הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
27 ביוני 2026 בשעה 18:57
#8575
ואו, זה כמעט קומי. מי מנהל שם את העניינים? קאז?
נוצר ע"י DrKeo·11 ביוני 2020
ואו, זה כמעט קומי. מי מנהל שם את העניינים? קאז?
LaskinElderאני עדיין בדיעה שזה בסדר גמור… עם צוותים שמיועדים לזה, שמבינים בזה, שלא עושים משחקי סינגל שכולנו אוהבים.
לא ציפיתי ולא רציתי שבאנג׳י יעשו עכשיו משחק עם קמפיין סינגל בלבד או משהו כזה. כן ציפיתי לדסטיני 3, ולא המרתון המטופש הזה אבל זה משהו אחר.
תניחו לסנטה מוניקה, אינסומניאק, נוטי דוג וכו.
וגם אל תוציאו על זה מליארדים. תוציאו מאה מליון על 50 פרוייקטים כמו Meccha chameleon, אולי אחד יתפוס. תמצאו משהו בפיתוח מתקדם שנראה ממש מיוחד, תשקיעו בו, אל תרכשו את הסטודיו עדיין… לא חסר מה לעשות בתחום מבלי לחרבן על כל השאר, ומבלי להוציא על זה הון עתק.
אתה רוצה ניואנס, חזון, חוכמה וזהירות? מה אתה, פסיכופט?