VOXELIM

ת׳רד Valve הרשמי

נוצר ע"י DrKeo·10 באפריל 2013

3167 הודעות
HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#3150

ציטוט מאת Klayman

בנוגע לציטוט - כן, זאת לדעתי התנהלות מטומטמת. זאת דעתי. מותר לי להחזיק בה. אני חושב שלאנצ'ר זה לאנצ'ר זה לאנצ'ר. אוהב? לא אוהב? בעיה שלך.

מותר לך להחזיק בדיעה על חשיבות הלאנצ'ר, אבל כשאתה בוחר בבורות ושם אצבעות באוזניים לגבי מה מקור העדפת הלאנצ'ר כפי שהיא מתבטאת בקהל הרחב, כאן אתה 'מאבד את הלגיטימציה' שלך להגיב בסרקסטיות ובציניות וביקורתיות וכיוצא בזה.

ציטוט מאת DrKeo

שוב, תענה לעניין, אם אני מעביר את כל הספריה שלך היום ללנצ'ר שהוא לא סטים, אתה קונה משחקים בסטים באופן קבוע?

אתה יודע, בסיס המשתמשים של סטים לא נגמר באנשים שנרשמו בין 2004-2010.

  • From August 1, 2024, to August 1, 2025, Steam saw an average of 109,000 new buyers each day, making their first-ever purchase.

למה כל האנשים האלה, שאין להם ספרייה קיימת, לא 'משתקעים' בלאנצ'ר אחר?

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#3151
ציטוט מאת Hypno

אתה יודע, בסיס המשתמשים של סטים לא נגמר באנשים שנרשמו בין 2004-2010.

  • From August 1, 2024, to August 1, 2025, Steam saw an average of 109,000 new buyers each day, making their first-ever purchase.

למה כל האנשים האלה, שאין להם ספרייה קיימת, לא 'משתקעים' בלאנצ'ר אחר?

תחשוב רגע ממש חזק כמו ילד גדול ותצליח לענות לעצמך.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#3152
ציטוט מאת Hypno

מותר לך להחזיק בדיעה על חשיבות הלאנצ'ר, אבל כשאתה בוחר בבורות ושם אצבעות באוזניים לגבי מה מקור העדפת הלאנצ'ר כפי שהיא מתבטאת בקהל הרחב, כאן אתה 'מאבד את הלגיטימציה' שלך להגיב בסרקסטיות ובציניות וביקורתיות וכיוצא בזה.

בוא וספר לי מה הפיצ'רים ההו כה פופולריים שבגללם /בזכותם אנשים מעדיפים את סטים. כמובן אשמח שתביא נתונים אודות נפח השימוש בהם, ההתפלגות בין משחקי מולטי לסינגל והחשיבות של כל אחד מהם לפי העדפת הקהל הרחב.

הרי טרחת לציין שאני בור בנושא, אז משער שאתה ידען גדול. קדימה. הבמה שלך. הסבר לי כאוות נפשך, מה מנע משחקן Pc כלשהו, לרכוש את Alan Wake 2 בחנות של אפיק. איזה פיצ'ר משנה חיים?

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#3153

ספויילר, זה כי כל הספריה שלו בסטים וסטים שולטים בשוק ביד כל כך רמה שזה טרוף לקנות במקום אחר אלה אם יש תמריץ סופר חזק כמו מחיר נמוך.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#3154

על זה אמרתי שזה דבילי.. אני לא מבין מה הבעיה להפעיל את תוכנה א' דרך תוכנה ב' או דרך תוכנה ג'...? מה הבעייתיות הגדולה?

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#3155

זה למה שכשיש מחיר טוב יותר, אני קונה מחוץ לסטים. ע"ע פורצה 6 שבדיוק קניתי לאקסבוקס, וכנ"ל לאסקין.

תאמין או לא, זה פשוט משחק שיושב ברשימת משחקים בספריה. לוחצים עליו וזה רץ. ואו! הפיצ'רים! התחכום!

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#3156
ציטוט מאת Klayman

הרי טרחת לציין שאני בור בנושא, אז משער שאתה ידען גדול. קדימה. הבמה שלך. הסבר לי כאוות נפשך, מה מנע משחקן Pc כלשהו, לרכוש את Alan Wake 2 בחנות של אפיק. איזה פיצ'ר משנה חיים?

אבל היית בטוח שגרסת סטים של AW2 לא הייתה מוכרת באופן משמעותי יותר בגלל הז'אנר?
מה שמנע מאנשים לקנות את AW2 בחנות של אפיק זה החלטה עקרונית לא לתמוך בחברה שהגיעה כדי להריע את המצב הקיים, לגזול אפשרויות מהשוק ולפגוע בתחרותיות. בנוסף, אפיק עשו את הכל להשניא את עצמם על הקהל כאשר תקפו את קונצפט ביקורות משתמשים וכל הקשקושים האחרים שהם פלטו בתקופת שיגור החנות.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 13 ביוני 2026 בשעה 02:26
#3157
ציטוט מאת Hypno

אבל היית בטוח שגרסת סטים של AW2 לא הייתה מוכרת באופן משמעותי יותר בגלל הז'אנר?
מה שמנע מאנשים לקנות את AW2 בחנות של אפיק זה החלטה עקרונית לא לתמוך בחברה שהגיעה כדי להריע את המצב הקיים, לגזול אפשרויות מהשוק ולפגוע בתחרותיות. בנוסף, אפיק עשו את הכל להשניא את עצמם על הקהל כאשר תקפו את קונצפט ביקורות משתמשים וכל הקשקושים האחרים שהם פלטו בתקופת שיגור החנות.

ולמה הם לא קנו את AW2 באקסבוקס ובפלייסטיישן? מתוך הזדהות אידיאולוגית עם האג'נדה של קאז?

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#3158
ציטוט מאת Hypno

אבל היית בטוח שגרסת סטים של AW2 לא הייתה מוכרת באופן משמעותי יותר בגלל הז'אנר?
מה שמנע מאנשים לקנות את AW2 בחנות של אפיק זה החלטה עקרונית לא לתמוך בחברה שהגיעה כדי להריע את המצב הקיים, לגזול אפשרויות מהשוק ולפגוע בתחרותיות. בנוסף, אפיק עשו את הכל להשניא את עצמם על הקהל כאשר תקפו את קונצפט ביקורות משתמשים וכל הקשקושים האחרים שהם פלטו בתקופת שיגור החנות.

אתה מסוגל לענות לעניין פעם אחת בחיים?

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#3159

בהצלחה

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 22 ביוני 2026 בשעה 21:25
#3160

סטים משין - 1050$ ל512GB ו-1350$ ל-2TB.

אמ;לק

ביצועים נחותים ב- 10%-40% מהפס5, תלוי משחק ומגבלות שהגייבקיוב נתקל בהן. ברוב המשחקים ההפרש הוא בערך 20%. והיא עולה רק פי 2 מהפס5 😬

עכשיו רק צריך להתקין עליה חלונות 11 וקבלנו preview להיליקס.

אגב, נראה שלפני המשבר זיכרון המחיר היה אמור להיות 750$. עדין יקר ב-50% מהפס5.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 22 ביוני 2026 בשעה 21:38
#3161

ניסיתי להסביר את זה לקאז כל כך הרבה פעמים בקשר לגייבקיוב וההיליקס.

זה מהביקורת של the verge.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
נערך לאחרונה: 22 ביוני 2026 בשעה 21:59
#3162

לפחות יש באנדל עם שלט שמוריד את העלות שלו ל-79 דולר :)

יצא להם גרוע מאוד עם משבר הזכרון, הם פשוט לא יכולים לקבל מחירים כמו סוני, בכמויות שלהם.

היה עדיף שיידחו את השטות הזו וישחקו מכשיר חזק בהרבה בדור הבא, שאשכרה יריץ את משחקי הדור הבא עם PT והכל, ובמחיר זול יותר.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#3163
ציטוט מאת DrKeo

ניסיתי להסביר את זה לקאז כל כך הרבה פעמים בקשר לגייבקיוב וההיליקס.

זה מהביקורת של the verge.

אתה סתם הייטר.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#3164

נו, מצויין. אם זו החוויה של המשתמש הממוצע, ל-ואלב יש את הכל הזמן בעולם ללטש ולתקן איפה שצריך בלי לחץ, כי המחיר היותר גבוה בכל מקרה ירחיק אנשים מכווני-קונסולה. ובכל אופן גם אם היה מושלם, אופן המכירה של החומרה של ואלב לא מאפשר 'הצלחת מיינסטרים' במובנים של פלייסטיישן או XBOX.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#3165

הנקודה היא שPC זאת לא קונסולה. מה הם אמורים ללטש, את לינוקס? דרייברים של ספקים צד ג׳? אתה מבין למה במחשב יש בעיות כבר 40 שנים ובקונסולות יעודיות אין?

ובנושא אחר, אנקדוטה משעשעת. GN בנו גייבקיוב מחלקים דומים שהם קנו בחנות, חלקם חזקים קלות (למשל הGPU חזק מבגייבקיוב) ויצא להם 70$ יותר זול מהגייבקיוב.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#3166

גם הם סתם הייטרים.... גם ככה זאת לא אשמתה של ואלב שהמשתמשים נתקלו בבעיות. זאת לגמרי אשמתם של האחרונים. ואלב לא יכולה להיות אשמה בכלום. כל מה שהיא עושה, קדוש.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 23 ביוני 2026 בשעה 00:59
#3167

המבנה הזה של GN מראה שהם יכלו למכור את הגייבקיוב ב-899$, הם קנו את החלקים בחנות אחרי רווח של החנות ורווח של כל הספקים. כמו השלט, הגייבקיוב הוא יקר מדי.

מכשיר נחות לפס5, יקר ב-400$, ועם בעיות של PC. בהחלט מבשר טובות להיליקס!