נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 יוני 2013, 17:28

Kazz כתב:1. זה לא.
2. השיקול הוא לא אם יש מספיק מחשבים שיריצו. אז שוב אני שואל, איזה פלא קרה שפאר קריי 2 יצא ללא דיחוי ב2008 כאשר משחקי AC לא? FC2 היה משחק תובעני לא פחות ממשחקי AC של אותה השנה.
3. נכון, מנועים שונים. שהיו נותנים לקהל שחקני פיפא באוריג'ן לבחור בסקר. ואם זה כזה הגיוני לבחור כך או אחרת אז יהיה מאוד פשוט להראות לנו את ההגיון עם הנתונים. אם זו הייתה תקופה אחרת ומפיצה אחרת אולי כן הייתי מקבל את האמירה שלהם ללא עוררין.


2. ברור שזה אחד השיקולים.
איך יש לך בכלל ספק בנוגע לזה שבסיס משתמשים הוא נושא חשוב?

זה כמו להגיד שאף אחד לא מפתח משחקים לWIIU, אבל אין לזה שום קשר לבסיס המשתמשים העלוב שלה.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 21 יוני 2013, 01:32

ובשבילך סווים:
RPS: It’s been pretty routine over the last few years for Ubisoft to announce the PC release to be the same as the console release dates, and then with as little as a week before release to announce a significant delay. Can you explain why that’s happened, and will that continue to happen?

Perotti: We need to improve our communication, and make sure we provide better visibility to the PC community on our release dates for PC. We are really working hard to make sure that each game is really tailored for each platform, and sometimes unfortunately we need more time for some platforms. And that has been the case on PC – we’re committed to continue to improve on that front and continue to release PC games as close as possible to console releases. We know we haven’t always been clear and consistent on that front. This year you will be able to enjoy Far Cry 3 at the same time as the console version. Assassin’s Creed III, which is a huge game, is coming just a few weeks after the console version, while in the past it was – what – months after. So we’re really focusing on making sure that at the same time we provide a really good PC experience, and really as close as possible to the other versions.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 יוני 2013, 02:40

Kazz כתב:ובשבילך סווים:


הקשר למה שסווים אמר, לא ברור.
למה אתה לא מגיב למה שהוא אמר, במקום למה שמתחשק לך להבין?
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 20 יוני 2013, 21:22

די כבר! אם אתה הולך להדחף לדיונים אז לפחות פאקינג תקרא אותם. סווים טוען שבשנים הראשונות של הדור חברות כמו יוביסופט משחררות את גרסת המחשב של המשחקים שלהם באיחור משום שהמחשבים של השחקנים לא מספיק חזקים ושהפער ביציאה נותן להם הזדמנות לשדרג (למרות התעלמות מכל המשחקים שיוביסופט שחררו במקביל בתחילת הדור). אבל הנה יוביסופט עונים בצורה ברורה ולא משתמעת לשני פנים. קאפיש?

והנה, סווים, אני אחסוך לך את הזינג: אתה יכול להגיד שאתה לא מאמין לאמירה הזו כפי שאני לא מאמין לזו של EA :D

---
ראיון מצויין עם המפתחים של skulls of the shogun והחווייה האיומה שלהם עם מיקרוסופט. עוד מפתחת לאוסף. יש שם כמה אמירות חריפות במיוחד:
http://www.rockpapershotgun.com/2013/06 ... windows-8/

--

ת'יף הוכרז ל360 ופס3. הנה סווים, אז זה אומר שגרסת המחשב תהיה על בסיס הגרסאות האלה כי המחשבים של שחקני המחשב חלשים מדי?
http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 יוני 2013, 22:03

Kazz כתב:די כבר! אם אתה הולך להדחף לדיונים אז לפחות פאקינג תקרא אותם. סווים טוען שבשנים הראשונות של הדור חברות כמו יוביסופט משחררות את גרסת המחשב של המשחקים שלהם באיחור משום שהמחשבים של השחקנים לא מספיק חזקים ושהפער ביציאה נותן להם הזדמנות לשדרג (למרות התעלמות מכל המשחקים שיוביסופט שחררו במקביל בתחילת הדור). אבל הנה יוביסופט עונים בצורה ברורה ולא משתמעת לשני פנים. קאפיש?

