הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 אפריל 2015, 13:00

idan כתב:בין מקרה הקיצון הזה לגריינדינג המטורף שתיארת פה (שהוא קיצון אחר לדעתי), יש הרבה אמצע, שם אני, עוד שני משתמשים בפורום ולדעתי החלק העיקרי של השחקנים נמצא. זה פשוט הרבה יותר קל להוכיח טענה שיש דוגמא כל כך חותכת לאיך שהמשחק בנוי, בניגוד למשחקי גריינדינג מובהקים שם זה פשוט לא אפשרי גם באחוז הבודד הזה.

ובוא נגיד ככה, אם אתה תהיה Level 50 ותשחק ב pvp נגד 150 שלא יודע לעשות parry ו Riposte , אתה תנצח אותו ב 9 מתוך 10 פעמים. (לא כולל קוסמים שבאופן טבעי משנים את הדינמיקה של הקרב ודי מגעילים באופן כללי)
הבילד רלוונטי, הסטט הוא חשוב, אף אחד לא אומר שלא. אבל הסקילס יותר, לא ברור איך אפשר לטעון אחרת. ואלא אם עשית איזה טעות טיפשית כמו לשים את כל הסולס ב int כשאתה משחק ב dex או משהו מדומיין כזה, אני באמת לא יכול לחשוב על שום סיטואציה שאתה מרגיש שמה שחסר לך מול בוס זה עוד עלייה ברמה או שתיים (כן, אם תעלה 30 רמות לפני בוס בחצי הראשון של המשחק, זה כנראה יעזור, אבל זה לא נשמע כיף במיוחד לשחק ככה, בוודאי שלא הכרחי). אני כן יכול לחשוב על סיטואציה שבה אתה מרגיש שהנשק שלך כבר פחות מחזיק ואתה צריך לשפר אותו, אבל זה לא קשור לבוס כזה או אחר, אתה תרגיש את זה על האויבים הרגילים הרבה לפני וזה בדר"כ מגיע בנקודה שהמשחק רוצה שתעשה את זה, ובנקודה הזאת סביר להניח שיהיה לך את רוב מה שאתה צריך בשביל לעשות את השיפורים הנדרשים. בוא לא נשכח את כל הסולס ב inventory שלך שאתה אוסף בנוחות כל המשחק, שיש מי שיטען, נמצא שם בדיוק בשביל שלא תצטרך לעשות פארמינג בנקודות האלו אם אתה קצר בנשמות באותו הרגע. למרות שזה אשכרה נון אישו ב ds2 שאתה יכול לחזור למג'ולה או לנפח מתי שבא לך ויש לך 3-4 מדורות בכל איזור, הסיכון במשחק הזה מינמלי.


אני מתאר מקרה קיצון? אתה מתבלבל קצת.
מה שאני מתאר זה שאתה מתקדם במשחק. לפעמים אתה מספיק חזק להרוג בוסים ולפעמים אתה צריך לעשות גריינדינג, כדי לעבור.
לפעמים אתה מספיק חזק בשביל להשתמש בציוד החדש שמצאת ולפעמים אתה צריך לעשות גריינדינג, כדי להשתמש בהם.
זה רחוק מאוד מלהיות קיצוני. יש חלקים מהמשחק שאתה עובר בוס ועוד בוס ועוד בוס, בלי יותר מידי קושי ואפילו בפעם הראשונה שאתה נתקל בהם. יש רגעים שבהם הבוס חזק יותר מידי, או מהיר מידי, ואתה חייב לחזק את הדמות שלך, כדי לשרוד יותר ממכה וחצי שלו.

לא קיצוני ולא שטויות.
המשחק מעוצב סביב זה. זו הסיבה שיש אייטם שכל ייעודו זה לאפשר לשחקן לעשות את זה. זו הדרך היחידה להחזיר את הנשמות שהמשחק גורם לך לאבד. זה גם לא דבר רע, בכלל. זה חלק מהאתגר, שאתה חייב להשאר ערני ודרוך, גם מול אויבים שכבר הרגת 5-6 פעמים.

לא נהרגתם עם הרבה נשמות בכלל? לא בזבזתם נשמות על נשק לא מתאים, או על פיתוח דמות לא נכון? יש מצב שבאמת תצליחו להסתדר בלי גריינדינג, אבל דווקא פה מדובר על מצב קיצון.

---

דודי, צריך לעלות רמות לפני הבוס הראשון, בגלל שהוא חזק. כל מכה שלו עושה הרבה נזק (אפילו יש לו התקפה שהורגת אותך במכה אחת, אלא אם כן אתה עולה רמות והHP וההגנה שלך מספיק גבוהים) ויש לו יחסית הרבה HP. עוד מעט תגיד לי שהמשחק לא התכוון שתמות נגד איש הזאב הראשון, שפוגש אותך בלי ציוד בכלל, בגלל שטכנית זה אפשרי להרוג אותו.
זה בלי לדבר בכלל על כך שיש באזור לא מעט אויבים שנותנים לך מעל 150 נשמות ושאתה משקיע את הנשמות גם בשיפור של הדמות שלך וגם בשיפור של הציוד שלך וגם בקניית ציוד חדש וכן הלאה. גם אם אתה רוצה לקנות 10 בקבוקי מולוטוב, כנראה שתצטרך לעשות גריינדינג.
יש לך קונוטציה יותר חיובית עם המילה farming? סבבה. יותר נחמד לך להתייחס על חזרה ועוד חזרה ועוד חזרה על אותו אזור ועל אותם אויבים כ"backtracking"? גם אחלה. grinding has many faces.


אגב, בBB יש פיטצ'ר ממש נחמד, שמתחשב בעובדה שצריך לחזור שוב ושוב על אותם אזור ולהשיג עוד הדי דם. עם הזמן וההתקדמות, האזורים משתנים. אז אם נתקלים באיזה בוס ממש קשה וחוזרים לאזור יותר קל, שאפשר להרוג בו הרבה אויבים ומהר, מגלים שדברים השתנו באזור. זה כולל לא רק שינויים במראה של האויבים, אלא גם אויבים חדשים והפתעות כאלה, ככה שהגריינדיג מצריך אפילו יותר ערנות ממשחקי FROM קודמים.
זה אחלה רעיון. דומה מאוד לאתחול המדורה בDS2, רק שהשחקן לא שולט בזה והשינויים יותר מעניינים מסתם אויבים חזקים יותר, שנותנים יותר נשמות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 13 אפריל 2015, 14:20

Nucleus_Dawn כתב:
אני מתאר מקרה קיצון? אתה מתבלבל קצת.
מה שאני מתאר זה שאתה מתקדם במשחק. לפעמים אתה מספיק חזק להרוג בוסים ולפעמים אתה צריך לעשות גריינדינג, כדי לעבור.
לפעמים אתה מספיק חזק בשביל להשתמש בציוד החדש שמצאת ולפעמים אתה צריך לעשות גריינדינג, כדי להשתמש בהם.
זה רחוק מאוד מלהיות קיצוני. יש חלקים מהמשחק שאתה עובר בוס ועוד בוס ועוד בוס, בלי יותר מידי קושי ואפילו בפעם הראשונה שאתה נתקל בהם. יש רגעים שבהם הבוס חזק יותר מידי, או מהיר מידי, ואתה חייב לחזק את הדמות שלך, כדי לשרוד יותר ממכה וחצי שלו.

לא קיצוני ולא שטויות.
המשחק מעוצב סביב זה. זו הסיבה שיש אייטם שכל ייעודו זה לאפשר לשחקן לעשות את זה. זו הדרך היחידה להחזיר את הנשמות שהמשחק גורם לך לאבד. זה גם לא דבר רע, בכלל. זה חלק מהאתגר, שאתה חייב להשאר ערני ודרוך, גם מול אויבים שכבר הרגת 5-6 פעמים.

לא נהרגתם עם הרבה נשמות בכלל? לא בזבזתם נשמות על נשק לא מתאים, או על פיתוח דמות לא נכון? יש מצב שבאמת תצליחו להסתדר בלי גריינדינג, אבל דווקא פה מדובר על מצב קיצון.

---

דודי, צריך לעלות רמות לפני הבוס הראשון, בגלל שהוא חזק. כל מכה שלו עושה הרבה נזק (אפילו יש לו התקפה שהורגת אותך במכה אחת, אלא אם כן אתה עולה רמות והHP וההגנה שלך מספיק גבוהים) ויש לו יחסית הרבה HP. עוד מעט תגיד לי שהמשחק לא התכוון שתמות נגד איש הזאב הראשון, שפוגש אותך בלי ציוד בכלל, בגלל שטכנית זה אפשרי להרוג אותו.
זה בלי לדבר בכלל על כך שיש באזור לא מעט אויבים שנותנים לך מעל 150 נשמות ושאתה משקיע את הנשמות גם בשיפור של הדמות שלך וגם בשיפור של הציוד שלך וגם בקניית ציוד חדש וכן הלאה. גם אם אתה רוצה לקנות 10 בקבוקי מולוטוב, כנראה שתצטרך לעשות גריינדינג.
יש לך קונוטציה יותר חיובית עם המילה farming? סבבה. יותר נחמד לך להתייחס על חזרה ועוד חזרה ועוד חזרה על אותו אזור ועל אותם אויבים כ"backtracking"? גם אחלה. grinding has many faces.


אגב, בBB יש פיטצ'ר ממש נחמד, שמתחשב בעובדה שצריך לחזור שוב ושוב על אותם אזור ולהשיג עוד הדי דם. עם הזמן וההתקדמות, האזורים משתנים. אז אם נתקלים באיזה בוס ממש קשה וחוזרים לאזור יותר קל, שאפשר להרוג בו הרבה אויבים ומהר, מגלים שדברים השתנו באזור. זה כולל לא רק שינויים במראה של האויבים, אלא גם אויבים חדשים והפתעות כאלה, ככה שהגריינדיג מצריך אפילו יותר ערנות ממשחקי FROM קודמים.
זה אחלה רעיון. דומה מאוד לאתחול המדורה בDS2, רק שהשחקן לא שולט בזה והשינויים יותר מעניינים מסתם אויבים חזקים יותר, שנותנים יותר נשמות.

יש באזור שלושה ענקים לפני הגשר (אם כוללים את הבחור בסמטה) ושני אנשי זאב, זהו, כל השאר זה דמויות שמקנות לך 40 נשמות פר הריגה, אנשי זאב וענק זה בערך 250-200, הענק בסמטא הוא קשה משמעותית יותר מהבוס לטעמי, אז אין סיבה אמיתית ללכת מולו. עברתי את הקטע המדובר לא מעט, אין לך שום יכולת לעשות שם Farming, עלות עליית הרמות בBB היא היקרה ביותר מכל משחקי הסדרה, עוד קצת חיים לא יעזור לך מול הבוס המדובר ואין שום סיבה שמשהו יתקע בו בגלל חוסר בחיים. צריך ללמוד מה הטקטיקה שלו שהיא דיי מקובלת ופשוטה למשחקים מהסדרה, הוא לא שונה הרבה מה-Gaping dragon. אתה שוב מספר חוות דעת של שחקן או כמה שחקנים כאמת, אין שום סיבה ויכולת לעשות Farming באזור הזה במשחק.
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 13 אפריל 2015, 17:10, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

idan
Veteran
הודעות: 2274
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 13 אפריל 2015, 16:04

Nucleus_Dawn כתב:לא נהרגתם עם הרבה נשמות בכלל? לא בזבזתם נשמות על נשק לא מתאים, או על פיתוח דמות לא נכון? יש מצב שבאמת תצליחו להסתדר בלי גריינדינג, אבל דווקא פה מדובר על מצב קיצון.
.


עכשיו תשתמש בדוגמא מופרכת שהבאתי על פיתוח דמות כדי לטעון שזאת הנורמה? נו באמת. איכשהו קשה לי לקנות שהשחקן סולס הממוצע, שנחשב לנישה הארדקורית כן, שהרוב המוחלט שלו שיחק בלפחות משחק אחד נוסף פחות ידידותי בסדרה לפי נתוני המכירות הדומים, עדיין לא מצליח להבין שצריך להתאים בין הסטט של הנשק לדמות. ועזוב שיש אייטמים שנותנים לך את האפשרות לשנות ולבנות את הבילד מחדש מתי שמתחשק לך.

וכמובן שאין דבר כזה נשק לא מתאים. אתה בוחר נשק לפי ה move set שאתה מעדיף, גם אם הסטט שלו פחות טוב מנשק אחר. זה הרי לא קריטי אם אחרי שידרוגים אתה עושה 59 נזק פחות מנשק מאותה משפחה, נכון? וגם אם אתה משום מה כן חושב שזה קריטי, האם שחקן סולס ממוצע לא יודע ש A גבוה מ C בעת שהוא בא לבחון איזה נשק כדאי לשדרג? לא יכול להיות שזה כזה מסובך עבורו.

וכמו שהסברתי כבר המשחק בנוי בצורה כזאת שתמיד יהיו לך הרבה נשמות, מספיק בשביל לעלות ברמות, אחרי שאתה מצליח לעבור בוס בלי שום סיכון לא משנה כמה פעמים נהרגת לפני ואיבדת את הנשמות בדרך. כמובן שאתה יכול לבחור להתקדם הלאה בלי להשתמש בהם, אבל אז זה יהיה הימור מוזר מצד מי שגם ככה מתקשה במשחק.

כאמור, לא נפוץ ולא סביר.
נערך לאחרונה על ידי idan ב 13 אפריל 2015, 16:22, נערך 3 פעמים בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי matangt8 » 13 אפריל 2015, 16:13

Nucleus_Dawn כתב:
אני מתאר מקרה קיצון? אתה מתבלבל קצת.
מה שאני מתאר זה שאתה מתקדם במשחק. לפעמים אתה מספיק חזק להרוג בוסים ולפעמים אתה צריך לעשות גריינדינג, כדי לעבור.
לפעמים אתה מספיק חזק בשביל להשתמש בציוד החדש שמצאת ולפעמים אתה צריך לעשות גריינדינג, כדי להשתמש בהם.
זה רחוק מאוד מלהיות קיצוני. יש חלקים מהמשחק שאתה עובר בוס ועוד בוס ועוד בוס, בלי יותר מידי קושי ואפילו בפעם הראשונה שאתה נתקל בהם. יש רגעים שבהם הבוס חזק יותר מידי, או מהיר מידי, ואתה חייב לחזק את הדמות שלך, כדי לשרוד יותר ממכה וחצי שלו.

לא קיצוני ולא שטויות.
המשחק מעוצב סביב זה. זו הסיבה שיש אייטם שכל ייעודו זה לאפשר לשחקן לעשות את זה. זו הדרך היחידה להחזיר את הנשמות שהמשחק גורם לך לאבד. זה גם לא דבר רע, בכלל. זה חלק מהאתגר, שאתה חייב להשאר ערני ודרוך, גם מול אויבים שכבר הרגת 5-6 פעמים.

לא נהרגתם עם הרבה נשמות בכלל? לא בזבזתם נשמות על נשק לא מתאים, או על פיתוח דמות לא נכון? יש מצב שבאמת תצליחו להסתדר בלי גריינדינג, אבל דווקא פה מדובר על מצב קיצון.

---

דודי, צריך לעלות רמות לפני הבוס הראשון, בגלל שהוא חזק. כל מכה שלו עושה הרבה נזק (אפילו יש לו התקפה שהורגת אותך במכה אחת, אלא אם כן אתה עולה רמות והHP וההגנה שלך מספיק גבוהים) ויש לו יחסית הרבה HP. עוד מעט תגיד לי שהמשחק לא התכוון שתמות נגד איש הזאב הראשון, שפוגש אותך בלי ציוד בכלל, בגלל שטכנית זה אפשרי להרוג אותו.
זה בלי לדבר בכלל על כך שיש באזור לא מעט אויבים שנותנים לך מעל 150 נשמות ושאתה משקיע את הנשמות גם בשיפור של הדמות שלך וגם בשיפור של הציוד שלך וגם בקניית ציוד חדש וכן הלאה. גם אם אתה רוצה לקנות 10 בקבוקי מולוטוב, כנראה שתצטרך לעשות גריינדינג.
יש לך קונוטציה יותר חיובית עם המילה farming? סבבה. יותר נחמד לך להתייחס על חזרה ועוד חזרה ועוד חזרה על אותו אזור ועל אותם אויבים כ"backtracking"? גם אחלה. grinding has many faces.


אגב, בBB יש פיטצ'ר ממש נחמד, שמתחשב בעובדה שצריך לחזור שוב ושוב על אותם אזור ולהשיג עוד הדי דם. עם הזמן וההתקדמות, האזורים משתנים. אז אם נתקלים באיזה בוס ממש קשה וחוזרים לאזור יותר קל, שאפשר להרוג בו הרבה אויבים ומהר, מגלים שדברים השתנו באזור. זה כולל לא רק שינויים במראה של האויבים, אלא גם אויבים חדשים והפתעות כאלה, ככה שהגריינדיג מצריך אפילו יותר ערנות ממשחקי FROM קודמים.
זה אחלה רעיון. דומה מאוד לאתחול המדורה בDS2, רק שהשחקן לא שולט בזה והשינויים יותר מעניינים מסתם אויבים חזקים יותר, שנותנים יותר נשמות.

אתה יודע מה זה לחזור לאזור הcatidrel ושם אתה מוצא אויב שלא הצלחתי להרוג גם אחרי שהגעתי לרמה 52 ונשק ששורף את האויבים.. שונא את from חחח

אגב ניתקלתי בבוס שאומרים שהוא השני הכי קשה במשחק ובצדק.. זה Rom מי שרוצה לחפש ביוטיוב למה :x
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 13 אפריל 2015, 17:49

Nucleus_Dawn כתב:
נראה לי שפחות או יותר 100% שתתקל במקרים שבהם תצטרך לעשות grind, כדי לחזק את הדמות והציוד שלך, כי תתקל מול בוס שלא משנה כמה סקיל יש לך, לא תצליח להרוג אותו.
בנוגע לשיקויי ריפוי, אני חושב שזו בעיה רק בהתחלה. יש לך מקסימום של 20, אבל אחרי שלב מוקדם יחסית, אתה פותח מן כספת נוספת, שבה אתה יכול לשמור עד כמות די גדולה של שיקויי ריפוי ובכל פעם שאתה מת, המשחק ממלא לך אוטומטית, עד 20, מהמלאי שנשמר לך. כל מי שהתלונן על הצורך לחזור ולאסוף שיקויים, דיבר על ההתחלה.
גם בהתחלה, זה לא באמת עניין של לעבוד עכשיו 40 דקות, בשביל זה. פחות או יותר כל אויב מפיל אייטמים, באופן קבוע ואחרי פעמיים-שלוש שאתה עובר אזור, אתה גם יודע בדיוק איפה נמצאים כל האויבים עם השיקויים שאתה צריך. אם זה קורה, אז זה עניין של 10 דקות, בשביל השיקויים. עיקר הגריינדינג, הוא בשביל להרוויח מחדש נשמות שאיבדת.

הדרך לא להצטרך גריינד, היא לא לאבד אף פעם נשמות ולנצל אותן אך ורק על בדיוק הדבר שאתה צריך (שזה בלתי אפשרי בלי מדריכים במשחקי סולס והרבה יותר פשוט בBB). זו לא באמת אפשרות במשחקים של FROM. יהיה לך יותר מפעם אחת רגע מתסכל שבו תאבד איזה 4-5 רמות, או שדרוג או שניים של הציוד שלך. לעיתים זה אפילו לא יהיה באשמתך, אבל זה חלק מהמשחק ולומדים לסבול את זה ולהמשיך הלאה.

לגבי הקושי - כמובן שלא שיחקתי, אבל אחרי כמה עשרות שעות עם משחקים באותה הנוסחא, זה באמת נראה לי לא קשה במיוחד. קצת כמו שאחרי פורטל הראשון, הפאזלים בפורטל 2 כבר לא כאלה מאתגרים, פשוט בגלל שכבר למדת "לחשוב עם פורטלים". אז פה למדת כל מיני שטיקים, כמו אם יש בוס גדול, אל תנסה להתרחק ממנו, אלא תכנס לו בין הרגליים, כי שם ההתקפות שלו לא יפגעו בך כל כך, או לצפות לזה שמידי פעם אויב מרוחק יזרוק עליך בקבוק מולוטוב, בזמן שתהייה עסוק עם אויבים אחרים וכן הלאה.
הטריקים הם אותם טריקים. אחרי שלמדת אותם, זה הופך את המשחקים להרבה יותר קלים. אני מאמין שזה גם עיקר הסיבה שהרבה חושבים שדארק סולס 2 כל כך הרבה יותר קל מדארק סולס. הוא פשוט מחזר המון, אז אנשים לא היו צריכים ללמוד דברים בסיסיים בגישה לאתגרים מחדש.

בקשר לשיקויים שמתמלאים אוטומטית אחרי שאתה מת, אתה יודע אם יש את המכניקה הזו גם ב BB?
זה בהחלט יכול לחסוך כאב ראש ולתת לך לחזור מהר יותר לניסיון נוסף לבוס.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 אפריל 2015, 18:57

bling כתב:בקשר לשיקויים שמתמלאים אוטומטית אחרי שאתה מת, אתה יודע אם יש את המכניקה הזו גם ב BB?
זה בהחלט יכול לחסוך כאב ראש ולתת לך לחזור מהר יותר לניסיון נוסף לבוס.


לא. המכאניקה בBB שונה. אתה אוסף את השיקויים מהסביבה ויכול לשאת עליך 20, לכל היותר.
מה שכן יש, זה "מחסן" של שיקויים, אם אתה אוסף יותר מה20 וכשאתה מת, המשחק ממלא אותם אוטומטית, עד 20 (בהנחה ויש לך מספיק במחסן). בערך 90% מהאויבים במשחק מפילים משהו והרבה מאוד מהם מפילים את שיקויי הריפוי, אז זה לא בעייתי למצוא עוד.
לא מעט שחקנים נאלצו לעשות farming לשיקויים, כי הם פשוט התקשו (הרבה מהם, באזור הראשון של המשחק) מול איזה בוס ומתו. אז הם כל פעם נאלצו לעשות farming לשיקויים. זה חלק מהגריינד שמובנה בתוך המשחק.
זו מכאניקה הרבה יותר סלחנית לשחקנים שלא מתים הרבה ויותר טרחנית ומעצבנת לאלו שכן מתאים לעיתים קרובות. הופכת את המשחק לכזה עם עקומת למידה יותר חדה, אבל לא באופן משמעותי.
חלק ממדריכי המתחילים, למשל, ממליצים לא להלחם בבוס השני, לפני שהדמות שלך בדרגה 20, אז כמובן שהטענות על כך שזה בעייתי לעשות grind באזור הראשון לא נכונות.
רק שני אויבים (שאפשר להרוג במכה וחצי, עם visceral attack, גם ברמות הנמוכות) שנותנים לך איזה 200 נשמות כל אחד, עוד שני אנשי זאב שנותנים לך כל אחד יותר מ100, מספיקים לבד לעלות רמה, עד איזו רמה 6-7.
ברור שאם מחשיבים גם איזה 20 דמויות שנותנות לך כמה עשרות כל אחת וקל יחסית להרוג, אין בעיה להבין שfarming לניסיון לא רק אפשרי, אלא גם הדבר הכי הגיוני שיש לעשות, כשאתה מוצא את עצמך נתקל בבוס שהורג אותך במכה אחת.

גם הטענות לגבי זה שיש מספיק נשמות אחרי שהורגים בוס לא נכונות. קרה לי עם הרבה בוסים שאחרי שהרגתי אותם, לא היה לי מספיק בשביל רמה נוספת, או בשביל שדרוג ציוד נוסף.
גם לא אגיב עוד לגבי הטענות פה על זה שזה ממש לא שכיח ששחקן יאבד המון נשמות במשחק, או שלא נפוץ שמשקיעים בנשק לא נכון את הנשמות (הרי כל ההתאמה של הנשקים לא מוסברת במשחק. זה עוד חלק מעיצוב הניסוי וטעיה הלעיתים זול של המשחק).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 13 אפריל 2015, 20:19

bling כתב:בקשר לשיקויים שמתמלאים אוטומטית אחרי שאתה מת, אתה יודע אם יש את המכניקה הזו גם ב BB?
זה בהחלט יכול לחסוך כאב ראש ולתת לך לחזור מהר יותר לניסיון נוסף לבוס.

מתחדשים כל הזמן, תמיד אתה מתעורר יש לך 20, יש כמות מטורפת של שיקויי דם בכל פינה, כל דמות כמעט מפילה אותם והחזקות שבהן מפילות הרבה יותר מ-1, מאוד קשה לא להיות עם 20 כל הזמן. כשאתה מת אתה מתעורר עם 20 כדורים ו-20 שיקויים. אני לא יודע אם המילוי האוטומטי מגיע מסטוקים שאתה צובר (כשאתה עובר 20 אתה לא מקבל עוד, יש סימן אחר שמופיע ליד השיקוי, אולי זה מתחדש משם), אבל לא נתקלתי אפילו פעם אחת שלא היה לי מלאי מלא. אתה גם יכל למכור קצת מהחיים שלך תמורת עוד כדורים מעבר למכסה של 20.

עריכה, כן, אתם צובר עוד ואתה מקבל אותם כשאתה מתעורר לחיים:
Blood Vials are essentially healing potions. By default, up to twenty (20) Blood Vials can be carried and up to 99 may be added to storage. Equipping one or more Communion Caryll Runes will increase the number of Blood Vials able to be carried in the inventory.

Blood Vials are automatically replenished (taken from storage) after dying or returning to the Hunter's Dream.

קיצר, אין לך מה לדאוג. הם הקלו מאוד את עניין הריפוי בשל העובדה שאתה משחק מאוד אגרסיבי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 אפריל 2015, 20:35

Death_119 כתב:מתחדשים כל הזמן, תמיד אתה מתעורר יש לך 20, יש כמות מטורפת של שיקויי דם בכל פינה, כל דמות כמעט מפילה אותם והחזקות שבהן מפילות הרבה יותר מ-1, מאוד קשה לא להיות עם 20 כל הזמן. כשאתה מת אתה מתעורר עם 20 כדורים ו-20 שיקויים. אני לא יודע אם המילוי האוטומטי מגיע מסטוקים שאתה צובר (כשאתה עובר 20 אתה לא מקבל עוד, יש סימן אחר שמופיע ליד השיקוי, אולי זה מתחדש משם), אבל לא נתקלתי אפילו פעם אחת שלא היה לי מלאי מלא. אתה גם יכל למכור קצת מהחיים שלך תמורת עוד כדורים מעבר למכסה של 20.

עריכה, כן, אתם צובר עוד ואתה מקבל אותם כשאתה מתעורר לחיים:
Blood Vials are essentially healing potions. By default, up to twenty (20) Blood Vials can be carried and up to 99 may be added to storage. Equipping one or more Communion Caryll Runes will increase the number of Blood Vials able to be carried in the inventory.

Blood Vials are automatically replenished (taken from storage) after dying or returning to the Hunter's Dream.

קיצר, אין לך מה לדאוג. הם הקלו מאוד את עניין הריפוי בשל העובדה שאתה משחק מאוד אגרסיבי.


יאפ. מערכת יותר סלחנית בהרבה. גם אין מצב שנגמרים לך שיקויי הריפוי ואין לך מה לעשות, חוץ מלמות או לאתחל את האזור במדורה.
אתה פשוט תמצא בסביבה, או באויבים שאתה הורג.

אני חושב שעבור שחקנים שמנוסים במשחקי FROM, זה באמת מרגיש שיש אינסוף. לשחקנים חדשים, או לא טובים, קורה שנגמר וצריך לעשות FARMING, אבל גם זה רק באזור ההתחלה, שהרבה שחקנים פחות מנוסים מצאו קשה יחסית.
תמונה

idan
Veteran
הודעות: 2274
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 13 אפריל 2015, 21:44

Nucleus_Dawn כתב:
גם הטענות לגבי זה שיש מספיק נשמות אחרי שהורגים בוס לא נכונות. קרה לי עם הרבה בוסים שאחרי שהרגתי אותם, לא היה לי מספיק בשביל רמה נוספת, או בשביל שדרוג ציוד נוסף.


מדובר בטענות נכונות ודי מדויקות למען האמת. אבל אל תיקח את המילה שלי, אני לא נעלב, פשוט תסתכל על הטבלה שאומרת לך כמה סולס אתה מקבל מכל בוס וכמה סולס עולה לעלות רמה מ 1lv ועד 715.

http://darksouls.wikidot.com/soul-level
http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Bosses

במבט חטוף אפשר לראות שהבוס הראשון במשחק שמביא הכי פחות סולס, עדיין נותן מספיק מהם בשביל לעלות רמה אחת לפחות, עד lv 41... עכשיו זה כמובן לא לוקח בחשבון את הסולס שצברת בדרך אליו (והרי מספיקה בדיוק הפעם אחת המוצלחת בשביל לאסוף אותם בדרך להרוג אותו), ואת הסולס שצברת ב invetory שלך, כולל הנשמה שהבוס עצמו מפיל ואתה יכול להמיר לסולס אם אתה לא מתכנן לבנות 30 נשקים של בוסים, ורוב האנשים לא מתכננים.
לכן אני חושב שאפשר לומר בביטחון מוחלט בלי להוציא מחשבון, שבכל פעם שאתה הורג בוס אתה יכול לעלות לפחות lv 1 לאחריו, אבל בדר"כ יותר. (בטווח הרמות הריאליות עד שאתה מגיע לתקרה בפליי הראשון כמובן, לא מדבר ng+7)
על שידרוג ציוד אין לי מה להגיד, הוא זול משמעותית מלעלות רמות עד כמה שאני זוכר.

אגב הטבלה גם די מראה את מה ש stick הסביר, בקשר ל"נקודת השיא", אבל אני מניח שמצינו את הנושא.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 אפריל 2015, 21:48

idan כתב:
מדובר בטענות נכונות ודי מדויקות למען האמת. אל תיקח את המילה שלי, אני לא נעלב, פשוט תסתכל על הטבלה שאומרת לך כמה סולס אתה מקבל מכל בוס וכמה סולס עולה לעלות רמה מ 1lv ועד 715.

http://darksouls.wikidot.com/soul-level
http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Bosses

במבט חטוף אפשר לראות שהבוס הראשון במשחק שמביא הכי פחות סולס, עדיין נותן מספיק מהם בשביל לעלות רמה אחת לפחות, עד lv 41... עכשיו זה כמובן לא לוקח בחשבון את הסולס שצברת בדרך אליו (והרי מספיק פעם אחת מוצלחת בשביל לאסוף אותם בדרך להרוג אותו), ואת הסולס שצברת ב invetory שלך, כולל הנשמה שהבוס עצמו מפיל ואתה יכול להמיר לסולס אם אתה לא מתכנן לבנות 30 נשקים של בוסים, ורוב האנשים לא מתכננים.
לכן אני חושב שאפשר לומר בביטחון מוחלט בלי להוציא מחשבון, שבכל פעם שאתה הורג בוס אתה יכול לעלות לפחות lv 1 לאחריו, אבל בדר"כ יותר. (בטווח הרמות הריאליות עד שאתה מגיע לתקרה בפליי הראשון כמובן, לא מדבר ng+7)
על שידרוג ציוד אין לי מה להגיד, הוא זול משמעותית מלעלות רמות עד כמה שאני זוכר.

אגב הטבלה גם די מראה את מה ש stick הסביר, בקשר ל"נקודת השיא", אבל אני מניח שמצינו את הנושא.


ואם השימוש היחיד לסולס היה לעלות רמות, הטענה שלך היתה מחזיקה מים. חבל שזה המטבע היחיד במשחק, שאיתו רוכשים הכל מהכל.
גם אם היתה משמעות לעליה של רמה אחת (אין כל כך...) זה היה נחמד.

דיוק זה לא הצד החזק של הטענות הללו. גם לא נכונות.
תמונה

idan
Veteran
הודעות: 2274
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 13 אפריל 2015, 22:09

להטיח את הראש בקיר זה קצת מצחיק, אני חייב להגיד.
אולי היית צריך לנסח אחרת את המחשבות שלך לפני שטרחתי להביא תשובה אובייקטיבית עבורם, כי הנתונים מפריכים את הטיעון הקודם שלך, זה שהחלטת שכבר לא בא לך לעמוד מאחוריו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 אפריל 2015, 23:07

idan כתב:להטיח את הראש בקיר זה קצת מצחיק, אני חייב להגיד.
אולי היית צריך לנסח אחרת את המחשבות שלך לפני שטרחתי להביא תשובה אובייקטיבית עבורם, כי הנתונים מפריכים את הטיעון הקודם שלך, זה שהחלטת שכבר לא בא לך לעמוד מאחוריו.


תשובה אובייקטיבית? נתונים שמפריכים טיעון קודם? טיעון שלא בא לי לעמוד מאחוריו? נו... תהייה רציני.
אם לא יהיה לך משהו ענייני להוסיף לדיון, באמת לא אגיב יותר. אני משוכנע שתוכל למצוא סיבה אחרת להמשיך להטיח את הראש שלך בקיר, כדי שתוכל להמשיך לצחוק.
תמונה

idan
Veteran
הודעות: 2274
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 13 אפריל 2015, 23:25

מספרים זה לא אובייקטיבי? זאת לא אמת מוחלטת? 2+2 יכול להיות =5 ? וואלה ? אולי גם בויקפדיה יש קונספירציה שקשורה ב FROM אבל איכשהו מקפחת את יוביסופט? בוא לא נדבר על רצינות.
כתבת משהו, הבאתי מספרים שמראים אחרת, עכשיו אתה טוען שהתשובה שלי לא רלונטית כי היא לא עונה על טיעון אחר שלך. שגם עליו אגב מדגדג לי לענות על סמך המספרים, אבל איכשהו אני מרגיש שגם זה לא ישכנע אותך בעולם הסמנטיקה הביזארי בו בלתי אפשרי לטעות. אז שיהיה בהצלחה עם זה, בזבזתי מספיק זמן.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 אפריל 2015, 23:56

There are 3 kinds of lies:
- Lies
- Damned lies
- Statistics

הנה, תראה כמה זה קל לפרש נתונים סטטיסטיים בצורה נוחה:
פורסם בVENTURE BEAT, באפריל 2014, ששחקני דארק סולס 2 איבדו 15 טריליון נשמות (יותר קרוב ל16, אבל לא משנה).
מכיוון שיש כשני מליון שחקנים שקנו את המשחק, בממוצע זה 7.5 מיליון נשמות אבודות לשחקן. זה כמות הנשמות שצריך כדי לעלות לרמה 672!
נו... 7.5 מיליון נשמות אבודות לשחקן. עכשיו אני מניח שאין לך ספק שחובה לעשות גריינד, כדי להחזיר לפחות חלק מהם (אתה יודע... כי מספרים זו אמת מוחלטת). זה בלי לספור השקעה לא נכונה של מעט הנשמות שכן נשארו בידי השחקנים.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24425
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 14 אפריל 2015, 01:55

2 מליון זה כולל מכירות דיגיטליות?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 אפריל 2015, 03:03

Laskin כתב:2 מליון זה כולל מכירות דיגיטליות?


האמת שהייתי סופר נדיב. במאי, בנדאי נאמקו הודיעו שהם מכרו 1.2 מיליון יחידות באירופה וצפון אמריקה. כלומר, הם לא התקרבו ל2 מיליון יחידות והנקודה שלי יכלה להיות אפילו יותר ברורה. גם עיגלתי 15.7 טריליון נשמות אבודות ל15, אז בקיצור, זה יותר בכיוון של 15 מיליון נשמות אבודות לשחקן, שזה כמעט פי שניים ממה שצריך, כדי לעלות לרמה הגבוהה ביותר במשחק.
זה היה לפני שגירסאת הPC יצאה, כך שאין משמעות למכירות דיגיטליות, אבל זה נתון של המפיצה, שכולל את כל המכירות שלהם ולא איזה נתון NPD.

דארק סולס הראשון מכר 2.3 מיליון יחידות (גם כן הוכרז במאי של שנה שעברה), כולל הגירסאות המיוחדות שלו.
אני מניח שדארק סולס 2 לא יצליח לעשות הרבה יותר מזה, אבל בטח לא הרבה פחות.

יהיה מאוד מעניין לראות את המכירות של BB. אני מתאר לעצמי שרק הבאנדל יהיה מספיק בשביל לעבור את המספרים של המשחקים הקודמים בסדרה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 14 אפריל 2015, 09:35

Bah, אני משתגע מהHunter בראש מגדל בOld Yarham, לא כי הוא קשה, כי הדרך איליו כל כך ארוכה (בקלות 10 דקות אינטנסיביות), חייב להרוג את הממזר :D.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24425
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 14 אפריל 2015, 10:36

Nucleus_Dawn כתב:
האמת שהייתי סופר נדיב. במאי, בנדאי נאמקו הודיעו שהם מכרו 1.2 מיליון יחידות באירופה וצפון אמריקה. כלומר, הם לא התקרבו ל2 מיליון יחידות והנקודה שלי יכלה להיות אפילו יותר ברורה. גם עיגלתי 15.7 טריליון נשמות אבודות ל15, אז בקיצור, זה יותר בכיוון של 15 מיליון נשמות אבודות לשחקן, שזה כמעט פי שניים ממה שצריך, כדי לעלות לרמה הגבוהה ביותר במשחק.
זה היה לפני שגירסאת הPC יצאה, כך שאין משמעות למכירות דיגיטליות, אבל זה נתון של המפיצה, שכולל את כל המכירות שלהם ולא איזה נתון NPD.

דארק סולס הראשון מכר 2.3 מיליון יחידות (גם כן הוכרז במאי של שנה שעברה), כולל הגירסאות המיוחדות שלו.
אני מניח שדארק סולס 2 לא יצליח לעשות הרבה יותר מזה, אבל בטח לא הרבה פחות.

יהיה מאוד מעניין לראות את המכירות של BB. אני מתאר לעצמי שרק הבאנדל יהיה מספיק בשביל לעבור את המספרים של המשחקים הקודמים בסדרה.


אה, בכלל חשבתי שאתם מדברים על BB.
זה מה שקורה שכל הודעה 2000 מלים פה :P

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4320
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 14 אפריל 2015, 10:56

למות ב-DS זה כמו להיפסל ולהתחיל מחדש מהצ'קפוינט. זה לא גריינד, בדיוק כמו שאם אתה מת בהיילו ומתחיל מחדש הצ'קפוינט זה לא גריינד.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 14 אפריל 2015, 13:07

InterAl כתב:למות ב-DS זה כמו להיפסל ולהתחיל מחדש מהצ'קפוינט. זה לא גריינד, בדיוק כמו שאם אתה מת בהיילו ומתחיל מחדש הצ'קפוינט זה לא גריינד.

אף אחד לא טען שלמות אינספור פעמים בגלל שאתה לא מספיק טוב זה גריינדינג.
בתמצית הדיון סבב על כך שאם אתה נגיד מגיע לבוס או אויב חזק אחר האם יכול להיות מצב שהדמות שלך חלשה מדי בשביל להתמודד איתו ואתה חייב להרוג עוד הרבה אויבים חלשים יותר ולשדרג את הדמות כדי שיהיה לך סיכוי סביר מולו.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 14 אפריל 2015, 13:18

bling כתב:אף אחד לא טען שלמות אינספור פעמים בגלל שאתה לא מספיק טוב זה גריינדינג.
בתמצית הדיון סבב על כך שאם אתה נגיד מגיע לבוס או אויב חזק אחר האם יכול להיות מצב שהדמות שלך חלשה מדי בשביל להתמודד איתו ואתה חייב להרוג עוד הרבה אויבים חלשים יותר ולשדרג את הדמות כדי שיהיה לך סיכוי סביר מולו.

לא היה פה שום דיון, שלושה אנשים ניסו להסביר לשחר שהוא טועה והוא היה אטום :).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 אפריל 2015, 13:31

Death_119 כתב:לא היה פה שום דיון, שלושה אנשים ניסו להסביר לשחר שהוא טועה והוא היה צודק :).


ביצעתי את התיקון המתבקש :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 14 אפריל 2015, 13:54

Nucleus_Dawn כתב:
ביצעתי את התיקון המתבקש :D

גם לגיטימי :).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 אפריל 2015, 15:02

Death_119 כתב:גם לגיטימי :).


אני חושב שבתור אנשים שאוהבים להפיץ גיימינג ברבים, חשוב שנתרכז במה שאנחנו כן מסכימים:
כן גריינד, לא גריינד - זה כיף ומספק ומומלץ לבלינג לשחק בו.
אם הוא לא רוצה להוציא עכשיו מחיר מלא על BB, אז הייתי ממליץ על DARK SOULS 2, אבל אני חושב שהשינויים שהעלו את רמת הקושי זולים ממש. פשוט הוסיפו עוד אויבים קשים בכל מיני מקומות. אני לא רואה איך זה משפר את המשחק.
הבעיה שאין לו מחשב, או PS3 יותר, אז הוא לא יכול לשחק בגירסא המקורית...

אני בכלל לא כל כך מבין למה לא לקנות את BB במחיר מלא. כן, זה לא מעט כסף, אבל זה לא שיש משהו טוב לשחק בPS4 כרגע, או בחודש הקרוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 14 אפריל 2015, 16:08

Nucleus_Dawn כתב:
אני חושב שבתור אנשים שאוהבים להפיץ גיימינג ברבים, חשוב שנתרכז במה שאנחנו כן מסכימים:
כן גריינד, לא גריינד - זה כיף ומספק ומומלץ לבלינג לשחק בו.
אם הוא לא רוצה להוציא עכשיו מחיר מלא על BB, אז הייתי ממליץ על DARK SOULS 2, אבל אני חושב שהשינויים שהעלו את רמת הקושי זולים ממש. פשוט הוסיפו עוד אויבים קשים בכל מיני מקומות. אני לא רואה איך זה משפר את המשחק.
הבעיה שאין לו מחשב, או PS3 יותר, אז הוא לא יכול לשחק בגירסא המקורית...

אני בכלל לא כל כך מבין למה לא לקנות את BB במחיר מלא. כן, זה לא מעט כסף, אבל זה לא שיש משהו טוב לשחק בPS4 כרגע, או בחודש הקרוב.

BB לגמרי שווה מחיר מלא ואף יותר למי שאוהב את הסגנון, יש בו כמות תוכן ענקית.
למי שלא יודע אם הוא יתחבר למשחק הזה (או לכל משחק אחר, השאלה האם לקנות במחיר מלא מתאימה גם לשחקן שפעם ראשונה רוצה לנסות אפילו COD) קצת קשה להוציא מראש 60$ מלאים כאילו כלום, על אחת כמה וכמה עבור משחק די נישתי שלא ידידותי לשחקנים חדשים ודורש הרבה סבלנות :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 12 אורחים

cron