אני מאוד מתרגש לקראת הריפט. נראה ממש אדיר ואם זו תהייה הצלחה, זה ישנה את הדרך שבה אנחנו משחקים משחקים. זה יכול להיות מדהים.
לי הספיק לראות את המוד שמישהו הכין, של סקיירים, בשביל להשתכנע שההצלחה הזאת אפשרית.
אני מאוד מקווה לראות גם את קונסולות הדור הבא תומכות בריפט.
----
Starbound, ההמשך הרוחני של Terraria/המשחק הכי מצופה בהיסטוריה האנושית, ממשיך לתפוס צורה ולהתקרב לשחרור (שאמור להיות מתישהו השנה. אולי).
הם כבר אספו קרוב למיליון וחצי דולרים, מיותר מ60 אלף הזמנות מוקדמות. עם הכסף הזה הם האיצו את קצב הפיתוח וגם צירפו עוד כמה אנשים לצוות שלהם.
באתר של המשחק, יש עדכונים יומיים, שבהם הם מפרטים מה בדיוק הם עשו בכל יום (עבדו על AI מהפכני, של דגים שזזים כשאתה מתקרב אליהם, למשל, תיקנו איזה באג מעצבן, או שיפרו את היעילות של הקוד), לא כולל דברים שהם רוצים להשאיר לשחקנים לגלות בעצמם, כשהם ישחקו.
כיף לראות אותם מדברים במשך שבוע על ההתקדמות שלהם בשיפור בועות הטקסט (עם תמונות של הדברים השונים שהם צריכים לתקן), או להתרגש ביחד איתם מסט חדש של נשקים ואנימציות חדשות לדמויות שישנות.
עוד פיטצ'ר נחמד שהם הוסיפו, הוא התפתחויות של מפלצות (שניתן לתפוס, לאמן ולפתח):


הנה גיף של הפיצוצים החדשים שהכניסו למשחק (שכנראה נראים אפילו יותר טוב בתנועה):

הנה עוד אחד, של אנימציית חזרה לחיים של הזן הרובוטי במשחק:

והנה אחד של רובוט מגניב (שכנראה יהיה אפשר לנהוג בו במשחק):

והנה עוד כמה תמונות של הסביבות במשחק:
אחד הצינוקים במשחק:

דוגמא למיני-מבנים טבעיים בסביבות:

דוגמא לכך שבשמים יש את הכוכבים שבאמת נמצאים במערכת שבה נמצאים:

סביבת אוקיינוס קרח:


עוד סביבת קרח, עם תוספת של אויב מורעל:

סביבת מערה עם מגמה, ואויב שנשרף:

ולסיום, זוהר צפוני, באחד הכוכבים הרנדומליים במשחק:
