הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי matangt8 » 28 אפריל 2015, 16:14

Stick כתב:ברור שלהתחזק בצורה לא נכונה זה לא דבר טוב..
בדיוק כמו שתגיד לי שאם אתה לא משתמש בנשק חזק אז תתקשה, או שאם בחרת להשתמש בכל האבנים לשדרוג שלך על המכנסיים אז תתקשה.
בדיוק כמו משחקים אחרים (הזכירו פה את פוקימון מוקדם יותר בדיון אז אתה יכול להשוות בנייה לא נכונה של דמות בDS לבנייה לא נכונה שם, אם לא תבחר את ארבעת ההתקפות הנכונות גם פוקימון רמה 100 לא יעזור לך).
RPG כRPG נותן לך את האפשרות לבנות את הדמות שלך בכמה צורות, מן הסתם לבנות אותה שתיהיה חזקה זה רעיון טוב.

ההבדל בין בלודברן למשחק RPG אחר כמו למשל בריבלי דיפולט זה שבלודברן לא נותן שום דרך לדעת מתי אתה OP או שאתה באמת חלש.
אתה יכול להתקדם ממש טוב עם יש לך את הניסיון והמיומנות ב רמה גבוה.. וזה מה שקורה בעצם לאנשים עד שבסוף הם באמת נתקעים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 18:03

Stick כתב:אבל השאלה היא לא האם צריך להתחזק במהלך המשחק או לא.
ברור שאם אתה לא קוראני עצבני אז אתה צריך להתחזק במהלך המשחק, בגלל זה המשחק נותן לך את האפשרות להתחזק.
השאלה (שנשאלה לפני איזה חודש.. אני לא מאמין שאנחנו עוד מדברים על זה) היא האם יש צורך בלחזור על עצמך שלא כחלק מהמשחק השוטף ולייצר לעצמך עוד נשמות בצורה מלאכותית (למעשה, גריינדינג) בשביל שתוכל לעבור איזורים מסוימים במשחק שאתה מגיע אליהם בזמן הנכון ובזרימה הטבעית של המשחק.
התשובה, לדעתי ועל פי הניסיון שלי ושל כל מי שאני מכיר ששיחק מספיק, היא לא. אתה מקבל את המשאבים הנדרשים על מנת להיות חזק במידה המתאימה לכל שלב במשחק על ידי הגעה טבעית אל אותו השלב כחלק מהשטף של המשחק ללא צורך בחזרה מלאכותית אחורה.
האם אתה יכול להתחזק יותר משאתה צריך ולהיות OP לשלב הנתון שבו אתה במשחק? חלקית. אתה יכול לעשות את זה רק בתחילת המשחק, כיוון שכבר בסביבות האמצע תגיע לאיזשהו שיא שממנו כבר לא תוכל להחזק באמת. בנוסף בלי להתקדם זה יקח לך הרבה יותר זמן מאשר בJRPG הממוצע (שלהבדיל מהמשחקים הללו, מצפה ומחייב אותך לעשות את זה) כיוון שהחיזוק המשמעותי ביותר הוא שדרוג הנשק ולא שדרוג הדמות, ובשביל לשדרג את הנשק אתה צריך עוד משאבים מלבד נשמות ומשאבים אלו קיימים רק באיזורים מסוימים (כלומר אם אתה עושה גריינדינג כשיש לך נשק +6, ככל הנראה עדיין לא הגעת לאיזור שיש בו את המשאבים על מנת להפוך את הנשק ל+7, ככה שבלי להתקדם לא תוכל לשדרג את הנשק - תוכל לשדרג רק את הדמות, ההתחזקות שלך תיהיה איטית יותר - הגריינדינג יהפוך לארוך מאוד).


"זרימה טבעית של משחק" או לא, זו לא היתה השאלה מעולם.
הדיון ההוא (שלא באמת קשור לדיון הנוכחי) התחיל מזה שבלינג דאג שהוא יאלץ לחזור שוב ושוב ושוב ושוב על אותם אזורים. ממגוון רחב של סיבות (הדרך שבה המשחק מעוצב, הצורך בגריינדינג, כשנתקעים בקיר וכן הלאה), הוא יצטרך לעשות את זה. בכל המשחקים של FROM יש רפטטיביות אדירה. לא רוצה להודות בכך שחלק ממנה נובע מכך שאתה צריך לאסוף משאבים מהאזור? שיהיה. לא משנה במיוחד.

