PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 27 אוגוסט 2018, 17:36

מסכים סטיק, וכן אני גם צופה שהמשחקים הבאים יהיו עם סיפור יותר מסורתי שכולל אינטריגות ועימותים של האלים החדשים מול קרייטוס והבן כמו שלמדנו לקבל מהסדרה. יהיה איזשהו זום אאוט כדי לשלב אותם במיתולוגייה הנורדית כמו שנעשה בעבר עם קרייטוס והמיתולוגייה היוונית, אבל אני מאמין שגם כשהסיפור יהיה פחות אישי הם ישמרו על צורת סיפור ייחודית יותר וזה לא פתאום יהפך ל GOW קלאסי של cutscenes עם המון קאטים ומעברי זמן שונים עם פלאשבקים וכו׳.

אולי הם לא ישמרו על הוואן שוט (למרות שמקווה שכן אבל יתכן שהאתגר יהיה גדול מדי כשירצו להכניס יותר עלילה שכוללת מספר גדול של אלים ואת היחס ביניהם ולא רק להיות כל הזמן סביב קרייטוס והילד) אבל זה גם לא ילך לקצה השני של story telling מסורתי.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 27 אוגוסט 2018, 17:47, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 אוגוסט 2018, 17:45

יצא לי לחשוב קצת על הוואן שוט ואני האמת מקווה שיורידו אותו במשחק הבא.
זה עבד ותרם במשחק הזה בעיקר כי הסיפור אישי וממוקד, אבל אם יעברו לספר סיפור 'אמיתי' וגדול, ויחד ימשיכו לעשות עוד שמיניות באוויר כדי איכשהו לכלוא הכל בתוך וואן שוט זה יהיה מאמץ עצום ומיותר במקרה הטוב, או אפילו פגיעה ביכולת לספר את הסיפור במקרה הרע.

עם זאת, אני מאוד מקווה ששוטים ארוכים והצילום שמדמה מצלמת יד רועדת ישארו ואפילו יהפכו להיות סימן הכר של הסדרה הזו, הם עשו כמה דברים *ממש* יפים עם הטכניקה הזו, בעיקר בקטעי האקשן.
הייתי שמח לקבל משהו שמזכיר את הסרט children of men של קוארון, המון שוט-סיקוונס ארוכים שיוצרים אקשן מאוד מיידי, אישי ו'חונק', אבל לא לגרום לזה למנוע ממך את היכולת להשתמש בקאטים כדי לספר סיפור כמו מעברי מצלמה ממקום למקום או מעברי זמן ארוכים.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 27 אוגוסט 2018, 17:53

כמובן שאני מקווה שישארו עם הוואן שוט במידה וזה לא יפגע בעושר של העלילה בהמשך כשיצטרכו כבר לערב את כל החבר׳ה, גם לי זה נשמע משימה בלתי אפשרית אבל הם אלו שצריכים אולי לשבור את הראש. כמובן שאם הסיפור יפגע בגלל הטכניקה אז שיעיפו אותה מבלי לחשוב פעמיים, זה באמת מאתגר להשתמש בה כשהסיפור פחות אישי.

מה שכן כמו שאמרת אני רוצה שישמרו על האלמנטים שהציגו במשחק הזה מבחינה קולנועית, גם הוואן שוט לא חייב להיות חסר פשרות כמו בראשון אבל אני חושב שהפשרה הכי טובה זה שישתמשו בזה מתי שרק אפשר, ומתי שיצטרכו לחתוך אז שיחתכו אבל כל רגע סיפורי בהווה שבו מעורבים קרייטוס והילד צריכים להיות בוואן שוט ככל שניתן. אה וזה יהיה כבר ממש חטא שדינו מוות בייסורים אם יהיה קאט לגיימפליי :)

ככה שומרים על הזהות של הראשון מבחינה קולנועית תוך כדי שמרחיבים את הסקופ.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 אוגוסט 2018, 18:11

כן, פשוט שוטים ארוכים וטכניקת צילום זהה.
אם לומר את האמת, הוואן-שוט עצמו (כלומר - העובדה שאין קאט מהשנייה הראשונה ועד האחרונה, לא השימוש בטכניקת צילום שבה השתמשו או במבנה ה'עריכתי' שיכול להיות זהה עם מספר שוטים ארוכים שערוכים ביחד) לא ממש עובד או מייצר את מה שהוא היה אמור לייצר.
בעיקר כי כשאתה מת כמובן יש קאט, בתפריטים יש קאט, וזה משחק של לפחות 20 שעות ואף אחד לא יכול לשחק אותו בלי קאט בכלל באמת (גם אם לא תמות ולא תכנס לשום תפריט).

אני מקווה שהם סימנו וי על כך שהם עשו את המשימה הטכנית המרשימה הזו ויוציאו לעצמם את הג'וק הזה מהראש, כי אין לזה באמת תועלת אמיתית.
אתה אומר שאם זה לא יפריע להם לסיפור אז שישאר, אבל אתה שוכח שגם אם הם ימצאו דרך להעביר את הסיפור שוב בוואן שוט זה *המוווון* עבודה וכאב ראש שעדיף שילכו למרום אחר. אני חושב שאין לזה תועלת ועדיף לשחרר ולאפשר קאטים.

עם זאת שוב, השוטים הארוכים ארוכים האלו עם המצלמה שמסתובבת סביב הדמויות (בעיקר בקטעי האקשן המדהימים), כמו גם כמובן העובדה שאין קאט בין סרטון למשחק והכל רציף (האמת ששכחתי מזה לגמרי, לא יכול לדמיין את זה אחרת בכלל :)) הם כן נתנו בדיוק את האפקט שחיפשו וזה אפקט מאוד משמעותי למשחק הזה, לכן אסור שהוואן שוט יתחלף באיזה מבנה הוליוודי מסורתי או משהו.
פשוט לרדת רמה אחת מתחת ולשמור רק את מה שחשוב. נו, כמו children of men :)

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4919
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 27 אוגוסט 2018, 18:14

אני דווקא חושב שאם קורי יביים את המשחק הבא (ויש לי הרגשה שכן,הבנאדם בחופשה כבר נצח ונראה לי שצ'ק שמן מסוני ישכנע אותו לחזור לסדרה בכוחות מחודשים) אנחנו נראה הטמעה אפילו יותר רחבה של הוואן-שוט,כולל בשדרוגים של הנשקים שהוא תיאר בכמה ראיונות טכניקות שהיו להם לכלול גם את זה בתוך המשחק אבל מפאת חוסר זמן/בשלות לא הצליחו להטמיע.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 27 אוגוסט 2018, 20:25

bling כתב:לאיזה קטעים אתה מתכוון בדיוק לאסקין? כתוב בספוילר.


המממ...

ספויילר: הצג
למשל, כשבלדור מגיע לבית של קרייטוס ורואה אותו לראשונה והוא אומר לו "חשבתי שתהיה גדול יותר", ועוד כל מני דברים שעלו בקרב הזה ביניהם - אתה מבין עד כמה זה אדיר רק כשאתה נזכר בזה לאחור או משחק בזה שוב, ומבין שהוא ציפה לראות "ענק"
או שוב, הקטע הזה שפריה נלחצת בטירוף מהחיצים, ובכלל - הרבה דברים שפריה אומרת שם, והדמות שלה מעולה בלי שום קשר... גם אחרי שאתה מבין מי זה אטריאוס אז כל מני משפטים שלו כמו "מעניין אם אני יכול להפוך לחיה... אולי זאב?" או כל מני דברים שקשורים למיתולוגיה כמו חזיר הבר שהם פוגשים... אני שמתי לב לזה כי אשתי משחקת בו עדיין, למרות שהרבה זמן לא היה לה זמן לשחק, ואני מבין עד כמה הדברים שם חבויים, ומובנים רק אחרי שמסיימים אותו, יש פה באמת המון המון חשיבה על פרטים קטנים, וכל מני דברים שניתן לנחש שעוד נבין רק במשחק השני או השלישי, אבל הרמזים פה

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 אוגוסט 2018, 21:09

זו אכן כתיבה טובה, אבל זה לא 'סיפור' טוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42061
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוגוסט 2018, 10:39

כמובן שלא שחקתי עדין אבל כן שחקתי בקודמים ואני לא ממש זוכר סצנות עלילה שלא כוללות את קרייטוס חוץ מאשר פלאשבק פה ושם כך שאני לא חושב שone shot אמור כזה להפריע להם בעלילה. אני בעד one shot אבל אני לא חושב שצריך לדבוק בזה בצורה דתית, אפשר כמו ב-mgsv שמחזיק לפעמים one shot במשך משימה של 30 דקות אבל חותך כשצריך לחתוך.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 28 אוגוסט 2018, 11:03

