VOXELIM

נושא הפלייסטיישן 5 הרשמי

נוצר ע"י DrKeo·11 ביוני 2020

8576 הודעות
glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
נערך לאחרונה: 24 ביוני 2026 בשעה 16:57
#8550

אני קוביה קסומה ומדברת אם המשחק הזה היה חלק מהחזון של קורי או שהוא תכנן אותו מראש.

אני גם קוביה קסומה ומדברת אם זה יהיה משחק ששווה יריקה, אבל ברור שאסור יהיה להגיד שזה משחק גרוע כמה שנים אחרי היציאה כדי לא להפריע לממוצע 94 שהזבל עופות הזה הולך לקבל. המעריצים של סנטה מוניקה יבלעו כל מה שיזרקו לעברם בלי שום ביקורת והמבקרים יעופו על הפרוגרס.

אולי זה פשוט לא בשבילי כי האקסקלוסיבים של סוני כבר יצאו לי מהאף חוץ מנוטי דוג שאני עוד רוצה לתת להם את הספק אבל אין לי תחושה טובה בכלל.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 25 ביוני 2026 בשעה 15:41
#8551
ציטוט מאת Stick

ויש מצב שהרימייק יהיה פרוייקט מאוד גדול וGOW "אמיתי" יותר מכל מה שיצא מאז GOW3 😬.

לגבי ההמשכים, מצטער, אבל מה שאתם מציעים ממש משעמם לדעתי. מה ההבדל בין זה לבין הרימייקים אז? רק האלים והסטינג? זה לקחת את הסיפור חזרה אחורה ולעשות עוד חצי ריבוט שכזה. אותי זה ממש יאכזב אם נקבל וריאציה נוספת על סיפור של נקמה וזעם. די, היה ראגנרוק, היה ואלהאלה בכלל, החברה האםה כותבים סיפור ממש טוב! לא רק גרפיקה ומערכת קרב יפים. ובסיפור שהם כתבו, החלק הזה נגמר :).

אבל אני גם לא דואג, בגדול אין לי ממש ספק שהם לא יעשו את זה.

אין לי בעיה עם הכיוון של פיי, אבל קרייטוס היה צריך להיות בעולם האלים המתים, לא פיי. כנראה שלא נראה משחק חדש עם קרייטוס עד 2040 או משהו כזה, להתחשב בזה שסנטה מוניקה פשוט לא יכולים לשחרר את הפרנצ'ייז אז הם עושים כל מה שהם יכולים כדי להתרחק ממנו זה ממש מוזר. פשוט שחררו את הIP וזהו.

קרייטוס במיתולוגיה חדשה, עם חברים חדשים וסיפור עם themes חדשים, עם אלמנטים חדשים של גיימפליי עם lore חדש, אוייבים חדשים, נשקים חדשים, ואולי סופסוף חזרה של האפיות זה לא עבש או עוד מאותו דבר, זה בדיוק מה ש-GOW צריך להיות. פיות, קוביות וסרטים סגולים... פחות. אם רוצים לשנות כיוון לגמרי אפשר לעשות IP חדש, לא חייבים שכל משחק של סנטה מוניקה יהיה GOW.

StickStickSage
הודעות: 5,150הצטרף: 07 ביוני 2013
#8552

אתה קצת מגזים עם "כנראה שלא נראה משחק חדש עם קריטוס עד 2040 או משהו כזה". אין לנו מושג מה התוכנית שלהם, אולי המשחק הבא הוא משחק קריטוס, ואם הרימייק יהיה בסוף סתם עטיפה גראפית שעובדים עליה 50 מפתחים, אז המשחק הבא יהיה ב31.
וגם אם הרימייק יהיה עכשיו פרוייקט שהרבה מסנטה מוניקה נשאבת לתוכו, אז כמה שנים אחרי.

עכשיו מעבר להערה הקצת טכנית הזו, אני לא מנסה להיות המגן של המשחק הזה כאילו זה הדבר שחלמתי שהם יעשו כשעצמתי עיניים ודמיינתי. ואני גם לא חושב שבהכרח חייבים שינויים בסדר גודל הזה כדי להיות מעניינים. אבל אני אומר שני דברים:
הראשון הוא מבחינת בניית עולם, סטינג (ברמה הכללית, לגבי העיצוב אני אגע עוד רגע), כיוון נרטיבי וכו' - אני מאוד אוהב את זה.
עוד מאז 2018 הם משחקים על הגבול הזה, וכמו שכבר אמרתי, עכשיו זה בבירור המשחק שיפתח את הדלת לעולם גדול יותר עם אפשרויות הרבה יותר גדולות למה שאפשר לעשות. אז כן, מרגיש שזה דבר שכבר התחיל להבנות, והרבה יותר מעניין ומסקרן אותי לראות איזה 'סיפור על' שנבנה ומתפרס על כמה סאגות, מאשר עוד סיפור על זעם ונקמה (בין אם אפי כמו ביוון, אישי כמו בסקנדינביה, או משהו חדש). לא שאם היה מוכרז עכשיו משחק על קריטוס פשוט במצרים לא הייתי מתרגש, אבל זה שהם לא עושים את זה יותר מרגש אותי.

הדבר השני, הוא כמובן, אני כן די פשוט מניח שזה יהיה טוב. סומך עליהם בעיניים עצומות אפשר להגיד. לקחת עכשיו את הנוסחא המוצלחת ולהפוך אותה למשהו אחר וגדול יותר - זה מעניין אותי אם זה יהיה טוב.
אבל זה כמו שהם לקחו את הנוסחא המוצלחת של קריטוס ביוון, שיחקו איתה, והוציאו את המשחק הכי טוב בסדרה (2018, ואני מאוד, מאוד אוהב את הטרילוגיה המקורית).
אז לגבי הנקודות הפחות טובות שאני יכול לקחת מהתצוגה שהייתה בינתיים - גם אני עדיין לא מכיר את פיי וכבר אוהב את קריטוס, גם לי הקוביה הקוסמית והסרט שעל החרב נשמעו off, וגם אני לא לגמרי מחבב במבט ראשון חלק מהעיצוב הויזואלי שהם הלכו איתו פה (אבל חלק כן).
אני פשוט סומך עליהם כמו פעם שעברה, גם אז היו לי חששות.
ואולי המשחק יהיה גרוע. אני בטח לא משוכנע ב100% שהכל יתחבר רק בגלל מה שהם עשו עד עכשיו, או ש100% מהמשחק יהיה בול לטעמי, אבל אני כן מאמין שבסוף זה יהיה יותר קרוב לזה מאשר לקטסטרופה שתהרוס את הסדרה.
ולצד זה, ראינו שם גם דברים מעולים. מערכת הקרב נראית מצויין מהמעט שראינו, הייתה אווירה של סקייל מרשים. אה, וזה אחלה סטינג לfan service, וזה תמיד מרגש.

