בסך הכל לא התלהבתי ממש. ציפיתי ליותר ממיקרוסופט.


bling כתב:יכול להיות שאני עיוור? כי הקטע של הגשר נראה כמו אחת הגראפיקות הכי מרשימות אי פעם וקטעי הסנאפס הקטנים בהמשך נראים מאוד בינוניים ואפילו לא קרובים לגשר,ברמה של יותר מדור אחורה,מוזר לי שאתה באמת משווה כי הקטעים בהמשך לא רק שלא מרשימים ביחס לגשר אלא בכלל ביחס למשחקים שיש היום.
bling כתב:קאוטיק אז ג׳וייסטיק לא פירטו מספיק,למה אתה מתעלם ממהירות השעון של הכרטיס,ימספר יחידות החישוב וכן גם הtf שקיאו לא אמר שהוא קשקוש אלא שיש גורמים נוספים.
הTf עוזר לך פה כי אתה יודע שזה כרטיס של AMD ויכול להשוות אותו לכרטיסים אחרים,עובדה שקיאו אומר שזה משהו בסביבות ה 7850 ושמעתי את זה מהרבה אנשים שחלקם טען שאולי קצת חזק יותר,חלק אומרים אותו דבר,אבל זה הכרטיס שעולה לפי הנתונים.
בוא תאמר לי מהו הכרטיס של הבוקס החדש,למה אפשר להקביל אותו?
ומה המעבד חוץ מלאמר מקוסטם של מיקרוסופט?,של סוני אנחנו יודעים שזה סוג יגואר,מכירים את הנתונים הטכניים שלו ויש קנה מידה.
לדעתי אתה הבנאדם היחיד בערך בעולם שאומר שיש לנו אותו מידע,אין שום דבר רשמי מצד מיקרוסופט בנוגע לנתונים חומרתיים שיתנו קנה מידה סביר לכח של המכשיר חןץ מזיכרון וגם פה הם לא אמרו סוג ורק אתרים אחרים חשפו שזה 3.
סוני על היום הראשון שחררה כבר מפרט כללי שנותן אינדקציה לא רעה,בוא תן לי מהאתר של מיקרוסופט מה ידוע?
swym כתב:תראה, מה שיש לנו מהקטעים בהמשך זה כולה 4 חיתוכים של בערך שניה עד שניה וחצי כל אחד -קשה מאד מאד להיות החלטי לגביהם, בטח כשהרבה מאד motion blur מעורב בזה ואין לנו תמונות סטילס עדיין להסתכל עליהן.
אבל אם תסתכל על הקטעים אחד אחד, הקטע הראשון מראה אנימציה של נחיתה עם מודל תאורה מאד מרשים, וparticle effects של אבק שמתפזרים. הסצינה השניה לא מראה כמעט שום דבר שאפשר לבחון מעבר להחזר אור על טקסטורת רצפה מוצלחת (אי אפשר למשל לבחון את האש ברקע כמו שצריך). הסצינה השלישית נראית הכי ברור, אבל זו בכלל תמונה סטטית קפואה עם מצלמה מרחפת ככה שגם פה אי אפשר לבחון את האש (נראית טוב, אבל בלי אנימציה זו לא חוכמה). והרביעית גם היא תמונה סטטית עם מצלמה מרחפת - שוב פעם מודל תאורה מצויין אבל המון motion blur שלא מאפשר לראות שום דבר אחר.
ושוב, גם בדור הזה אתה יכול לראות פער עצום בין איך שנראית סצינה מרונדרת מראש במנוע לבין משחק שרץ בזמן אמת. או שהקטע עם הגשר הוא CGI לא מוצלח כל כך (לא זכור לי אגב שרמדי עבדה עם CGI בעבר, אבל תמיד יש פעם ראשונה), או שהוא קטע מרונדר מראש במנוע מאד מוצלח. אני מניח שבקרוב נגלה.
אגב, לכל מי שמתפלץ מהחיבור של הקינקט: במידה ואתם לא מעוניינים בו, למה שיפריע לכם להשאיר אותו בתוך הארון יחד עם הקונסולה? הוא צריך להיות מחובר, אבל אף אחד לא אמר שהוא צריך להסתכל עליכם. בואו לא נשכח שהXBOX 360 מגיע עם גוש פלסטיק משוריין ומכוער בתור ספק כח חיצוני שפה כבר אין - לפחות הקינקט החדש נראה כמו משהו מספיק מעוצב בשביל לתלות מתחת לטלוויזיה.
http://www.engadget.com/2013/05/21/buil ... side-look/
ואחרי מסיבת העיתונאים המאכזבת - פשוט תענוג לקרוא את הכתבה המפורטת הזו. לפחות משהו אחד טוב יצא מהיום הזה (וגם בסרטון רואים לכמה רגעים את אילן שפילינגר, האיש מאחורי הסנטרינו)
Kazz כתב:יורוגיימר אמרו כבר שמדובר בCGI למרות שהם לא מציינים אם זה מידע שנאמר להם. אבל עושה רושם שהם החלטיים.
http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... ntum-break
תהיה גם תוכנית טלוויזיה לצד המשחק והאחד ישפיע על השני. נראה לי דפיינס גנב להם את כל הברק בהיבט הזה.
ברור שאני יכול לשים את הקינקט בארון. אבל אם הוא בארון\מכוסה אז למה בכלל לדרוש שהוא יהיה מחובר? הייתכן שלא רק צריך שהוא להיות מחובר אלא גם לראות את השחקן? ושוב, מה קורה אם אני משחק במשחק שדורש קינקט ומאיזשהי סיבה המצלמה נופלת\נשברת\מתקלקלת. למה לעזאזל הקונסולה צריכה להתפגר אם יש לי שלט רגיל? וכמה זה הולך לעלות לי לקנות את החרטה הזה בנפרד כדי להחיות את הקונסולה?
Kazz כתב:אם המקלדת מקולקלת אז אני עדיין יכול לעשות כל דבר במחשב שאפשר לעשות עם עכבר
 
 
omerkot כתב:אוי ואבוי... הם שוב קנו IPs ועושים את הכל בבית... מעניין איזה RROD מחכה הפעם...
 
 Nucleus_Dawn כתב:
אתה לא יכול לשחק במשחקים שצריכים מקלדת, אם המקלדת שלך נשברה.
אתה לא יכול לשחק במשחקים שצריכים שלט, אם השלט שלך נשבר.
אתה לא יכול לשחק במשחקים שצריכים עכבר, אם העכבר שלך נשבר.
אתה לא יכול לשמוע סאונד, אם מערכת הסאונד שלך הפסיקה לפעול.
אתה לא יכול לשחק במחשב, אם המסך שלך מכוסה ואתה לא רואה אותו.
המחשב שלך יעבוד, אם אין לך מקלדת/עכבר, אבל אין לך מה לעשות איתו, כי הרוב המוחלט של השימושיות שלו (בטח במשחקים) תעלם.
הקינקט הוא חלק מהקונסולה. להתלונן שהוא צריך להיות מחובר, שווה ערך ללהתלונן על זה שצריך לחבר את ספק הכוח, בשביל שה360 תעבוד.
יש מספיק תלונות שהן לגמרי במקום, על הONE. למה אתה נצמד לקטנונית ולאידיוטית ביותר?
bling כתב:קאוטיק 11.1 זה בערך הדבר הכי כללי שאפשר לאמר.
עם הפס4 כולם מקבילים את הכרטיס ל 7850+,מה יש בבוקס.
לאמר ששם אנחנו יודעים על הארד דיסק זה באמת מגוחך,איך אפשר להשוות לנתונים מספריים שסוני סיפקה כמעט על כל פיפס?
וקראת את הכתבה עם מארק קרני בגיימסאטורה?
יש שם פירוט סופר נרחב.
אתה יודע מה? בוא נחכה לKEO שיאמר לנו על מה אנחנו יודעים יותר,אני אקבל מה שהוא יגיד ויודה בטעותי אם הוא יצדד בעמדה שלך שאין לנו מושג על שתי הפלטפורמות.
וביקשתי ממך מספר פעמים להביא לי מסמך או מקור רשמי מאת מיקרוסופט ואתה לא טורח לעשות את זה.
swiss-the-engine כתב:יש לא מעט מידע טכני על הקונסולה, שלט וקינקט בengadget.

 ) והכי חשוב, הם שפרו את הבמפרים המעפנים של ה360:
) והכי חשוב, הם שפרו את הבמפרים המעפנים של ה360:


bling כתב:נכנסתי והם אומרים פחות או יותר שאין להם מושג לגבי הביצועים:
At this point, it's worth mentioning that there are five unique pieces of silicon in the console, including a heavily customized APU taking care of computing and graphics, two further input (southbridge) and signal processors in the box and two more in the Kinect. The overall impact of all these unknowns is to create a box of mystery that cannot be compared to anything else on the market, or even to the PlayStation 4. Just something to bear in mind!
״בנו קופסת מסתורין שלא ניתן להשוותה לשום דבר בשוק כולל הפס4״ (שכנראה כן יודעים עליו משהו אם חיפשו להשוות בין החומרות)
ממש פירוט טכני מפורט מיקרוסופט סיפקה
At this point, it's worth mentioning that there are five unique pieces of silicon in the console, including a heavily customized APU taking care of computing and graphics, two further input (southbridge) and signal processors in the box and two more in the Kinect. The overall impact of all these unknowns is to create a box of mystery that cannot be compared to anything else on the market, or even to the PlayStation 4. Just something to bear in mind!
If you were concerned that the inclusion of AMD's low-power "Jaguar" cores somehow meant the new Xbox would be a mobile-class device, or the type of thing you'd stick in a dashboard infotainment system, worry not. The APU burns at up to 100W, which is actually more than the latest iterations of the Xbox 360 Slim or PS3. Moreover, transistor size has been reduced to 28nm, which means that the performance per watt will also increase relative to the 45nm processors of the last generation. Comparisons to any existing AMD APUs in desktop PCs are rendered moot by the fact that there are an unusual number of transistors all working together in the Xbox system (around 5 billion) and, unlike the sprawl of a regular Windows desktop, they're honed and focused on very specific tasks.
The way memory is used in the new console is also fundamentally different and hard to predict. In addition to a 32MB cache of high-bandwidth embedded SRAM (versus 10MB of EDRAM in the 360), the CPU and GPU both share the same block of 8GB DDR3 memory and they do so in an interesting way, with no need to copy data that is shared between the two components. This could potentially improve performance relative to a traditional system, such as a gaming PC, that has a discrete GPU and a traditional architecture that moves data in a more convoluted manner.
After all the press events, TV cameos and probing interviews, what do we really know about the PS4? The announcement of the next-gen console is a prime example of having an abundance of specs and a lack of knowledge. Although Sony put out a sheet of stats about the console's processor and memory, many of the words it used -- Jaguar cores, compute units, unified memory -- are more ambiguous than they may sound.
Granted, there's a lot of guesswork going on here.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים