ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42030
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ינואר 2016, 21:15

אז אני אגיד את זה שוב, פוקימון יצא בספטמבר 2010 (ביפן), ה3DS יצאה לראשונה לשוק בפברואר 2011 שזה כמעט חצי שנה הפרש. לאף אחד לא היה שמץ שה3DS לא תמכור טוב באותה תקופה ולכן אין ספק שההגיון באותה תקופה בהחלט אמר להוציא את המשחק לDS ולא ל3DS. דבר ראשון בכלל לא הייתה 3DS כשהוא יצא. דבר שני נינטנדו צפתה שה3DS תהיה SOLD OUT במשך חודשים בדיוק כמו הWII והDS לפניה ולכן למה היא צריכה את פוקימון בשיגור? ודבר שלישי, כשיש לך קונסולה עם בסיס של מאות אלפים בשיגור לעומת 150 מליון אז ברור שתוציא את המשחק לבסיס 150 מליון. כשיקול כלכלי זה הכי הגיוני שיש ונינטנדו גם מפיצה את המשחק (הכנסה ישירה) וגם מחזיקה בעשרות אחוזים מTPC (הכנסה עקיפה).

אגב זה די חדש לי שפוקימון זה כותר שנתי. אני יודע שהם מפציצים המון ספינאופים ורימייקים כל הזמן אבל אין רק שישה כותרים ראשיים אמיתיים בסדרה שיוצאים כל 3-4 שנים? אני לא מעריץ גדול כך שאתה יודע הרבה יותר טוב ממני אבל זה מה שאני מכיר. הרי X&Y יצא ב2013, BLACK ב2010, דיימונד ב2006, רובי ב2002, גולד ב1999 והמקורי 1996. לא?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 ינואר 2016, 21:49

DrKeo כתב:אז אני אגיד את זה שוב, פוקימון יצא בספטמבר 2010 (ביפן), ה3DS יצאה לראשונה לשוק בפברואר 2011 שזה כמעט חצי שנה הפרש. לאף אחד לא היה שמץ שה3DS לא תמכור טוב באותה תקופה ולכן אין ספק שההגיון באותה תקופה בהחלט אמר להוציא את המשחק לDS ולא ל3DS. דבר ראשון בכלל לא הייתה 3DS כשהוא יצא. דבר שני נינטנדו צפתה שה3DS תהיה SOLD OUT במשך חודשים בדיוק כמו הWII והDS לפניה ולכן למה היא צריכה את פוקימון בשיגור? ודבר שלישי, כשיש לך קונסולה עם בסיס של מאות אלפים בשיגור לעומת 150 מליון אז ברור שתוציא את המשחק לבסיס 150 מליון. כשיקול כלכלי זה הכי הגיוני שיש ונינטנדו גם מפיצה את המשחק (הכנסה ישירה) וגם מחזיקה בעשרות אחוזים מTPC (הכנסה עקיפה).

אגב זה די חדש לי שפוקימון זה כותר שנתי. אני יודע שהם מפציצים המון ספינאופים ורימייקים כל הזמן אבל אין רק שישה כותרים ראשיים אמיתיים בסדרה שיוצאים כל 3-4 שנים? אני לא מעריץ גדול כך שאתה יודע הרבה יותר טוב ממני אבל זה מה שאני מכיר. הרי X&Y יצא ב2013, BLACK ב2010, דיימונד ב2006, רובי ב2002, גולד ב1999 והמקורי 1996. לא?


אתה יכול להתמקד כמה שאתה רוצה ברבע מהדוגמאות שהבאתי שמראות למה השיקולים של נינטנדו משניים באופן עקבי בהחלטות בנוגע למשחקי פוקימון. ברור מאליו שהדבר ההגיוני לעשות במקרה של B/W זה להוציא אותו ככותר שיגור לקונסולה הניידת החדשה. זה בטח ובטח הדבר המתבקש עבור B/W 2 שיצא כאשר ה3DS דיממה ונינטדו היו חייבים איזה גלגל הצלה. זה גם הופך ליותר ויותר ברור שהשיקולים של נינטנדו חסרי משקל בהחלטות לגבי פוקימון, כאשר מתייחסים לשאר הדוגמאות שהבאתי.

2015 היתה שנה חריגה, שבה לא יצא משחק פוקימון ראשי לקונסולה ניידת. כן. זה כולל את כל הרימייקים שהם משחקים ראשיים לכל דבר ומציגים חידושים ותוספות רבות לא רק על המשחק המקורי, אלא גם על המשחק החדש שיצא שנה לפניהם. בעבר הם היו עושים את זה בעזרת יציאה מדורגת במערב וביפן. היום כבר לא. 96 יצאו R/G. ב97 יצא B. ב98 YELLOW, ב99 G/S, ב2000 קריסטל (יציאה ב2001 במערב). רובי וספיר ב2002 (ב2003 במערב). ב2004 FIreRed וLeafGreen ובסופה (כלומר, 2005) יצא Emerald. וכן הלאה וכן הלאה וכן הלאה. ב19 שנים ויצאו 16 משחקים ראשיים. מדובר בכותר שנתי לכל דבר. יש שנים קלנדריות מעטות בלי משחק פוקימון ראשי, אבל כנראה שאם נסתכל על שנים של דוחות כלכליים, 2015 תהייה עוד יותר חריגה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42030
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ינואר 2016, 22:31

אבל כולם פשוט אותו משחק עם עוד קצת תוכן, לא? כמו סוג של GOTY. כנ"ל על B&W2, הוא סוג של חבילת הרחבה לB&W שמתרחשת באותה מפה. אז ברור שB&W2 יצא גם לDS, זאת הרחבה B&W שהוא משחק DS. על פי הלוגיקה שלך למה X&Y יצא בכלל ל3DS? קונסולה יחסית כושלת (לניידת של נינטנדו) שמכרה רק 30 מילון יחידות בזמן שהDS כבר התנפחה ל155 מליון. ובגלל התמיכה לאחור של ה3DS כך הם יכלו למכור את המשחק על שתי הקונסולות, בדיוק כמו B&W.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 ינואר 2016, 22:56

DrKeo כתב:אבל כולם פשוט אותו משחק עם עוד קצת תוכן, לא? כמו סוג של GOTY. כנ"ל על B&W2, הוא סוג של חבילת הרחבה לB&W שמתרחשת באותה מפה. אז ברור שB&W2 יצא גם לDS, זאת הרחבה B&W שהוא משחק DS. על פי הלוגיקה שלך למה X&Y יצא בכלל ל3DS? קונסולה יחסית כושלת (לניידת של נינטנדו) שמכרה רק 30 מילון יחידות בזמן שהDS כבר התנפחה ל155 מליון. ובגלל התמיכה לאחור של ה3DS כך הם יכלו למכור את המשחק על שתי הקונסולות, בדיוק כמו B&W.


ממש ממש לא אותו המשחק, עם קצת תוכן. תמיד נעשים שינויים. לפעמים יותר ולפעמים פחות, אבל המכאניקות הבסיסיות משתנות כל הזמן. B&W2 הוא ממש לא חבילת הרחבה. זה כן המשחק היחיד שהוא ממש המשך ישיר, אבל אם מסתכלים על ההבדלים, זה בערך כמו הוצאה של "אפור" (כמו שהיה את קריסטל ואת Blue/Yellow ואת פלטינום). בקריסטל הוסיפו את מגדלי האימון, אנימציה לספרייטים, NPC שמלמדים התקפות, היכולת לשחק כמאמנת, הכנסה של הפוקימונים האגדיים לסיפור. אלו סתם דוגמאות קטנות, אבל כל משחק מביא משהו חדש למכאניקות ולמראה של המשחק. אלו שינויים לא גדולים, אבל במשחקים שנתיים, זו התקדמות סבירה.

זה בכלל לא ברור שהמשחק השנתי בכותר החזק ביותר של נינטנדו לא ייצא לקונסולה החדשה שלהם שלא מוכרת טוב. כלומר, זה לא ברור אם אתה חושב שנינטנדו היא זו שמחליטה איזה משחק של פוקימון ייצא ולאן. ברגע שאתה מבין שהשיקולים של נינטנדו והשיקולים של TPC הם לא אותו הדבר ושהשיקולים של TPC הם מה שקובע, זה הופך לברור.

למה X&Y יצאו ל3DS? כי היא היתה מספיק מצליחה. כי TPC החליטו להמשיך הלאה לקונסולה שמוכרת מצוין ולא להתקע בקונסולה גוססת שעם בסיס המשתמשים העצום שלה מוכרת פחות ופחות משחקים. כי הם חשבו שהם ימכרו מצוין בכל מקרה (וצדקו לחלוטין). כי הם ידעו שיש צורך ברענון גרפי וה3DS אפשרה להם לעשות את זה. יש אינספור סיבות לTPC לעשות את המעבר הזה ובהתחשב בביצועים של המשחקים האלו והמשחקים הראשיים הבאים בכותר, ברור שהם צדקו. כמו שכבר אמרתי, יכול לקרות שהשיקולים של ניטנדו ושל TPC יחפפו. זה לא סותר את העובדה שכאשר הם לא חופפים (RPG לקונסולה נייחת של נינטנדו, שני משחקים שיצאו לDS בזמן שנינטנדו היתה מתה שיצאו ל3DS), לאלו של נינטנדו יש מעט מאוד משקל בהחלטה שמתקבלת בסופו של דבר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42030
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ינואר 2016, 23:17

אבל בשנה הראשונה לפיתוח של X&Y ה3DS הייתה כישלון, אם זה היה השיקול שלהם הם היו עושים את המשחק לDS. בסופו של דבר פוקימון X&Y מכר פחות מB&W כך שזה תומך. הגרסה הקצרה היא שאתה מנחש שפוקימון B&W יצא חצי שנה לפני שה3DS לקונסולה הקיימת עם 155 מליון לקוחות במקום לקונסולה שלא קיימת בכלל כי לנינטנדו אין שליטה על TPC. זה ניחוש/השערה/תאוריה נחמדים, אבל לא מבוסס בשום צורה.

בנושא המשחקים ה"ראשיים", אני לעולם לא אבין את זה. נניח פלטיניום מול המשחק המקורי יהלום/פנינה. זה ממש קמפיין חדש לגמרי? ממה שאני מבין הם כולם סתם רימייקים או DIRECTOR'S CUT או רמיקסים של המשחק המקורי. אם זה ככה, איך זה בכלל משחק חדש? זה כמו להגיד שMGS2 סאבסטנס הוא משחק חדש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 ינואר 2016, 00:17

DrKeo כתב:אבל בשנה הראשונה לפיתוח של X&Y ה3DS הייתה כישלון, אם זה היה השיקול שלהם הם היו עושים את המשחק לDS. בסופו של דבר פוקימון X&Y מכר פחות מB&W כך שזה תומך. הגרסה הקצרה היא שאתה מנחש שפוקימון B&W יצא חצי שנה לפני שה3DS לקונסולה הקיימת עם 155 מליון לקוחות במקום לקונסולה שלא קיימת בכלל כי לנינטנדו אין שליטה על TPC. זה ניחוש/השערה/תאוריה נחמדים, אבל לא מבוסס בשום צורה.

בנושא המשחקים ה"ראשיים", אני לעולם לא אבין את זה. נניח פלטיניום מול המשחק המקורי יהלום/פנינה. זה ממש קמפיין חדש לגמרי? ממה שאני מבין הם כולם סתם רימייקים או DIRECTOR'S CUT או רמיקסים של המשחק המקורי. אם זה ככה, איך זה בכלל משחק חדש? זה כמו להגיד שMGS2 סאבסטנס הוא משחק חדש.


עוד מעט תטען שCOD היה צריך לצאת רק ל360 השנה ולא לPS4, כי יש יותר 360 בבתים של אנשים. באותה המידה גם תגיד שזה שהוא יצא לקונסולות הדור הנוכחי, זו הוכחה שסוני ומייקרוסופט מחליטים לאקטיוויז'ן לאן להוציא את המשחקים שלה. זה ברור מאליו שצריך להתקדם ושקונסולות ישנות הרבה יותר, מוכרות הרבה פחות משחקים.
אתה טועה בנוגע למכירות. X/Y מכרו יותר מB/W2 (בערך פי שניים והרבה יותר מהר) וככל הנראה, גם בקצב טוב משמעותית מזה של B/W. בעוד שנכון למרץ 2015 המשחקים הישנים מכרו ביחד כ15 מיליון עותקים, בספטמבר 2015, X/Y הגיעו כבר ל14.5 מיליון עותקים. לא יפתיע לגלות שעד שהם יהיו בגיל של B/W במרץ 2015 (בני 4 שנים...) הם גם יעברו אותם בהפרש יפה, כך שהמכירות אכן תומכות בכך שההחלטה של TPC להוציא את המשחקים ל3DS היתה נכונה.
המכירות, למעשה, מראות שההחלטה לעבור ל3DS נבעה מההנחה שהמשחקים ימכרו יותר (ההחלטה לא לעשות זאת לפני כן נבעה בדיוק מאותם השיקולים ולמרות שנינטנדו היו מתים שיהיה להם משחק פוקימון ראשי ב3DS). הירידה במכירות עם B/W2 אותתה לTPC שכדאי להמשיך הלאה לקונסולה חדשה יותר והמכירות מראות שזו היתה ההחלטה הנכונה מבחינתם.
מה שאתה מתאר זה לא הגרסא הקצרה. זו הגרסא הלא נכונה, שמתעלמת מרוב מה שכתבתי. כפי שכבר אמרתי בהודעות קודמות, זו התעלמות מכמה וכמה דוגמאות אחרות שהבאתי, שמחזקות את הטענה שלי. ברור למה אתה בוחר להדבק דווקא לדוגמא הזאת. היא באמת זאת עם הכי הרבה פחות משקל. מזל שיש עוד כמה אחרות.
אני לא מצליח להבין למה יותר הגיוני לך שנינטנדו בחרו לפגוע בעצמם, כאשר הם יכלו בקלות לשפר את המצב של הקונסולות הפחות מצליחות שלהם, מאשר שנינטנדו פשוט לא מסוגלת להשפיע מספיק על ההחלטות בTPC. זה עוד יותר לא ברור, כאשר מציגים בפניך את שלל הראיות לכך (זה אפילו עלה כמה פעמים על ידי Kyle Bosman בכל מיני תוכניות בGT).

הרבה אנשים לא מבינים מה משחק חדש בפיפ"א 2016. זה בדיוק כמו 2015 אז זה לא באמת המשך. ככה זה במשחקים שנתיים. כשמסתכלים על כל משחק ביחס לקודמו, ההתקדמות נראית כמו התקדמות של חבילות הרחבה לא מדהימות עד לא קיימת כלל. גם אין ויכוח שההתקדמות במשחקי האמצע האלו קטנה יותר מאשר במעבר לדור חדש לגמרי (בכל זאת, יש תוספת של כמה עשרות פוקימונים חדשים, סוגים חדשים, מפה חדשה וכן הלאה).
ההשוואה לMGS2 סאבסטנס לא רלוונטית. מדובר במצב שונה מאוד. ההשוואה הזאת הגיונית כמו להשוות את החידושים של משחקי פוקימון לHD REMASTER של GOW. קרי - אפילו לא קצת הגיונית.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42030
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 27 ינואר 2016, 01:04

זאת עובדה שTPC צריכה לעבור דרך נינטנדו לאישורים, נינטנדו מעורבת לגמרי בTPC. אתה מציג את זה כאילו מדובר באיזה חברת צד ג' לא קשורה בעליל שבצורה רנדומאלית מוציאה משחקים איך ולאיפה שבה לה. לא, זה לא עובד ככה, נינטנדו בעלת שליטה בחברה והיא מאשרת כל מה שTPC עושה בצד של הגיימינג.