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,028הצטרף: 09 באפריל 2013
#8553

והפיטורים בבאנג'י יצאו לפועל. מדובר באכן בחצי חברה לפחות. גם גי'סטין טרומן שהחליף את פיט פורש מראש האולפן. מדיבר בצוותים וותיקים ואיכותיים, כמו צוותי הRAIDS ותוכן הקצה, וצוותים שהיו שם עוד מזמן היילו.

נראה שלא סתם מדובר בסיום פיתוח משחק, אלא ממש חיסול האולפן, שישאר אולי רק בשם עצמו בתוך סוני. ואולי אפילו לפרק אותם לגמרי.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
#8554
ציטוט מאת Stick

אתה קצת מגזים עם "כנראה שלא נראה משחק חדש עם קריטוס עד 2040 או משהו כזה". אין לנו מושג מה התוכנית שלהם, אולי המשחק הבא הוא משחק קריטוס, ואם הרימייק יהיה בסוף סתם עטיפה גראפית שעובדים עליה 50 מפתחים, אז המשחק הבא יהיה ב31.
וגם אם הרימייק יהיה עכשיו פרוייקט שהרבה מסנטה מוניקה נשאבת לתוכו, אז כמה שנים אחרי.

יש לסנטה מוניקה צוות אחד, הכי הרבה שהם מסוגלים כרגע זה צוות בעבודה מלאה וצוות בפרי-פרודקשן. פיי מסיים פיתוח כנראה בתחילת 2027, הרימייק יכנס במקומו לפיתוח מלא. כל סממן שיש לנו כרגע מצביע לזה שהרימייק יהיה ממש דמיון מחדש ולא סתם שכבת צבע. כלומר משחק משחק, כל האחרונים לקחו 4.5.

כלומר הרימייק כנראה יצא באמצע 2031, ואז יתחילו עבודה על המשחק הבא, זה הרימייק של 2? או שזה משחק חדש של קורי? מי יודע, אבל אחרי 4.5 שנות פיתוח הוא כבר מכוון לסוף 2035 או תחילת 2036.

זה לדעתי התרחיש האופטימי למשחק קרייטוס אמיתי חדש, 2036. ואם יחליטו על רימייק 2 או משחק אטריוס, אז אנחנו כבר מדברים על 2040. ומה עם רימייק ל-3? בקיצור, אין בי שום אופטימיות למשחק קרייטוס חדש ואמיתי בעשור הקרוב.

ציטוט מאת Stick


עכשיו מעבר להערה הקצת טכנית הזו, אני לא מנסה להיות המגן של המשחק הזה כאילו זה הדבר שחלמתי שהם יעשו כשעצמתי עיניים ודמיינתי. ואני גם לא חושב שבהכרח חייבים שינויים בסדר גודל הזה כדי להיות מעניינים. אבל אני אומר שני דברים:
הראשון הוא מבחינת בניית עולם, סטינג (ברמה הכללית, לגבי העיצוב אני אגע עוד רגע), כיוון נרטיבי וכו' - אני מאוד אוהב את זה.
עוד מאז 2018 הם משחקים על הגבול הזה, וכמו שכבר אמרתי, עכשיו זה בבירור המשחק שיפתח את הדלת לעולם גדול יותר עם אפשרויות הרבה יותר גדולות למה שאפשר לעשות. אז כן, מרגיש שזה דבר שכבר התחיל להבנות, והרבה יותר מעניין ומסקרן אותי לראות איזה 'סיפור על' שנבנה ומתפרס על כמה סאגות, מאשר עוד סיפור על זעם ונקמה (בין אם אפי כמו ביוון, אישי כמו בסקנדינביה, או משהו חדש). לא שאם היה מוכרז עכשיו משחק על קריטוס פשוט במצרים לא הייתי מתרגש, אבל זה שהם לא עושים את זה יותר מרגש אותי.

כן, כיוון מעניין, רק חבל שזה לא קרייטוס. ובו, מבחינת גיימפליי או עולם או כל דבר אחר, זה נראה פשוט כמו המשך ישיר של GOW:R. שם שחקנו את אטריוס, כאן משחקים פיי, אבל בבסיס זה נראה כמו המשך ישיר על אותה קונסולה + כפתור קפיצה.

אישית הייתי מתרגש יותר אם זה היה קרייטוס, ולפחות אחד האלים שהופיע בטריילר היה אל מהטרילוגיה היוונית שיש לו הסטוריה עם קרייטוס. אם השעות הראשונות של המשחק היו קרייטוס שהגורל משיג אותו ודמות מהעבר הייתה מצליחה לחסל אותו, או לחילופין דמויות ממיתולוגיות שונות צדות אותו מהפחד שהוא ישחט גם את המיתולוגיה שלהן, והיי ו מקבלים סצנת מוות מרגשת ורק אז היינו עוברים לעולם הבא, זה היה כל כך הרבה יותר מעניין.

אני גם חושב שקונספטואלית קרייטוס הוא דמות הרבה יותר מעניינת לעולם הזה כי כל מהות חייו הייתה להרוג אלים, והנה הוא הגיע להתמודד עם ליטרלי כל השדים שלו מהעבר.

ציטוט מאת Stick


הדבר השני, הוא כמובן, אני כן די פשוט מניח שזה יהיה טוב. סומך עליהם בעיניים עצומות אפשר להגיד. לקחת עכשיו את הנוסחא המוצלחת ולהפוך אותה למשהו אחר וגדול יותר - זה מעניין אותי אם זה יהיה טוב.
אבל זה כמו שהם לקחו את הנוסחא המוצלחת של קריטוס ביוון, שיחקו איתה, והוציאו את המשחק הכי טוב בסדרה (2018, ואני מאוד, מאוד אוהב את הטרילוגיה המקורית).
אז לגבי הנקודות הפחות טובות שאני יכול לקחת מהתצוגה שהייתה בינתיים - גם אני עדיין לא מכיר את פיי וכבר אוהב את קריטוס, גם לי הקוביה הקוסמית והסרט שעל החרב נשמעו off, וגם אני לא לגמרי מחבב במבט ראשון חלק מהעיצוב הויזואלי שהם הלכו איתו פה (אבל חלק כן).
אני פשוט סומך עליהם כמו פעם שעברה, גם אז היו לי חששות.
ואולי המשחק יהיה גרוע. אני בטח לא משוכנע ב100% שהכל יתחבר רק בגלל מה שהם עשו עד עכשיו, או ש100% מהמשחק יהיה בול לטעמי, אבל אני כן מאמין שבסוף זה יהיה יותר קרוב לזה מאשר לקטסטרופה שתהרוס את הסדרה.
ולצד זה, ראינו שם גם דברים מעולים. מערכת הקרב נראית מצויין מהמעט שראינו, הייתה אווירה של סקייל מרשים. אה, וזה אחלה סטינג לfan service, וזה תמיד מרגש.

ברור שהמשחק יהיה אדיר, אבל זה המשחק היחיד של סנטה מוניקה בין 2022 ל-2031 ולעשות ספינאוף על דמות צד זה לא בדיוק איך שאני רוצה שהם ישקיעו את הכישרון המטורף שלהם.

ציטוט מאת bozeman

והפיטורים בבאנג'י יצאו לפועל. מדובר באכן בחצי חברה לפחות. גם גי'סטין טרומן שהחליף את פיט פורש מראש האולפן. מדיבר בצוותים וותיקים ואיכותיים, כמו צוותי הRAIDS ותוכן הקצה, וצוותים שהיו שם עוד מזמן היילו.

נראה שלא סתם מדובר בסיום פיתוח משחק, אלא ממש חיסול האולפן, שישאר אולי רק בשם עצמו בתוך סוני. ואולי אפילו לפרק אותם לגמרי.

לא שוק גדול, אבל בהחלט מבאס.

StickStickSage
הודעות: 5,150הצטרף: 07 ביוני 2013
#8555

הרימייק יהיה לכל הטרילוגיה, לא למשחק בודד. הם לא יעשו רימייק למשחק בודד באורך 5 שעות בסטנדרטים של היום עם פיתוח של 4.5 שנים. ואם נגיד שהם יפתחו במשך 4.5 שנים רימייק ראשון מתוך שלושה שייגמר בקרב עם ארס, אז זה יהיה כבר משחק חדש לחלוטין ובעצמו "המשחק קריטוס אמיתי הבא".

לגבי כל השאר, אנחנו כבר סתם מסתכלים על אותו הדבר מזווית אחרת. גם לי היה יותר ברור למה לצפות אם קריטוס היה שם, אבל אם קריטוס היה שם אז זה סיפור אחר. למה שלאורך המשחק יהיה לי מעניין לשחק שם דווקא את פיי? למה שהסיפור שיתפתח מפה יהיה יותר מעניין כשזאת היא, האינטרקציה שלה מול האלים היוונים לדוגמה לעומת קריטוס, ואיך הם ימצבו את קריטוס מחדש במה שיתפתח מפה בצורה שתהיה מעניינת?
אין לי מושג, וברמה הזאת זה פחות 'מרגש' אותי מהבחינה שאם זה היה קריטוס כבר הייתי יודע לאן לעוף עם הדימיון. אבל אני לגמרי on board לראות למה לדעתם זה המשחק שהיה צריך להיות הבא בסדרה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 01:19
#8556
ציטוט מאת Stick

הרימייק יהיה לכל הטרילוגיה, לא למשחק בודד. הם לא יעשו רימייק למשחק בודד באורך 5 שעות בסטנדרטים של היום עם פיתוח של 4.5 שנים. ואם נגיד שהם יפתחו במשך 4.5 שנים רימייק ראשון מתוך שלושה שייגמר בקרב עם ארס, אז זה יהיה כבר משחק חדש לחלוטין ובעצמו "המשחק קריטוס אמיתי הבא".

הטרילוגיה היא 30+ שעות לפי how long to beat, שלושת המשחקים הם בערך 10 שעות כשהקצר ביותר הוא הראשון - 9.5 שעות. אין מצב ביקום שזה רימייק אחד לכל השלושה, גם אין לזה תקדים הסטורי. אלה 30 שעות סופר דחוסות, לא גריינד כמו במשחקים החדשים. אם כבר הטרנד הפוך, לקחת משחק אחד ולפצל אותו לכמה. אבל לעשות 3 משחקים לאחד? אני נותן לזה 0% סיכוי.

יש להם רק דרך אחת לעשות את זה - כמו FF7 או RE. חוץ מזה הראיון מעריצים של כריסטופר ג׳אדג׳ כבר די אישר שזה רימייק אמיתי שמדמיין מחדש את המשחק ולא סתם גרפיקה יפה על המשחק הישן, הרי הוא אמר שיש מערכת קרב חדשה. אתה כל כך אופטימי כשאתה חושב שזה פרוייקטון צד, הלוואי ואני אתבדה.

הדרך היחידה לעשות את המשחק הזה כשלושה יחדיו זה לחתוך את רוב התוכן מכל משחק, ולתפור משהו חדש לגמרי מהם שמדלג על רוב המשחק. והטרנד ברימייקים הוא הפוך, לצלול יותר לכל אלמנט, להרחיב, לעשות משהו גדול יותר.

אם הייתי מנחש איך הרימייק נראה, הם למדו איך להחזיר את הקפיצה והאקשן המהיר יותר לסדרה בפיי. כלומר זה יראה כמו המשך ישיר לgow:r (שוב), גיימפליי קרייטוס מהטרילוגיה הקלאסית מעבר לכתף כמו במשחקים החדשים, בעצם עושה את הגרסה של קרייטוס למה שפיי עושה. הם יקחו את ה10 שעות של המשחק המקורי, ידמינו אותם לגמרי מחדש שירגיש כמו עוד משחק על בסיס 2018, בטח אפילו יהיו אזורים יחסית חופשיים לאפשר מריחה של זמן כמו ב2018 או gow:r. זה ירגיש כאילו gow1 יצא אחרי gow:r, משחק מאחורי הכתף בone shot עם החידות, הכתיבה והסגנון בימוי שאנחנו רגילים אליהם מ-2018. עוד כניסה בסדרה באיכות ובסגנון רק שעוקב אחרי הבולטים העקריים של המשחק המקורי.

ציטוט מאת Stick


לגבי כל השאר, אנחנו כבר סתם מסתכלים על אותו הדבר מזווית אחרת. גם לי היה יותר ברור למה לצפות אם קריטוס היה שם, אבל אם קריטוס היה שם אז זה סיפור אחר. למה שלאורך המשחק יהיה לי מעניין לשחק שם דווקא את פיי? למה שהסיפור שיתפתח מפה יהיה יותר מעניין כשזאת היא, האינטרקציה שלה מול האלים היוונים לדוגמה לעומת קריטוס, ואיך הם ימצבו את קריטוס מחדש במה שיתפתח מפה בצורה שתהיה מעניינת?
אין לי מושג, וברמה הזאת זה פחות 'מרגש' אותי מהבחינה שאם זה היה קריטוס כבר הייתי יודע לאן לעוף עם הדימיון. אבל אני לגמרי on board לראות למה לדעתם זה המשחק שהיה צריך להיות הבא בסדרה.

גם אני מת לשחק בו, גם אני חושב שהוא אדיר, אבל באמת מצער אותי שמה שאנחנו הולכים לקבל זה ספינאוף.

StickStickSage
הודעות: 5,150הצטרף: 07 ביוני 2013
#8557

GOW 1 הוא לא 10 שעות בשום מצב, לא שזה באמת משנה לדיון כי אתה מתאר רימייק מוחלט בכל מקרה, אבל יש למשחק טרופי של לסיים אותו בפחות מ5 שעות ואי שם בזמנו פתחתי אותו בלי לדעת בכלל. ואומנם כבר הכרתי את המשחק אבל לא בדיוק צריך לשחק כמו ספידראנר בשביל זה.

אבל זה סתם, הרי מספיק שהם משנים את המצלמה לאחת חופשית כמו שאתה מתאר וצריך לבנות את כל העיצוב משחק מחדש בכל מקרה. אז הם כבר יעשו באמת FF שכזה ויגדילו כל אחד מהמשחקים להיות כמו שמצפים מהפקת AAA היום. או שהם יבנו כמעט לגמרי מאפס משחק אחד וחדש לגמרי שפשוט מגיע לסיפור ולביטים המרכזיים של הטרילוגיה מכיוונים אחרים.
אבל זאת רק צורה אחת של רימייק שהם יכולים לעשות, אנחנו באמת לא יודעים. לדעתי, ואני לא מסתמך על כלום, ברמת הגיימפליי הם יהיו יחסית דומים למקוריים. בטח ישוו את כולם לאותו הבסיס של 3, אולי כמה מהלכים חדשים ורעיונות למערכת הקרב, שדרוגים לmovesets של האויבים ואולי כמה חדשים, בטח שבאנימציות ובנראות הכל יקבל שדרוג מרענן.
מעבר לזה הרימייקים גם יכולים להיות ברמה של קראש בנדיקוט או משהו כזה.
הם מן הסתם יהיו חייבים לעשות מחדש את כל סצנות המעבר, אז אני בטוח שהם יעשו גם טוויקים קטנים כדי שהסיפור הרחב עכשיו יהיה יותר קוהרנטי ורציף, ואולי זה אומר שהם גם יוסיפו כמה קטעים חדשים כדי לחבר את הכל, אבל לא יותר מדי.
בגדול זה מה שאני מצפה שהרימייק הזה יהיה, משהו באמצע בין הn-sane trilogy לבין RE. וזה לגמרי משהו שאני יכול לראות אותם עושים ב4-5 שנות פיתוח מלא שלהם כחבילה אחת.

אין לנו באמת מושג כרגע מה זה יהיה. אבל בכל מקרה איך שזה לא יסתובב אני לא רואה מצב שבו הם עוצרים הכל ומפתחים עכשיו רימייק לכל משחק בנפרד במשך 4-5 שנים. וגם אם הם דוחפים באמצע משחק חדש אחרי כל רימייק, אז הרימייק של השלישי יצא כביכול בעוד 20 שנה. זה פשוט לא משהו שעומד לקרות.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
#8558

כריסטופר ג׳אדג׳ אמר שיש במשחק מערכת קרב חדשה לגמרי, הוא לא מבין עניין או משקר? אולי, אבל לי זה נשמע כמו רימייק ולא משהו בקטנה. לא עושים מערכת קרב חדשה ומשאירים את השאר אותו דבר, נשמע כמו דמיון מחדש שמזכיר את RE יותר מאשר הרימייק של קראש.

בנוגע לאורך, אני נוטה לסמוך יותר על HLTB שהם לרוב מדוייקים למדי מאשר זיכרון בן 20 שנים לריצה החמישית של אדם שמסיים משחקי FS עם הכפות רגליים בלבד, ו-HLTB אומרים 9 שעות לראשון, אז אני סומך עליהם. הם אומרים 12 שעות לשני ו-10 לשלישי. כלומר סה״כ 31 שעות. ואלה לא שעות כמו בgow2018 שאתה מבלה חצי מהזמן בסירה מחפש עורבים ומשימות צד או נלחם 19 פעמים בוולקריז. אלה 31 שעות דחוסות בתוכן אמיתי של סרטוני מעבר,זירות קרב, תסרוט, בוסים, חידות וכו׳.

זאת כמות תוכן לא סבירה למשחק אחד, ואני גם לא חושב שלשחק את כולם כסיפור אחד רציף זה מספק במיוחד. למות, לבקר בשאול ולברוח משם לעולם החיים שלוש פעמים המשחק אחד? לעשות מסע לראש האולמפוס רק כדי לעוף למטה שניה אחרי ולטפס הכל מחדש שוב? לבלות 10 שעות כדי להפוך לאל המלחמה וזה סתם עוד ביט באקט הראשון של המשחק? תודה אבל לא תודה, נשמע כמו מוצר לא קוהורנטי.

אני שם את הכסף שלי על רימייק מלא שמדמיין מחדש את הראשון. הוא 9 שעות על פי HLTB, לקחת את הביטס המרכזיים ולבסס אותו סביב הסגנון של 2018 עם מערכת קרב חדשה שמזכירה את הטרילוגיה המקורית וליצור משחק של 15-20 שעות סביב זה נשמע לי הכי הגיוני. ביחוד שג׳אדג׳ אמר שיש מערכת קרב חדשה.

בנוגע ל״20 שנים של רימייקים״, אני לגמרי רואה את סנטה מוניקה עושה משחק אחד של קורי, רימייק אחד עם במאי אחר לסירוגין. אני גם יכול לדמיין עולם שבו רימייקים מהירים יותר לפיתוח בגלל שברגע שמבססים איך עושים אחד, בגלל שיש כבר את השלדה והחוקים מבוססים מהמקור זה פשוט יותר לרוץ בלי ניסויים וטעיות, מחזור פיתוח יעיל יותר. יש סיבה למה לקח לקאפקום שנים לעשות את הרימייק של RE2, אבל מאז הם מוציאים רימייק כל שנתיים כמו שעון וכנ״ל על FF7 שאולי הראשון לקח הרבה זמן אבל ההמשכים טסו מפס היצור לשוק.

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 10:10
#8559

על באנג'י עצוב אבל אני תוהה אם בכלל יש מציאות שהיא לא מציאות אידיאלית דמיונית שזה יכל להיגמר אחרת עבורם?