והנה, סווים, אני אחסוך לך את הזינג: אתה יכול להגיד שאתה לא מאמין לאמירה הזו כפי שאני לא מאמין לזו של EA :D

---
ראיון מצויין עם המפתחים של skulls of the shogun והחווייה האיומה שלהם עם מיקרוסופט. עוד מפתחת לאוסף. יש שם כמה אמירות חריפות במיוחד:
http://www.rockpapershotgun.com/2013/06 ... windows-8/

--

ת'יף הוכרז ל360 ופס3. הנה סווים, אז זה אומר שגרסת המחשב תהיה על בסיס הגרסאות האלה כי המחשבים של שחקני המחשב חלשים מדי?
http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief


זה לא מה שסווים אמר. הוא אמר שבתחילת הדור, זה בהחלט היה אחד השיקולים שלהם (הגיוני לגמרי שעוד שנה, יהיו יותר מחשבים מתקדמים מהיום) ושככל שהדור התקדם, השיקול הזה הפך לפחות משמעותי.
עכשיו אנחנו שוב הולכים להיות בתחילת דור וקונסולות הדור הבא הולכות להיות קרובות בכוחן למחשבים חזקים יחסים, אז ברור שמשחקים כמו פיפ"א, עלולים לדלג מעל היכולות של המחשבים של חלק גדול מקהל היעד שלהם.

אתה הבאת כל מיני דוגמאות לא רלוונטיות כמו פאר קריי 3, ת'יף ודיוויז'ן, שהם מקרים שונים בתכלית.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 20 יוני 2013, 22:16

אז כמו שאמרתי לו, למה פאר קריי 2, משחק תובעני לפחות כמו כל משחק AC, שיצא עוד ב2008 כן הגיע למחשב בו-זמנית? המחשבים מספיק חזקים בשביל FC2 אך לא בשביל AC? כמובן שלא. תהליכי הפיתוח של משחקי AC על המחשב לא משיקים לגרסת הקונסולה. זה הכל. nothing to see here.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 יוני 2013, 22:21

Kazz כתב:אז כמו שאמרתי לו, למה פאר קריי 2, משחק תובעני לפחות כמו כל משחק AC, שיצא עוד ב2008 כן הגיע למחשב בו-זמנית? המחשבים מספיק חזקים בשביל FC2 אך לא בשביל AC? כמובן שלא. תהליכי הפיתוח של משחקי AC על המחשב לא משיקים לגרסת הקונסולה. זה הכל. nothing to see here.


כי קהל "שחקני הFPS" הוא קהל עם מחשבים יותר טובים, מהקהל הקז'ואלי של פיפ"א.
כי פאר קריי זה משחק בעל מורשת PC והם רצו לנצל את הפופולאריות של המשחק הראשון על הפלטפורמה.
כי AC הוא כותר חדש שבסיסו בקונסולות, מאז הטריילר הראשון שלו כבלעדי לPS3.
כי הקהל ששיחק בFC הראשון הוא כבר אותו קהל עם מחשבים חזקים במיוחד, אז הקהל שאתה מוחק ביצירת משחק תובעני הרבה פחות משמעותי.

בטח יש עוד מגוון של סיבות, שלא חשבתי עליהן, אבל כמו שאר הדוגמאות שלך - הן לא רלוונטיות לוויכוח הזה בכלל.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 20 יוני 2013, 22:25

הא? מה הקשר. אז אתה מסכים. משחקי AC הגיעו בתחילת הדור באיחור לא בגלל שלא היו לאנשים מחשבים מספיק חזקים (בגלל שפאר קריי 2 כן הגיע במקביל). סווים אמר שהמקרה שבו EA אומרים שפיפא14 עם המנוע החדש לא מגיע למחשב בגלל שאין מספיק מחשבים חזקים זה אותו דבר במקרה של משחקי AC שגם הם הגיעו באיחור בגלל שהמחשבים לא היו מספיק חזקים. אבל כמו שאמרתי הטיעון הזה לא מחזיק מים. FC2 יצא במקביל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 יוני 2013, 22:28

