נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוגוסט 2018, 17:11

אבל זה rpg, אולי אקשן rpg אבל כל הקונספט של דיאבלו הוא גלגולי קוביה של נזק על האוייבים ומציאת לוט שמשפר את גלגולי הקוביה. בדיאבלו תמיד היה אלמנט של פוזיציה, תזמון ושילוב יכולות אבל להתרחק מהקונספט של dps? זה מה שמגדיר את דיאבלו מבחינת גיימפליי. אגב, אני לא יודע אם שחקת ברברי ב-3 אבל הוא סוג של נקודת אמצע בין דיאבלו לdmc, ביחוד כשמשחקים על שלט.

אני כן הייתי שמח לראות העמקה של מכניקות קיימות והוספת שכבות של עומק, נניח קומבואים מסויימים בין יכולות מסויימות או הוספת יכולות תנועה אבל הבסיס צריך להשאר. אבל באמת שכמישהו ששחק בסדרה אלפי על גבי אלפי שעות, מה שאני באמת רוצה הוא תיקון של כל הבעיות ש3 הכניס טרום לוט 2.0, תיקון כל הבעיות שנשארו עד היום, החזרת הרנדומציה, החזרת האומנות הגות׳ית והאוירה האימתית, סיפור טוב וכמובן כמה שיותר מערכות שנותנות למשחק חוזר עוד אורך חיים בדומה לריפטים שהם הוסיפו ב-ros.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 10 אוגוסט 2018, 19:15

שיחקתי ברברי עם עכבר במחשב, מה בדיוק dmc פה? זה עדיין ללחוץ מהר על האויבים תוך כדי שאתה מחכה שהכוחות יטענו.
אני פשוט חושב שמאוד קשה לייצר אתגר או קושי אמיתי בצורת משחק כזו, חוץ מאויבים עם נתונים חזקים יותר משלך שאתה צריך לעשות קצת גריינדינג לפני שתנצח.
כן זה הבסיס של דיאבלו אבל אני חושב שזה מקום שבו הוא כן צריך כבר להתקדם ולא להיות משחק משנות ה90.
לא יודע אם לגמרי לנטוש את הdps ולעבור למערכת מבוססת היט בוקס ואנימציה,אבל כן למצוא משהו קצת יותר עמוק מהמערכת קרב הנוכחית. לא חסרים משחקים שלצד מערכות של לוט ונשקים עם המון מספרים ומשתנים הצליחו לייצר מערכת קרב עם עומק וסקיל מסוים של שחקן, רובם אמנם מזווית מצלמה של משחק אקשן סטנדרטי, אבל אני בטוח שטובי המוחות בבליזארד יצליחו למצוא משהו אם הם ינסו.
פשוט שיהיה משהו קצת יותר עמוק מלעמוד וללחוץ על האויבים עד שהמכה החזקה שלך מוכנה, כי תכלס זה בדיוק המצב ב3 (בייחוד עם הביטול של בניית דמות..).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוגוסט 2018, 19:28

המערכת קרב של דיאבלו ממש אחלה, פשוט 3 הוא אחד המשחקים הקלים בהסטוריה שאפשר לסיים בלי למות פעם אחת בלי להתאמץ. אני מאתגר אותך לשחק בטורמנט 4 (אני אפילו לא אדבר על טורמנט 13) ולהגיד שפשוט עומדים שם ועושים קליק קליק קליק :)

גם ב2 לא ממש חכלת לעשות את זה, פשוט 3 קל בצורה הזויה. זאת אחת מהטענות הרבות כלפי דיאבלו 3.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 10 אוגוסט 2018, 19:47

בדיאבלו 2 שיחקתי כשהייתי בן 10, ככה שיכול להיות שפספסתי את איך ש'אמורים' לשחק אותו, אבל בגדול ממה שאני זוכר זה היה בדיוק ללחוץ מהר על האויב רק שכל כמה שניות לחצתי גם על הכפתור של השיקוי להבדיל מ3.