אם דסטני 3 עולה יותר מ500 מליון לפיתוח כמו שנמסר, אז באיזה עולם באנג'י יכלו למצוא הצלחה ולהישאר בחיים? לחזור להיילו זו לא אופציה, לקבל תקציב של יותר מ500 מליון דולר לדסטני 3 זה גם לא אופציה בטח לא אחרי הכישלון של קונקורד שבאנג'י היו אלה שאחראים למנוע ונרדמו בשמירה.

לא היה לבאנג'י שום אפשרות ריאלית להתחמק מהגורל העצוב הזה, זה מכתוב להם מלמעלה.

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,028הצטרף: 09 באפריל 2013
#8560

כן, בשלב הזה ברור שלא הייתה ברירה. הגורל הזה נקבע כנראה לפני 3 שנים.

אז באנג'י הייתה עם תקציב ענק. היו לה כל המפתחים שהיא צריכה ועלויות הפיתוח היו הרבה יותר קטנות.

ואז הם בחרו לעשות מרתון, במקום D3. בזבזו המון כוח אדם על כל מני פרוייקטי צד שלא יצא מהם כלום וכולם בוטלו, ובוזבז הזמן.

אז ברור שעכשיו לקבל 500 מליון זה לא קל (למרות שזהIP שלגמרי יכול להצדיק את זה. אזכיר פה שD1 בפני עצמו מכר (כלומר עוד לפני ההמשך והחנות וכו) בהזמנה מוקדמת ב500 מליון.

אז כן, ההנהלה של באנג'י בעצם הוציאה את מרתון, ז'אנר צדדי, בעלות מטורפת והמיטה אסון על האולפן.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,342הצטרף: 26 במאי 2013
#8561

אני גם כן מהמר על רימייק אחד לשלושתם.

בנוסף, לא יהיה ממש רימייק אחד לאחד, יוותרו על הרבה קטעים או יאריכו אחרים, אני חושב שמדובר בreimagine שכזה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
#8562

כן, היתה תקופה שדסטיני גלגל מאות מליונים בשנה, היו להם 1200 עובדים, אז היו צריכים לעשות את המשחק של ה400 מליון דולר.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
#8563
ציטוט מאת Laskin

אני גם כן מהמר על רימייק אחד לשלושתם.

בנוסף, לא יהיה ממש רימייק אחד לאחד, יוותרו על הרבה קטעים או יאריכו אחרים, אני חושב שמדובר בreimagine שכזה.

אני לא חושב שיש מצב, הם יצטרכו לחתוך לפחות חצי מהתוכן, דמויות, עלילה וכו׳. הרימייק הזה הולך לכתוב את הקאנון מחדש, הם צריכים את אורך נשימה. לא משרשרים יחד 30 שעות של גיימפליי דחוס כמו בתקופת הפס2/3, זה לא יעבוד. כלומר אלה אם זה סתם שפצור גרפי, אבל לפי ג׳אדג׳ זה לא.

StickStickSage
הודעות: 5,150הצטרף: 07 ביוני 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 12:46
#8564

אני רק אתחיל ואומר שהדיון לגבי האורך של GOW הראשון זה מהדיונים הפחות רלוונטים שהיו פה, ולאורך השנים התחרות קשה כמו שאתה יודע, אז אין טעם להתווכח על זה :) . במקרה סיימתי את GOW 1 לפני כמעט שבועיים, על god mode (הרמה הכי קשה שנפתחת רק בריצה שנייה) כלומר כן מתתי לא מעט.

לקח לי כמעט 5 שעות כמו שאתה רואה. 3 ישיבות בלבד. הסיבה שבכלל שיחקתי בו היא כי התחשק לי אחרי כל ההכרזות וזה אכן פשוט משחק מאוד מאוד קצר שידעתי שאני אעביר ברגע.
כן אני מכיר את המשחקים, כן אני יותר טוב מהשחקן הממוצע במשחקים כאלו נניח, אבל גם שיחקתי ברמה הכי קשה שנפתחת רק אחרי שסיימת והשחקן הממוצע ישחק על נורמל.
אם באמת לוקח לשחקן הממוצע פי 2 מזה כדי לסיים את המשחק, אז זה כי הם מתים 5 פעמים בכל מסך. או כי הם יושבים חצי שעה על כל פאזל. בכל מקרה לא בגלל כמות התוכן שיש במשחק, כי לא דילגתי על תוכן. אם אנחנו מדברים על זמן המשחק כגיימפליי הדחוס של סרטוני מעבר,זירות קרב, תסרוט, בוסים, חידות וכו׳.
מוזמן לשחק במשחק הראשון ולראות כמה זמן יקח לך לסיים אותו, מעבר לנסיון שלי והעובדה שאתה יכול לבדוק בעצמך, אין לי עוד מה להוסיף לזה, ובאמת שזה לא רלוונטי בכל מקרה כשמדברים על רימייק מוחלט.

לגבי מה שג'אדג' אמר, אני יודע מה הוא אמר. זה עדיין לא מזיז את המחט אצלי שנמצאת ב"אין לי מושג", כי הוא בהחלט בסך הכל אמר משפט אחד על מערכת קרב חדשה בלי קונטקסט נוסף (חדשה לעומת המשחקים שלו? או חדשה בכלל לסדרה? חדשה לגמרי או פשוט עובדים מחדש על אותה המערכת?). הוא לא קשור למשחקים האלה בשום צורה ישירה, וגם אם היה הוא עדיין רק שחקן וכזה שיודע גם לדבר שטויות, כמה הוא באמת יודע על מה הוא מדבר? אין לי מושג.
במילים אחרות, אני יודע מה הוא אמר, זה לא באמת משהו שהרגיש לי משמעותי כששמעתי אותו. אני בהחלט "לא יודע" ולא טוען שאני חושב ההיפך למרות מה שהוא אמר, אבל אם המשחק יצא והוא לא יהיה עם מערכת קרב חדשה אז לא נחזור ונגיד שהוא שקרן, אלא פשוט שהוא עוד שחקן שדיבר מהתחת על דברים שהוא לא מבין בהם.

