נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ינואר 2019, 02:09

השמועות שרצות עכשיו אומרות שNAVI יגיע רק בסוף 2019 :/
יש סיכוי שרק כמה חודשים אחריו תצא כבר סדרה 3000 של NVIDIA. תהיה תקופה מעניינת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 30 ינואר 2019, 10:21

DrKeo כתב:אני לא רואה יתרון של מסך קעור בגדלים האלה, גם לא במרחקים האלה, חוץ מהחיסרון שהתמונה מעוותת. מסך ULTRA WIDE גדול יכול להיות רלוונטי לקעירות אבל מתחת לזה? לא ברור לי מה אתה מקבל מזה מעבר לתמונה מעוותת. בנוגע ל-FPS, הלוואי ו-48FPS היה טווח נמוך מדי אבל הוא לא. אני משחק ב-144FPS במשחקים כמו OVERWATCH, משחקים תחרותיים. אבל כשאני משחק RECORE או TOMB RAIDER? אני רוצה איכות גרפית. כששחקתי ROTTR על המסך הFPS גם בקר ב-30+ מדי פעם כי המנוע הזה עושה את זה לפעמים, תלוי באזור וביחוד כשיש הרבה צמחיה. אולי VEGA64 שמבצע קצת יותר טוב מה-1070GTX שלי היה מתמודד עם זה מעל ל48FPS אבל אני בספק. עוד שנה כשמשחקים יתחילו לקרוץ לפס5 כמו שהם תמיד עושים בשנה לשיגור הקונסולות הבאות (נניח BF3 ב2011 או קרייסס 2-3) אז אני ממש בספק אם VEGA64 יסחוב 1440P ב48FPS וצפונה בכל רגע אפשרי. ובכל פעם שנופלים מ-48FPS? או גמגום או קריעת מסך שזה בדיוק מה שAS אמור למנוע. הלוואי והחיים היו מושלמים ולא היינו יורדים לעולם מ-60, אבל כולם פה יודעים שזה לא המצב. למשל בSOTTR המשחק נופל עד 34FPS ב1440P והמשחק רק יצא ב2018. מה יקרה ב-2019? 2020? 2021?

(כאן אפשר לראות שב-10% מהפריימים VEGA64 נמצא ב-48FPS ומטה)

אני יכול להגיד לך שכשמשחקים נופלים ל40 ואז חוזרים ל-60 עם AS, זה ממש לא נורא, זה נראה סבבה לגמרי. אבל גמגומים או קריעות מסך (תלוי בfallback שלך בכיבוי AS)? אני לא רוצה לראות אפילו אחד כשיש לי מסך עם AS ולכן לא הייתי קונה מסך שאין לו טווח שמגיע במינימום ל-30 שזה מבחינתי הFPS המינימאלי לגיימינג.

שמע, אני מול מסך כזה ואני בהחלט רואה יתרון, אמנם שולי אבל זה עדיין היה קצת יותר נוח בהשוואה למסך 34" לא קעור במרחק דומה (זה קנה המידה הכי קרוב שהיה לי להשוות בחנות). אבל זה מאד אינדיווידואלי, ככה שכל אחד והטעם שלו. דווקא כשבדקתי מסך UltraWide ענקי (ה49" של סמסונג מאותה הסדרה) זה עצבן אותי, אבל זה כנראה היה שהמסך הוא Ultrawide וזה הרגיש לי מוזר כי זה לגמרי הקיף לי את שדה הראייה.

עכשיו לגבי מה שקורה מתחת ל48FPS, אני מניח שאתה מכיר את העיקרון של LFC, נכון? כי ברגע שקצב הפריימים יורד ל47FPS, המסך בעצם מקפיץ את קצב הרענון ל94HZ ומציג כל פריים פעמיים - ככה שמקבלים את אותה חוויה נטולת tearing וגמגומים. הקצב ירד נניח ל-35FPS? המסך עובר לקצב רענון של 70HZ ומציג כל פריים פעמיים. זה היתרון הגדול של LFC, אבל הוא אפשרי רק במסכים שבהם הטווח מספיק גדול (זוכר את המסכים הישנים של הFreesync עם טווח מצומצם של 48-75? הם לא יכלו לעלות ל-94HZ שנמצא מעל הטווח שלהם).

בתכלס אתה יכול להמשיך לקבל את אותה תמונה חלקה אפילו במשחק כבד שבו הקצב ירד ל20FPS (מציגים כל פריים 3 פעמים ב-60HZ), למרות שבנקודה הזו כנראה שעדיף לך פשוט להוריד כנראה כמה פרמטרים גרפיים כדי לקבל חווית משחק יותר חלקה. וזה משהו שאתה תמיד יכול לעשות גם בלי קשר כשאתה רוצה קצב רענון קצת יותר גבוה על חשבון איכות תמונה (נו, אז רזידנט אוויל 2 אני מריץ עם טקסטורות של 4MB ולא 8MB. המשחק הזה עדיין נראה מליון דולר).

(אגב, אני לא עונה לך על השאלה למה לעזאזל AMD בחרו 16GB לכרטיס שלהם פשוט כי אין לי מושג בעצמי למה לעזאזל: בהתחלה אמרתי לעצמי "אולי הם יודעים משהו על קונסולות הדור הבא שיצריך 16GB", אבל אם כבר זה יקרה אז יותר הגיוני שב-2020 הם ירצו לדחוף אותך לקנות כרטיס מסך מהדור החדש. ואז חשבתי שאולי זה כי הם מרגישים שכבר היום 8GB זה לא באמת מספיק למשחקים שבטופ של הטופ והם רוצים בנצ'מרקים קצת יותר יפים משל Nvidia בדיוק ב-2-3 משחקים ששותים הרבה זיכרון - אבל בתכלס גם ככה הVEGA מגיע עם HBCC שמאפשר לו להשתמש בזיכרון RAM בתור Cache ואמור לתת לו יתרון במקרים כאלו. אני לא חושב ש16GB של זיכרון עולים 320$, אבל אפילו אם הם עולים חצי מזה אני לא מוצא שום הגיון בקונפיגורציה הזו לכרטיס כזה. זה כאילו היה להם משהו מוכן בסטוק מהסדרה המקצועית והם אפילו לא שקלו שינויים קלים)

kririn
Sage
הודעות: 5349
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 30 ינואר 2019, 21:18

יכול להיות שהם בנו כרטיס לכרית מטבעות דיגיטלים
אבל השוק הזה נפל חזק ,אז מוכרים לגימרים

או שבנו כרטיס לגרפיקים ,אבל החליטו למכור גם לגימרים
גם ככה רוב השוק ,לא קונה כרטיסי פרימיום
אנחנו אוהבים לדבר על כרטיסים כאלו
אבל אפילו בשרותים לגימרים כמו סטיים
לרוב השוק אין את כרטיסי הדגל
ככה שגם עם העלות לזיכרון גבוה ,לא הרבה גימרים
יקנו את הכרטיסים האלו
ובפועל זה לא איזה שדרוג ענק מווגה 64

רק חבל שגם ווגה 64 ,וגם 1080 ,עדין יקרים
וצורכים הרבה חשמל
חבל שלא עשו גירסאות קטנות יותר ,זולות יותר
ושצורכות פחות חשמל
הם יכלו להיות כרטיסי מעבר מצוינים
עד שתגיעה קפיצה רצינית

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 21:21

התחילו לזרום ביקורות ל-Radeon VII. הגרסה הקצרה? 1080ti רק שנתיים מאוחר מדי. כדי להתחרות בכרטיס 16nm הזה AMD היו צריכים אקסטרה שנתיים ולהגיע ל-7nm . החסרון מעבר לאיחור של השנתיים לשוק? הכרטיס רועש וזולל בערך 50% יותר מה-2080RTX. היתרון? תוכנות מקצועיות שצריכות הרבה זיכרון בזכות ה-16GB זיכרון.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24158
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 פברואר 2019, 21:29

אז מניח ששבוע הבא 11xx של אנוידיה ייחשף וישפיל אותו... באסה שאין תחרות באמת. יאללה אינטל, תחשפי כבר משהו...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 21:39

התקוות עם NAVI שאמור להחשף ולצאת השנה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 פברואר 2019, 21:43

זה ממוצע הביצועים מכל הבנצ'מארקים שTOMSHARDWARE עשו. ה-1080TI מהיר ב-2%-4%, ה2080RTX מהיר ב-7%-8%.
תמונה
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 פברואר 2019, 21:01

BFV מקבל מחרתיים עדכון שמוסיף לו תמיכה בdlss ועוד שיפורי ביצועים לrt. על פי nvidia המשחק רץ ב1080p עם rtx ו-dlss ב88fps. זוכרים כש2080ti נאבק לרוץ ב60/1080p? לדעתי עם dlss אפשרי להתקרב ל4k/60 עם 2080ti אחרי הפאטצ׳.