לא שיחקתי בשאר המשחקים שציינת, בכלל לא שיחקתי בהרבה משחקים כאלו ואין לי איזה רגש מיוחד למערכת הזאת, יכול להיות שבגלל זה היא נראת לי מיושנת וחסרת עומק.
אבל באמת מעניין אותי, איך בדיוק משחקים כאלו הופכים לקשים? בדיאבלו לפחות אין אופציה אמיתית להתחמק, להגן, לתקוף סיטואציות במגוון דרכים.. זו פשוט התנגשות של מספרים, הטלת קוביה כמו שאמרת, ובסוף באופן עקרוני דמות חזקה מנצחת דמות חלשה בלי יותר מדי מקום להתבלבל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוגוסט 2018, 20:03

זה תלוי בדמות שאתה משחק. למשל אני תמיד משחק קוסם וכקוסם צריך לרוב לתקוף מרחוק וככזה אתה תמיד צריך לשמור על מרחק גדול אחרת תמות מאוד מהר (ברמות קושי גבוהות). יש לך יכולות תנועה כמו למשל טלפורט ויכולות הגנה כמו באפים אקטיבים או בועות מגן. צריך לדעת מתי להשתמש בכל אלה.

כמובן כשאתה ברמה הרבה יותר גבוהה מהאוייבים אז אתה יכול פשוט לעמוד שם ולהרוג הכל כי היצורים כמעט לא נוגעים בך אבל אפשר להגיד את זה גם על משחק כמו dmc, אם תוריד את הכוח התקפה של האוייבים ב90% וכך גם את החיים שלהם אז אתה פשוט תצמד ותלחץ x ותרוץ דרכם.

דיאבלו זה משחק של מספרים, אם שלך גבוהים ביחס לסביבה אז הוא קל מדי (כמו שאתה מתאר), אם הם נמוכים אז זה קשה ומתסכל ולכן צריך איזון ממש טוב כדי שהוא יהיה כיף ולא מתסכל או שטחי.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5002
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 10 אוגוסט 2018, 21:06

טוב, לא יודע, הנסיון שלי כאמור נשען על דיאבלו 2 ו3. את דיאבלו 2 מאוד אהבתי בזמנו אבל זה היה לפני.. די הרבה זמן :)
ומדיאבלו 3, ממנו גם נהנתי בסופו של דבר באופן כללי, אני כנראה די מצולק כי הוא באמת היה קל בצורה מחרידה ואולי גרם לי להכליל את כל הז'אנר ככזה בגללו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוגוסט 2018, 21:44

זאת לא אשמתך, זאת אשמת דיאבלו 3 :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4294
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוגוסט 2018, 21:52

דווקא דיאבלו 2 הוא משחק די מאתגר ברמת הקושי המקסימלית שפתוחה בריצה הראשונה. 3 לא מאתגר בכלל על רמת הקושי המקסימלית של הריצה הראשונה - וזאת הבעיה. החוויה הראשונית שלך איתו היא שלילית, כי הוא קל בצורה טריוויאלית ולכן גם מאוד משעמם. זה שבריצה השלישית או הרביעית הוא מתחיל לאתגר - נחמד, אבל כבר סיימתי את המשחק לפחות פעמיים - לא מאוד רלוונטי לכל מי שהוא לא פנאט של המשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוגוסט 2018, 22:05

אני כבר בקושי זוכר, היו רמות קושי בשיגור? אחרי הפאטצ׳ loot 2.0 הם הוסיפו את טורמנט 1-13 אבל ה-4 רמות הרגילות גם התווספו רק אז, לא? אם אני זוכר נכון בשיגור זה היה כמו בדיאבלו 1-2, כלומר אין בכלל רמות קושי וכשמסיימים נפתח ng+ (נייטמר) וכשמסיימים אותו נפתח ng++ (הל).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4294
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוגוסט 2018, 22:41

אני חושב שבשיגור לא. אבל לא שיחקתי בשיגור, שיחקתי הרבה אחרי. היום בריצה הראשונה המקסימום ההתחלתי הוא expert - עדיין cakewalk לגמרי. יוצאים למשחק כ״כ הרבה עדכונים, ועדיין לא תיקנו את הבעיה הזאת. כנראה שבליז לא רואים את זה כבעיה אלא כפיצ׳ר מכוון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוגוסט 2018, 22:46

אם בליזארד נותנים לך רמת קושי, 17 רמות קושי ליתר דיוק, אז אתה יכול לבחור את החוויה שמתאימה לך וזה אחלה. רוצה סתם להקליק ולרוץ? תבחר ב-1. רוצה משחק שגורם לDS להרגיש כמו בית הקסמים של בארבי? תבחר ב-17. אבל בשנתיים הראשונות של המשחק בליזארד, בדיוק כמו ב-D1 ו-D2, בחרו בשבילך את רמת הקושי. פשוט התחלת משחק, בלי שום בחירה. אז נאלצתי לשחק במשחק שהיה שבור מכל כיוון אפשרי ותוך כדי אני רץ עליו בקלילות בלי למות פעם אחת ובלי אף אתגר. כל האיזון של המשחק הזה בקנטים וחצי מהסיבה לזה היא הבית מכירות שהיה בשנתיים הראשונות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4294
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוגוסט 2018, 22:48

אבל אני לא דיברתי על השיגור, דיברתי על המצב היום. רמת הקושי המקסימלית היום בדיאבלו 3 היא עדיין קלה בצורה קיצונית. זאת הבעיה. בדיאבלו 2 לא היתה את הבעיה הזאת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוגוסט 2018, 23:05

אתה אפילו לא יכול לדמיין את המצב בשיגור (וזה קצת לא הוגן להגיד "שיגור", כי זה היה המצב עד ההרחבה, שנתיים שלמות ועשרות פאטצ'ים מאוחר יותר), אז הרמת קושי הייתה קבועה מראש והייתה מקבילה ל-NORMAL, הרמה הכי קלה במשחק 2.0. כלומר ברמה השלישית שאתה שחקת למפלצות היה פי 3 יותר חיים, הן עשו פי 2 יותר נזק אבל מצד שני אתה מקבל פי 2 יותר זהב ופי 2 יותר XP מהגרסה המקורית. כלומר מה שאני שחקתי בשיגור (ובשנים שעקבו אחריו) היה קל פי כמה ממה שאתה שחקת וקורא לו קל ומצד שני היה לא מאוזן ברמות מטורפות ובנוסף כל הלוט היה זבל טוטאלי.

המשחק היום הרבה יותר מאוזן, הוא היה קלאסטר פאק ב-2012. יש רמות קושי הרבה יותר גבוהות ממה שאתה שחקת, הן פשוט נעולות כך שהם לא ממש נותנים לך לעשות את הריצה הראשונה עם רמת קושי באמת גבוהה. רק אחרי ריצה ראשונה תוכל לבחור ברביעית ורק אחרי שתגיע לדרגה 60 תוכל לבחור ב-5 עד 17. כשיצא ROS יכלת להגיע רק לרמת קושי 10, ה-7 הבאות הוספו לאט לאט עם העונות.

אבל באמת שאי אפשר לתאר בכלל את המשחק בשנתיים הראשונות שלו, מי ששחק מ-2.0 ומעלה חווה שבריר מהבעיות של מי ששחק בשנתיים הראשונות. אז זה לא היה קצת מבאס או כמה דברים לא משהו, המשחק היה רקוב עד הליבה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4294
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 10 אוגוסט 2018, 23:09

אני יכול לדמיין, שיחקתי קצת בשיגור (ב-starter pack). נכון שהמצב היום טוב יותר, אבל המשחק עדיין cakewalk על הרמה המקסימלית שפתוחה בשיגור. אז למרות שהמצב טוב יותר באופן יחסי לשיגור, הוא עדיין גרוע יחסית לדיאבלו 2. וכמו שציינתי קודם, זה נחמד שהוא מתחיל לאתגר בריצה הרביעית, אבל לכל מי שלא מעוניין בריצה רביעית (רוב האנשים השפויים?), העובדה הזאת לא רלוונטית בכלל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2018, 01:53

מסכים ב-100%, למרות שכבר בריצה השניה אפשר לעשות את המשחק קשה כיום אבל באמת שזה מגוחך שצריך לסיים את המשחק כדי להגיע לאתגר כלשהו. בכלליות הבעיות שהיו לו לפני היו מבוססות על משחק שבור לגמרי, זה לא היה רק דברים כמו רמת קושי, זה היה דברים כמו שלא היית מוצא לוט טוב כך שהיית מוכר 100% ממה שהיית מוצא בכדי שתלך לבית המכירות ותקנה שם את הלוט שאתה צריך. זה היה מגוחך, אנשים היו באמצע NG++ ועדין היו מקבלים חפצים כחולים, זה אשכרה היה סימולטור EBAY שבו אתה משחק דיאבלו כדי למצא מאות של LOOT זבל שתמכור לסוחרים ואז תלך לבית המכירות ותציע על לוט שאשכרה שווה משהו. כל הלופ כיף של דיאבלו פשוט לא היה שם.

בכל מקרה כן, אתה צודק, הם תקנו את הקטסטרופות המטורפות שהיו בשנתיים הראשונות של המשחק אבל עדין הוא מלא בבעיות ענקיות והוא לא מגיע לקרסוליים של 2. אבל אני כן ראיתי את התיקון הסופר מאסיבי שהם עשו אחרי שנתיים כך שאני לגמרי יכול לראות איך דיאבלו 4 יפותח על בסיס למידה מהטעויות של 3. כלומר אני לפחות מקווה שזה המקרה כי 3 מכר יחד עם ההרחבה שלו 30 מליון יחידות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 11 אוגוסט 2018, 09:43

אני מוכרח להודות ששיחקתי לפני שהמשחק ״תוקן״ ועדיין נהנתי. מאוד אפילו... כן, כל הקטע של הauction House היה די מסריח, אבל המשחק עצמו היה לי נחמד. סיימתי עם 2 דמויות ודי נטשתי אותו אבל שיחקתי די הרבה ונהנתי מכל רגע, בעיקר עם אנשים אחרים בendgame

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 אוגוסט 2018, 10:13

אתמול NVIDIA הכריזו על כרטיסי QUADRO חדשים בשם RTX 8000/6000/5000, שיתבססו על ארכיטקטורת "טורינג":
https://www.guru3d.com/news-story/nvidi ... 05000.html
ויש בפנים צ'יפ זכרון 16Gb של GDDR6, של סמסונג:
https://www.guru3d.com/news-story/samsu ... cards.html

ובנוסף הם שחררו איזה וידאו טיזר למה שיכריזו ב-20 לחודש, עם כל מני טקסטים שאנשים "פיצחו" והגיעו למסר חבוי, שבקצרה - אומר שכרטיס הדגל הבא שלהם יקבל את הספרות 2080, ולא 1180... הייתי מביא קישור לוידאו אבל הוא באמת לא מעניין בשיט :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוגוסט 2018, 13:08

אז אנחנו סוגרים מעגל וחוזרים לסדרות האלפים? אני עדין זוכר את ה8800 שהיה לי :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 אוגוסט 2018, 13:55

עוד 12 שנה תוכל לקנות 8080 :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוגוסט 2018, 14:16

כן אה? מה שמעניין הוא שה2070gtx הוא בערך הפס5, סתם ככה אנקדוטה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 אוגוסט 2018, 14:32

טוב, אנחנו עוד לא יודעים כלום בוודאות... אבל הלוואי.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 אוגוסט 2018, 17:42

אההה, וזה כנראה לא יהיה GTX אלא RTX

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוגוסט 2018, 20:31

ה-RTX זה הראשי תיבות של הטכנולוגית RAY TRACING שלהם שאמורה להתמך אך ורק מכרטיסי סדרה 2000 ומעלה כך שאני לא חושב שהכרטיס עצמו יקרא RTX. כלומר יש סיכוי אבל RTX צויין שם כמילה מהאינסוף מילים שעלו בסרטון הויראלי כך שזה לאו דווקא מחובר לשם של הכרטיס בכלל.
https://developer.nvidia.com/rtx

אבל כן ראיתי כל אתר באינטרנט, מ-IGN ועד אתרי טק גדולים ישר קוראים לכרטיס RTX 2080. אני לא ממש בטוח למה הם קפצו למסקנה הזאת אבל אולי אני מפספס משהו כי כל אתרי החדשות בעולם קוראים לזה RTX 2080 כרגע. כל עוד לא ממש הצלחתי להבין למה כולם קוראים לכרטיס RTX 2080, אני דובק ב-GTX 2080 :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42028
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוגוסט 2018, 20:48

אה, אוקיי, מסתבר שלכרטיסי QUADRO החדשים קוראים RTX, מי יודע, אולי זה הכינוי החדש שלהם. אני לא ממש בטוח למה ללכת לכיוון הזה, AMD תמיד עושה את זה ומפקששת ובסוף לא ברור מה חזק ממה ולמה לעזאזל שינו שמות של סדרות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4917
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 15 אוגוסט 2018, 11:08

RTX=Ray Tracing..Xtreme? אפשר לחלום :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 7 אורחים