הדיון הנוכחי שונה לגמרי. דודי טוען שמדובר במשחק מבוסס סקיל בלבד, כאשר יש שבריר אחוז מהשחקנים שבאמת מסוגלים להתמודד איתו בסקיל בלבד (שהם לא שונים מהשחקנים שמשתמשים בגליטצ'ים, כדי לסיים אותו בפחות משעה. הם פשוט שוברים את המשחק ומצליחים לעבור אותו, למרות שהם משחקים בצורה שעבורה הוא לא בנוי). 99.999 האחוזים האחרים, חייבים לשפר את הנתונים של הדמות שלהם.
שוב - אין שמץ של הבדל בין לשפר את הרמה של הנשק, לבין לשפר את הרמה של הדמות, מעבר לכך שבשלב כלשהו, אם תרצה להתחזק לפני בוס שנתקעת מולו (משהו שקורה לבערך כל שחקן של משחק FROM), לא תוכל לשפר את הנשק שלך יותר, בגלל הצורך בitem הייעודי לשיפור נשקים ותהייה חייב לשפר את הנתונים של הדמות שלך.

דודי, הדוגמא שנתת של Rom מצוינת. היא מוכיחה בצורה חד משמעית, שאתה מוכרח לשדרג את הנתונים של הדמות שלך. אחרת, טעות קטנטנה (בין אם שלך ובין אם היא נובעת מירידת FPS פתאומית, או סתם השתוללות של המצלמה, או סתם בגלל שהמשחק זורק עליך כמות בלתי סבירה של עכבישים בקרב הבוס הזה, שיכולים לזנק עליך מחוץ למה שהמצלמה מראה לך) תהרוג אותך.
תשדרג את החיים מספיק, אז תשרוד את ההתקפה, תוכל לרפא את עצמך ולהמשיך בקרב. לא תשדרג את החיים, תמות.
תשדרג את הנזק שלך מספיק? תוכל להרוג את הבוס, לפני שתענש על ידי המשחק (בין אם בגלל משהו שעשית, או סתם כי ככה). לא תשדרג? תמות, לפני שתספיק להוריד לבוס את כל החיים.
זה פשוט לא משחק של סקיל בלבד. הוא משלב בין היכולת של השחקן והנתונים של הדמות. למעשה, זה פחות או יותר ההגדרה של ARPG.
משחק של סקיל בלבד, הוא משחק שלא מאפשר לשחקן לשנות את הskill set של הדמות. יש לו כלים מוגדרים מההתחלה ועד הסוף והם סטאטיים. הדבר היחיד שמשתנה, זה השליטה של השחקן בכלים הללו, או הזמינות של הכלים (למשל, מתן גישה לנשקים חדשים, במהלך קמפיין FPS כלשהו).
BB, הוא לא משחק כזה. הוא משחק שמאפשר, מעודד ומכריח את השחקן לשפר את הנתונים הסטאטיסטיים שמשפיעים על היכולות של הדמות, כדי שהאתגרים שעומדים בפניו יהיו אפשריים.

זה מאוד פשוט. באמת שלא ברור לי הוויכוח הזה. BB הוא ARPG. הוא לא משחק פעולה. זה הכל.
יש גם ARPG שבהם האיזון שונה, כמו סקיירים, שבו החשיבות של שדרוג הנתונים של הדמות אפילו יותר גדולה מבמשחקי FROM.
דוגמא הפוכה היא ME2, שבו לסקיל של השחקן יש יותר חשיבות מאשר בBB.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 אפריל 2015, 18:28

הגליץ' הכי מוצלח של BB שראיתי עד עכשיו:


וסתם בגלל שזה מתקשר לדיון - שימו לב כמה מד הHP של הבחור ארוך. זה בגלל שהוא שיפר אותו משמעותית, כמו שעושים בערך כל שחקני BB, בניגוד לטענה של דודי ש"בTwitch, 90% מהאנשים לא נגעו במד חיים וStamina שלהם."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 29 אפריל 2015, 08:28

Nucleus_Dawn כתב:הגליץ' הכי מוצלח של BB שראיתי עד עכשיו:


וסתם בגלל שזה מתקשר לדיון - שימו לב כמה מד הHP של הבחור ארוך. זה בגלל שהוא שיפר אותו משמעותית, כמו שעושים בערך כל שחקני BB, בניגוד לטענה של דודי ש"בTwitch, 90% מהאנשים לא נגעו במד חיים וStamina שלהם."

כן, אה? רק שהוא בNG+++ עם אותה דמות. עכשיו תוריד את המד חיים שלו בשלושה רבעים כדי לדעת איפה הוא היה בNG.

