעריצים את המשחק אז אולי רק אני המשוגע :)


לא יודע כמה אתה חריג.
יש פה ושם אבירי PC שמהללים את משחקי מטרו, אבל באמת שלא ברור לי למה. שוטרים גנריים, לא מלוטשים במיוחד. הם באמת לא משהו.

אני חושב שזה יותר, שהכותר לא מספיק מעניין אנשים בשביל לדבר עליו ולהגיד כמה הוא לא משהו, מאשר כל דבר אחר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מאי 2014, 11:32

Nucleus_Dawn כתב:
לא יודע כמה אתה חריג.
יש פה ושם אבירי PC שמהללים את משחקי מטרו, אבל באמת שלא ברור לי למה. שוטרים גנריים, לא מלוטשים במיוחד. הם באמת לא משהו.

אני חושב שזה יותר, שהכותר לא מספיק מעניין אנשים בשביל לדבר עליו ולהגיד כמה הוא לא משהו, מאשר כל דבר אחר.

האמת שהדבר שהכי לא ברור לי הם הילולי הגרפיקה שלו, האומנות שם כל כך מכוערת שלא ברור לי למה מהללים את הגרפיקה. אפילו לא הייתי שם אותו בטופ 20 של המשחקים הכי יפים, הפיצ'ר הגרפי מספר 1 שלו הוא שהוא לא זז על אף מחשב. לא ברור לי איך משחק מנהרות רכבת תחתית נותן ביצועים זהים לקרייסס 3 שמתרחש בעולם כמעט פתוח של עיר וג'ינגלים, הזוי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 מאי 2014, 11:38

DrKeo כתב:האמת שהדבר שהכי לא ברור לי הם הילולי הגרפיקה שלו, האומנות שם כל כך מכוערת שלא ברור לי למה מהללים את הגרפיקה. אפילו לא הייתי שם אותו בטופ 20 של המשחקים הכי יפים, הפיצ'ר הגרפי מספר 1 שלו הוא שהוא לא זז על אף מחשב. לא ברור לי איך משחק מנהרות רכבת תחתית נותן ביצועים זהים לקרייסס 3 שמתרחש בעולם כמעט פתוח של עיר וג'ינגלים, הזוי.


איפשהו down the line "לא עובד טוב על רוב המחשבים", הפך ל"מתקדם טכנית", גם כשהמשחק די מכוער.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4294
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי InterAl » 23 מאי 2014, 12:20

האמת שהמשחק השני נראה אחלה. צריך לזכור שהראשון יצא לפני 4+ שנים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Kazz » 23 מאי 2014, 20:53

הבעיה בבאטמן זה שאיזון מערכת הקרב הפוך ובלתי מאוזן. בשעה וחצי הראשונות המשחק קשה עד שאתה פותח שדרוגים של מגנים ושל האצת המכות המיוחדות ואז זה די קל תלוי בכמה אתה מתחיל לחפף בקאונטרים ולהיות אי סובלני. ושלושה משחקים בסדרה ואני עדיין לא יודע איך עושים את הבלייד דודג' טייקדאון באופן עקבי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42029
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 23 מאי 2014, 13:31

Kazz כתב:הבעיה בבאטמן זה שאיזון מערכת הקרב הפוך ובלתי מאוזן. בשעה וחצי הראשונות המשחק קשה עד שאתה פותח שדרוגים של מגנים ושל האצת המכות המיוחדות ואז זה די קל תלוי בכמה אתה מתחיל לחפף בקאונטרים ולהיות אי סובלני. ושלושה משחקים בסדרה ואני עדיין לא יודע איך עושים את הבלייד דודג' טייקדאון באופן עקבי.

אני חושב שיש סוג של גרף פעמון הפוך בבטמן כשהוא יחסית יותר קשה בהתחלה כי אין לך עדין יכולות, באמצע הוא קל כי יש לך יכולות ולקראת הסוף הוא קשה שוב כי הגיוון אוייבים יוצר קרבות יותר אסטרטגים. כמובן שהכל תלוי ברמת קושי, בטמן זה אחד המשחקים היחידים שאני אוהב לשחק ברמה הקשה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי bling » 23 מאי 2014, 13:59

איך ביאסתם עם הלכלוכים על מטרו.
עד שיש סדרה אהובה שלא שיחקתי בה שעוברת רימאסטר מושקע במחיר מצויין ופתאום נפלתי על הפורום היחיד בפלנטה שמסכים פה אחד שהוא גרוע :)
ומוזר שלא מצאתם אותו מרשים טכנית, ע"פ השיחות סביבו הייתי בטוח שהוא בטופ 3 של ה PC, יחד עם BF וקרייסיס, עד כדי כך מחזיקים ממנו טכנית.

בקשר לבאטמן גם אני אוהב לשחק אותו על הרמה הקשה, וזה גם די חריג אצלי (גם TLOU שיחקתי ככה), הוא באמת יותר קשה בהתחלה (אבל רק ב HARD), ב CITY רציתי לזרוק את השלט באויבים הראשונים, אז נכון שעם השדרוגים כשיש קבוצות אויבים בסיסיות היא נהיית קלה מאוד ודי אוטומטית (למרות שלא מובנות לי התלונות על הקאונטר, הוא לא עושה נזק כמעט בכלל ואתה תשב שעות ללחוץ עליו לפני שתהרוג מישהו) אבל בשלבים מתקדמים בקמפיין שיש אנשים עם סכין, שריון, סופר בריונים, חשמל ועם נשק חם והכל מעורבב ולפעמים בכמויות הזויות אז גם עם הכל זה עדיין רחוק מלהיות קל וצריך להיות מרוכז מאוד, אז אולי לא מתתי כמו בהתחלה ללא שדרוגים אבל מתתי עדיין לא מעט כדי שאני אצטרך לשחק כמו שצריך ולא ארגיש שהיא קלה ואוטומטית.

אני חושב שהיא סכ"ה בנוייה בצורה טובה למרות שמסכים שצריך לרענן אותה, אחרי 3 משחקים צריכים שינויים ומכניקות נוספות, פשוט שהבסיס שלה ישאר כי הוא מצויין.
ואם כבר צריך גם לתקן את רמת נורמל שמי שמשחק בה לא צריך להתאמץ ולתזמן בכלל, כששיחקתי בה הרגשתי שהיא brainless לפני שעברתי להארד.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 מאי 2014, 14:21

bling כתב:איך ביאסתם עם הלכלוכים על מטרו.
עד שיש סדרה אהובה שלא שיחקתי בה שעוברת רימאסטר מושקע במחיר מצויין ופתאום נפלתי על הפורום היחיד בפלנטה שמסכים פה אחד שהוא גרוע :)
ומוזר שלא מצאתם אותו מרשים טכנית, ע"פ השיחות סביבו הייתי בטוח שהוא בטופ 3 של ה PC, יחד עם BF וקרייסיס, עד כדי כך מחזיקים ממנו טכנית.

בקשר לבאטמן גם אני אוהב לשחק אותו על הרמה הקשה, וזה גם די חריג אצלי (גם TLOU שיחקתי ככה), הוא באמת יותר קשה בהתחלה (אבל רק ב HARD), ב CITY רציתי לזרוק את השלט באויבים הראשונים, אז נכון שעם השדרוגים כשיש קבוצות אויבים בסיסיות היא נהיית קלה מאוד ודי אוטומטית (למרות שלא מובנות לי התלונות על הקאונטר, הוא לא עושה נזק כמעט בכלל ואתה תשב שעות ללחוץ עליו לפני שתהרוג מישהו) אבל בשלבים מתקדמים בקמפיין שיש אנשים עם סכין, שריון, סופר בריונים, חשמל ועם נשק חם והכל מעורבב ולפעמים בכמויות הזויות אז גם עם הכל זה עדיין רחוק מלהיות קל וצריך להיות מרוכז מאוד, אז אולי לא מתתי כמו בהתחלה ללא שדרוגים אבל מתתי עדיין לא מעט כדי שאני אצטרך לשחק כמו שצריך ולא ארגיש שהיא קלה ואוטומטית.

אני חושב שהיא סכ"ה בנוייה בצורה טובה למרות שמסכים שצריך לרענן אותה, אחרי 3 משחקים צריכים שינויים ומכניקות נוספות, פשוט שהבסיס שלה ישאר כי הוא מצויין.
ואם כבר צריך גם לתקן את רמת נורמל שמי שמשחק בה לא צריך להתאמץ ולתזמן בכלל, כששיחקתי בה הרגשתי שהיא brainless לפני שעברתי להארד.


היא מרגישה פשוט נורא rough around the edges.
בנוגע לכמה היא מרשימה טכנית - היא כבדה הרבה יותר מBF4, או קרייסיס 3, אבל נראית הרבה פחות טוב. המשחק מתקשה לעלות מעל 30 FPS עם כרטיס מסך שמריץ את קרייסיס 3 ברמות הגבוהות ביותר, ב60 ואין שם שום דבר שנראה יותר טוב מ90% מקרייסיס 3.
יכול להיות שזה בגלל כיוון אומנותי משעמם (חום-שחור-אפור-מנהרות), אבל אני חושב שזה משהו מעבר.

גם אני אוהב לשחק בו ברמה הקשה וגם אצלי הוא די חריג (היחידים האחרים ששיחקתי בהם ברמה קשה הם TLOU ואינפיניט).
אני מת על מערכת הקרב בבטמן. היא פשוט נורא כיפית. להפוך אותה ליותר מורכבת, יכול להיות אחלה. להוסיף עוד כמה סוגי אויבים יכול להיות מספיק רענון, לדעתי.
מצד שני, אני לא הרגסתי מיאוס באוריג'נס. רק שמחה מזה שיש עוד כיף, ברמה דומה מאוד לסיטי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2014

הודעהעל ידי Laskin » 23 מאי 2014, 16:11

לא זוכר אם הוא בכלל יוצא השנה, אבל נראה מעולה:


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים

cron