הלוגיקה השבורה של "משחק יצא כשה3DS לא הייתה קיימת בכלל" -> "נראה לי מגניב אם הוא היה יוצא ל3DS" -> "לכן TGC עושה מה שבא לה" היא בהחלט מעניינת, אבל פחות או יותר המצאה שלך. למה לא היה בפוקימון תלת מימד כשנינטנדו הסטרית על תלת מימד? התשובה פשוטה, נינטנדו לא הסטרית על תלת מימד. היא כל כך ויתרה על תלת מימד שהיא הוציאה באותה שנה את ה2DS, קונסולה ללא תלת מימד בכלל.

ומה קשור COD ופוקימון? ה360 והפס3 קונסולות מתות, הDS מכרה 20 מליון יחידות בין פוקימון B&W ל-X&Y ובנוסף כל משחק DS רץ אוטומטית על 3DS כך שזה ממילא שווה ערך ללהוציא משחק CROSS GEN. משחקי משנה (כמו B&W2) מוכרים הרבה פחות מהמשחקים הראשיים (כמו B&W). דווקא B&W2 הוא הצלחה די מסחררת, לרוב משחקי צד שרוכבים על הכותר הראשי לא מגיעים למכירות של B&W2. אפשר לראות מהמכירות שהם מתחלקים שלוש קטגוריות. המשחק הראשי (שמוכר הכי הרבה), הרימייק למשחק ראשי ישן (שמוכר שני הכי הרבה) והספינאוף למשחק שרק יצא לפני שנה/שנתיים. B&W2 נופל בקטגוריה השלישית והוא דווקא הכי מוכר בקטגוריה הזאת מאז YELLOW שיצא לפני 18 שנים. כלומר B&W2 דווקא היה הצלחה מסחררת. בנושא X&Y, נראה אם הוא יגיע למכירות של B&W, נראה שמכירות של משחקי פוקימון מתות לגמרי כשיוצא משחק חדש ויש לו עוד מליון וחצי יחידות רק בשביל להשוואת לB&W, לא בטוח שהוא אפילו יגיע אליו.

הנקודה היא פשוטה, פתחת קונספרציה, שחברה שפחות או יותר בבעלות נינטנדו וצריכה לאשר הכל דרכה ונינטנדו מפיצה ומטפלת בהפקה של כל המשחקים שלה, עושה מה שבראש שלה ולא סופרת את נינטנדו בשום צורה. לי זה נשמע הזוי, ביחוד שאין שום הוכחה. החלטות מוזרות נעשו עם הסדרה הזאת? וואללה, ממש חדש לנינטנדו. כי קונסולה בכוח של דור קודם עם שלט שמנפנפים אותו זאת לא החלטה מוזרה, או לעשות קונסולה סגולה עם ידית...

בנושא הגרסאות החדשות, באמת שזה לא ברור לי. זה לא RPG עם עלילה, מפה, אזורים, דמויות וכך הלאה? והאם הדברים האלה לא נשארים אותו דבר בתת גרסה הבאה? אם כן אז מה הקשר לפיפ"א?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 ינואר 2016, 01:32

לרוב ההודעה שלך אני לא צריך להתייחס, כי אתה סתם חוזר על אותן טעויות שכבר תיקנתי.
TPC לא צריכים לעבור דרך נינטנדו בשום דבר בערך. בגלל זה הם מחליטים החלטות שסותרות באופן מובהק את טובתה של נינטנדו. לא טוב לך? מהמם. שיהיה. אתה מוזמן להמשיך לחשוב שTPC מחליטים החלטות נגד האינטרסים של נינטנדו, בגלל שהם מקבלים הוראות מנינטנדו. הם עובדים ביחד איתם ולא תחתם. זו פשוט לא איזו מערכת יחסים של סוני וגורילה גיימס, או נינטנדו והצוות שמפתח את מריו. זה משהו שונה לחלוטין ממה שאתה חושב שזה. זה הכל.

לא פיתחתי שום קונספירציה. זה סוג של ידע כללי בתעשייה שמערכת היחסים בין TPC ונינטנדו מוזרה ושונה לחלוטין מכל מערכת יחסים של חברה וחברה-בת. זה שאתה לא מכיר את הנושא בכלל ורק מנחש על סמך הידע שיש לך על חברות אחרות, זה המקור לכל הוויכוח הזה. כמו שאמרתי, יש המון עדויות (את חלקן הזכרתי) לכך ויש גם עיתונאים שמזכירים את הנושא הזה פה ושם (אפילו זכורה לי כתבה בפוליגון עם כותרת בסגנון "מה זה TPC?" שדיברה בדיוק על זה.

בנושא הגירסאות - זה לא ברור לך, כי אתה לא יודע על מה מדובר. זה אכן RPG עם עלילה, מפה, אזורים, דמויות וכך הלאה. זה גם משחק עם אחת מהקהילות התחרותיות הכי גדולות בעולם. האם הדברים האלו נשארים אותו הדבר בין המשחקים? לא. נקודה. האם השינויים האלו ברורים מאליהם למישהו שבכלל לא משחק במשחקים בסדרה ולא היתה לו קונסולה ניידת מאז הגיימבוי כמוך? ברור שלא. זה בדיוק הקשר לפיפ"א. מישהו שלא קונה את המשחק כל שנה ומשחק בו כמה עשרות שעות, לא באמת יודע שיש שינויים כלשהם. זה נראה לו בדיוק אותו המשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ינואר 2016, 00:51

כתבה קצרה ומעניינת על הסיבה שמאחורי הסגירה הפתאומית של השרתים של מריו מייקר.

היחס לקהילה (ספציפית לחלקים האכפתיים והנחמדים ביותר בה) קצת נוראי ואיום, אבל לא משהו שאפשר להגדיר כמפתיע במיוחד.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 29 ינואר 2016, 12:11

מה נוראי בזה ? ,יש באג שמאפשר לרמות בשיאים ,מה שאומר שחלק מהשיאים הושג במרמה
נינטנדו סגרה זמנית את השרתים לתקן את הבאג

בעבר המון חברות עשו דבר דומה ,זה תופעה מאוד נפוצה ,לא אמרו שסגרו לנצח
מתקנים את הבאג ,ומחזירים את השרתים
היה לי את המשחק ,וWIIU ,גם בלי השרתים יש כמה שלבים מובנים ,ויש את היצירת שלבים ,נכון שרוב התוכן ,זה מיוצרים אחרים
ואתה חייב את השרת לזה ,אבל זה הפסקה זמנית

בקיצור אני לא רואה משהו שלילי בזה ,חלק מהתחזוקה ,ובלי זה המשחק היה מוצף רמאים
נכון שהמשחק הזה לא כולל מולטי מקוון אמיתי ,זה לא הילו או COD ,אבל בכל זה יחסית לWIIU ,זה משחק עם הרבה שחקנים שמתחברים לשרתים
חלק מהם רוצה לשבור שיאים

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Death_119 » 29 ינואר 2016, 18:31

Nucleus_Dawn כתב:כתבה קצרה ומעניינת על הסיבה שמאחורי הסגירה הפתאומית של השרתים של מריו מייקר.

היחס לקהילה (ספציפית לחלקים האכפתיים והנחמדים ביותר בה) קצת נוראי ואיום, אבל לא משהו שאפשר להגדיר כמפתיע במיוחד.

לא יודע לגבי המקרה הזה, אבל ניטנדו היא אולי החברה הכי אכפתית שיש בתעשייה בדבר התמיכה בגיימרים שלה. ספלטון בזכות ניטנדו מקבל כמויות של עדכונים משמעותיים כל הזמן עד שמונה חודשים משחרורו, גם Mario maker קיבל לא מעט כולל מערכת לינקים שהפכה את המשחק להרבה יותר זמין וממשיך לקבל. הדבר הכי קרוב לזה שמצאתי זה מייקרוסופט ביחס שלה להיילו. אז מפה ועד "איום" הדרך ארוכה. כמו שנאמר למעלה, באג שראוי לתקן בצורה יסודית על כל המשמעות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 ינואר 2016, 18:46

Death_119 כתב:
Nucleus_Dawn כתב:כתבה קצרה ומעניינת על הסיבה שמאחורי הסגירה הפתאומית של השרתים של מריו מייקר.

היחס לקהילה (ספציפית לחלקים האכפתיים והנחמדים ביותר בה) קצת נוראי ואיום, אבל לא משהו שאפשר להגדיר כמפתיע במיוחד.

לא יודע לגבי המקרה הזה, אבל ניטנדו היא אולי החברה הכי אכפתית שיש בתעשייה בדבר התמיכה בגיימרים שלה. ספלטון בזכות ניטנדו מקבל כמויות של עדכונים משמעותיים כל הזמן עד שמונה חודשים משחרורו, גם Mario maker קיבל לא מעט כולל מערכת לינקים שהפכה את המשחק להרבה יותר זמין וממשיך לקבל. הדבר הכי קרוב לזה שמצאתי זה מייקרוסופט ביחס שלה להיילו. אז מפה ועד "איום" הדרך ארוכה. כמו שנאמר למעלה, באג שראוי לתקן בצורה יסודית על כל המשמעות.


התעלמות מחברי הקהילה שבזכותם התגלה הבאג, הורדה של הסרטון שחבר הקהילה יצר עבורם ודאג שישאר פרטי כדי שהבאג לא ייצא החוצה, ניסיון להסתיר את הסיבה שהורדו השרתים גם אחרי שטופלה הבעיה, חוסר תקשורת כללי (כאילו אף אחד מהמגיבים לא קרא בכלל את הכתבה ולא יודע בכלל למה התייחסתי :roll: ). יחס מחורבן. לחלוטין הגיוני לנינטנדו. בכל זאת, מדובר בחברת המשחקים הכי בריונית בכל הנוגע לניצול ציני של חוקי זכויות יוצרים מעוותים (אפילו בסיפור הזה יש דוגמא לכך). הם אפילו יצרו מערכת בירוקרטית שלמה כדי לוודא שאם מישהו עושה סרטון ביוטיוב שבו מופיע משחק שלהם, הם אלו שיקבלו את הכסף עליו. הם היו ונותרו החברה היחידה שהעזה להתנהג באופן חצוף ומזלזל כזה דווקא לאנשים שאוהבים את המשחקים שלה יותר מכולם.

בנוגע למתן תמיכה ארוכת טווח למשחקים - נינטנדו איחרה למסיבה הזו באיזה עשור. זה שהם סוף סוף התחילו זה נחמד.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 29 ינואר 2016, 19:18

אתה מערבב פה כמה דברים ,אני נגד נינטנדו בנוגע ליחס שלה ,לאנשים שעושים סירטוני ווידיאו עם המשחקים שלה
גם ככה לרוב משחקי נינטנדו ,אין עלילה באמת מעניינת ,והמשחקיות זה מה שכיף

אבל זה דבר אחד ראוי לגינוי לטעמי

אני גם די עצבני אליהם עם זה שחלק מהמשחקים החדשים ,עושים שימוש נרחב באמיבו ,באופן דומה לDLC ,ויש דברים שנישארים מאחורי מחסום אמיבו טיפשי
לכאלו כמוני שלא רוצים לקנות בובות

אבל בנוגע למקרה הזה ,OK לא נתנו פרס לבחור שגילה על הבאג ,ביג דיל
אני מעריך שתיקנו או בדרך לתקן את הבאג מהר ,לטובת הקהילה
זה שהWIIU כקונסולה מוכרת גרועה ,ועדין מקבלת תמיכה מסוימת ,ועדין מפתחים לה כמה משחקי צד ראשון

שמשווים את הWIIU לויטה ,שמאוד דומות מבחינה מסוימת ,לנינטנדו יש קונסולה כושלת ,ועדין יש תמיכה מסוימת ,אפילו זלדה גדול עדין בפיתוח
לסוני בפעם הראשונה בהיסטוריה יש קונסולה כושלת ,ומהר מאוד היא ניזנחה ,וזה בלי לדבר על הPS-TV ,שהרבה משחקי ויטה לא פועלים אליה

סוני כימאת ולא מדברת על הויטה ,לא מציגה אותה ,ואני לא יכול לחשוב על משחק AAA אחד מסוני בפיתוח לויטה כרגע
וזה לא שהקונסולה לא טובה ,החוסר תמיכה הרבה יותר גרוע לטעמי מהWIIU
והיה לי את שתי הקונסולות

מאריו מיקר יצא לWIIU ,בתקופה שהיה ברור שהWIIU כישלון במכירות ,גם אקסנולבליד X
עדין מפתחים את סטאר פוקס וזלדה ואיזה משחק פוקימון
הם יכלו להגיד לעזאזל עם הWIIU ,להעביר את כל הפיתוח לNX ,להפסיק לפרסם את הWIIU ומשחקים בשבילה
לתת את מינימום התמיכה שהם חיבים בחוק ,בכל מדינה ,אבל הם החליטו לא להרוג אותה לגמרי

נכון שיכלו בגדול לתת תמיכה גדולה הרבה יותר ,לא אומר שהם צדיקים לגימרים ,אבל מול מה שסוני עשתה בויטה ,נינטנדו פעלה טוב יותר

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי רונן » 29 ינואר 2016, 21:27

DrKeo כתב:אני ממש מקווה שהיא תתמוך לאחור לפחות בWIIU, אני מאוד אשמח להשלים כמה משחקים.

גם אני!
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Death_119 » 29 ינואר 2016, 21:46

Nucleus_Dawn כתב:
Death_119 כתב:
Nucleus_Dawn כתב:כתבה קצרה ומעניינת על הסיבה שמאחורי הסגירה הפתאומית של השרתים של מריו מייקר.

היחס לקהילה (ספציפית לחלקים האכפתיים והנחמדים ביותר בה) קצת נוראי ואיום, אבל לא משהו שאפשר להגדיר כמפתיע במיוחד.

לא יודע לגבי המקרה הזה, אבל ניטנדו היא אולי החברה הכי אכפתית שיש בתעשייה בדבר התמיכה בגיימרים שלה. ספלטון בזכות ניטנדו מקבל כמויות של עדכונים משמעותיים כל הזמן עד שמונה חודשים משחרורו, גם Mario maker קיבל לא מעט כולל מערכת לינקים שהפכה את המשחק להרבה יותר זמין וממשיך לקבל. הדבר הכי קרוב לזה שמצאתי זה מייקרוסופט ביחס שלה להיילו. אז מפה ועד "איום" הדרך ארוכה. כמו שנאמר למעלה, באג שראוי לתקן בצורה יסודית על כל המשמעות.


התעלמות מחברי הקהילה שבזכותם התגלה הבאג, הורדה של הסרטון שחבר הקהילה יצר עבורם ודאג שישאר פרטי כדי שהבאג לא ייצא החוצה, ניסיון להסתיר את הסיבה שהורדו השרתים גם אחרי שטופלה הבעיה, חוסר תקשורת כללי (כאילו אף אחד מהמגיבים לא קרא בכלל את הכתבה ולא יודע בכלל למה התייחסתי :roll: ). יחס מחורבן. לחלוטין הגיוני לנינטנדו. בכל זאת, מדובר בחברת המשחקים הכי בריונית בכל הנוגע לניצול ציני של חוקי זכויות יוצרים מעוותים (אפילו בסיפור הזה יש דוגמא לכך). הם אפילו יצרו מערכת בירוקרטית שלמה כדי לוודא שאם מישהו עושה סרטון ביוטיוב שבו מופיע משחק שלהם, הם אלו שיקבלו את הכסף עליו. הם היו ונותרו החברה היחידה שהעזה להתנהג באופן חצוף ומזלזל כזה דווקא לאנשים שאוהבים את המשחקים שלה יותר מכולם.

בנוגע למתן תמיכה ארוכת טווח למשחקים - נינטנדו איחרה למסיבה הזו באיזה עשור. זה שהם סוף סוף התחילו זה נחמד.

אני חושב שאתה נטפל לתפל, התגלתה בעיה, החברה נרתמה ישר לתקנה, מה זה משנה מה יחסי הציבור שנעשו כדי לתקן אותה. העיקר שתתוקן ושבמידה והשרתים באמת הורדו רק לציין מתי יחזרו. אפשר לחשוב שכשהיו בעיות לבליזארד עם דיאבלו 3 הם לא הורידו את השרתים כל שעתיים בערך בחודשים הראשונים לשיגור, לא אמרו דבר ורק הוציאו משפט עם תיאור לקוני של - "תחזוקת שרתים", שם הדבר היה חמור שבעתיים כי זה פשוט מנע מאיתנו לשחק במשחק לחלוטין. אין פה איזה חדשה מרעישה באמת ואין שום פגם ביחס של ניטנדו לקהילה שלה. דרך אגב, ניטנדו ממש לא עלתה על הרכבת רק עכשיו, רוב החברות לא זורקות על השחקנים שלהן ונותנות DLC עלובים במחירים מופקעים בעוד שניטנדו דואגת לתת הכל חינם לשחקניה. באמת שהמקבילה היחידה שאני מכיר זה בערך Valve עם TF2 ומייקרוסופט עם היילו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 ינואר 2016, 00:17

Death_119 כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
Death_119 כתב:
Nucleus_Dawn כתב:כתבה קצרה ומעניינת על הסיבה שמאחורי הסגירה הפתאומית של השרתים של מריו מייקר.

היחס לקהילה (ספציפית לחלקים האכפתיים והנחמדים ביותר בה) קצת נוראי ואיום, אבל לא משהו שאפשר להגדיר כמפתיע במיוחד.

לא יודע לגבי המקרה הזה, אבל ניטנדו היא אולי החברה הכי אכפתית שיש בתעשייה בדבר התמיכה בגיימרים שלה. ספלטון בזכות ניטנדו מקבל כמויות של עדכונים משמעותיים כל הזמן עד שמונה חודשים משחרורו, גם Mario maker קיבל לא מעט כולל מערכת לינקים שהפכה את המשחק להרבה יותר זמין וממשיך לקבל. הדבר הכי קרוב לזה שמצאתי זה מייקרוסופט ביחס שלה להיילו. אז מפה ועד "איום" הדרך ארוכה. כמו שנאמר למעלה, באג שראוי לתקן בצורה יסודית על כל המשמעות.


התעלמות מחברי הקהילה שבזכותם התגלה הבאג, הורדה של הסרטון שחבר הקהילה יצר עבורם ודאג שישאר פרטי כדי שהבאג לא ייצא החוצה, ניסיון להסתיר את הסיבה שהורדו השרתים גם אחרי שטופלה הבעיה, חוסר תקשורת כללי (כאילו אף אחד מהמגיבים לא קרא בכלל את הכתבה ולא יודע בכלל למה התייחסתי :roll: ). יחס מחורבן. לחלוטין הגיוני לנינטנדו. בכל זאת, מדובר בחברת המשחקים הכי בריונית בכל הנוגע לניצול ציני של חוקי זכויות יוצרים מעוותים (אפילו בסיפור הזה יש דוגמא לכך). הם אפילו יצרו מערכת בירוקרטית שלמה כדי לוודא שאם מישהו עושה סרטון ביוטיוב שבו מופיע משחק שלהם, הם אלו שיקבלו את הכסף עליו. הם היו ונותרו החברה היחידה שהעזה להתנהג באופן חצוף ומזלזל כזה דווקא לאנשים שאוהבים את המשחקים שלה יותר מכולם.

בנוגע למתן תמיכה ארוכת טווח למשחקים - נינטנדו איחרה למסיבה הזו באיזה עשור. זה שהם סוף סוף התחילו זה נחמד.

אני חושב שאתה נטפל לתפל, התגלתה בעיה, החברה נרתמה ישר לתקנה, מה זה משנה מה יחסי הציבור שנעשו כדי לתקן אותה. העיקר שתתוקן ושבמידה והשרתים באמת הורדו רק לציין מתי יחזרו. אפשר לחשוב שכשהיו בעיות לבליזארד עם דיאבלו 3 הם לא הורידו את השרתים כל שעתיים בערך בחודשים הראשונים לשיגור, לא אמרו דבר ורק הוציאו משפט עם תיאור לקוני של - "תחזוקת שרתים", שם הדבר היה חמור שבעתיים כי זה פשוט מנע מאיתנו לשחק במשחק לחלוטין. אין פה איזה חדשה מרעישה באמת ואין שום פגם ביחס של ניטנדו לקהילה שלה. דרך אגב, ניטנדו ממש לא עלתה על הרכבת רק עכשיו, רוב החברות לא זורקות על השחקנים שלהן ונותנות DLC עלובים במחירים מופקעים בעוד שניטנדו דואגת לתת הכל חינם לשחקניה. באמת שהמקבילה היחידה שאני מכיר זה בערך Valve עם TF2 ומייקרוסופט עם היילו.


לך היחס למעריצים הכי אכפתיים, שהכי אוהבים את המשחקים שלהם תפל. לי היא חשוב. מאוד נחמד שהם עושים ניסויים של שחרור משחק בחלקים ושהגישה שלהם למולטיפלייר מעניינת. אין סתירה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42030
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 31 ינואר 2016, 15:21

כתבה מעניין ב-VICE על זה שמעריצי נינטנדו מתבגרים ונינטנדו לא מתבגרת איתם:
http://www.vice.com/en_uk/read/nintendo ... t-them-234

דבר מעניין שעלה הוא שבניידות של נינטדו יש רוב מאוד חזק של ילדים קטנים אבל בWIIU דווקא נראה שהקהל בוגר בהרבה. כלומר זה מחזק מאוד את הטענה שהנייחת של נינטנדו צריכה ללכת קצת יותר לכיוון הCORE, אם זה הקהל שלהם ממילא אז צריך ללכת עליו חזק כי יש שם פוטנציאל של עשרות מליונים.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 31 ינואר 2016, 17:39

אני דווקא חושב שה3DS מבחינת משחקים יותר מוצלחת בהרבה מהWIIU ,גם למבוגרים

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 01 פברואר 2016, 10:43

כן, אבל אנשים מבוגרים לא קונים ניידת אלא אם הם סופר הארד קור או מעריצים של ממש, של סדרה מאוד ספציפית שאין בנייחות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 01 פברואר 2016, 10:54

Laskin כתב:כן, אבל אנשים מבוגרים לא קונים ניידת אלא אם הם סופר הארד קור או מעריצים של ממש, של סדרה מאוד ספציפית שאין בנייחות.


מאוד לא נכון למקומות שבהם נוסעים לעבודה בתחבורה ציבורית, כמו יפן.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 01 פברואר 2016, 10:57

יפן היא מקרה חריג מאוד מאוד, בניידים ובכלל. גם בפלאפונים, אגב.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 01 פברואר 2016, 10:59

Laskin כתב:יפן היא מקרה חריג מאוד מאוד, בניידים ובכלל. גם בפלאפונים, אגב.


חריג מאוד מאוד ושוק של כמה עשרות מליוני 3DS ובטח גם כמה עשרות מיליוני (אם כי פחות עשרות) קונסולת ההמשך של ה3DS. זה משמעותי מאוד.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 01 פברואר 2016, 11:10

ה3DS עברה מעל 50 מיליון ,ועדין נימכרת ונתמכת ,אומנם רחוק ממספרי הDS ,אבל מעל קונסולות כמו הNES \SNES \N64
ככה שיש שוק גם מחוץ ליפן ,ולא חושב שזה בעיקר לילדים ,אולי הם הרוב ,אבל גם מבוגרים משחקים בקונסולה

בישראל זה די פדיחה מבחינה תרבותית ,לשחק כמבוגר ב3DS ,למקומות חשובים אני לא לוקח אותה
יש דבר מוזר ,לשחק בסמארטפון=סבבה ,קונסולה נידת=חנון מוזר ,ככה זה בישראל הביקורתית

למרות שהרבה ממשחקי הסמארטפונים המצליחים ,ילדותים מאוד ,ומאוד פשוטים

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 01 פברואר 2016, 11:13

אני לא חולק על המספרים המפלצתיים של הניידים ביפן.
אני פשוט אומר שבשאר העולם - מבוגרים לא קונים ניידים בהמוניהם. רק ההארד קור והמעריצים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42030
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 01 פברואר 2016, 12:56

ביפן שהיא בערך שליש מהמכירות של ה3DS יש את המכשיר לכולם, ילדים ומבוגרים. אבל במערב, שני שליש מהמכירות של ה3DS, זה בעיקר ילדים. הדמוגרפיה ש-VICE פרסמו גם מאשרת את זה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים

cron