זאת רשימת כל העדכונים אם מישהו מעוניין (יש פה שחקני bfv בכלל?):
http://eaassets-a.akamaihd.net/dice-com ... _FINAL.pdf
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 פברואר 2019, 12:06

GAMER NEXUS עשו ניסוי מעניין שגם משליך על הדיוני דור הבא שלנו, הם בדקו מה צריך לעשות כדי לעבור את דרישת הזיכרון של ה-2080RTX (כלומר 8GB) כך שהביצועים יפגעו לעומת ה-RADEON VII שיש לו 16GB זיכרון. התשובה? 8K עם X8MSAA. כלומר רזולוציה גבוהה פי 4 מ-4K ושיטת AA שכבר לא ממש משתמשים בה כי היא כבידה מאוד לביצועים וזוללת זיכרון כאילו אין מחר. אני יודע מה אתם חושבים, ראיתם כל מני אנשים ביוטיוב משחקים במשחקים ב-4K וראיתם איך הם שואבים 12GB או 16GB על פי CPU Z או כל מדד אחר, נכון? הבעיה היא שהמספרים המדוברים הם הכמות זיכרון שהתוכנה מבקשת ומקבלת אלוקציה מהכרטיס מסך, לא הכמות שהיא משתמשת בה. רוב המנועים מבקשים כמה שהם רק יכולים ליתר בטחון כי הם ממילא הדבר היחידי שרץ על המחשב שמשתמש בזיכרון וידאו באותו זמן אז הם מבקשים כמה שבא להם. לדוגמה BO4 מבקש תמיד 100% מהזיכרון של הכרטיס מסך כך שאפילו אם תשחקו אותו על כרטיס מסך עם 128GB זיכרון, הוא יבקש 128GB למרות שהוא ישתמש בשבריר מזה.

או במילים אחרות, קונסולות דור הבא -> 8GB זיכרון וידאו זה כבר מעל ומעבר למה שהן צריכות. אז כמו שאני אומר כבר המון זמן, 8GB של GDDR6 פלוס 16GB של DDR4 יהיה הקומבו המושלם לקונסולת דור הבא.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בראיון עם היוצר של QUAKE 2 שרץ על RT הוא אמר שבניסויים שלו הליבות RTX מביאות פי 7 יותר ביצועים ב-RT מאשר כרטיס מקביל מהדור הקודם. כלומר 2080RTX יבצע פי 7 יותר מהר מ-1080TI ב-RT כשברינדור רסטוריזציה רגילה הם בערך שקולים. אז למי שתהה למה צריך ליבות RT, כנראה ש-AMD תצטרך להגיע לסביבות ה-100TFLOPS בשביל לעשות בזמן אמיתי מה שה-2080TI עושה. צריך לקחת בחשבון שהארכיטקטורה של AMD טובה בבערך 30% במשימות קומפיוט ו-RT היא לגמרי משימה שכזו כך שאולי AMD יוכלו להגיע לביצועים הללו כבר בסביבות ה-75TFLOPS שזה אומר סביבות הכוח של הפס6. כמובן שצריך לקחת בחשבון שיטות פשוטות בהרבה כמו VOXEL CONES שכמובן דורשות הרבה פחות ביצועים (כל כך הרבה פחות שאפילו children of tomorrow לפס4 השתמש בשיטה) אבל הן גם הרבה פחות מדוייקות.

כלומר לדור הבא אין באמת סיכוי להריץ RT אמיתי (שזה אומר path tracing) אבל אין ספק שנראה שיטות כמו VOXEL CONES נכנסות יותר ויותר למיינסטרים על הפס5 והסקארלט, ביחוד עבור global illumination. האמת שכבר CRYENGINE האחרון ואנריל 4.8 הכניסו את השיטה עבור תאורה גלובלית לתוך המנוע כך שאולי נראה אפילו משחקי פס4 ב-2020 משתמשים ב-VOXEL CONES. ומי יודע, אולי יוכלו בפס6 לחלק את השלב לכל כך הרבה ווקסלים קטנים ש-VOXEL CONES יראה עליה טוב כמעט כמו RAY TRACING כך שאפילו לא נצטרך RT אמיתי והפס6 תביא לוק מאוד קרוב.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
למי שתהה למה AMD משתמשת ב-HBM2 ולא ב-GDDR, כבר כתבתי פה בעבר על זה שHBM2 צורך הרבה פחות מ-GDDR ובגלל שהכרטיסים של AMD צורכים כמויות מטורפות של חשמל, AMD נאלצים להשתמש ב-HBM. עכשיו GAMER NEXUS עשו ניסויים בנסיון להבין כמה HBM צורך יותר והמסקנה היא ש-GDDR היה לוקח 60W-100W, תלוי ברוחב פס ש-AMD היו רוצים בזמן ש-HBM מביא להם רוחב פס פשוט מטורף וצורך בין 25W ל-35W. כלומר אם למשל RADEON VII היה משתמש ב-GDDR, הוא היה צורך כמעט 400W שזה לדעתי הTDP הכי הזוי ששמעתי עליו בחיים שלי ואני אפילו לא בטוח אם כרטיס מסוגל לתפקד עם כזה TDP. בקיצור, הארכיטקטורה שלהם תחת והם תקועים עם HBM2 לפחות עד NAVI שבתקווה יפטר מ-HBM. עוד משהו שחשוב להגיד הוא ש-8GB של HBM2 עולה סביבות ה-160$ וגם הקונטרולר של HBM2 יקר משמעותית ויכול להצפין מ-30$. כל הנתונים הללו הם עלויות יצור, לא עלויות לצרכן. כלומר כנראה שהזיכרון ב-RADEON VII לבד מתקרב ל-350$. אם היה בכרטיס 8GB של GDDR6 אז כנראה RADEON VII היה עולה 499$ במקרה הגרוע, אולי אפילו פחות מזה. אם היה בכרטיס 8GB של HBM2 כנראה שהוא היה יכול לעלות סביבות ה-549$ ואולי AMD גם היו מרוויחים עליו טיפה יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 פברואר 2019, 20:23

שמועות אומרות שNavi נדחה לאוקטובר :/
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5349
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 12 פברואר 2019, 14:25

ראדון 7 מוזרם בכמויות מאוד קטנות לשוק
לפחות לפי כתבה שיצא לי לראות
כניראה amd ,לא רוצים להגיע למצב שהם מפסידים אליו

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 פברואר 2019, 14:59

מטרו שוגר עם תמיכה בRTX ו-DLSS ביום הראשון, גם BFV קבל תמיכה ב-DLSS ושיפורים בRTX. הגרסה הקצרה היא ש-2080TI יעשה לכם צפונית מ-60FPS עם RTX במטרו ב-1440P. ב-BFV אפשר להגיע ל50FPS+ עם DLSS ו-RTX יחד ב-4K וב-1440P אפשר לשפשף את ה-100FPS כך שזה מתחיל להיות כבר משהו שאפשר להפעיל במצב תחרותי באונליין.

במטרו דווקא הפגיעה בביצועים הרבה יותר קטנה מאשר ב-BFV, בו עושים שימוש לתאורה גלובלית ב-RTX למרות שלדעתי זה משהו שלא יתפוס כי תאורה גלובלית עם VOXEL CONES מדוייקת מספיק ואפשר לעשות אותה עם כל GPU בלי פגיעה רצינית מדי בביצועים. השיטה כנראה תתחיל פופולרית בשנים הקרובות עכשיו שגם UE4 וגם UNITY ישמו את זה במנוע. כבר אפשר לראות שימוש של זה ל-GI ב-Hunt: Showdown של קרייטק שרץ על CRYENGINE אבל בלעדי למחשב (ובכלליות הוא מאוד כבד בהגדרות הגבוהות) ושימוש בשיטה להשתקפויות בCHILDREN OF TOMORROW לפס4 שיצא כבר די מזמן. אני משער שהשיטה הזאת הולכת להיות המהפכה הגרפית הגדולה של הדור הבא כמו שבדור הזה היו המהפכות טמפרל, Physicly based rendering והדמקה שראינו ניצנים ראשונים מכולם בדור הקודם אבל הפכו לסטנדרט בדור הנוכחי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 פברואר 2019, 19:33

