VOXELIM

נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

נוצר ע"י DrKeo·11 ביוני 2020

8532 הודעות
bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,020הצטרף: 09 באפריל 2013
#8525
ציטוט מאת DrKeo

אני הבנתי שהצוות של מרתון קטן משמעותית מהצוות של דסטיני, אולי הבנתי לא נכון.

הפוך, בסוף הוא היה המשמעותי יותר. הבעיה הייתה שהם חלבו את דסטיני בשבילו. הם העבירו כל הזמן מפתחים אליו וקיצצו תוכן מדסטיני בשביל לקזז.

הם בדיוק כמו הסיפור על החוואי והפרה. כל יום הוא האכיל אותה שלושה דליים עשב והיא נתנה חלב שהספיק לעשב ולו ולרווח. החוואי החליט שהוא רוצה רווח, אז הוא נתן לה פחות עשב. בכמה ימים הראשונים הפרה נתנה חלב באותה כמות, והחוואי שמח. אחרי זה היא התחילה לתת פחות חלב. אז לחוואי היה פחות כסף, אז הוא הוריד עוד את כמות העשב. וככה זה נמשך, פחות חלב, פחות עשב, עד שהפרה הכחושה מתה, ואחכ גם החוואי...

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,179הצטרף: 08 באפריל 2013
#8526
ציטוט מאת bozeman

הפוך, בסוף הוא היה המשמעותי יותר. הבעיה הייתה שהם חלבו את דסטיני בשבילו. הם העבירו כל הזמן מפתחים אליו וקיצצו תוכן מדסטיני בשביל לקזז.

הם בדיוק כמו הסיפור על החוואי והפרה. כל יום הוא האכיל אותה שלושה דליים עשב והיא נתנה חלב שהספיק לעשב ולו ולרווח. החוואי החליט שהוא רוצה רווח, אז הוא נתן לה פחות עשב. בכמה ימים הראשונים הפרה נתנה חלב באותה כמות, והחוואי שמח. אחרי זה היא התחילה לתת פחות חלב. אז לחוואי היה פחות כסף, אז הוא הוריד עוד את כמות העשב. וככה זה נמשך, פחות חלב, פחות עשב, עד שהפרה הכחושה מתה, ואחכ גם החוואי...

אני יודע ששרייר דיווח שכשהיו הפיטורין שצמצמו אותם מ-1200+ ל-850, שפחות או יותר 300 עובדו על מרתון ו-550 על D2. אולי זה השתנה מאז?

והדימוי של הפרה, הוא גרם לי לחשוב על אקסבוקס...

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,020הצטרף: 09 באפריל 2013
#8527

ברגע שהיו הפיטורין כבר העבירו עוד כלפי מרתון, ככה שבסוף בתכלס כ-400 עבדו על דסטיני וכ-400 על מרתון, ולא מעט פעמים משכו "לזמנים קצרים" מדסטיני.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,179הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 18 ביוני 2026 בשעה 17:13
#8528
ציטוט מאת bozeman

ברגע שהיו הפיטורין כבר העבירו עוד כלפי מרתון, ככה שבסוף בתכלס כ-400 עבדו על דסטיני וכ-400 על מרתון, ולא מעט פעמים משכו "לזמנים קצרים" מדסטיני.

ראיתי דיווח שמבוסס על פול טאסי (לא אוהב אותו, אבל הוא המקור היחיד) שברגע שמרתון יצא בפברואר אז היה מעבר של תמיכה מדסטיני למרתון עד שבמרתון היו יותר עובדים מאשר בדסטיני. שזה מרתק כי זה אומר שמעל ל-400 אנשים עבדו על מרתון בזה שיש לו שיא של פחות מ-20K שחקנים שעתיים.

מרתון כל כך הפסדי שלא ברור לי איך הם ממשיכים איתו, עם יותר מ-400 עובדים עליו הוא כנראה מפסיד איזה 60-80 מליון דולר בשנה.

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,020הצטרף: 09 באפריל 2013
#8529

הוא אכן הפסדי. אבל אחרי שכבר השכיבו עליו 200 מליון לפחות, הם רוצים לתת לו צאנס בעוד זמן כשזה כבר "כסף קטן" לעמות ההשקעה עד כה.

לא מאמין שיעזור, אבל שיהיה

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,179הצטרף: 08 באפריל 2013
#8530

כסף קטן של איזה 600 אנשים שעובדים עליו 😬

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,316הצטרף: 26 במאי 2013
#8531

לא יודע אם אני קונה את זה, נשמע קצת כמו בקרת נזקים, אבל עדיין מגניב אם אפילו חצי-נכון :)

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,179הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 22 ביוני 2026 בשעה 19:33
#8532

לא יודע אם זה נכון או לא, אבל קורי אמר עוד ב-2018 שהוא יודע מי תקע בשופר. ודוגרי הוא התחיל לעבוד על המשחק ב-2018, לא? החברה עבדה על רגנרוק והוא עבד על "המשחק של קורי" עוד מ-2018, והרי המשחק של קורי הוא זה, כך שזה הגיוני.