ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 25 ינואר 2015, 18:16

יש רשימה ברשת של מה שתומך
אני זוכראת מונסטר אונטר 3

אבל בדרך כלל אני מלביש את התוסף ,רק כי אז ההחיזה באמת נוחה
בלי זה לא נוח לי לשחק

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי erezronen » 25 ינואר 2015, 20:02

DrKeo כתב:יש כאלה אבל כמו שאמרתי מקודם, 99.99% מהמשחקים לא תומכים. האמת שאני לא מכיר משחקים שתומכים בסטיק הימני חוץ מאשר קיד איקרוס ו-RE:R.


קיד איקרוס, אם אני זוכר נכון, תומך בסטיק הימני רק כתחליף לסטיק השמאלי בשביל שמאליים.

אבל יש עוד עוד כמה משחקים שתמכו עד היום בסטיק הימני: שני המאנסטר האנטרים ו-Super Smash Bros. קופצים לי לראש. אני מאמין שמעכשיו יהיו לא מעט משחקים שיתמכו בו בעתיד (גם אם לא בלעדיים ל-New 3DS), שכן ה-install base יהפוך להרבה יותר גדול. בינתיים ידוע ש-Majora's Mask יתמוך בו כמו גם המשחק אקשן המוזר תואם Gears שהכריזו בדיירקט האחרון. בקיצור, היו כמה בעבר וסביר להניח שהם יילכו ויתרבו בעתיד.

מצד שני אני מסכים איתך לגמרי שעד כה זה לא ממש הפריע שאין משחקים כאלה, מלבד במעט מאוד משחקים שניסו לעשות FPS על ה-3DS. אני גם מאמין שזה שנינטנדו לא שמה סטיק ימני זה לא כי היא כושלת להבין מה גיימרים רוצים אלא בדיוק להיפך: היא יודעת שהרבה מאוד גיימרים "חדשים", שהם קהל היעד העיקרי לקונסולות הניידות שלה, לא מסתדרים עם שני סטיקים. זו שיטת שליטה שצריכה הסתגלות לא קצרה כדי להתרגל אליה. סטיק אחד הרבה פחות מפחיד ולא אתפלא אם בנינטנדו חשבו שהיעדר הסטיק הנוסף יביא להם יותר קהל מאשר הוא ירחיק. בהשוואה למכירות של הויטה - יש מצב שהם אפילו צדקו. אני מניח שזו גם הסיבה שה-C Stick נראה הרבה יותר כמו כפתור רגיל מאשר עוד אנלוג.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2015, 20:17

erezronen כתב:
קיד איקרוס, אם אני זוכר נכון, תומך בסטיק הימני רק כתחליף לסטיק השמאלי בשביל שמאליים.

אבל יש עוד עוד כמה משחקים שתמכו עד היום בסטיק הימני: שני המאנסטר האנטרים ו-Super Smash Bros. קופצים לי לראש. אני מאמין שמעכשיו יהיו לא מעט משחקים שיתמכו בו בעתיד (גם אם לא בלעדיים ל-New 3DS), שכן ה-install base יהפוך להרבה יותר גדול. בינתיים ידוע ש-Majora's Mask יתמוך בו כמו גם המשחק אקשן המוזר תואם Gears שהכריזו בדיירקט האחרון. בקיצור, היו כמה בעבר וסביר להניח שהם יילכו ויתרבו בעתיד.

מצד שני אני מסכים איתך לגמרי שעד כה זה לא ממש הפריע שאין משחקים כאלה, מלבד במעט מאוד משחקים שניסו לעשות FPS על ה-3DS. אני גם מאמין שזה שנינטנדו לא שמה סטיק ימני זה לא כי היא כושלת להבין מה גיימרים רוצים אלא בדיוק להיפך: היא יודעת שהרבה מאוד גיימרים "חדשים", שהם קהל היעד העיקרי לקונסולות הניידות שלה, לא מסתדרים עם שני סטיקים. זו שיטת שליטה שצריכה הסתגלות לא קצרה כדי להתרגל אליה. סטיק אחד הרבה פחות מפחיד ולא אתפלא אם בנינטנדו חשבו שהיעדר הסטיק הנוסף יביא להם יותר קהל מאשר הוא ירחיק. בהשוואה למכירות של הויטה - יש מצב שהם אפילו צדקו. אני מניח שזו גם הסיבה שה-C Stick נראה הרבה יותר כמו כפתור רגיל מאשר עוד אנלוג.