DrKeo כתב:כמובן שלא שחקתי עדין אבל כן שחקתי בקודמים ואני לא ממש זוכר סצנות עלילה שלא כוללות את קרייטוס חוץ מאשר פלאשבק פה ושם כך שאני לא חושב שone shot אמור כזה להפריע להם בעלילה. אני בעד one shot אבל אני לא חושב שצריך לדבוק בזה בצורה דתית, אפשר כמו ב-mgsv שמחזיק לפעמים one shot במשך משימה של 30 דקות אבל חותך כשצריך לחתוך.

זה לא משנה, עצם אי השימוש בקאטים מפריע ליכולת לספר סיפור. גם אם המצלמה תמיד תהיה צמודה לקריטוס, עדיין אי אפשר לעשות קפיצות של זמן ומקום כמו שצריך. לא סתם משתמשים בקאטים כמעט משחר הקולנוע כדי לספר סיפור, העובדה שוואן שוט היא עבודה קשה הרבה יותר מעריכה קלאסית לא הופכת את הטכניקה אוטומטית ליותר טובה, זה מתאים לסוג סיפורים מאוד מסוים ומצומצם ואם תשאל אותי אחרי המשחק, זה חסר פואנטה במשחק של 20 שעות שגם ככה מתים בו לא מעט.
השוט הארוך לעומת זאת גם מביא איתו את היתרונותשל הוואן שוט וגם נותן לך את מה שעריכה קלאסית נותנת, וזה הפתרון שהייתי רוצה לראות אותם מיישמים.

אגב, גם בטרילוגיה המקורית יש מספר רגעים שבהם המצלמה חותכת מקריטוס (וכמובן עשרות פלאשבקים לאורך כל משחק מהטרילוגיה), ובכל מקרה להשוות בין הנסיון שלהם לספר סיפור לבין הנסיון של הסדרה החדשה לספר סיפור זה לא רלוונטי.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 28 אוגוסט 2018, 11:37

העובדה ש"משתמשים בקאטים כמעט משחר הקולנוע כדי לספר סיפור" היא בעיקר כי זה די בלתי אפשרי לעשות סרט בלי קאטים, אלא אם יש לך שחקנים מושלמים שאף פעם לא מפשלים וצוות הפקה מושלם, שלא טועה לעולם :D
מה גם שבסרט - יש לך סה"כ שעה וחצי בערך להעביר סיפור, פה יש לך 30-40 שעות, אז כשיש לך "מסע ארוך" - אתה לאו דווקא צריך לחתוך כדי לקדם את העלילה, אפשר להעביר אותה בזמן "אמת"... דווקא מאוד מתאים לסיפור של מסע אפי, אם תשאל אותי, ועוד יותר בגלל שהוא כן סיפור "אישי" יותר.
אבל הסיפור הבא הולך להיות כנראה רחב הרבה יותר, אז כמו שכתבתי - אני מקווה שלא ידבקו בזה אם זה יקשה עליהם... זה בעיקר עניין של למצוא דרכים לעקוף את הבעייה, ועם הזמן הם יצליחו להתגבר על זה, השאלה היא אם זה שווה להם את הזמן שייקח להם למצוא פתרונות יצירתיים כמו שעשו בקטעים מסויימים במשחק האחרון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42061
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוגוסט 2018, 11:54

בכל מקרה אני בעד שוטים ארוכים אבל לא צריך להצמד לעניין בצורה פנאטית. כשצריך לחתוך חותכים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 28 אוגוסט 2018, 12:09

אני עם KEO, זה מגניב ולדעתי כן מוסיף לחוויה (למרות שמתים סטיק, כשלא מתים אז זה מרגיש רציף ומסע, כשמתים זה בכל מקרה אירוע נפרד מהגיימפליי) אבל לא צריך להיות פנאטי ובשוטים ארוכים עם קאטים מקבלים את רוב היתרונות של שתי השיטות והחסרונות מצטמצמים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42061
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוגוסט 2018, 12:48

זה מה שmgsv עושה, קומבו נהדר.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 28 אוגוסט 2018, 13:13

היי, זה מה שאני אומר, רק שאני חושב שעדיף מראש לוותר על הוואן שוט וללכת לכיוון של שוטים ארוכים, ולא לנסות וואן שוט רק לא באופן של וואן שוט או כלום.