Kazz כתב:הא? מה הקשר. אז אתה מסכים. משחקי AC הגיעו בתחילת הדור באיחור לא בגלל שלא היו לאנשים מחשבים מספיק חזקים (בגלל שפאר קריי 2 כן הגיע במקביל). סווים אמר שהמקרה שבו EA אומרים שפיפא14 עם המנוע החדש לא מגיע למחשב בגלל שאין מספיק מחשבים חזקים זה אותו דבר במקרה של משחקי AC שגם הם הגיעו באיחור בגלל שהמחשבים לא היו מספיק חזקים. אבל כמו שאמרתי הטיעון הזה לא מחזיק מים. FC2 יצא במקביל.


אני לא מסכים.
בהחלט אפשרי שבגלל שלא היו מספיק אנשים עם מחשבים חזקים, יוביסופט הגיעו למסקנה שהקהל הזה לא שווה השקעה של עוד המון משאבים, כדי להאיץ את הפיתוח של גירסאת הPC של AC.
בהחלט אפשרי שהם גם החליטו שהם מעדיפים לדחות את המשחק בשנה, כי השוק הפוטנציאלי היה כל כך מצומצם, שעדיף להם לחכות שנה ולזכות בעוד כמות מכובדת של לקוחות פוטנציאלים ששדרגו את המחשבים שלהם.

סווים, בניגוד למה שאתה כותב פה, גם לא אמר שזו הסיבה היחידה, או העיקרית. הוא כתב שזה סביר שהנושא הזה הוא אחד ממגוון השיקולים שלהם וזה סביר בהחלט.

אתה משנה את הטיעון שלו, מספיק בשביל שהוא יהיה דומה, אבל גם מספיק בשביל שהוא יהיה כל כך שונה, שלא יהיה לו ביסוס. אתה מדבר על דחלילים, במקום על הטיעונים שאנשים אחרים מעלים פה.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 20 יוני 2013, 22:54

זה שיוביסופט הסבירו באופן ברור למה משחקי AC נדחו + פאר קריי 2 שיצא ב2008 והגיע למחשב במקביל = אין שום ביסוס לטעון שמשחקי AC הראשונים הגיעו באיחור כי המחשבים לא היו חזיקים מספיק כדי לשחרר אותם במקביל לקונסולות. פשוט מאוד. חוץ מבמקרה EA ופיפא לא שמעתי אך מפתחת מסבירה שהמשחק שלה לא מגיע למחשב\מגיע בדיחוי כי אין מספיק מחשבים חזקים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 יוני 2013, 23:00

Kazz כתב:זה שיוביסופט הסבירו באופן ברור למה משחקי AC נדחו + פאר קריי 2 שיצא ב2008 והגיע למחשב במקביל = אין שום ביסוס לטעון שמשחקי AC הראשונים הגיעו באיחור כי המחשבים לא היו חזיקים מספיק כדי לשחרר אותם במקביל לקונסולות. פשוט מאוד. חוץ מבמקרה EA ופיפא לא שמעתי אך מפתחת מסבירה שהמשחק שלה לא מגיע למחשב\מגיע בדיחוי כי אין מספיק מחשבים חזקים.


כל חברה בוחרת בסיפור הPR שהיא רוצה לספר.
כל החברות מחליטות אך ורק על בסיס מה הן חושבות שיהיה להן הכי משתלם מבחינה כלכלית.

כל החברות מחליטות לפי מגוון נתונים, כאשר אחד הנתונים החשובים הוא, כמובן, בסיס המשתמשים הפוטנציאלי.
אם היו 40 מיליון לקוחות פוטנציאלים בPC, ביום שבו יצא AC, אז אתה יכול להיות משוכנע שהם היו מתאמצים הרבה יותר, משקיעים יותר משאבים ומאיצים את פיתוח גירסאת הPC.
מכיוון שלא היו 40 מיליון לקוחות פוטנציאלים בPC ומכיוון ששנה לאחר יציאת המשחק, בהכרח היו יותר לקוחות פוטנציאלים בPC, מאשר ביום יציאת המשחק, בהחלט סביר להניח שחלק מהשיקולים שלהם בקביעת הדד ליין לגירסאת הPC, היתה נושא בסיס המשתמשים.