עדין נראה שהמשתמשים שאתה מדבר עליהם הם פורטים מקונסולות שיש להן סטיק ימני, לא ממש כאלה שעוצבו ל3DS מראש. אולי יהיה טרנד כזה, אין לי מושג, אני פשוט חושב שזה לא פוגע בסוג המשחקים שמגיע ל3DS. גם מדובר בקונסולה חלשה למדי כך שאני לא חושב שהיא צריכה את המשחקים הללו של הקונסולות הביתיות שיהיו עליה די בזויים.

אגב, אני לא הייתי שם את הסטיק הימני כהצלחה או הכישלון של הויטה מול ה3DS, להזכירך לPSP גם לא היה סטיק ימני והוא כשל מול הDS באותה מידה. הבעיה היא בגישה של סוני שלא ממש מבינה שאנשים לא מחפשים לשחק אנצ'רטד באוטובוס, הם מחפשים לשחק פרופסור לייטון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי erezronen » 25 ינואר 2015, 20:57

DrKeo כתב:עדין נראה שהמשתמשים שאתה מדבר עליהם הם פורטים מקונסולות שיש להן סטיק ימני, לא ממש כאלה שעוצבו ל3DS מראש. אולי יהיה טרנד כזה, אין לי מושג, אני פשוט חושב שזה לא פוגע בסוג המשחקים שמגיע ל3DS. גם מדובר בקונסולה חלשה למדי כך שאני לא חושב שהיא צריכה את המשחקים הללו של הקונסולות הביתיות שיהיו עליה די בזויים.

אגב, אני לא הייתי שם את הסטיק הימני כהצלחה או הכישלון של הויטה מול ה3DS, להזכירך לPSP גם לא היה סטיק ימני והוא כשל מול הDS באותה מידה. הבעיה היא בגישה של סוני שלא ממש מבינה שאנשים לא מחפשים לשחק אנצ'רטד באוטובוס, הם מחפשים לשחק פרופסור לייטון.


כן, אבל הסטיק הימני הוא סימפטום של אותה מחלה: סוני מחפשת ליצור קונסולה ניידת שתהיה כמה שיותר דומה לביתית. נכון, ב-PSP לא היה אנלוג נוסף, כנראה מסיבות טכנולוגיות יותר מעיצוביות (הרי גם האנלוג היחיד שכן היה היה רחוק מלהיות מספק. ל-DS המקבילה באותה תקופה היה רק D-Pad. כנראה לא היה קל לכווץ סטיקים לקונסולות ניידות באותה תקופה), אבל זה לא באמת משנה. בשורה התחתונה אני כמובן מסכים איתך - משחקים ניידים מצליחים לא באמת מצריכים אנלוג שני. למעשה - אנלוג שני הוא חסם כניסה די משמעותי לקהל חדש, זו בדיוק היתה הנקודה שלי: ההחלטה לוותר עליו ב-3DS המקורי היתה, לדעתי, כדי לא להפחיד קהל קז'ואלי, ולא מתוך עיוורון לצורך של הגיימרים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2015, 21:03