היום יצא אנריל 4.2.2, הפיצ׳ר העיקרי הוא rtx. אני שער שעכשיו נתחיל לראות משחקים עם rt על ימין ושמאל, ביחוד בצד של האינדים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24158
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 פברואר 2019, 20:57

חדשות נהדרות, לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר, זה ממש תענוג לראות איך מפתחים ממהרים להשתמש בזה, למרות שיש כל כך מעט אנשים שיכולים להשתמש בו, בינתיים

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 פברואר 2019, 21:10

בקרוב גם ביוניטי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 18 פברואר 2019, 11:58

DrKeo כתב:GAMER NEXUS עשו ניסוי מעניין שגם משליך על הדיוני דור הבא שלנו, הם בדקו מה צריך לעשות כדי לעבור את דרישת הזיכרון של ה-2080RTX (כלומר 8GB) כך שהביצועים יפגעו לעומת ה-RADEON VII שיש לו 16GB זיכרון. התשובה? 8K עם X8MSAA

לא צריך ללכת לדור הבא: כבר היום יש משחקים יחסית תובעניים עם צריכת הVRAM שלהם כדי לקבל חוויה אופטימלית. Resident Evil 2 למשל מכיל פיצ'רים ששותים לא מעט זיכרון וממליצים על 8GB VRAM כבר ברזולוציה של 1440P, והמשחק אפילו מראה לך בsettings מה ההשפעה הצפויה של כל פיצ'ר (בכלל, מסך הsettings הכי מוצלח שראיתי בחיים שלי).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 פברואר 2019, 14:52

המדידה של re2 לא נכונה, אם תפעיל תוכנה שמודדת vram תראה שre2 תופס משמעותית פחות ממה שהוא כותב בתפריט. כל מדריך טכני לre2 יגיד לך להתעלם מהשדה הזה וכך גם עשיתי ואני משחק בו בדרישת זיכרון גדולה משמעותית מה8GB שיש לי והוא עובד נהדר. מעבר לזה:
1) המדדים שאתה רואה בתוכנות כמו cpu-z הם כמה המשחקים דורשים, לא כמה הם באמת צריכים. למשל bo4 דורש את כל הזיכרון שיש לכרטיס מסך עד 12GB לא משנה מה הדרישה האמיתית שלו, כמובן שהוא משתמש בהרבה פחות.
2) משחקים תמיד ישמחו לעוד זיכרון, אם נגזים אז בתאוריה אפשר לשים את כל המשחק בזיכרון וזהו. אבל כמו שאתה יודע, זה לא נחוץ בשום צורה והעובדה שמשחק מבקש כמויות גדולות של זיכרון, זה לא באמת אומר שהוא צריך.
3) כרטיסים כמו ה2080rtx שמתפקדים נהדר ב4k ויש בהם 8GB הראו שבעצם לא קיים משחק בשוק ש8GB מגביל אותם בכל הגדרה גרפית. אם לא ראינו שום עדות לthrottling על ה2080rtx אז אין לכרטיס מסך ב2019 סיבה לעלות 200$ יותר בשביל כמות מופרכת של hbm2.
4) כדי להגיע למצב של throttling בזיכרון של ה2080rtx היו צריכים להגיע ל8k עם x8msaa; עם כל הכבוד מדובר בסיטואציה דמיונית ב2019 וכנראה שגם ב2025.

