הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוגוסט 2018, 23:05
אתה אפילו לא יכול לדמיין את המצב בשיגור (וזה קצת לא הוגן להגיד "שיגור", כי זה היה המצב עד ההרחבה, שנתיים שלמות ועשרות פאטצ'ים מאוחר יותר), אז הרמת קושי הייתה קבועה מראש והייתה מקבילה ל-NORMAL, הרמה הכי קלה במשחק 2.0. כלומר ברמה השלישית שאתה שחקת למפלצות היה פי 3 יותר חיים, הן עשו פי 2 יותר נזק אבל מצד שני אתה מקבל פי 2 יותר זהב ופי 2 יותר XP מהגרסה המקורית. כלומר מה שאני שחקתי בשיגור (ובשנים שעקבו אחריו) היה קל פי כמה ממה שאתה שחקת וקורא לו קל ומצד שני היה לא מאוזן ברמות מטורפות ובנוסף כל הלוט היה זבל טוטאלי.
המשחק היום הרבה יותר מאוזן, הוא היה קלאסטר פאק ב-2012. יש רמות קושי הרבה יותר גבוהות ממה שאתה שחקת, הן פשוט נעולות כך שהם לא ממש נותנים לך לעשות את הריצה הראשונה עם רמת קושי באמת גבוהה. רק אחרי ריצה ראשונה תוכל לבחור ברביעית ורק אחרי שתגיע לדרגה 60 תוכל לבחור ב-5 עד 17. כשיצא ROS יכלת להגיע רק לרמת קושי 10, ה-7 הבאות הוספו לאט לאט עם העונות.
אבל באמת שאי אפשר לתאר בכלל את המשחק בשנתיים הראשונות שלו, מי ששחק מ-2.0 ומעלה חווה שבריר מהבעיות של מי ששחק בשנתיים הראשונות. אז זה לא היה קצת מבאס או כמה דברים לא משהו, המשחק היה רקוב עד הליבה.
We're just normal men. We're just innocent men