הודעהעל ידי Stick » 06 פברואר 2019, 21:34
וגם בכל הקשור למבנה של המשחק הראשון אתה בעצמך העלת פה נקודה נכונה, כמעט חצי ממנו למעשה בנוי כסוג של טוטוריאל מתמשך (מאוד דומה לGTA 4 מהבחינה הזו, וגם RDR2 רק שבו זה טיפה ירד, או לפחות יש יותר משחק אחרי הטוטוריאל).
עכשיו, מה תעשה? מצד אחד אם ה'מטרה' של ההוצאה הזו היא להצדיק את המשחק הני, אז אתה מצפה שאנשים ישחקו בו ישר אחרי השני וכך ימשיכו את הסיפור ובאמת יקבלו את 'חויית הסיפור המלאה' כמו שאתה אומר. אבל מי ירצה לשחק עכשיו ב10 שעות של טוטוריאל (ועוד במשחק ספק מפגר מהקודם ששיחקת וספק לא, עוד לא ממש הבנתי..) אחרי ששיחקת בRDR2? לדעתי בכלל מעטים אלו שירצו לשחק בעוד RDR ישר אחרי RDR2 המפלצתי והאיטי, אבל בוא נצא מנקודת הנחה שיש כאלו, בסדר. בטוטריאל אף אחד לא ירצה, נכון?
אז מה עושים? המון עלילה, היכרויות וכו' עוברים בטוטוריאל הארוך הזה (הרי למשחק הראשון אין באמת כל כך סיפור, רק המון דמויות עם סיפורים אישיים והמון אווירה). אז אם מוותרים על הקטע הזה אתה נשאר עם משחק הרבה יותר מבולגן ולא עם 'חויית הסיפור המלא', ואם משאירים אז 'חויית הסיפור המלאה' הופכת להיות מסורבלת ודי נוראית.
כמובן שאפשר לסדר את זה עם קצת עבודה, להוריד כמה משימות טוטוריאל, לחבר מחדש את קטעי העלילה (המדוברת בזמן המשימות והסרטונים שמחברים בין משימת טוטוריאל אחת לשנייה) בצורה שתשאר הגיונית, אולי ליצור איזה סרטון חדש או משימה שיחברו תפרים בולטים מדי. זה אפשרי, אבל הפרויקט הזה הופך להיות יותר ויותר מסובך ככל שמשקיעים בו טיפונת יותר מחשבה.
כמו שקליימן אומר, זה לא משהו בלתי הגיוני או דבר שלא עשוי לקרות מתישהו ואיכשהו, אבל זה בהחלט לא פרויקט קטן שהם יכולים לעשות ככה 'על הדרך' בשביל לדחוף לתוך פורט PS5 כדי להצדיק קנייה מחדש, רק כי כבר יש להם חצי (אלי קצת יותר..) מהמפה במנוע של המשחק השני.