אגב, אני לא יודע אם ראית את מסכי ההגדרות של מיקרוסופט בשנים האחרונות (למשל קראקדאון או פורצה הורייזן) אבל אי אפשר לנצח אותם, טרוף ברמה אחרת. בקראקדאון אפילו אפשר להציג על המסך בזמן המשחק מדד שמראה כמה ms לקח לו לבצע כל פריים שמחולק לcpu,gpu וכל מני ממוצעים למנהים. אשכרה סוג של cpu-z בנוי לתוך המשחק, טרוף!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 פברואר 2019, 15:41

הכרטיס עם השם המזעזע 1660gtx דולף מכל כיוון, גם התמונות של הכרטיס עצמו מכל מני יצרנים שונים וגם דליפות של ביצועים ששמים אותו בסביבות ה1070gtx. יהיה בו 6GB של gddr6 אבל המחיר עדין לא ידוע. מדובר בכרטיס טיורינג הראשון שאין בו rtx.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24158
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 פברואר 2019, 15:54

זה מצויין בשביל גיימינג לפטופס, יוריד את המחיר שלהם בטח באיזה 200 דולר ויקבלו אותם ביצועים, למי שלא חשוב לו RTX

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 פברואר 2019, 12:24

בהמשך למה שכתבתי לגיא, ראיתם בחיים שלכם מסך ביצועים כל כך מפורט? אוי, זה פשוט תאווה לעיניים.
cd3details.jpg
cd3details.jpg (1 MiB) נצפה 9730 פעמים
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 פברואר 2019, 18:00

גם המחיר של ה1660TI דלף - 279$. המקבילים הנוכחיים שלו הם VEGA 56 שעולה היום 400$ ו-1070GTX שאפשר למצא היום ב-350$. המחיר זהה ל-RX590 שיצא לפני חודשיים אבל הכרטיס הזה הולך להיות חזק ממנו בבערך 20%.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5349
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 19 פברואר 2019, 18:57

זה מצוין
אבל אני החלטתי להישאר השנה עם המחשב הישן
אולי אפילו ינסה למכור אותו ,בלי לקנות חדש השנה
פשוט יש לי הרבה משחקי ps4 וסוויץ לשחק

ויש לי מחשב נייד פשוט ,לשימושים קלים

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2019, 16:20

והנה, ה1660ti הוכרז וגם יצא. דבר ראשון אני בשוק שזה אשכרה השם של הכרטיס. דבר שני הוכרז 1660gtx שיגיע בתצורת 6 ו-3 גיגה. הביצועים של ה1660ti עולים קלות על אלה של ה1070gtx, המחיר הוא 279$.

במקביל amd מורידה את המחיר msrp של ווגה 56 כדי להתחרות אבל בריטיילרים המחיר של 56 נשאר מנופח והוא לא באמת ירד ראלית.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5349
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 22 פברואר 2019, 17:11

אני ממש לא מבין מה קורה עם amd
ה56 ו64 ,לדעתי היו צריכים לרדת מזמן במחיר
שוק המטבעות הווירטואלית ,נפל חזק

יש את ה2600 בשוק במחיר תחרותי
הווגה 64 היה צריך לרדת לאזור ה1200 שקל
ובדרך לעבור מיזעור ,גם עם ידחפו לו שם אחר

הנווידה כבר עושה כרטיסי דרג בינים שקרובים
לדגל של amd ,זה ממש בושות

בכל מקרה הכרטיס החדש ,במחיר הזה
יכול להיות טוב למי שמחפש כרטיס מעבר
עם שהrt יתפוס חזק יותר בשוק ,ויעברו חבלי הילדות

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42046
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2019, 18:03

kririn כתב:אני ממש לא מבין מה קורה עם amd
ה56 ו64 ,לדעתי היו צריכים לרדת מזמן במחיר
שוק המטבעות הווירטואלית ,נפל חזק

יש את ה2600 בשוק במחיר תחרותי
הווגה 64 היה צריך לרדת לאזור ה1200 שקל
ובדרך לעבור מיזעור ,גם עם ידחפו לו שם אחר

הנווידה כבר עושה כרטיסי דרג בינים שקרובים
לדגל של amd ,זה ממש בושות

בכל מקרה הכרטיס החדש ,במחיר הזה
יכול להיות טוב למי שמחפש כרטיס מעבר
עם שהrt יתפוס חזק יותר בשוק ,ויעברו חבלי הילדות

זה לא סתם כרטיס ביניים, למי שמשחק ב1080p הוא מצפין מ60fps בהגדרות הכי גבוהות בכל משחק.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 8 אורחים