זה מאוד פשוט, מאוד הגיוני ושום דוגמא, או "הוכחה" שהבאת, לא קשורה בכלל לנושא הזה.

EA בסה"כ אמרה לנו "אני לא חושב שמשתלם לי כלכלית לדאוג שגירסאת הPC תהייה זהה לגירסאת קונסולות הדור הבא, בשנה הזאת".
מסיבה כלשהי, אתה לא מאמין לEA שחשוב לה הכסף. אני כן.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 22 יוני 2013, 14:10

הפאנלים של תצוגת REZZED מועברים בשידור חי:

http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... r-sessions

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42026
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2013, 11:00

אגב, בe3 הסתובב אבטיפוס של האוקולוס ריפט ב1080p. הוא זכה בכמה וכמה מקומות כדבר הכי מלהיב בe3 למרות שזה היה המקום הראשון שהיה אפשר לשחק בו בפס4 וב1. אני מקווה שזה מסיר את הספק מהסקפטים כי כל מי שניסה את האוקולוס בe3 קרא לזה הדבר הכי מהפכני מאז גרפיקה תלת מימדית. אני מתרגש לקראת האוקולוס כמו ילדה קטנה ואני מוכן לקנות כל כרטיס מסך שאני אצטרך לקנות בשביל להריץ עליה הכל ב1080p.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 23 יוני 2013, 08:20

DrKeo כתב:אגב, בe3 הסתובב אבטיפוס של האוקולוס ריפט ב1080p. הוא זכה בכמה וכמה מקומות כדבר הכי מלהיב בe3 למרות שזה היה המקום הראשון שהיה אפשר לשחק בו בפס4 וב1. אני מקווה שזה מסיר את הספק מהסקפטים כי כל מי שניסה את האוקולוס בe3 קרא לזה הדבר הכי מהפכני מאז גרפיקה תלת מימדית. אני מתרגש לקראת האוקולוס כמו ילדה קטנה ואני מוכן לקנות כל כרטיס מסך שאני אצטרך לקנות בשביל להריץ עליה הכל ב1080p.

תוריד קצת את רף ההתלהבות, הרזולוציה בו היא פחות מ-720P (לפחות הגרסה המיועדת לשוק) ולפי ביקורת שקראתי הוא גורם ללא מעט כאבי ראש שלא כולם מתגברים עליהם. אין לו גם תמיכה אמיתית מעבר לדום 3 של ID ומחיאות הכפיים של הסרסור של אפיק.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 23 יוני 2013, 09:44

ה EVO VR זכה לשבחים עצומים ב E3.

דת', על מה אתה מדבר?הל 2 אפ1 ואפ2 תומכים בזה הרגע באוקולוס וכל אחד ששיחק בו ככה אמר שזו אחת חוויות הגיימינג הכי נהדרות שלו בשנים האחרונות.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7009
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 23 יוני 2013, 09:57

כלומר שורה של משחקים בני עשור (וקצת פחות) :P. למען האמת, אני משוכנע שמדובר במוצר מגניב מאוד, אלא שאני משוכנע באותה הנשימה שהוא יעשה לי כאבי ראש/עיניים אחרי 20 דקוות בערך. רוב אלו שמתנסים במוצר, לרוב, לא עושים את זה ליותר מעשר דקות. קשה לבחון את ההשפעה שלו לאורך זמן עדיין, כשהוא לא בשוק והרבה אנשים קנו אותו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 23 יוני 2013, 10:05

קראתי שבהתחלה יש בעיות אבל מתרגלים. צריך להתחיל עם סשנים קצרים יותר ואז להאריך אותם. אחת סדרות המשחקים הכי טובות בהיסטוריה עם תמיכה. תמיכה ב TF2. יש גם תמיכה ראשונית לפורטל למי שמעז. יש גם תמיכות לא רשמיות באמצעות דרייברים שאנשים כתבו באופן עצמאי כמו למשל לדיסאונורד. בכל אופן, זה הפואנטה של ה dev kits. שחברות יוכלו לתכנן את המשחקים שלהם לריפט כשהמוצר ייצא ב2014 לקהל הרחב. Project Cars למשל יתמוך בריפט day1. סטאר סיטיזן יתמוך.