לגבי השאר, ברור שאם המשחק יהיה חבילה אחת במובן של שמירה בודדת מהקרב הראשון של GOW 1 עד הקרב האחרון של GOW 3 אז הם יהיו חייבים לעשות הרבה שינויים. כל הפייסינג יצטרך להשתנות, העובדה שאתה מאבד את כל היכולות פעמיים בתוך המשחק, כל המערכת התקדמות והEXP שמקבלים מן הסתם, וכל הדברים שחוזרים על עצמם בכל משחק.
אבל חבילה אחת זה כמו הרימייקים של קראש נניח עוד פעם, אתה כן בוחר שם באופן נפרד בין כל אחד משלושת המשחקים ועדיין הכל יצא ביחד וזו חבילה אחת. אם הם משמרים אותם כמשחקים נפרדים בתוך אותה החבילה - אז אפשר גם להשאיר את המבנה "השלם" של כל אחד מהם במובנים האלו.
ולצד זה אני לא מצפה לנטו שדרוג גראפי, אם באמת נניח לצורך הדיון שכל סנטה מוניקה יעבדו על הרימייק "על מלא" לאורך 4-5 שנים (גם משהו שאנחנו לא באמת יודעים), אז מן הסתם הם יכולים לעשות בגודל שלהם ובזמן הזה הרבה יותר מסתם רימייק של בלופוינט או משהו שיזכיר את קראש.
יהיה אפשר לשדרג את המערכות של GOW3, יהיה אפשר לצלם מחדש את כל סצינות המעבר, יהיה אפשר לעשות שינויים כאלו ואחרים בסיפור במידה מסויימת.
האם זה מה שיקרה? שוב, אין לי מושג. אבל נראה לי הרב יותר הגיוני שלכל היותר הם יקחו את הסאגה היוונית כפרוייקט אחד גדול על אמת שלהם ויפתחו אותו במחזור הפיתוח השלם שלהם. תגזור משם מה אתה חושב שזה אומר על סדר הגודל של הרימייק וכמה הם יכולים לבנות מאפס לעומת כמה הם ישמרו בשביל היתכנות של פרוייקט כזה.
אם במקום זה הם יצליחו למצוא מודל שבו הם מוציאים רימייק כל שנתיים, ועדיין המשחק החדש יוצא שנתיים אחרי כל רימייק - בין אם בהגדל הסטודיו, פיתוח מהיר יותר אחרי הפיצוח, או סקופ קטן יותר לכל רימייק מבחינת מספר העובדים עליו, אז זה עדיין בסדר מבחינתי. אין לי איזה אנטי לרימייק של GOW 1 שיהיה משחק חדש לגמרי מאפס ומודרני באורך 20-30 שעות, פשוט יש לי אנטי לזה שהם יסיימו את הפרוייקט הזה בעוד 20 שנה ושהילד של קורי יהיה הבמאי של המשחק השלישי. אם הם יכולים לפתח את זה הכי גדול שאפשר ועדיין מהר ובלי לפגוע ביציאות החדשות - אז בשמחה, לבריאות.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
#8565
ציטוט מאת Stick

אני רק אתחיל ואומר שהדיון לגבי האורך של GOW הראשון זה מהדיונים הפחות רלוונטים שהיו פה, ולאורך השנים התחרות קשה כמו שאתה יודע, אז אין טעם להתווכח על זה :) . במקרה סיימתי את GOW 1 לפני כמעט שבועיים, על god mode (הרמה הכי קשה שנפתחת רק בריצה שנייה) כלומר כן מתתי לא מעט.

לקח לי כמעט 5 שעות כמו שאתה רואה. 3 ישיבות בלבד. הסיבה שבכלל שיחקתי בו היא כי התחשק לי אחרי כל ההכרזות וזה אכן פשוט משחק מאוד מאוד קצר שידעתי שאני אעביר ברגע.
כן אני מכיר את המשחקים, כן אני יותר טוב מהשחקן הממוצע במשחקים כאלו נניח, אבל גם שיחקתי ברמה הכי קשה שנפתחת רק אחרי שסיימת והשחקן הממוצע ישחק על נורמל.
אם באמת לוקח לשחקן הממוצע פי 2 מזה כדי לסיים את המשחק, אז זה כי הם מתים 5 פעמים בכל מסך. או כי הם יושבים חצי שעה על כל פאזל. בכל מקרה לא בגלל כמות התוכן שיש במשחק, כי לא דילגתי על תוכן. אם אנחנו מדברים על זמן המשחק כגיימפליי הדחוס של סרטוני מעבר,זירות קרב, תסרוט, בוסים, חידות וכו׳.
מוזמן לשחק במשחק הראשון ולראות כמה זמן יקח לך לסיים אותו, מעבר לנסיון שלי והעובדה שאתה יכול לבדוק בעצמך, אין לי עוד מה להוסיף לזה, ובאמת שזה לא רלוונטי בכל מקרה כשמדברים על רימייק מוחלט.

זה לא שאני לא מאמין לך שסיימת ב-5 שעות, אני אומר שזה לא רלוונטי שסיימת בחמש שעות. 30% ממשחקי GOW הם חידות, אם אתה לא יודע את התשובות כל חידה לוקחת כמה דקות טובות, אם אתה יודע הן לוקחות שניות. ושאר המשחק זה קרבות, המומחיות שלך אדון "ניצחתי את הבוס במשחק FS בנסיון ראשון". אז אתה בייסיקלי כן עושה ספיד-ראן, אתה פשוט לא מודה שאתה עושה כזה. אם אדם עם מומחיות גבוהה משמעותית מהשחקן הממוצע שיודע את כל החידות מראש עושה את המשחק ב-5 שעות, יש דבר אחד שאפשר להגיד ב-100% ביטחון - השחקן הממוצע ממש לא עושה את GOW1 בחמש שעות.

HLTB כמעט אף פעם לא טועה, אם הוא אומר 9 שעות, זה משחק של 9 שעות.

ציטוט מאת Stick

לגבי מה שג'אדג' אמר, אני יודע מה הוא אמר. זה עדיין לא מזיז את המחט אצלי שנמצאת ב"אין לי מושג", כי הוא בהחלט בסך הכל אמר משפט אחד על מערכת קרב חדשה בלי קונטקסט נוסף (חדשה לעומת המשחקים שלו? או חדשה בכלל לסדרה? חדשה לגמרי או פשוט עובדים מחדש על אותה המערכת?). הוא לא קשור למשחקים האלה בשום צורה ישירה, וגם אם היה הוא עדיין רק שחקן וכזה שיודע גם לדבר שטויות, כמה הוא באמת יודע על מה הוא מדבר? אין לי מושג.
במילים אחרות, אני יודע מה הוא אמר, זה לא באמת משהו שהרגיש לי משמעותי כששמעתי אותו. אני בהחלט "לא יודע" ולא טוען שאני חושב ההיפך למרות מה שהוא אמר, אבל אם המשחק יצא והוא לא יהיה עם מערכת קרב חדשה אז לא נחזור ונגיד שהוא שקרן, אלא פשוט שהוא עוד שחקן שדיבר מהתחת על דברים שהוא לא מבין בהם.

כן, אי אפשר לקחת את ג'אדג' יותר מדי ברצינות, אבל הוא מקור המידע היחיד שיש לנו.

ציטוט מאת Stick

לגבי השאר, ברור שאם המשחק יהיה חבילה אחת במובן של שמירה בודדת מהקרב הראשון של GOW 1 עד הקרב האחרון של GOW 3 אז הם יהיו חייבים לעשות הרבה שינויים. כל הפייסינג יצטרך להשתנות, העובדה שאתה מאבד את כל היכולות פעמיים בתוך המשחק, כל המערכת התקדמות והEXP שמקבלים מן הסתם, וכל הדברים שחוזרים על עצמם בכל משחק.
אבל חבילה אחת זה כמו הרימייקים של קראש נניח עוד פעם, אתה כן בוחר שם באופן נפרד בין כל אחד משלושת המשחקים ועדיין הכל יצא ביחד וזו חבילה אחת. אם הם משמרים אותם כמשחקים נפרדים בתוך אותה החבילה - אז אפשר גם להשאיר את המבנה "השלם" של כל אחד מהם במובנים האלו.

הטרילוגיה של קראש היא נטו שדרוג גרפי (אם אני לא טועה), זה לא שונה מדי מבלופויינט, אז אם זה מה שהם עושים בהחלט אין סיבה שזאת לא תהיה חבילת מסיבה של 3 משחקים יחדיו. את זה עשו כמה פעמים בעבר, אבל אני לא חושב ש-GOW הוא המשחק הקלאסי as is בשדרוג גרפי כמו שבלופויינט עושים.

ציטוט מאת Stick


ולצד זה אני לא מצפה לנטו שדרוג גראפי, אם באמת נניח לצורך הדיון שכל סנטה מוניקה יעבדו על הרימייק "על מלא" לאורך 4-5 שנים (גם משהו שאנחנו לא באמת יודעים), אז מן הסתם הם יכולים לעשות בגודל שלהם ובזמן הזה הרבה יותר מסתם רימייק של בלופוינט או משהו שיזכיר את קראש.
יהיה אפשר לשדרג את המערכות של GOW3, יהיה אפשר לצלם מחדש את כל סצינות המעבר, יהיה אפשר לעשות שינויים כאלו ואחרים בסיפור במידה מסויימת.
האם זה מה שיקרה? שוב, אין לי מושג. אבל נראה לי הרב יותר הגיוני שלכל היותר הם יקחו את הסאגה היוונית כפרוייקט אחד גדול על אמת שלהם ויפתחו אותו במחזור הפיתוח השלם שלהם. תגזור משם מה אתה חושב שזה אומר על סדר הגודל של הרימייק וכמה הם יכולים לבנות מאפס לעומת כמה הם ישמרו בשביל היתכנות של פרוייקט כזה.
אם במקום זה הם יצליחו למצוא מודל שבו הם מוציאים רימייק כל שנתיים, ועדיין המשחק החדש יוצא שנתיים אחרי כל רימייק - בין אם בהגדל הסטודיו, פיתוח מהיר יותר אחרי הפיצוח, או סקופ קטן יותר לכל רימייק מבחינת מספר העובדים עליו, אז זה עדיין בסדר מבחינתי. אין לי איזה אנטי לרימייק של GOW 1 שיהיה משחק חדש לגמרי מאפס ומודרני באורך 20-30 שעות, פשוט יש לי אנטי לזה שהם יסיימו את הפרוייקט הזה בעוד 20 שנה ושהילד של קורי יהיה הבמאי של המשחק השלישי. אם הם יכולים לפתח את זה הכי גדול שאפשר ועדיין מהר ובלי לפגוע ביציאות החדשות - אז בשמחה, לבריאות.

לא גם קארסון וגם ג'אדג' אמרו שקארסון הולך לשחק את קרייטוס שוב ברימייק? אני חושב שכל מה שדלף על הרימייק הזה אומר שהם בונים משהו חדש (מערכת קרב חדשה, קארסון מקליט או עושה MC). אני מחזיק אצבעות שלא, אני ממש מקווה שזה הטרילוגיה של קראש או רימייק של BP.

וכן, גם לי יש אנטי לטרילוגיה של רימייקים שיקחו להם 12 שנים ויבזבזו את כל הכישרון של סנטה מוניקה, זה בדיוק מה שהתחיל את הדיון, האכזבה שלי מזה שסנטה מוניקה מבזבזים את הזמן שלהם על רימייקים וספינאופים. למרות שאני מקווה שפיי יקבל בשר ו-LORE שיגרמו לו להרגיש כמו כניסה אמיתית בסדרה ולא סיפור צד שמתרחש במקביל ל-2018 בלבד.

StickStickSage
הודעות: 5,150הצטרף: 07 ביוני 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 15:32
#8566

הדיון היה על פיי, אתה אמרת שאחד הדברים שמבאסים אותך בו זה שעכשיו נחכה עד בערך 2040 כדי לקבל את המשחק הבא של קריטוס. אז אני רק אומר שזה תסריט אחד, שיבאס גם אותי, אבל אני לא הולך עכשיו להתבאס על פיי כשהתסריט העתידי הזה הוא רק אופציה אחת שאין לנו מושג אם תתממש, או שהרימייק יהיה כל דבר אחר שהוא יכול להיות באותה המידה.
וגם אם לא היה רימייק, אז אפשר לדמיין מחשבה שתאורטית אחרי פיי הם יעשו משחק אטראס ואחרי אטראס משחק על דמות חדשה שתוצג במשחקים האלו, ואחרי זה פיי 2, ואז אטראס 2 ורק אז יעשו קריטוס חדש באיזה 2050... ברור שזה יבאס אותי בדיעבד אם יתברר שזה מה שקורה, אבל זה לא משהו שמעסיק אותי ברמת ההתלהבות שלי מהמשחק פיי שהוכרז עכשיו וכמה אני מצפה לו, כי אין לי מושג שזה מה שיקרה.