לאסקין, האמת שיש קאטים בעיקר כי אפשר לצלם על פילם 10 דקות לפני שצריך להחליף גלגל, אבל היום הכל דיגטלי והבעיה הזו לא קיימת, ובכל זאת לא עושים את זה. לצלם סרט בוואן שוט זה מאוד לא פשוט, אבל ככה גם לבנות משחק בוואן שוט (אם כי מסיבות אחרות לגמרי).
בכל מקרה מה שאתה נשאר איתו זה סגנון שמכתיב לך את צורת הסיפור.
סתם דוגמה מתחילת המשחק - בסרטון שלפני הקרב בוס הראשון קורי סיפר שהרגע שבו קריטוס מוכה ועף כל הדרך מעל הבית, הרעיון המקורי היה לתת אימפקט הרבה יותר חזק ולשלוח אותו הרבה, הרבה יותר רחוק. משהו שיותר מזכיר את הקרב של איש הפלדה, אבל בגלל שהוא לא יכל לעשות קאט וזה היה מוגזם לשלוח את המצלמה עכשיו במשך דקה לחפש את קריטוס (או למדל המון שטח רק בשביל שהמצלמה תעבור דרכו..) אז הם נאלצו להתפשר.
ברור שהקטע הזה יצא מגניב בטירוף ומוצלח גם ככה, אבל זו סתם דוגמה לאיך גם רגעים שאנחנו לא בדיוק חושבים עליהם ישר מושפעים ומשתנים בגלל הצורת עריכה הזאת. הכל מושפע מזה, מהשנייה הראשונה ועד השנייה האחרונה, גם אם הסיפור היה נשאר בדיוק אותו דבר.

מה שאני אומר זה שאין טעם בוואן שוט כוואן שוט, לא רק שמתים ושיש תפריטים, אף אחד בחיים לא ישב 20 שעות ברצף כדי לחוות את הוואן שוט. בקולנוע זה עובד כי אתה חווה את ה90 דקות רציפות, במשחק כזה גדול בחיים לא.
אז מה הטעם? זה סתם לקשור לעצמך את הידיים בשביל משהו שלא נותן כלום. תן שוטים ארוכים, מצידי תן 20 שוטים של שעה במשחק של 20 שעות, האימפקט החיובי שקיבלנו מהוואן שוט במשחק ישמר, אבל הקשירת ידיים המכוונת הזאת לא צריכה. כמו גם כל הזמן שלוקח מבחינה טכנית כדי לבנות כזה דבר ועדיף שילך למקום אחר.

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 28 אוגוסט 2018, 13:30

כן, גם היום בכל זאת לא עושים את זה, כי זה ממש ממש ממש קשה, עד בלתי אפשרי, לתאם את כל מה שקורה על הסט בלי שום טעויות.
וכן, אני מבין את המגבלות... אבל אוף, כמה שזו תוצאה מושלמת בGOW :) אני עדיין בהלם שהם הצליחו לעשות את זה.
אגב, אני כן ישבתי 20 שעות וחוויתי וואן-שוט, חוץ ממתי שמתתי, שדווקא לא קרה כל כך הרבה פעמים אגב ,בחצי הראשון של המשחק לפחות.
יום אחר כך ישבתי לעוד 20 שעות רצופות :D
זה לא "סתם" לקשור את הידיים, אבל זה בהחלט כן לקשור את הידיים, ואני גם הייתי שמח לראות אותם משלבים פה ושם... למרות שאיפהשהו כן הייתי שמח רק בשביל ההישג, שיעשו את שלושתם ככה, ושתצא יום אחד גירסה שתתן לך לשחק את כל הטרילוגיה בלי שום קאט :P
סתם, זה ממש מוגזם. אבל כן יהיה מגניב. אבל סתם. אבל גם קצת לא סתם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42061
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוגוסט 2018, 13:32

אני מסכים אין טעם ב-ONE SHOT לכל המשחק אם זה מגביל את הסיפור שהם רוצים לעשות ולוקח יותר מדי משאבים. בצד של הקולנוע, אני פחות מסכים. זה כמעט בלתי אפשרי לעשות כמה דקות של ONE SHOT וגם סרטים "פשוטים" מאוד שצולמו דיגיטלית, למשל Birdman, משתמשים בטכניקות חיתוך כדי לעשות אשליה של ONE SHOT כשבעצם הם מצלמים באנטרוואלים של דקות ספורות. לרוב סרטי קולנוע מצלמים על גבי שבועות, שוט בודד של 30 שניות יכול לקחת יום שלם (ובמקרים קיצוניים כמו משימה בלתי אפשרית החדש וסצנת הקפיצת HALO, שלושה חודשים של צילום יומי בשביל סצנה אחת בודדת). אם הייתה להם דרך לעשות רבע סרט, כלומר איזה חצי שעה, ב-ONE SHOT אמיתי, האולפנים היו קופצים על זה כי זה היה אומר שהיה אפשר לסיים לצלם סרט בשבועיים. אבל זאת לא המציאות, צילום סרטים לוקח חודשים כי יש סטים חצי בנויים, במעברים בין פנים של מבנה שנמצא באולפן בבודפשט לצילום ברחוב באירלנד ובסוף הסצנה כשהם נכנסים לבר שהוא בכלל אולפן באנגליה וכמובן אינסוף אפקטים, זמינות של שחקנים, מגבלות של תאורה וציוד וכו'.

אני לא יודע אם ראית את הסרט Mother (ואני לא יכול להגיד שאני ממליץ כי זה סרט שהוא ממש לא לכולם, בלשון המעטה) אבל זה למשל הסרט המושלם ל-one shot. הוא כמעט כולו מצולם מעבר לכתף או על הפנים של ג'ניפר לורנס כדי להעביר את הסרט דרך העיניים שלה. זה למשל סרט שיכל בכיף להיות One shot אבל זה פשוט קשה מדי, ביחוד שהיה להם לו"ז צפוף. לעשות ONE SHOT זאת המשימה הכי קשה בקולנוע ודווקא במשחק וידאו זה פשוט נורא באופן יחסי. אבל כן, זה שם לא מעט מגבלות נרטיביות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 28 אוגוסט 2018, 13:45

גם ENTER THE VOID עושה עלאק-וואן-שוט מעולה.
ובכלל זה סרט נהדר לראות, בתנאי שיש את החומרים הנלווים בבית.

לא ראיתי את MOTHER

אה, ויש גם סרט רוסי (?) שצולם *באמת* בוואן-שוט ממה שהבנתי, והוא באורך מלא. נקרא RUSSIAN ARK מ-2002...

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 28 אוגוסט 2018, 13:51

לאסקין, זה שישבת 20 שעות רצוף לא אומר ששווה להם לשים את כל העבודה ולשנות את כל המשחק בשביל שאתה ועוד 200 אנשים בעולם תחוו אותו ככה :).
גם אני שסיימתי אותו ביומיים נתתי עליו סשנים של כשעתיים בכל פעם, עם המון הפסקות יזומות, כי יש גבול לכמה אפשר לשבת ברצף על התחת. ברגע שאתה קם - הוואן שוט מתפספס, למעשה עשית לעצמך קאט. בהתחשב בעובדה שהיצירה לא נשפטת בוואקום אומנותי כלשהו, אלא על ידי האנשים שחווים אותה, ואף אחד (טוב נו, כמעט אף אחד) לא עומד לשבת 20 שעות ברצף כדי לחוות וואן שוט, אז אין לזה שום טעם.
ההישג הטכני מרשים, אבל בזה הוא מסתכם. אם היו 20 או 30 או 100 קאטים לאורך המשחק (שהיה שומר את הסגנון הויזואלי והצילום בדיוק כמו שהוא), היית שם לב בכלל? האמת שכן, כי היית מקבל קטעים שלא יכלת לקבל בוואן שוט כמו הדוגמה שהבאתי, אבל בזה זה היה מסתכם. אותה החוויה בדיוק.

קיאו, ברור לי עד כמה זו עבודה קשה, אני רק מנסה להעביר נקודה. לצלם בכאילו וואן שוט כמו בירדמן זה כבר הרבה יותר פשוט, אבל עדיין לא עושים את זה. היצקוק הצליח לעשות את זה ב'חלון אחורי' והוכיח שאפשר, אבל עדיין לא המשיך לעשות את זה בכל סרט אחר שלו.
הנקודה היא שוואן שוט וכאילו וואן שוט הן טכניקות הרבה יותר קשות אבל לא אוטומטית יותר טובות, הן טובות לסרטים מאוד ספציפים ומצומצמים (למשל, הסרט הגרמני 'ויקטוריה' מ2015, וואן שוט אמיתי לגמרי לאורך כל הסרט המדהים הזה, שלא היה שווה כלום בלעדיו) אבל זה לא אוטומטית יעשה את סרט X לסרט X+5.
אמנם זה מאוד קשה (אם כי כאילו וואן שוט לא עד כדי כך ברמה כמעט בלתי אפשרית) אבל אני מבטיח לך שאם זה היה אוטומטית יותר טוב אז היו לך המון סרטי במאים (טרנטינו, האחים כהן, פת"א, נולאן.. כל מי שיכול) שהיו עושים את זה המון עם כמה שזה מקשה, כי יש להם את האפשרות הזו תמיד.
אבל הם לא עושים את זה, כי זה מפריע להם לספר את הסיפורים שהם רוצים. העריכה היא כלי שהם משתמשים בו ולא להיפך - אי השימוש בעריכה וקאטים הם קשירת הידיים ולא להיפך.

עריכה:

לאסקין כן, תיבה רוסית הוא סרט נהדר שצולם גם הוא בוואן שוט אמיתי. אבל זו בחירה אומנותית עם משמעות מאחריה וזה סרט מאוד לא עלילתי. מסע במוזיאון ומעברים רציפים בין תקופות, יש סיפור מסוים, אבל זו לא דוגמה לסרט קלאסע בכלל.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 29 אוגוסט 2018, 18:51

יצא הפלוס של החודש, חודש טוב מאוד אבל לצערי לא בשבילי :/

Destiny 2 (PS4) -- AVAILABLE TODAY
God of War III: Remastered (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink)
Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR required)
Another World – 20th Anniversary Edition (PS3 + PS4/PS Vita)
QUBE Director’s Cut (PS3 + PS4)
Foul Play (PS Vita + PS4)
Sparkle 2 (PS Vita)

באיזה מצב רע דסטיני נמצא בשביל להגיע לפלוס כל כך מהר. פחות משנה לאחר היציאה זו סטטיסטיקה שגם הפלוס בימים הכי טובים של הפס3 לא הגיע אליה למשחק AAA.

מן הסתם המטרה היא להכניס שחקנים נוספים רבים לאקו סיסטם שלהם שיקנו את ההרחבות הבאות, בשלב הזה הם בטח יפסידו יותר כסף מאשר ירוויחו/ ישארו ברווח קטן אם הם ישענו על הבסיס הקיים כדי להחזיק את המשחק אחרת קשה להבין מהלך קיצוני שכזה מצידם.

Stick
Sage
הודעות: 5005
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 29 אוגוסט 2018, 19:06

דסטני זה לא משחק ששווה לי לנסות אם אני מתכנן לשחק לבד ולא להשקיע בו מלאא שעות, נכון?

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7013
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 29 אוגוסט 2018, 19:10

נכון
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42061
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אוגוסט 2018, 20:02

אני דווקא די נהנתי מהדמו סינגל של השעה שיש בו :)
גם קבלתי את המלא בהאמבל באנדל החודשי אבל לא טרחתי ממש להשקיע בסיגל מעבר לכמה שעות עם חברים שהיו לא כיפיות במיוחד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 29 אוגוסט 2018, 21:05

לא הבנתי. נהנית לשחק לבד בסינגל בשעה הראשונה אבל דווקא כששיחקת את ההמשך עם חברים זה היה רע? הסינגל מתדרדר פתאום או שאתה רוצה לאמר לי שיותר כיף היה לך לבד מאשר עם אנשים לשחק דסטיני 2? כי אם כן אז נראה לי שאתה תקדים עולמי :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42061
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אוגוסט 2018, 21:26

הכוונה שלי היא שהסינגל היה ממש נחמד בשעה ששחקתי וכשהצטרפתי לחברים שלי לשטויות אונליין זה היה חביב אבל כל הבעיות של המשחק יותר צפו ואיכשהו בכל סאשן נמשכנו די מהר לoverwatch במקום.

אולי החמתי לסינגל יותר מדי, נקרא לו סביר במקום :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24175
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 אוגוסט 2018, 21:32

חודש לא רע. מצחיק שעכשיו מביאים את gow3r ולא הביאו אותו לפני המשחק החדש


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 41 אורחים