erezronen כתב:
כן, אבל הסטיק הימני הוא סימפטום של אותה מחלה: סוני מחפשת ליצור קונסולה ניידת שתהיה כמה שיותר דומה לביתית. נכון, ב-PSP לא היה אנלוג נוסף, כנראה מסיבות טכנולוגיות יותר מעיצוביות (הרי גם האנלוג היחיד שכן היה היה רחוק מלהיות מספק. ל-DS המקבילה באותה תקופה היה רק D-Pad. כנראה לא היה קל לכווץ סטיקים לקונסולות ניידות באותה תקופה), אבל זה לא באמת משנה. בשורה התחתונה אני כמובן מסכים איתך - משחקים ניידים מצליחים לא באמת מצריכים אנלוג שני. למעשה - אנלוג שני הוא חסם כניסה די משמעותי לקהל חדש, זו בדיוק היתה הנקודה שלי: ההחלטה לוותר עליו ב-3DS המקורי היתה, לדעתי, כדי לא להפחיד קהל קז'ואלי, ולא מתוך עיוורון לצורך של הגיימרים.

אני עדין לא חושב שזה סותר. לדוגמה GEOMTRY WARS שדורש סטיק ימני הוא משחק שמתאים בצורה בלתי רגילה ל3DS, בלי הסטיק אי אפשר באמת לעשות אותו כמו שצריך. האמת שאני לא בטוח אם יש גרסה ניידת שלו או לא אבל בלי סטיק ימני המשחק הזה יהיה נכה. כלומר סטיק ימני הוא לאו דווקא עניין של סיבוך. באותה מידה אפשר להגיד שעכשיו ל3DS יש 6 כפתורים (שני כתפיים ו-4 פנים) לעומת הגיימבוי שהיו לו רק 2 או לעומת האייפון שאין לו כלל. אם מעצבים משחק נכון הסטיק הימני הוא ברכה לא קללה. שלא נדבר על זה שנינטנדו היא זאת שבכלל המציאה אותו עם הכפתורי C בN64 :)
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 25 ינואר 2015, 21:53

אני חושב שסטיק ימני נותן יותר אפשרויות למפתחים
לא כל מישחק יהנה מהיתרונות שלו ,אבל לחלק זה מאוד ישפיע

אני חושב שחוסר בסטיק ימני ,השפיע לרעה ,הרבה יותר על הדרימקסט ,מכל קונסולה אחרת
לN64 היה כפתורי C
לPS1 היה כבר דול שוק 2 ,למרות שזה לא היה סטנדרט למפתחים
ואז סגה הוציאה את הדרימקסט עם אנלוגית אחת ,ועוד שינו את הכפתורים ל4 כפתורי פנים
ככה שמיצד אחד דפקו את היתרון בשליטה שהיה לסגה בסאטורן ,במישחקי מכות
וגם לא הביאו יתרון סטנדרטי ,ל2 אנלוגיות

בPSP ,זה השפיע בעיקר בפורטים וספין אופים מהPS2 וPS3
ב3DS זה בקושי השפיע ,בגלל סוג המישחקים

את הדרימקסט זה דפק הרבה יותר ,שיצאו המיתחרות הראשיות ,רק לדרימקסט לא היה דרך נוחה לשנות זווית תמונה
זה מאוד מורגש בשאנמו 1-2
ובעוד מישחקים

בעניין ה3DS ,צריך ליזכור שיש לקונסולה מצלמות וגם מסך מגע ,וחלק מהמפתחות ישתמשו בזה כתחליף לאנלוגית נוספת
לא פיתרון שמתאים לכל מישחק ,אבל לחלק כן

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ינואר 2015, 00:04

נינטנדו המציאו את הסטיק הימני, זה שהם עשו את זה עם dpad זה כבר משהו אחר :)
הקונספט של להביא עוד אמצעי שליטה תנועתי לצד ימין של השלט כדי לשלוט במצלמה היה קונספט שלהם. הם עשו את זה בשביל המצלמה במריו 64 אבל על הדרך הם נתנו לאיגואנה את הכלים להמציא את השליטת אנלוג הכפול למשחקי fps עוד לפני שיצא בכלל השלט דאול אנלוג (הם פשוט השתמשו בdpad במקום אנלוג שמאלי לתנועה של הדמות). צוות סופר מוכשר שיחד קים את רטרו סטודיוס.