ובכנות אני גם פשוט לא חושב שזה מה שיקרה, גם אם אני מנסה לדחוף מחשבות על הטיימליין של הסדרה לתוך ההכרזה על פיי. לא עם הרימייקים, ולא עם ספינאופים נוספים לפני קריטוס הבא. לדעתי אחרי המשחק על פיי הסיפור שהם הולכים אליו יהיה הרבה יותר ברור וכבר נדע למה לצפות ומה יהיה המשחק הבא של קריטוס, להבדיל מכרגע. ולדעתי גם הרימייקים (כולם, כחבילה בודדת) יהיו פרוייקט קטן יותר בסקופ שלו מפיתוח משחק חדש מלא של כל סנטה מוניקה למשך 4-5 שנים. לדעתי הם יצאו ב29-30, והמשחק הבא של קריטוס ב32-33. נניח עד 34.
למה? אין לי מושג. סתם תחושת בטן. אבל בנקודת הזמן הזו ועם מה שאנחנו יודעים זה בהחלט תסריט שהגיוני לפחות באותה מידה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 15:43
#8567

מן הסתם לכולנו יהיה יותר ברור לאיפה הסדרה הולכת אחרי שנסיים את פיי (למרות שאחרי שסיימנו את GOW:R, למרות כל הברברת של אודין על העולם הבא של האלים, אף אחד לא ידע שלשם נלך, ועוד עם פיי, אז מי יודע מה נחשוב או באמת נדע כשנסיים את פיי), אבל מה שאנחנו יודעים כרגע הוא שפיי הולך לצאת עוד רגע, והרימייק רק התחיל פיתוח.

אז השאלה כרגע היא מה הרימייק, כי אם הוא GOW ברמה של פיי שיקח להם 4-5 שנים מתחילת 2027, אז אנחנו ממש רחוקים מהמשחק הגדול הבא. וזה יהיה מבאס, כי רימייקים כבר לא מעניינים אותי יותר מדי, גם לא למשחקים שאני ממש אוהב. אני רוצה משחקים חדשים, לא רימייקים, ואם הזמן של סנטה מוניקה מתבזבז על זה, זה מבאס אותי כמעט כמו הרפתקאות ה-GAAS למניהן (אבל לא כמו, כי לפחות ברימייק של GOW אני אשחק).

כלומר, אם עד היום לא שחקתי ברימייק של SOTC או MGS3, שני משחקים שנמצאים בטופ 10 שלי של כל הזמנים, אז אני יכול להגיד רשמית שרימייקים לא מעניינים אותי יותר מדי אלה אם הם reimaging טוטאלי סטייל קאפקום או FF, וגם אז אני מעדיף משחק חדש מאשר רימייק.

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,028הצטרף: 09 באפריל 2013
#8568

עוד עדכונון באנג'י: גם המייסד ג'ייסון ג'ונס הולך הביתה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
#8569
bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,028הצטרף: 09 באפריל 2013
#8570

ועוד בנושא באנג'י, אבל בזווית ההזויה - הבית הלבן פרסם את זה:

https://x.com/WhiteHouse/status/2070253292383252879

כן, זה אמיתי. לא להאמין. הם אכן פרסמו את זה.

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
#8571

לגבי באנגי'. הבעיה עם לקבל 500 מליון דולר לדסטני 3 היא שה500 מליון האלה הם רק נקודת ההתחלה לפי מה שאני מבין. נוספים להם מעל 50 מליון דולר שנתית לתחזוקה (וזה עוד הערכה אופטימית) והסטנדרט כיום הוא שמשחק כמו דסטני 3 יושק כFREE TO PLAY אז בתכלס באנג'י צריכים להיכנס לפיתוח של MMO יקר להחריד, שהוא חינמי לגמריי DAY ONE כשהם נשענים רק על מיקרו תשלומים והרחבות בעתיד הרחוק.

זה פשוט פרויקט שאני לא חושב שבאנג'י היו יכולים למצוא מישהו שיממן להם את זה אלא אם כן בעולם אידיאלי היו מצליחים לשכנע איזה חברת ענק סינית שתקנה אותם.

אני חושב שמרתון הוא מוצר גרוע אמרתי את הדעה הזו בכל הזדמנות בפורום, אבל אני חושב שהיו לבאנג'י רק אפשרויות גרועות לבחור מהן וכנראה שמרתון היה נראה כאפשרות הכי פחות "נוראית". הוא עדיין זול בהרבה לפיתוח ותחזוק ממה שדסטני 3 עולה.מרתון עלה 250 מליון דולר ואחכ זה יחסית זול לתחזק אותו. הטרגדיה פה היא שאף אחד בבאנג'י לא התעורר ואמר "עצרו רגע, מרתון זה לא זה, בוא נחזור לדשבורד" עוד בשלב הדמואים המוקדמים של הוכחת הקונספט הבעיות שלו היו צריכות לצוץ.

לדעתי אם באנג'י היו משיקים עוד את דסטני 1 בזמנו כמשחק מבוסס מנוי חודשי כמו כל MMO אחר היתה להם עד היום קהילה נאמנה שמשלמת

כל חודש ומחזיקה את המשחק בחיים. לחיות רק על הרחבות ומיקרו תשלומים, שכל הרחבה היא כל כך מושקעת ומלאה בתוכן זה פסיכי.

ממה שאני זוכר לפחות, שדסטני 1 עוד היה בפיתוח היה מחנה בבאנג'י שרצה שהוא יהיה מבוסס תשלום בדיוק מהסיבה הזו אבל בסוף ניצחו אלה שחשבו שהוא לא ימריא עם תשלום. זו חוכמה שבדיעבד מצדי אבל חושב שהכתובת היתה על הקיר כבר אז.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,342הצטרף: 26 במאי 2013
#8572

אגב מרתון - הוא אכן ירד לראשונה מתחת ל-10 אלף לפני יומיים ושלושה ימים… עכשיו סופ״ש אז טיפה עלה, אבל מניח שאת רוב השבוע הבא באמצע השבוע הוא יבלה סביב ה-8-9… המשחק כל כך מת.

דסטיני עדיין סביב ה-100 אלף.

לתפוס את הראש ולא להאמין.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
#8573

אני לא יודע אם זה עדין קטע, אבל לפחות פעם פלייסטיישן היו מוכרים סרטים דיגיטלית. אז היום נגמר להם הרשיון ל-500 סרטים, וגם אם קניתם אותם הם ימחקו לכם מהחשבון. ולא מדובר בסרטים איזוטריים, מדובר בסרטי שליחות קטלנית, טרילוגית הקורנטו של אדגר רייט או סרטי רמבו.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
#8574

אני לא יודע אם זה עדין קטע, אבל לפחות פעם פלייסטיישן היו מוכרים סרטים דיגיטלית. אז היום נגמר להם הרשיון ל-500 סרטים, וגם אם קניתם אותם הם ימחקו לכם מהחשבון. ולא מדובר בסרטים איזוטריים, מדובר בסרטי שליחות קטלנית, טרילוגית הקורנטו של אדגר רייט או סרטי רמבו.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,238הצטרף: 08 באפריל 2013
#8575

ואו, זה כמעט קומי. מי מנהל שם את העניינים? קאז?