השוואה בין גרסת ה720P ל1080P של הריפט:

תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 23 יוני 2013, 10:44

Kazz כתב:ה EVO VR זכה לשבחים עצומים ב E3.

דת', על מה אתה מדבר?הל 2 אפ1 ואפ2 תומכים בזה הרגע באוקולוס וכל אחד ששיחק בו ככה אמר שזו אחת חוויות הגיימינג הכי נהדרות שלו בשנים האחרונות.

זה נהדר, אבל עדיין מדובר בBaby steps, לא ראיתי באמת את כולם נרתמים לפרויקט ועומדים בתור לפתח לו ובאנרים שצועקים עבור משחקים שיוצאים ב-2014 שהם תומכים בו. עבור התמיכה שהוכרזה היום ובעיות הבחילות לא הייתי עדיין ממהר לעשות הזמנה מוקדמת. גם רוב הכתבים שיחקו בדמו טכנולוגי יזום שלהם של רכבת הרים וTF2. לא משהו מעבר לזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 746
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי erezronen » 23 יוני 2013, 11:20

Death_119 כתב:תוריד קצת את רף ההתלהבות, הרזולוציה בו היא פחות מ-720P (לפחות הגרסה המיועדת לשוק) ולפי ביקורת שקראתי הוא גורם ללא מעט כאבי ראש שלא כולם מתגברים עליהם. אין לו גם תמיכה אמיתית מעבר לדום 3 של ID ומחיאות הכפיים של הסרסור של אפיק.


אין לאוקולוס ריפט "גירסה שמיועדת לשוק". יש גירסת מפתחים שמסתובבת עכשיו בכל מיני מקומות, וחברה על מודל כלכלי לא ידוע שעדיין לא הכריזה איך, מתי וכיצד היא מתכוונת להשיק את המוצר הסופי. אם כבר, הם רומזים שאותו מוצר סופי יהיה ברזולוציה גבוהה יותר משל גרסאות הפיתוח שנשלחו במסגרת הקיקסטארטר שלהם.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 23 יוני 2013, 13:06

הם אמרו שהם מכוונים לסוף 2014 לגרסת ה consumer שתהיה 1080P ועם פיצ'רים נוספים כמו positional tracking. הם גם מנסים לתמחר את זה ב300$. לפני שבועיים הם גייסו עוד 16מליון דולר ממשקיעים פרטים.

דת', כל בקרי התנועה בווי, 360 ופס3 לא קיבלו תמיכה כמו שצריך במשחקי AAA שבאמת מוסיפה למשחק. לריפט יש כבר תמיכה באחד המשחקים הטובים בהיסטוריה, וכלי מי ששיחק אמר שמדובר בחווייה אדירה. לא ראיתי אף חומרה שבאה לשנות את הדרך שבה אנחנו משחקים שמקבלת שבחים מקיר אל קיר מכל המעורבים אולי אי פעם. ולא מדובר בטק דמוס והדגמות האנדס-אוף אלא נסיון אישי ופרקטי. תמיכה של משחקים רק תטפח. אפילו דייס אמרו שהם בוחנים איך לתמוך בריפט בפרוסבייט 3.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 יוני 2013, 13:32

אני מאוד מתרגש לקראת הריפט. נראה ממש אדיר ואם זו תהייה הצלחה, זה ישנה את הדרך שבה אנחנו משחקים משחקים. זה יכול להיות מדהים.
לי הספיק לראות את המוד שמישהו הכין, של סקיירים, בשביל להשתכנע שההצלחה הזאת אפשרית.
אני מאוד מקווה לראות גם את קונסולות הדור הבא תומכות בריפט.