תראה איזה ענק המד חיים של שחקן ראנדומלי, רשמתי סתם blood starved beast, אני מבטיח לך שכמעט כל סרט שאני אקח ראנדומלית זה יהיה המצב:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אפריל 2015, 13:33

זו הדוגמא שלך למישהו שלא העלה את החיים שלו? הבוס הראשון במשחק? :lol:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 29 אפריל 2015, 15:16

הראשון? תגיד לי, אתה שיכור? הבאתי את הBlood starved beast, זה הבוס של Old yharham, נחש מה, הסרטון שאתה הבאת עם הגליטצ' הוא גם מOld yharham. רק שהבאתי נקודה יותר מאוחרת בשלב. ההבדל בין הסרטונים זה NG לעומת NG+++. דיי קל לראות את זה, כי Old beast בNG שווה 130 blood echos, לעומת בסרטון שלך שהם שווים 1300.

זה מה שהם שווים בNG:
http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Old+Yharnam+Beast
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אפריל 2015, 15:41

Death_119 כתב:הראשון? תגיד לי, אתה שיכור? הבאתי את הBlood starved beast, זה הבוס של Old yharham, נחש מה, הסרטון שאתה הבאת עם הגליטצ' הוא גם מOld yharham. רק שהבאתי נקודה יותר מאוחרת בשלב. ההבדל בין הסרטונים זה NG לעומת NG+++. דיי קל לראות את זה, כי Old beast בNG שווה 130 blood echos, לעומת בסרטון שלך שהם שווים 1300.

זה מה שהם שווים בNG:
http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Old+Yharnam+Beast


אהה... נכון. התבלבלתי.
זה הבוס השלישי במשחק. ממש הוכחת המון, פה. מישהו שנמצאה בחלק ה1/20 מהמשחק ולא שיפר הרבה את הבריאות שלו, עדין. נו, באמת.

מה זה משנה שהוא היה בשלב מאוחר במשחק? מה שחשוב, זה שהוא שיפר בהמון את הבריאות שלו. משהו שאתה טוען שכמעט אף אחד לא עושה.
מה עוד צריך? שאעמיס עוד הוכחות ברורות לכך שאנשים משפרים בריאות במשחק?
הנה העמוד הראשון שמצאתי, כשחיפשתי Bloodborne builds בגוגל.
הראשון בטבלה, יצר קוסם, שבאופן טבעי, לא צריך הרבה HP. גם לו יש מעל 30 HP ברמת הHP. בערך רבע מהרמות שהוא עלה, הוא השקיע בHP.
הנה מד הבריאות של השני (ככה נראה מד בריאות ברמה 30. יותר מפי שניים המד בריאות בהתחלה):
תמונה
השלישי ברמה 42 וחצי מהרמות שהוא עלה, הוא השקיע בHP.
הרביעי, מבוססת כוח והשקיע בכוח בדיוק כמו שהשקיע בHP.
חמישי, ממליץ להשקיע בעיקר בכוח וHP.
השישי, באזור רמה 100, ממליץ לעבור את 50 בHP..
השביעי, באזור רמה 100, ממליץ לעבור את 40 בHP (ועוד 40 בStamina).

כלומר, חוץ מbuild מומלץ אחד, שהיוצר שלו מתאר אותו כאקזוטי והוא מתבסס על קסם (וגם מתייחס לאחת הבעיות שלו היא שיש לו מעט מידי HP), כולם ממליצים להשקיע חלקים גדולים מעליית הרמות של הדמות, בHP.
זה בלי לדבר על כמה שמשקיעים בדברים נוספים שמעלים את הHP.

עליית רמות בכל משחקי FROM משמעותית, חשובה וקריטית, אם אתה רוצה להתקדם במשחק.
אם קורה, כמו שקורה להרבה מאוד שחקנים במשחקים האלו, שאתה נתקל בקיר שאתה לא מסוגל לעבור, לעלות רמות עוזר משמעותית.
משחקי FROM הם RPG, וככאלה אינם משחקי סקיל טהורים. מדובר על משחקים שיש להם מדריכים באורך שנות אור, על איך להשקיע את נקודות הניסיון ואיך לעצב את הנתונים של הדמות, פשוט בגלל שהנתונים של הדמות כל כך חשובים ליכולת של השחקן להצליח.
במשחק שמבוסס רק על סקיל, אין שמץ של משמעות לנתונים של הדמות, אלא רק ליכולות של השחקן. זה רחוק מאוד מהמצב בBB.
גם אתה, שלא הצלחת לעבור בוס, הצלחת לעבור אותו, אחרי ששיפרת את הנתונים של הדמות שלך. בגלל שהנתונים של הדמות חשובים וסקיל בלבד לא מספיק לכל השחקנים.

זהו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 29 אפריל 2015, 16:08

הולי שיט איזה מפלצת יצרתי מהשאלה התמימה שלי מלפני חודש :oops:

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 29 אפריל 2015, 17:39

bling כתב:הולי שיט איזה מפלצת יצרתי מהשאלה התמימה שלי מלפני חודש :oops:

ממש blood starved beast :D.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אפריל 2015, 19:26

bling כתב:הולי שיט איזה מפלצת יצרתי מהשאלה התמימה שלי מלפני חודש :oops:


יצרת משהו מעגלי, שחוזר על עצמו שוב ושוב ועושה רע לכולם.
יש לך פוטנציאל להשיג עבודה בFROM, אם אי פעם תרצה לעבור ליפן :D
תמונה

Stick
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 29 אפריל 2015, 19:51

Nucleus_Dawn כתב:
יצרת משהו מעגלי, שחוזר על עצמו שוב ושוב ועושה רע לכולם.

:lol: אתה פשוט לא יכול להפסיק אה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אפריל 2015, 19:57

Stick כתב: :lol: אתה פשוט לא יכול להפסיק אה


אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה. זה לא סולס, שאם הבית שלך עולה באש, אתה לא יכול לעצור רגע. :D
(סליחה...)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 30 אפריל 2015, 09:35

Nightmare Frontier, בוא נאתגר את השחקן הממוצע:
חצי מהשלב הוא ביצה רעילה - Check.
הביצה הרעילה גורמת לשחקן להתקדם במהירות זחילה - Check.
נשים לו תמנונים חמדמדים כל שני מטר בביצה שמתחמקים בלי כוונה מכל מכה שנייה - Check.
נשים מעל ייטים שזורקים סלעים שסלע הורג אותך בפגיעה אחת - Check.
רוצה להרוג את הייטי? במקביל ייטים אחרים יטווחו אותך בסלעים, מידי פעם גם איזה איש זאב יצוץ כדי להציק - Check.
עברת את כל זה? אין בעיה, נזרוק דמות שנראית כמו מרבה עיניים שגורם לך לFrenzy בפחות מחמש שניות (הורג מיידית) כי יש לך Insight - check.
כל צעד שני נגרום לך להתמודד עם PVP - Check.
נזרוק עליך גם שני ציידים שנשלטים על ידי מחשב במקביל - Check.

נפלא :D.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2015, 11:04

Death_119 כתב:Nightmare Frontier, בוא נאתגר את השחקן הממוצע:
חצי מהשלב הוא ביצה רעילה - Check.
הביצה הרעילה גורמת לשחקן להתקדם במהירות זחילה - Check.
נשים לו תמנונים חמדמדים כל שני מטר בביצה שמתחמקים בלי כוונה מכל מכה שנייה - Check.
נשים מעל ייטים שזורקים סלעים שסלע הורג אותך בפגיעה אחת - Check.
רוצה להרוג את הייטי? במקביל ייטים אחרים יטווחו אותך בסלעים, מידי פעם גם איזה איש זאב יצוץ כדי להציק - Check.
עברת את כל זה? אין בעיה, נזרוק דמות שנראית כמו מרבה עיניים שגורם לך לFrenzy בפחות מחמש שניות (הורג מיידית) כי יש לך Insight - check.
כל צעד שני נגרום לך להתמודד עם PVP - Check.
נזרוק עליך גם שני ציידים שנשלטים על ידי מחשב במקביל - Check.

נפלא :D.

נשמע כמו השלב הכי קשה בצורה זולה שתואר אי פעם :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אפריל 2015, 11:58

DrKeo כתב:נשמע כמו השלב הכי קשה בצורה זולה שתואר אי פעם :)


לא הייתי מגזים. נניח, אין ביצה רעילה בקטע עם הייטים, אז אתה לא הולך ממש לאט. רק צריך להתמודד עם זה שבזמן שאתה נלחם באחד, אחד אחר זורק עליך סלעים שהורגים במכה אחת.
עם הרעל אפשר להתמודד עם קצת grind והעלאת HP, כי הביצה גורמת לרעל איטי (כלומר, רעל מהיר למדי, אבל יש גם רעל ממש מהיר, שמוריד לך את החיים בקצב לא הגיוני), ככה שזה ייתן לך יותר זמן להתמודד איתו. גם אפשר למצוא בגדים שיש להם slow poison resist (כי כמובן שמה שמשפיע על רעל איטי, לא ישפיע על מהיר), ככה שאתה יכול לסבול שם קצת פחות.
אבל כן. לא חסרות דוגמאות לקושי שנוצר בצורה זולה במשחקי FROM. זה חלק מפילוסופיית הפיתוח.
יש גם שלב עם ביצה רעילה שהולכים בה אויבים ענקיים, אבל גם יש בתוך הביצה מלא אויבים נמוכים, שאי אפשר לראות בכלל, כי הם מתחת למים וחצי מהמכות שלך לא פוגעות בהם, גם כשאתה נעול עליהם, כי הם נמוכים מידי. הוא עוד יותר זול, לדעתי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 30 אפריל 2015, 12:38

בטח שיש, מחצית מהייטים בשלב נמצאים בתוך הביצה ותוך שאתה הולך שם הם תוקפים אותך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אפריל 2015, 14:00

Death_119 כתב:בטח שיש, מחצית מהייטים בשלב נמצאים בתוך הביצה ותוך שאתה הולך שם הם תוקפים אותך.


יש עוד ייטים, חוץ משלושת הייטים שאחרי המנהרה הקצרה, שמתחת לזאת שמצלצלת בפעמון?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 30 אפריל 2015, 14:00

Nucleus_Dawn כתב:
יש עוד ייטים, חוץ משלושת הייטים שאחרי המנהרה הקצרה, שמתחת לזאת שמצלצלת בפעמון?

כן. יש בביצה עוד אחד על סלע במרכז, ועוד שלושה במערות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אפריל 2015, 14:12

Death_119 כתב:כן. יש בביצה עוד אחד על סלע במרכז, ועוד שלושה במערות.


אהה... נכון.
באחד הlet's play שראיתי (שהוא הכי מתקדם גם) חתכו את הקטע הזה בדיוק, כי הם פשוט עשו שם grind, אבל רואים אותם מאיזה ledge.
אחרי שהם שיפרו את הHP ושמו ציוד נוגד רעל, הם הצליחו לשרוד שם יותר, אבל הם התאמצו לסיים איתו כמה שיותר מהר ולא לחזור לשם לעולם.

בקיצור, זול. האבנים שלהם אפילו לא פוגעות באויבים אחרים. רק בשחקן.
כל האזור הזה מעוצב נורא ואיום. זה האזור הכי גרוע במשחק, מאלו שראיתי. גם מעוצב מבלבל מאוד ולא ברור, גם שימוש מוגזם ברעל, גם הייטים הלא הוגנים האלו עם האבנים שלהם, גם שני ציידים ביחד, גם ההפתעה של יצורי העיניים, שנמצאים כמה רמות מעל כל שאר האזור.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4455
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 30 אפריל 2015, 14:27

הבעיה זה לא הרעל אם כי העובדה שהביצה פשוט מאטה אותך, אתה לא מסוגל לרוץ ואתה מזדחל קדימה, למעשה רק strafe זז במהירות רגילה. אז אתה מאוד מוגבל שם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2015, 15:46

יש דרך להגן נגד מה שהיצורים זורקים עליך? הרי אין במשחק מגן אם אני זוכר נכון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אפריל 2015, 15:57

DrKeo כתב:יש דרך להגן נגד מה שהיצורים זורקים עליך? הרי אין במשחק מגן אם אני זוכר נכון.


לא.
רק להתחמק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2015, 16:04

Nucleus_Dawn כתב:
לא.
רק להתחמק.

אבל אתה בביצה, אז ההתחמקות לא ממש עוזרת, לא?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אפריל 2015, 16:14

DrKeo כתב:אבל אתה בביצה, אז ההתחמקות לא ממש עוזרת, לא?


לא ממש. יש הרבה פחות מרחב טעות.
על האדמה, מספיק פשוט ללכת באלכסון מהייטי והוא לא יצליח לפגוע בך. הבעיה היא שקל מאוד להגיע למצב שאתה תקוע כמה שניות במקום, כי כמה אויבים תוקפים אותך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42379
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2015, 16:20

Nucleus_Dawn כתב:
לא ממש. יש הרבה פחות מרחב טעות.
על האדמה, מספיק פשוט ללכת באלכסון מהייטי והוא לא יצליח לפגוע בך. הבעיה היא שקל מאוד להגיע למצב שאתה תקוע כמה שניות במקום, כי כמה אויבים תוקפים אותך.

מ-1 עד 10, זה נשמע -34 בסולם הכיף.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 30 אורחים