גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2015, 20:31

We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 04 אוגוסט 2015, 20:37

נדב, כל מה שכתבת על TR הוא בדיוק מה שאני לא רוצה ממשחק TR ומה שהיה רע בריבוט. לא שיחקתי וסיימתי את אניברסרי לפני שנתיים תודות לדברים האלה. תראו לי חקירה, פלטפורמה, קברים ופאזלים.

יש או אין בקראקדאון 3 קמפיין שחקן יחיד? אם יש, נשאלת השאלה מה הם עושים: מחייבים חיבור רציף גם עבור מצב המשחק הזה או שהם 'מכבים' את ההרס המתקדם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2015, 20:38

רק שכולם אהבו את TR הריבוט אז אתה לבד :)

ויש בקראקדאון קמפיין יחיד, אני מאוד מקווה שהוא מחייב חיבור רציף כי אני רוצה את ההרס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 04 אוגוסט 2015, 20:40

DrKeo כתב:

ניל דראקמן מבין עניין :)

נראה לי זה משחק שכל ירייה שאתה חוטף תהיה ממש קטלנית, לפחות ברמה מעל נורמל, ככה שתצטרך לנהל בצורה חכמה את הכוחות שלך, בגלל זה אולי מהצד זה נראה OP אבל אני בטוח שיהיה אתגר.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 04 אוגוסט 2015, 20:42

DrKeo כתב:רק שכולם אהבו את TR הריבוט אז אתה לבד :)

מי שרצה משחק ששואב מהחוזקות של הסדרה התאכזב. מי שרצה תואם-אנצ'רטד כנראה נהנה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2015, 20:50

TR שאב מהחוזקות של הסדרה, רק לא היו מספיק חידות/קברים זה הכל. נראה שהחדש מתקן את זה, רק בסרטון שהם הראו הם טענו ל15 קברים לפחות והם אמרו שכולם גדולים פי כמה מהקודמים כך שיש באמת פי כמה יותר קברים (במקורי היו רק 7). זה ממש לא היה תואם אנצ'רטד, הוא הרגיש מאוד שונה מאנצ'רטד למרות שיש להם קוים דומים (ומן הסתם גם לאנצ'רטד יש קוים דומים לTR המקוריים).

בלינג, אולי זה היה למטרות הדגמה. יכול להיות שהכוחות מוגבלים במשהו, לא הגיוני שאפשר פשוט להשתמש בהם כמו מטורף שוב ושוב כמה שבא לך. אם יש דבר אחד שאי אפשר לזלזל ברמדי בו הוא לבנות מערכת קרב טובה, אף אחד בתעשיה לא עושה מערכת קרב גוף שלישי כמוהם :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24152
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 אוגוסט 2015, 20:56

קוואנטום ברייק מספיק מקורי ומיוחד, אין לי מושג מה התלונות. כן, אקשן ממבט שלישי, אבל ממש ממש לא גנרי, ונראה שמשלב פאזלים ויש את הסדרה במקביל... מכל בחינה אפשרית הוא ראוי להערכה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 04 אוגוסט 2015, 20:59

Laskin כתב:קוואנטום ברייק מספיק מקורי ומיוחד, אין לי מושג מה התלונות. כן, אקשן ממבט שלישי, אבל ממש ממש לא גנרי, ונראה שמשלב פאזלים ויש את הסדרה במקביל... מכל בחינה אפשרית הוא ראוי להערכה.

כן אני מסכים, גם אם הוא לא מהפכה (ובהחלט יתכן שהקונספט של הסדרה יעבוד ממש טוב וזה כן יהיה חדשני מאוד) הוא לא נראה גנרי, לא ברור לי מאיפה התפיסה הזו שמשחק סינמטי מגוף שלישי זה משהו שלא עושים היום או משהו, גם U4 וגם QB מראים שאפשר לרענן את הנוסחה והם רחוקים מלהיות גנריים.

דווקא הייתי משתמש במילה הזו כדי לתאר יותר כמה ממשחקי העולם הפתוח שרצים היום ולא משחקים לניארים סינמטים כמו QB או U4.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 אוגוסט 2015, 21:03

Laskin כתב:לוקח את זה בחזרה, כן עולם פתוח ״מלא״ והדמו הזה הרבה יותר מוצלח. אני יכול להבין את הכעס של היוצר, מלפני כמה ימים, על הצורה שבה המשחק הוצג. למי שלא ראה, מדבר על זה:
http://gamingbolt.com/scalebound-dev-is ... -microsoft


הדמו המורחב הרבה יותר טוב.
נראה שבעיית הFPS קיימת במשחק עצמו. לא מפתיע, בהתחשב בכך שיש עוד איזה שנה+ עד שהוא ייצא.
המשחק באמת מרגיש איטי יותר ממשחקים קודמים של החברה. כנראה חלק מהשינוי שלהם במעבר מפעולה טהורה לRPG. כמובן שקשה להסיק יותר מידי. אולי יהיו נשקים מהירים יותר. אולי זה מתחילת המשחק ועם הזמן הדמות משתפרת והאויבים גם דורשים יותר מהירות. נצטרך לחכות ולראות עוד.
איפה ראית עולם פתוח? הוא לא נראה פתוח יותר מכל JRPG לינארי מאז אי פעם ועד היום.

אני לא מבין את הכעס של היוצר. מה לא בסדר באיך שהמשחק מוצג? שנתיים וחצי לפני היציאה מכריזים עליו. שנה+ לפני מראים גיימפליי בפעם הראשונה. לא רואה משהו לא בסדר בנתיים.

מעניין איך הוא ייצא בסוף. הוא בהחלט ייחודי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 04 אוגוסט 2015, 21:33

יייייייששששששששש

איזה אושר על היילו ווארס חדש!!!!!!
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 04 אוגוסט 2015, 21:52

bling כתב:עכשיו גם ראיתי את הטריילר, אם היו אומרים לי שזה טריילר לחבילת ההרחבה של BB הייתי מאמין בקלות, רק שואל אם הוסיפו שם מגנים.
מעניין אותי אם הם לא מותחים קצת את הגבול עם הסדרה ואיך המשחק יתקבל, יכול להיות שזה כבר too much בשלב הזה.

אני לא חושב כך. אמנם הסדרות דומות, אך הקצב שלהם שונה, באחד מגנים ובאחר אין, זה משנה את החוויה.

נוסף על כך, המשחק הקודם יצא לקונסולה אחת בלבד, אז המשחק החדש יתקבל ברעב בקרב גיימרים רבים. גם אני אשמח מאוד לקנות אותו. בינתיים הם מתמידים באיכות.

דמו מורחב של SCALEBOUND, בלעדי ל IGN שמסקרים אותו החודש במסגרת IGN FIRST:

סביבות יפות, קרבות חיוורים. אבל זו פלטינום. אמנם יצאו לה כמה משחקים ממוצעים, אבל אולי עדיין כדאי לתת לה אשראי בזכות ביונטה.

Laskin כתב:לוקח את זה בחזרה, כן עולם פתוח ״מלא״ והדמו הזה הרבה יותר מוצלח. אני יכול להבין את הכעס של היוצר, מלפני כמה ימים, על הצורה שבה המשחק הוצג. למי שלא ראה, מדבר על זה:
http://gamingbolt.com/scalebound-dev-is ... -microsoft

יעודד אותו לדעת שגם את שאר הבלעדיים לקונסולה שלה היא לא יודעת לחשוף היטב?

אני באמת לא מבין את ההלל לפיל ספנסר. רק כי נראה צעיר והוא גיימר? לא התרשמתי. אני מניח שאנשים מחפשים משיח :)
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 04 אוגוסט 2015, 22:03

רונן אמרתי שחוץ מהמגן הם לא נראים שונה במיוחד, בעיקר עיצוב ועולם, גם חלק מקטעי הקרבות, זה נראה כאילו גם את DS3 האיצו קצת ביחס לקודמיו.
כמובן שזה לא סותר שהמשחק יהיה איכותי, די בטוח שהוא יצא מצויין, רק השאלה אם יחדש וישנה מספיק כי מתחילים כבר לצאת יותר מדי משחקים בסדרה ואני מקווה שזה לא יגיע למחזור יתר.

אני מסכים גם עם קאוטיק בקשר לזה שלא ברור ע"פ החשיפה על מה קאמיה התעצבן, אולי בעקבות המחאה שלו תקנו את החשיפה המקורית שהיתה אמורה להיות אבל לפחות עד עכשיו נראה שהוא קיבל זמן מסך מכובד, המשחק שלו אפילו קיבל את הפאנל הכי גדול כשפיל ספנסר הציג את משחקי 2016.
אולי על זה הוא התעצבן, שהביאו לו פאנל קטן בצד עד המחאה שלו :)

ונראה שכל הקטע של הסביבה ההריסה ב 100% בקראקדאון יהיה רלוונטי רק למולטיפלייר, ע"פ ה PR שלהם:

Open World gaming has always been synonymous with “go anywhere, do anything” – and while the campaign for Crackdown 3 is set to deliver a massive new city for you to play in and explore, it’s our groundbreaking multiplayer mode that truly embraces the “do anything” part of the open world promise.

Envision a wall.
For decades, walls have existed in games – and they’ve remained largely unchanged over time. From the humble wall in a 3D monster maze, to any wall in current gen games, these barriers tend to exhibit two common characteristics: they are there to constrict you, and they are fake. You shoot them with an assault rifle and a game designer tells the game to stick a “bullet hole” decal at the point of impact. Shoot it with a rocket launcher, you get a bigger “scorch mark.” Even colossal mechs find walls in most video games to be immovable objects with infinite health.

Why can’t you shoot a hole in the wall?

Why can’t you blast an opening and step through it?

Why can’t you make the wall collapse, crushing the enemy that was hiding behind it?

The answer is simple, and it’s the same answer that has historically held back how rich and detailed game developers can make their worlds: Compute power and memory.

The walls in Crackdown 3 Multiplayer are not inhibited by such things. Our walls are connected to the Microsoft Cloud, which provides compute power and memory on demand.

Every bullet you fire at a wall in Crackdown 3 Multiplayer removes a piece of it. Barriers act as you would expect when being peppered by projectiles…

Now imagine an entire city.
Buildings, bridges, tunnels – everything is physical.

No doors around? Not a problem, create one. Want to slice off the top of a skyscraper and have it crush your enemies below? Go ahead. Want to bring the whole building crashing down in the direction of your choice? You can make it happen in Crackdown 3 Multiplayer.


While most multiplayer games today run entirely on a single server, we are enabling multiple server cloud connections just to manage the structures in our world – arming each of our players with 20x the power of a single Xbox One to unleash 100% destruction.

All this adds up to more unlimited possibilities. Play the game how you want to play it.

“Do anything”…

Dave Jones, Founder & Creative Director
Reagent Games

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 אוגוסט 2015, 22:21

עוד דבר שאף אחד לא העלה, זה שיהיה קו אופ לעד ארבעה שחקנים בסקיילבאונד.
זה בהחלט פרויקט שונה של פלטינום. מאוד מעניין לראות אותם מגוונים את הפורטפוליו שלהם. בטח כאשר מאחוריהם יש גב כלכלי עצום בדמות מייקרוסופט.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2015, 23:26

bling כתב:רונן אמרתי שחוץ מהמגן הם לא נראים שונה במיוחד, בעיקר עיצוב ועולם, גם חלק מקטעי הקרבות, זה נראה כאילו גם את DS3 האיצו קצת ביחס לקודמיו.
כמובן שזה לא סותר שהמשחק יהיה איכותי, די בטוח שהוא יצא מצויין, רק השאלה אם יחדש וישנה מספיק כי מתחילים כבר לצאת יותר מדי משחקים בסדרה ואני מקווה שזה לא יגיע למחזור יתר.

אני מסכים גם עם קאוטיק בקשר לזה שלא ברור ע"פ החשיפה על מה קאמיה התעצבן, אולי בעקבות המחאה שלו תקנו את החשיפה המקורית שהיתה אמורה להיות אבל לפחות עד עכשיו נראה שהוא קיבל זמן מסך מכובד, המשחק שלו אפילו קיבל את הפאנל הכי גדול כשפיל ספנסר הציג את משחקי 2016.
אולי על זה הוא התעצבן, שהביאו לו פאנל קטן בצד עד המחאה שלו :)

ונראה שכל הקטע של הסביבה ההריסה ב 100% בקראקדאון יהיה רלוונטי רק למולטיפלייר, ע"פ ה PR שלהם:

Open World gaming has always been synonymous with “go anywhere, do anything” – and while the campaign for Crackdown 3 is set to deliver a massive new city for you to play in and explore, it’s our groundbreaking multiplayer mode that truly embraces the “do anything” part of the open world promise.

Envision a wall.
For decades, walls have existed in games – and they’ve remained largely unchanged over time. From the humble wall in a 3D monster maze, to any wall in current gen games, these barriers tend to exhibit two common characteristics: they are there to constrict you, and they are fake. You shoot them with an assault rifle and a game designer tells the game to stick a “bullet hole” decal at the point of impact. Shoot it with a rocket launcher, you get a bigger “scorch mark.” Even colossal mechs find walls in most video games to be immovable objects with infinite health.

Why can’t you shoot a hole in the wall?

Why can’t you blast an opening and step through it?

Why can’t you make the wall collapse, crushing the enemy that was hiding behind it?

The answer is simple, and it’s the same answer that has historically held back how rich and detailed game developers can make their worlds: Compute power and memory.

The walls in Crackdown 3 Multiplayer are not inhibited by such things. Our walls are connected to the Microsoft Cloud, which provides compute power and memory on demand.

Every bullet you fire at a wall in Crackdown 3 Multiplayer removes a piece of it. Barriers act as you would expect when being peppered by projectiles…

Now imagine an entire city.
Buildings, bridges, tunnels – everything is physical.

No doors around? Not a problem, create one. Want to slice off the top of a skyscraper and have it crush your enemies below? Go ahead. Want to bring the whole building crashing down in the direction of your choice? You can make it happen in Crackdown 3 Multiplayer.


While most multiplayer games today run entirely on a single server, we are enabling multiple server cloud connections just to manage the structures in our world – arming each of our players with 20x the power of a single Xbox One to unleash 100% destruction.

All this adds up to more unlimited possibilities. Play the game how you want to play it.

“Do anything”…

Dave Jones, Founder & Creative Director
Reagent Games

:(
אוף, רציתי את זה בסינגל. אני משער שזה עשה בסינגל את העובדה קלה מדי כשהלכת לחסל את הבוסים של הכנופיות. אני מקווה שהמערכת כלכלה שלהם מפותחת הרבה יותר מהמשחק המקורי ולפחות שיש הרס רציני אפילו אם לא הכל הריס.

ורונן, ברצינות אתה לא מבין מה פיל ספנסר עשה לאקסבוקס? העיף את הקינקט, את הטלביזיה, התרכז במשחקים? זה שיש לONE בערך פי 2 יותר בלעדיים מסוני כבר שנתיים? זה שיש פתאום תמיכה לאחור? זה שבערך עם כל משחק שתקנה לONE תקבל משחקי 360 חינם? זה שכל משחק LIVE WITH GOLD ל360 מגיע גם לONE בחינם? זה שמיקרוסופט הרבה יותר "FOR THE GAMERS" מסוני היום למרות שאם היית מסתכל על מה שהיה לפני שנתיים המצב היה הפוך ובצורה קיצונית?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוגוסט 2015, 23:51

אגב, ראיתי עכשיו את הסרטון של סקיילבאונד. אם היו מראים לי את זה ואומרים לי שזה מאזור של FF15 לגמרי הייתי מאמין. אולי המסגיר היחיד היה הפרודיג'י שמתנגן בלופ ברקע :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7011
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 05 אוגוסט 2015, 01:15

מי שטוען בQB הוא משחק לא מעניין/מקורי, טרול. כלומר, אתם זכאים לדעתכם והכל, אבל עדיין.. טרול.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 05 אוגוסט 2015, 11:05

DrKeo כתב:
bling כתב:רונן אמרתי שחוץ מהמגן הם לא נראים שונה במיוחד, בעיקר עיצוב ועולם, גם חלק מקטעי הקרבות, זה נראה כאילו גם את DS3 האיצו קצת ביחס לקודמיו.
כמובן שזה לא סותר שהמשחק יהיה איכותי, די בטוח שהוא יצא מצויין, רק השאלה אם יחדש וישנה מספיק כי מתחילים כבר לצאת יותר מדי משחקים בסדרה ואני מקווה שזה לא יגיע למחזור יתר.

אני מסכים גם עם קאוטיק בקשר לזה שלא ברור ע"פ החשיפה על מה קאמיה התעצבן, אולי בעקבות המחאה שלו תקנו את החשיפה המקורית שהיתה אמורה להיות אבל לפחות עד עכשיו נראה שהוא קיבל זמן מסך מכובד, המשחק שלו אפילו קיבל את הפאנל הכי גדול כשפיל ספנסר הציג את משחקי 2016.
אולי על זה הוא התעצבן, שהביאו לו פאנל קטן בצד עד המחאה שלו :)

ונראה שכל הקטע של הסביבה ההריסה ב 100% בקראקדאון יהיה רלוונטי רק למולטיפלייר, ע"פ ה PR שלהם:

Open World gaming has always been synonymous with “go anywhere, do anything” – and while the campaign for Crackdown 3 is set to deliver a massive new city for you to play in and explore, it’s our groundbreaking multiplayer mode that truly embraces the “do anything” part of the open world promise.

Envision a wall.
For decades, walls have existed in games – and they’ve remained largely unchanged over time. From the humble wall in a 3D monster maze, to any wall in current gen games, these barriers tend to exhibit two common characteristics: they are there to constrict you, and they are fake. You shoot them with an assault rifle and a game designer tells the game to stick a “bullet hole” decal at the point of impact. Shoot it with a rocket launcher, you get a bigger “scorch mark.” Even colossal mechs find walls in most video games to be immovable objects with infinite health.

Why can’t you shoot a hole in the wall?

Why can’t you blast an opening and step through it?

Why can’t you make the wall collapse, crushing the enemy that was hiding behind it?

The answer is simple, and it’s the same answer that has historically held back how rich and detailed game developers can make their worlds: Compute power and memory.

The walls in Crackdown 3 Multiplayer are not inhibited by such things. Our walls are connected to the Microsoft Cloud, which provides compute power and memory on demand.

Every bullet you fire at a wall in Crackdown 3 Multiplayer removes a piece of it. Barriers act as you would expect when being peppered by projectiles…

Now imagine an entire city.
Buildings, bridges, tunnels – everything is physical.

No doors around? Not a problem, create one. Want to slice off the top of a skyscraper and have it crush your enemies below? Go ahead. Want to bring the whole building crashing down in the direction of your choice? You can make it happen in Crackdown 3 Multiplayer.


While most multiplayer games today run entirely on a single server, we are enabling multiple server cloud connections just to manage the structures in our world – arming each of our players with 20x the power of a single Xbox One to unleash 100% destruction.

All this adds up to more unlimited possibilities. Play the game how you want to play it.

“Do anything”…

Dave Jones, Founder & Creative Director
Reagent Games

:(
אוף, רציתי את זה בסינגל. אני משער שזה עשה בסינגל את העובדה קלה מדי כשהלכת לחסל את הבוסים של הכנופיות. אני מקווה שהמערכת כלכלה שלהם מפותחת הרבה יותר מהמשחק המקורי ולפחות שיש הרס רציני אפילו אם לא הכל הריס.

ורונן, ברצינות אתה לא מבין מה פיל ספנסר עשה לאקסבוקס? העיף את הקינקט, את הטלביזיה, התרכז במשחקים? זה שיש לONE בערך פי 2 יותר בלעדיים מסוני כבר שנתיים? זה שיש פתאום תמיכה לאחור? זה שבערך עם כל משחק שתקנה לONE תקבל משחקי 360 חינם? זה שכל משחק LIVE WITH GOLD ל360 מגיע גם לONE בחינם? זה שמיקרוסופט הרבה יותר "FOR THE GAMERS" מסוני היום למרות שאם היית מסתכל על מה שהיה לפני שנתיים המצב היה הפוך ובצורה קיצונית?

אין ספק שהוא שינה הרבה, אבל אני לא חושב ש MS יותר מסוני "FOR THE GAMERS", שניהן חברות שמפוקסות נטו על משחקים, מורפאוס הוא גם אביזר גיימינג וצריך לחכות עד סוף השנה כדי לראות מה סוני מתכננת ל 2016.
בקיצור, הן חברות כמעט זהות לגמרי מבחינת השירותים שהן מציעות והפוקוס שלהן, אם אחת מצליחה לפמפם יותר משחקים זה לא אומר שהאחרת לא מפוקסת משחקים, זה רק אומר שהיא לא מצליחה לפמפם באותו הקצב, להזכירך U4 היה אמור להיות המשחק הגדול של סוני ל 2015 ומן הסתם שלא היו להם תוכניות שהאורדר יצא גרוע כל כך, הכוונה מאחוריו היתה טובה גם אם הוא התפקשש ויצר מצב של שנה רעה במיוחד.

וכן, גם בשבילי סקיילבאונד מאוד מזכיר את FF, שזה גם למה התאכזבתי, גם הדרקון הוא רעיון מגניב אבל המכניקות איתו זה סכ"ה לתת לו פקודות כמו חייל במשחקי FPS עם SQUAD, שזה נחמד אבל לא בדיוק משהו מקורי במיוחד גם אם יש סקין של דרקון.
מה שכן הישג טכני יפה מאוד לחברה כמו פלטניום שלא ידועה במשחקים מרשימים במיוחד, לא שהוא מדהים אבל הוא נראה מצויין וזה לא משהו שאמרו על משחק של פלטניום מאז אוקאמי בערך (וגם אז זה היה יותר אומנות מהממת).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוגוסט 2015, 11:30

אני לא ממש מדבר על איזה משחקים כל אחת מביאה כי שתיהן מנסות לפמפם כמה שיותר משחקים טובים, לפעמים הולך ולפעמים לא. אני יותר מדבר על זה שלמשל סוני לוקחת את GOW3, זורקת אותו על הפס3 ב1080P ומבקשת 40$ בזמן שמיקרוסופט מוכרת לך באותו מחיר את גירס שעבר שדרוג מלא לגרפיקה מודרנית (יחסית) עם מודים חדשים ושיפורי גיימפליי ואפילו זורקת לך פנימה עוד 4 (!) משחקי גירס שונים. בכלליות אפשר לראות את זה בכל הרימסטרים שמיקרוסופט נותנת המון עבור כל דולר שאתה משלם וסוני מנסה לאנוס אותך, הולכת על שיטת המצליח. אפילו האוסף של RARE, מתי ראית ב30$ כל כך הרבה תוכן? גם דברים כמו "היי אם יש לכם רק 500GB בפס4 אתם מוזמנים לשדרג על ידי קנית פס4 חדשה עם 1TB" או השנמוך של PS+ בזמן שמיקרוסופט לא רק שדרגה את GAMES WITH GOLD לרמה יותר גבוהה מPS+ בחודשים האחרונים, הם אפילו נותנים לשחקני ONE את כל משחקי הGAMES WITH GOLD של ה360 היום כך שמקבלים 4 משחקים כל חודש על הONE ורובם משחקי AAA. אה, ותמיכה לאחור, גם זה.

בקיצור, משחקי קור טובים שתיהן מנסות לעשות, זאת לא הנקודה. מה שבטוח הוא שפיל ספנסר לקח חברה דושבגית שדחפה לך קינקט בגרון, התרכזה בסדרות טלביזיה במסיבות שלה וחפשה איפה לדפוק אותך לחברה שעושה בדיוק ההפך, אולי אפילו יותר מסוני שבתחילת הדור הצטיירה כישו המושיע. אי אפשר להגיד שהוא לא עשה כלום כמו שרונן טען (למרות שזה רץ במקביל לטיעון שQB זה סתם TPS כך שתקח את זה עם גרגר מלח :)), זה בטוח.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 05 אוגוסט 2015, 11:31

לא ידעתי אבל עכשיו המסיבה של EA רצה, מי שיכול לצפות בזה:
לינק 1: http://livetoplay.ea.com/gamescom-press-conference

לינק 2:

גם טריילר חדש ל FFXV:


גיימפליי של מירורס אדג':


לא ראיתי כלום מהדברים שפרסמתי פה אז אין לי רשמים :)

Laskin
Elder
הודעות: 24152
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוגוסט 2015, 11:37

הולי פאק... ואני עסוק עכשיו... שימו את כל הקטעים שיעלו!
במיוחד BATTLEFRONT :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 05 אוגוסט 2015, 11:49

DrKeo כתב:אני לא ממש מדבר על איזה משחקים כל אחת מביאה כי שתיהן מנסות לפמפם כמה שיותר משחקים טובים, לפעמים הולך ולפעמים לא. אני יותר מדבר על זה שלמשל סוני לוקחת את GOW3, זורקת אותו על הפס3 ב1080P ומבקשת 40$ בזמן שמיקרוסופט מוכרת לך באותו מחיר את גירס שעבר שדרוג מלא לגרפיקה מודרנית (יחסית) עם מודים חדשים ושיפורי גיימפליי ואפילו זורקת לך פנימה עוד 4 (!) משחקי גירס שונים. בכלליות אפשר לראות את זה בכל הרימסטרים שמיקרוסופט נותנת המון עבור כל דולר שאתה משלם וסוני מנסה לאנוס אותך, הולכת על שיטת המצליח. אפילו האוסף של RARE, מתי ראית ב30$ כל כך הרבה תוכן? גם דברים כמו "היי אם יש לכם רק 500GB בפס4 אתם מוזמנים לשדרג על ידי קנית פס4 חדשה עם 1TB" או השנמוך של PS+ בזמן שמיקרוסופט לא רק שדרגה את GAMES WITH GOLD לרמה יותר גבוהה מPS+ בחודשים האחרונים, הם אפילו נותנים לשחקני ONE את כל משחקי הGAMES WITH GOLD של ה360 היום כך שמקבלים 4 משחקים כל חודש על הONE ורובם משחקי AAA. אה, ותמיכה לאחור, גם זה.

בקיצור, משחקי קור טובים שתיהן מנסות לעשות, זאת לא הנקודה. מה שבטוח הוא שפיל ספנסר לקח חברה דושבגית שדחפה לך קינקט בגרון, התרכזה בסדרות טלביזיה במסיבות שלה וחפשה איפה לדפוק אותך לחברה שעושה בדיוק ההפך, אולי אפילו יותר מסוני שבתחילת הדור הצטיירה כישו המושיע. אי אפשר להגיד שהוא לא עשה כלום כמו שרונן טען (למרות שזה רץ במקביל לטיעון שQB זה סתם TPS כך שתקח את זה עם גרגר מלח :)), זה בטוח.


על הרימאסטרים אני מסכים, הם נותנים תמורה יותר טובה לרוב, מצד שני גם לסוני יש מודלים של מחירים כמו למשל ראטצ'ט החדש שימכר ב 40$, משהו שהם גם עשו עם חלק מהמשחקים שלהם גם בדור הקודם.

ואני לא רואה איפה ה GWG עובר את הפלוס, בגלל חודש אחד של AC4 שבאותו החודש נתנו את רוקט ליג לפס4? לא דוגמא הכי מוצלחת בעיני, לתת את רוקט ליג שלאסקין עכשיו קנה ב 20$ זה רחוק מלזלזל.
החודש הם חזרו לסורם ונתנו את GZ שעל הפס4 קיבלנו לפני חודשים, אז לא, השירות ממש לא עדיף מהפלוס באופן כללי, הם כן סגרו את הפער, בעיקר בגלל שאצל סוני השירות עבר שנמוך ול MS לא היה כלום כל הדור הקודם.

אני מסכים אבל עם השורה התחתונה שפיל ספנסר שינה המון, ככה שאין ממש ויכוח, פשוט לא צריך להסחף כאילו עכשיו MS הם ישו וסוני הם דושבאגים או משהו, הן די דומות בסכ"ה בפוקוס שלהן, שזה באמת הישג גדול לפיל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42038
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוגוסט 2015, 12:16

bling כתב:
DrKeo כתב:אני לא ממש מדבר על איזה משחקים כל אחת מביאה כי שתיהן מנסות לפמפם כמה שיותר משחקים טובים, לפעמים הולך ולפעמים לא. אני יותר מדבר על זה שלמשל סוני לוקחת את GOW3, זורקת אותו על הפס3 ב1080P ומבקשת 40$ בזמן שמיקרוסופט מוכרת לך באותו מחיר את גירס שעבר שדרוג מלא לגרפיקה מודרנית (יחסית) עם מודים חדשים ושיפורי גיימפליי ואפילו זורקת לך פנימה עוד 4 (!) משחקי גירס שונים. בכלליות אפשר לראות את זה בכל הרימסטרים שמיקרוסופט נותנת המון עבור כל דולר שאתה משלם וסוני מנסה לאנוס אותך, הולכת על שיטת המצליח. אפילו האוסף של RARE, מתי ראית ב30$ כל כך הרבה תוכן? גם דברים כמו "היי אם יש לכם רק 500GB בפס4 אתם מוזמנים לשדרג על ידי קנית פס4 חדשה עם 1TB" או השנמוך של PS+ בזמן שמיקרוסופט לא רק שדרגה את GAMES WITH GOLD לרמה יותר גבוהה מPS+ בחודשים האחרונים, הם אפילו נותנים לשחקני ONE את כל משחקי הGAMES WITH GOLD של ה360 היום כך שמקבלים 4 משחקים כל חודש על הONE ורובם משחקי AAA. אה, ותמיכה לאחור, גם זה.

בקיצור, משחקי קור טובים שתיהן מנסות לעשות, זאת לא הנקודה. מה שבטוח הוא שפיל ספנסר לקח חברה דושבגית שדחפה לך קינקט בגרון, התרכזה בסדרות טלביזיה במסיבות שלה וחפשה איפה לדפוק אותך לחברה שעושה בדיוק ההפך, אולי אפילו יותר מסוני שבתחילת הדור הצטיירה כישו המושיע. אי אפשר להגיד שהוא לא עשה כלום כמו שרונן טען (למרות שזה רץ במקביל לטיעון שQB זה סתם TPS כך שתקח את זה עם גרגר מלח :)), זה בטוח.


על הרימאסטרים אני מסכים, הם נותנים תמורה יותר טובה לרוב, מצד שני גם לסוני יש מודלים של מחירים כמו למשל ראטצ'ט החדש שימכר ב 40$, משהו שהם גם עשו עם חלק מהמשחקים שלהם גם בדור הקודם.

ואני לא רואה איפה ה GWG עובר את הפלוס, בגלל חודש אחד של AC4 שבאותו החודש נתנו את רוקט ליג לפס4? לא דוגמא הכי מוצלחת בעיני, לתת את רוקט ליג שלאסקין עכשיו קנה ב 20$ זה רחוק מלזלזל.
החודש הם חזרו לסורם ונתנו את GZ שעל הפס4 קיבלנו לפני חודשים, אז לא, השירות ממש לא עדיף מהפלוס באופן כללי, הם כן סגרו את הפער, בעיקר בגלל שאצל סוני השירות עבר שנמוך ול MS לא היה כלום כל הדור הקודם.

אני מסכים אבל עם השורה התחתונה שפיל ספנסר שינה המון, ככה שאין ממש ויכוח, פשוט לא צריך להסחף כאילו עכשיו MS הם ישו וסוני הם דושבאגים או משהו, הן די דומות בסכ"ה בפוקוס שלהן, שזה באמת הישג גדול לפיל.

דבר ראשון באוגוסט מקבלים על הONE את GZ ושני משחקי מטרו (מה360 כן אבל עדין) בזמן שבפס4 מקבלים רק משחקי ארקייד כך שזה כבר חודש שני ברצף. בו נגיד שאפילו אם אתה לא מסכים בנושא לפחות תסכים שמבזיון טוטאלי זה הפך ללפחות שווה ערך אם לא טוב יותר כך שגם בתחום הזה מרגישים את הטאצ' של פיל ספנסר.

ואגב אני חושב שמיקרוסופט לוקחת את סוני בקטע של "טוב לצרכן" מאז שפיל הגיע. אולי ההפרש לא תהומי, אבל הוא קיים לדעתי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24152
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוגוסט 2015, 12:28

טוב, חוץ מBF - המשחק הזה UNRAVEL עם הצמר נראה לי הכי טוב מתוך התצוגה של EA :)
עם כל הכבוד לMIRRORS EDGE, הוא לא נראה לי כ-ז-ה מהנה. אחלה עיצוב, אוהב את המראה, אבל מהנסיון עם הקודם - הגיימפליי לא תמיד עובד ואני אקנה אותו בטח במבצע הרבה אחרי השיגור.
הNFS הזה נראה כמו כאב ראש והרבה "תרבות ערסים", כאילו חזרנו לימי UNDERGROUND, שאני אישית לא אהבתי
הMMO של SW לא מעניין אותי, מן הסתם
גם לא FIFA וSIMS
PVZ2 נראה נחמד, אבל יש כבר מליון משחקים שמחקים את TF וזה די נמאס

אז שום הפתעות, ותכל'ס שום דבר חדש חוץ מגיימפליי של MIRRORS EDGE

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 05 אוגוסט 2015, 12:33

DrKeo כתב:
bling כתב:
DrKeo כתב:אני לא ממש מדבר על איזה משחקים כל אחת מביאה כי שתיהן מנסות לפמפם כמה שיותר משחקים טובים, לפעמים הולך ולפעמים לא. אני יותר מדבר על זה שלמשל סוני לוקחת את GOW3, זורקת אותו על הפס3 ב1080P ומבקשת 40$ בזמן שמיקרוסופט מוכרת לך באותו מחיר את גירס שעבר שדרוג מלא לגרפיקה מודרנית (יחסית) עם מודים חדשים ושיפורי גיימפליי ואפילו זורקת לך פנימה עוד 4 (!) משחקי גירס שונים. בכלליות אפשר לראות את זה בכל הרימסטרים שמיקרוסופט נותנת המון עבור כל דולר שאתה משלם וסוני מנסה לאנוס אותך, הולכת על שיטת המצליח. אפילו האוסף של RARE, מתי ראית ב30$ כל כך הרבה תוכן? גם דברים כמו "היי אם יש לכם רק 500GB בפס4 אתם מוזמנים לשדרג על ידי קנית פס4 חדשה עם 1TB" או השנמוך של PS+ בזמן שמיקרוסופט לא רק שדרגה את GAMES WITH GOLD לרמה יותר גבוהה מPS+ בחודשים האחרונים, הם אפילו נותנים לשחקני ONE את כל משחקי הGAMES WITH GOLD של ה360 היום כך שמקבלים 4 משחקים כל חודש על הONE ורובם משחקי AAA. אה, ותמיכה לאחור, גם זה.

בקיצור, משחקי קור טובים שתיהן מנסות לעשות, זאת לא הנקודה. מה שבטוח הוא שפיל ספנסר לקח חברה דושבגית שדחפה לך קינקט בגרון, התרכזה בסדרות טלביזיה במסיבות שלה וחפשה איפה לדפוק אותך לחברה שעושה בדיוק ההפך, אולי אפילו יותר מסוני שבתחילת הדור הצטיירה כישו המושיע. אי אפשר להגיד שהוא לא עשה כלום כמו שרונן טען (למרות שזה רץ במקביל לטיעון שQB זה סתם TPS כך שתקח את זה עם גרגר מלח :)), זה בטוח.


על הרימאסטרים אני מסכים, הם נותנים תמורה יותר טובה לרוב, מצד שני גם לסוני יש מודלים של מחירים כמו למשל ראטצ'ט החדש שימכר ב 40$, משהו שהם גם עשו עם חלק מהמשחקים שלהם גם בדור הקודם.

ואני לא רואה איפה ה GWG עובר את הפלוס, בגלל חודש אחד של AC4 שבאותו החודש נתנו את רוקט ליג לפס4? לא דוגמא הכי מוצלחת בעיני, לתת את רוקט ליג שלאסקין עכשיו קנה ב 20$ זה רחוק מלזלזל.
החודש הם חזרו לסורם ונתנו את GZ שעל הפס4 קיבלנו לפני חודשים, אז לא, השירות ממש לא עדיף מהפלוס באופן כללי, הם כן סגרו את הפער, בעיקר בגלל שאצל סוני השירות עבר שנמוך ול MS לא היה כלום כל הדור הקודם.

אני מסכים אבל עם השורה התחתונה שפיל ספנסר שינה המון, ככה שאין ממש ויכוח, פשוט לא צריך להסחף כאילו עכשיו MS הם ישו וסוני הם דושבאגים או משהו, הן די דומות בסכ"ה בפוקוס שלהן, שזה באמת הישג גדול לפיל.

דבר ראשון באוגוסט מקבלים על הONE את GZ ושני משחקי מטרו (מה360 כן אבל עדין) בזמן שבפס4 מקבלים רק משחקי ארקייד כך שזה כבר חודש שני ברצף. בו נגיד שאפילו אם אתה לא מסכים בנושא לפחות תסכים שמבזיון טוטאלי זה הפך ללפחות שווה ערך אם לא טוב יותר כך שגם בתחום הזה מרגישים את הטאצ' של פיל ספנסר.

ואגב אני חושב שמיקרוסופט לוקחת את סוני בקטע של "טוב לצרכן" מאז שפיל הגיע. אולי ההפרש לא תהומי, אבל הוא קיים לדעתי.

שוב, את GZ על הפס4 כבר קיבלנו בפלוס לפני כמה חודשים, אז מה הביג דיל פה?
על הפס3 מקבלים את GOW:A ועל ה PS4 מקבלים את ההמשך ארקייד של TR שיצא די מאכזב (קודמו היה מעולה) אבל זה "אינדי" בפרופיל גבוה.
------------------------------------------------------------------------------------

בכל אופן עוד סרטונים ממסיבת EA:
קרבות חלליות בבאטל פרונט:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yjqqwZGNHPg[/youtube]

NEED FOR SPEED:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nJIXQefMU8E[/youtube]

UNRAVEL:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=G4yjUTammNk[/youtube]

PVZ 2:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XM6NimjOYBI[/youtube]
עוד טריילרים מגיימסקום.

AC SYNDICATE:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vxCnMfR1VuU[/youtube]

MGS5:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BHrUj9G-mwc[/youtube]

לא ראיתי כלום כאמור, אני גם שם לעצמי שיהיה לי נוח אחרי זה לראות הכל במקום מרוכז :P

Laskin
Elder
הודעות: 24152
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: גיימסקום 2015 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוגוסט 2015, 12:47

טוב, יש קצת ספוילרים בטריילר הזה של TPP, לדעתי. ועוד ראיתי בכוונה בלי סאונד.
ממליץ למי שממש אוהב את הסדרה לא לראות, גם אם אפשר רק לנחש במי מדובר ולא רואים בבירור ^_^


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 32 אורחים