----

Starbound, ההמשך הרוחני של Terraria/המשחק הכי מצופה בהיסטוריה האנושית, ממשיך לתפוס צורה ולהתקרב לשחרור (שאמור להיות מתישהו השנה. אולי).
הם כבר אספו קרוב למיליון וחצי דולרים, מיותר מ60 אלף הזמנות מוקדמות. עם הכסף הזה הם האיצו את קצב הפיתוח וגם צירפו עוד כמה אנשים לצוות שלהם.

באתר של המשחק, יש עדכונים יומיים, שבהם הם מפרטים מה בדיוק הם עשו בכל יום (עבדו על AI מהפכני, של דגים שזזים כשאתה מתקרב אליהם, למשל, תיקנו איזה באג מעצבן, או שיפרו את היעילות של הקוד), לא כולל דברים שהם רוצים להשאיר לשחקנים לגלות בעצמם, כשהם ישחקו.
כיף לראות אותם מדברים במשך שבוע על ההתקדמות שלהם בשיפור בועות הטקסט (עם תמונות של הדברים השונים שהם צריכים לתקן), או להתרגש ביחד איתם מסט חדש של נשקים ואנימציות חדשות לדמויות שישנות.

עוד פיטצ'ר נחמד שהם הוסיפו, הוא התפתחויות של מפלצות (שניתן לתפוס, לאמן ולפתח):
תמונה
תמונה

הנה גיף של הפיצוצים החדשים שהכניסו למשחק (שכנראה נראים אפילו יותר טוב בתנועה):
תמונה
הנה עוד אחד, של אנימציית חזרה לחיים של הזן הרובוטי במשחק:
תמונה
והנה אחד של רובוט מגניב (שכנראה יהיה אפשר לנהוג בו במשחק):
תמונה

והנה עוד כמה תמונות של הסביבות במשחק:
אחד הצינוקים במשחק:
תמונה
דוגמא למיני-מבנים טבעיים בסביבות:
תמונה
דוגמא לכך שבשמים יש את הכוכבים שבאמת נמצאים במערכת שבה נמצאים:
תמונה
סביבת אוקיינוס קרח:
תמונה
תמונה
עוד סביבת קרח, עם תוספת של אויב מורעל:
תמונה
סביבת מערה עם מגמה, ואויב שנשרף:
תמונה
ולסיום, זוהר צפוני, באחד הכוכבים הרנדומליים במשחק:
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 23 יוני 2013, 22:11

נראה להיט
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 יוני 2013, 14:16

swiss-the-engine כתב:נראה להיט


נראה לוהט!
במיוחד בתמונה עם הלבה והיצור שנשרף.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42026
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2013, 14:52

הריפט משולב בערכת פיתוח של UE4 או בשם הנרדף שלו "כל משחק צד ג' שיפותח ב5 שנים הקרובות פחות או יותר". הSDK של הריפט הוא גם חלק מיוניטי, חלק מ-ID TECH 5 ואני משער שגם הגרסה הבאה שלהם 6, תמיכה בSOURCE מה שאומר שגם כנראה שSOURCE 2 יתמוך בו וזה אומר שבערך כל מנוע בעולם יעבוד עם הריפט חוץ מאשר קרייטק שבטח גם תצטרף לחגיגה הרי בכל זאת המכשיר אפילו לא יצא עדין. בנוסף יש גם משחקים כמו Star Citizen שהוכרז כבר שתהיה בהם תמיכה מלאה בריפט וכבר עכשיו יש תמיכה בסקיירים (וכנראה המשחקים העתידיים של בת'זדה). אני חושב שהתמיכה ממש לא הולכת להיות בעיה כי כולם כל כך מתלהבים וכל מנוע גדול (חוץ מקרייטק) כבר הכריזו שהם עובדים עם הריפט. בנוסף אתה לא יודע מה יהיה בשוק, אולי כבר בשיגור יהיה גם 720P וגם 1080P וזה יהיה מאוד הגיוני עכשיו שהם קבלו השקעה של 15 מליון דולר ולא תלויים רק בקיקסטארטר שהיה להם.