אני מזכיר לך שהשלט דאול שוק היה השלט השלישי של הפס1, עוד העתקה בוטא. נינטנדו המציאה את הסטיק האנלוגי על שלט קונסולה עם dpad נוסף לשליטה כפולה, סוני העתיקה והפכה את הdpad הנוסף לסטיק נוסף וקראה לזה דאול אנלוג. אז נינטנדו המציאה את הרטט לשלט וסוני שוב העתיקה וקראה לזה דאול שוק. שתי העתקות בדור אחד ושתיהן שנה בלבד אחרי נינטנדו. להגנתה של סוני, הם תמיד משפרים על נינטנדו כשהם מעתיקים מהם.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 26 ינואר 2015, 06:46

אל תישכח שהגימפאד המקורי בPS1
זה בעצם שיפור מהSNES
סך הכל יותר אורגונומי ,ועוד 2 גפתורי גב ,היתר אותו הדבר

הם שינו את הD-PAD לרעה ,אבל לנינטנדו היה אז פטנט בתוקף על הD-PAD

Laskin
Elder
הודעות: 24158
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 26 ינואר 2015, 10:26

בעוד שנה-שנתיים מהיום, נראה כמה משחקים יצאו, שניצלו את הסטיק הימני, ואז נוכל לשער כמה משחקים פיספסו בעלי ה3DS עד היום, בגלל שלא היה את הסטיק הזה מובנה...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ינואר 2015, 10:41

kririn כתב:אל תישכח שהגימפאד המקורי בPS1
זה בעצם שיפור מהSNES
סך הכל יותר אורגונומי ,ועוד 2 גפתורי גב ,היתר אותו הדבר

הם שינו את הD-PAD לרעה ,אבל לנינטנדו היה אז פטנט בתוקף על הD-PAD

כמו תמיד הם לקחו דברים שנינטנדו עשו כבר ועשו עליהם איטרציה. השלט פס1 הוא שלט snes שנוח יותר להחזיק ושהוסיפו לו אקסטרה כפתורי כתף על השניים הקיימים.

לאסקין, זה שמשחק יתמוך בסטיק ימני לא אומר שהוא לא היה יוצא לקונסולה. זה סך הכל עזר שליטה והמשחקי 3ds מאוד פשוטים לרוב. נראה אם הסטיק הימני יהפוך למשהוא שהוא חובה בזמן הקרוב, אני בספק. גם במה שמשתמש בו היום הוא אופציונאלי לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 ינואר 2015, 12:13

DrKeo כתב:כמו תמיד הם לקחו דברים שנינטנדו עשו כבר ועשו עליהם איטרציה. השלט פס1 הוא שלט snes שנוח יותר להחזיק ושהוסיפו לו אקסטרה כפתורי כתף על השניים הקיימים.

לאסקין, זה שמשחק יתמוך בסטיק ימני לא אומר שהוא לא היה יוצא לקונסולה. זה סך הכל עזר שליטה והמשחקי 3ds מאוד פשוטים לרוב. נראה אם הסטיק הימני יהפוך למשהוא שהוא חובה בזמן הקרוב, אני בספק. גם במה שמשתמש בו היום הוא אופציונאלי לגמרי.


אופציונאלי, מבחינת זה שהמשחק כן ירוץ. לא מבחינת זה שהוא יהיה שחיק.
מונסטר האנטר, למשל, פשוט לא עובד בלי סטיק נוסף.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ינואר 2015, 12:25

Nucleus_Dawn כתב:
אופציונאלי, מבחינת זה שהמשחק כן ירוץ. לא מבחינת זה שהוא יהיה שחיק.
מונסטר האנטר, למשל, פשוט לא עובד בלי סטיק נוסף.

כי זה פורט מקונסולה שיש לה סטיק ימני, בSSB למשל הוא סתם אופציה נוחה לבצע את הספשלים. המשחק היחיד שנוצר לקונסולה והוא באמת רוצה שתשתמש בסטיק הימני הוא RE:R.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי erezronen » 26 ינואר 2015, 12:29

Nucleus_Dawn כתב:
אופציונאלי, מבחינת זה שהמשחק כן ירוץ. לא מבחינת זה שהוא יהיה שחיק.
מונסטר האנטר, למשל, פשוט לא עובד בלי סטיק נוסף.


בטח שעובד ובטח ששחיק. למעשה קראתי לא מעט אנשים שאפילו העדיפו לשחק אותו בלי ה-Circle Pad Pro מאשר עם.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 ינואר 2015, 12:30

DrKeo כתב:כי זה פורט מקונסולה שיש לה סטיק ימני, בSSB למשל הוא סתם אופציה נוחה לבצע את הספשלים. המשחק היחיד שנוצר לקונסולה והוא באמת רוצה שתשתמש בסטיק הימני הוא RE:R.


אז זה כבר שני משחקים ב3DS, שבהם הסטיק הימני ממש הכרחי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי erezronen » 26 ינואר 2015, 12:34

DrKeo כתב:אני עדין לא חושב שזה סותר. לדוגמה GEOMTRY WARS שדורש סטיק ימני הוא משחק שמתאים בצורה בלתי רגילה ל3DS, בלי הסטיק אי אפשר באמת לעשות אותו כמו שצריך. האמת שאני לא בטוח אם יש גרסה ניידת שלו או לא אבל בלי סטיק ימני המשחק הזה יהיה נכה. כלומר סטיק ימני הוא לאו דווקא עניין של סיבוך. באותה מידה אפשר להגיד שעכשיו ל3DS יש 6 כפתורים (שני כתפיים ו-4 פנים) לעומת הגיימבוי שהיו לו רק 2 או לעומת האייפון שאין לו כלל. אם מעצבים משחק נכון הסטיק הימני הוא ברכה לא קללה. שלא נדבר על זה שנינטנדו היא זאת שבכלל המציאה אותו עם הכפתורי C בN64 :)


ברור שיש משחקים "פשוטים" שמותאמים לשני סטיקים. זה לא משנה. בקרי משחק עם שני סטיקים עדיין מרתיעים המון המון אנשים. זה מחסום פסיכולוגי שהמון אנשים לא מצליחים להתגבר עליו בכלל, הם רואים שני סטיקים ואומרים מראש "אין סיכוי שאני אצליח להשתלט על הדבר הזה, אני מעדיף לוותר". אנחנו נוטים לשכוח את העניין הזה, אבל מספיק לתת לנסות ללא-גיימר לנסות להשתלט על FPS עם קונטרולר של קונסולה כדי לראות כמה הוא סובל ולהבין שאין שום מצב שבעולם שהוא יסכים לנסות לשחק עם שלטים כאלה שוב אלא אם כן הוא ממש אבל ממש ממש בעניין של גיימינג.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי erezronen » 26 ינואר 2015, 12:38

DrKeo כתב:כי זה פורט מקונסולה שיש לה סטיק ימני, בSSB למשל הוא סתם אופציה נוחה לבצע את הספשלים. המשחק היחיד שנוצר לקונסולה והוא באמת רוצה שתשתמש בסטיק הימני הוא RE:R.


בואו נעשה קצת סדר: Ultimate Monster Hunter 3, משחק ה-MH הראשון שיצא על ה-3DS, הוא פורט של משחק PSP. ל-PSP, כזכור, אין סטיק ימני. המשחק החדש, Monster Hunter 4, הוא אקסקלוסיבי ל-3DS ופותח במיוחד בשבילו, ככה שהוא כלל לא פורט.

שני המשחקים פותחו מראש לפלטפורמות עם סטיק אחד, והמפתחים הוסיפו אופציה להשתמש בעוד אחד עם ה-Circle Pad Pro או עם ה-New 3DS עכשיו. בכל מקרה, גם שחקנים שאין להם את התוסף או את הקונסולה החדשה הסתדרו עם המשחקים האלה טוב מאוד. סכמות השליטה האלטרנטיביות אמנם לא אידיאליות, אך בהחלט שחיקות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 ינואר 2015, 12:45

erezronen כתב:
בואו נעשה קצת סדר: Ultimate Monster Hunter 3, משחק ה-MH הראשון שיצא על ה-3DS, הוא פורט של משחק PSP. ל-PSP, כזכור, אין סטיק ימני. המשחק החדש, Monster Hunter 4, הוא אקסקלוסיבי ל-3DS ופותח במיוחד בשבילו, ככה שהוא כלל לא פורט.

שני המשחקים פותחו מראש לפלטפורמות עם סטיק אחד, והמפתחים הוסיפו אופציה להשתמש בעוד אחד עם ה-Circle Pad Pro או עם ה-New 3DS עכשיו. בכל מקרה, גם שחקנים שאין להם את התוסף או את הקונסולה החדשה הסתדרו עם המשחקים האלה טוב מאוד. סכמות השליטה האלטרנטיביות אמנם לא אידיאליות, אך בהחלט שחיקות.


ניסיתי לשחק בדמו של MH3 ופשוט מאוד לא הצלחתי לזוז. אני קורא לזה, לא שחיק.

אני חושב שהנקודה שלך על זה שזה עלול להרחיק לא-גיימרים, במקום.
לא גיימרים בקושי מסתדרים גם עם עכבר ומקלדת בFPS'ים. אנחנו נוטים לשכוח שזה משהו שמצריך למידה, כי לרובנו זה טבע שני, כבר הרבה מאוד שנים.
אני חושב שגם אין ספק שנינטנדו מודעים לזה ושזה חשוב להם. בתקופת הWII הם דיברו על הזמן על זה שהשלט נראה כמו שלט של טלויזיה, כדי שאף אחד לא יפחד להרים אותו ולנסות להשתמש בו, כמו שרבים מרגישים, כשהם רואים שלט רגיל של קונסולה. עם הWIIU הם המשיכו עם קו המחשבה הזה והתבססו על זה שכולם יודעים איך טאבלט עובד.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24158
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 26 ינואר 2015, 13:57

DrKeo כתב:כי זה פורט מקונסולה שיש לה סטיק ימני, בSSB למשל הוא סתם אופציה נוחה לבצע את הספשלים. המשחק היחיד שנוצר לקונסולה והוא באמת רוצה שתשתמש בסטיק הימני הוא RE:R.


נו, וכמה פורטים כאלו היו יוצאים לו היה סטיק מלכתחילה?
אז לדעתי בשנים הקרובות נראה עוד ועוד כאלו...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ינואר 2015, 14:29

erezronen כתב:
ברור שיש משחקים "פשוטים" שמותאמים לשני סטיקים. זה לא משנה. בקרי משחק עם שני סטיקים עדיין מרתיעים המון המון אנשים. זה מחסום פסיכולוגי שהמון אנשים לא מצליחים להתגבר עליו בכלל, הם רואים שני סטיקים ואומרים מראש "אין סיכוי שאני אצליח להשתלט על הדבר הזה, אני מעדיף לוותר". אנחנו נוטים לשכוח את העניין הזה, אבל מספיק לתת לנסות ללא-גיימר לנסות להשתלט על FPS עם קונטרולר של קונסולה כדי לראות כמה הוא סובל ולהבין שאין שום מצב שבעולם שהוא יסכים לנסות לשחק עם שלטים כאלה שוב אלא אם כן הוא ממש אבל ממש ממש בעניין של גיימינג.

אני לא חושב שהעובדה שהסטיק הימני נמצא שם מפחיד אותו, זאת העובדה ששליטת אנלוג כפול מאוד קשה ודורשת אימון. גם אני הייתי צריך להתאמן הרבה עד שהתרגלתי למרות ימי הארוכים כגיימר. אני פשוט לא חושב שהנוכחות שלו מפחידה, אולי השימוש בו מפחיד. אבל אם זה המקרה אז שמשחקים שפונים יותר לקור ישתמשו בו ואלה שלא פשוט לא.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24158
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 26 ינואר 2015, 14:47

אני זוכר ששנים לא הסכמתי לשחק בFPS בגלל שאני מול הטלויזיה ולא הייתי מוכן להתרגל בכח לשליטה עם בקר (2 סטיקים מן הסתם) בז'אנר הזה.
התרגלתי, עכשיו קשה לי לדמיין את עצמי משחק בעכבר ומקלדת, למרות שאני עדיין חושב שזה אבסולוטית עדיף וקל יותר, בישיבה נורמלית על שולחן מחשב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ינואר 2015, 15:12

Laskin כתב:אני זוכר ששנים לא הסכמתי לשחק בFPS בגלל שאני מול הטלויזיה ולא הייתי מוכן להתרגל בכח לשליטה עם בקר (2 סטיקים מן הסתם) בז'אנר הזה.
התרגלתי, עכשיו קשה לי לדמיין את עצמי משחק בעכבר ומקלדת, למרות שאני עדיין חושב שזה אבסולוטית עדיף וקל יותר, בישיבה נורמלית על שולחן מחשב.

אבל מצד שני לא היה לך בעיה לשחק במשחקים אחרים שלא דרשו כלל סטיק ימני. כלומר הנוכחות שלו לא הפחידה אותך אלה השימוש בו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי bling » 26 ינואר 2015, 17:24

במשחקי מולטי פלייר אני עדיין לא מסוגל להשתמש ב 2 סטיקים לעומת הימים שלי במולטי תחרותי על ה PC, זה פשוט לא זה וחסר את האינץ' דיוק שהורס את כל הכיף מבחינתי של הכיוון.
עם סינגל זה לא ממש מעניין אותי ואני לא באמת צריך דיוק למילימטר, רוב הסיכויים שגם אם היתה לי אופציה של מקלדת ועכבר הייתי משחק על שלט במשחקי סינגל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ינואר 2015, 23:15

bling כתב:במשחקי מולטי פלייר אני עדיין לא מסוגל להשתמש ב 2 סטיקים לעומת הימים שלי במולטי תחרותי על ה PC, זה פשוט לא זה וחסר את האינץ' דיוק שהורס את כל הכיף מבחינתי של הכיוון.
עם סינגל זה לא ממש מעניין אותי ואני לא באמת צריך דיוק למילימטר, רוב הסיכויים שגם אם היתה לי אופציה של מקלדת ועכבר הייתי משחק על שלט במשחקי סינגל.

כנ״ל ולי יש ברירה, אני משחק על הpc. אני מעדיף שלט מול הטלביזיה מאשר עכבר מול המסך.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24158
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 27 ינואר 2015, 10:16

DrKeo כתב:אבל מצד שני לא היה לך בעיה לשחק במשחקים אחרים שלא דרשו כלל סטיק ימני. כלומר הנוכחות שלו לא הפחידה אותך אלה השימוש בו.


לא, פשוט לא הרגשתי בנוח עם FPS... לא הייתה לי שום בעייה לשחק מבט שלישי או כל משחק אחר עם הסטיק הימני.
לא השימוש בו הפחיד אותי, אלא העובדה שאני לא רגיל להיות כ"כ איטי בFPS :) פעם הייתי ממש טוב במשחקים האלה, במולטיפלייר!
זו הסיבה שהיום אני בכלל לא משחק מולטיפלייר. שיחקתי קצת בPVZ GARDEN WARFARE, אם זה נחשב מולטיפלייר, אבל גם הוא ממבט שלישי :P
לא נורא, גם ככה אין לי זמן לזה :(

kririn
Sage
הודעות: 5351
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 29 ינואר 2015, 19:15

נינטנדו שיחררה להפצה דיגיטלית ,את מטרואיד פריים טרילוגי (2 מישחקי קיוב + מישחק WII באריזה אחת ,אבל עם שליטת WII לכולם )
כרגע יש מיבצע על זה ,מאוד מישתלם למי שלא שיחק בהם


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 12 אורחים