האוקולוס ריפט, זה הדור הבא האמיתי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 24 יוני 2013, 00:18

Kazz כתב:ת'יף הוכרז ל360 ופס3. הנה סווים, אז זה אומר שגרסת המחשב תהיה על בסיס הגרסאות האלה כי המחשבים של שחקני המחשב חלשים מדי?
http://community.eidosmontreal.com/blog ... heme=thief

פה כבר לא ברור לי אם אתה רציני או צוחק. גם על זה כבר דיברנו בעבר, לא? האם עדיין לא הבנת שThief הוא משחק מבוסס Unreal Engine 3!? זו לא גרסת המחשב על בסיס קונסולות הדור הנוכחי, אלו כל הגרסאות על בסיס הדור הנוכחי - בדיוק כמו כל משחק UE3 אחר שלא באים ומפתחים עבורו עכשיו מנוע משחק חדש. זה לא המקרה עם The Division.

Kazz כתב:אז כמו שאמרתי לו, למה פאר קריי 2, משחק תובעני לפחות כמו כל משחק AC, שיצא עוד ב2008 כן הגיע למחשב בו-זמנית? המחשבים מספיק חזקים בשביל FC2 אך לא בשביל AC? כמובן שלא. תהליכי הפיתוח של משחקי AC על המחשב לא משיקים לגרסת הקונסולה. זה הכל. nothing to see here.

זוכר שהסברתי לך קודם שמדובר במכלול של שיקולים עסקיים? אז אני אגלה לך עוד סוד: Far Cry 2 הוא משחק שמבוסס על פרנצייז שנבנה עבור הPC ושם קהל המשתמשים הכי גדול שלו. וכשזה המצב של המשחק שלך, כדאי לך להשקיע בזה שגרסת הPC תצא לכל הפחות במקביל כי שם מובטחות לך המכירות הכי משמעותיות מצד ותיקי הסדרה. וזה עוד בלי שנכנסנו לדבר על חלוקה לזאנרים שחלקם מוכרים יותר טוב על פלטפורמות כאלו וחלקם על אחרות (ראית את HOMM של יוביסופט מגיע לאיזשהי קונסולה? האם זה מעיד על הגישה הכללת של יוביסופט?)

DrKeo כתב:אגב, בe3 הסתובב אבטיפוס של האוקולוס ריפט ב1080p. הוא זכה בכמה וכמה מקומות כדבר הכי מלהיב בe3 למרות שזה היה המקום הראשון שהיה אפשר לשחק בו בפס4 וב1. אני מקווה שזה מסיר את הספק מהסקפטים כי כל מי שניסה את האוקולוס בe3 קרא לזה הדבר הכי מהפכני מאז גרפיקה תלת מימדית. אני מתרגש לקראת האוקולוס כמו ילדה קטנה ואני מוכן לקנות כל כרטיס מסך שאני אצטרך לקנות בשביל להריץ עליה הכל ב1080p.

בוא ואני אעדכן אותך לגבי הסרת ספק: ניסיתי בעצמי את גרסת הdevelopers שהם הוציאו לא מזמן, והדבר היחיד שזה עשה זה לגרום לי להיות יותר סקפטי. כי פתאום שאלתי את עצמי: מעבר לכל הבעיות המובנות והחמורות של התקן כזה (הרזולוציה הנוראית, הלאג, זווית הצפייה העלובה שגורמת לך להרגיש כאילו אתה מרכיב משקפת על העיניים), לאיזה סוג משחקים זה הולך להתאים בעצם מלבד משחקים בFirst Person? בתג מחיר כזה ועם טווח משחקים מוגבל מדובר במוצר שיהיה Novelty כמו הגה מירוצים או arcade stick - לא במשהו שנראה 20 מיליון חתיכות ממנו עפות מהמדפים שיוכלו להצדיק משחקים באמת מושקעים שייוצרו במיוחד עבורו.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים