VOXELIM

נושא *לא* E3 2026

נוצר ע"י DrKeo·11 בפברואר 2026

291 הודעות
LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#275

״הפיתרון הוא מכשיר שמריץ משחקי מחשב/סטים ונותן למיקרוסופוט עשרות בלעדיים על פני סוני ונינטנדו, שהם גם הרבה יותר פופולאריים וגם לא עולים או מסכנים את מיקרוסופט באגורה אחת.״

הפתרון שלך גם לא מכניס להם שקל. מה, רווחים מהחומרה? זהו? זה כלום. אתה מחליף מליארדים במליונים. הזיה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 12 ביוני 2026 בשעה 14:56
#276
ציטוט מאת Laskin

״הפיתרון הוא מכשיר שמריץ משחקי מחשב/סטים ונותן למיקרוסופוט עשרות בלעדיים על פני סוני ונינטנדו, שהם גם הרבה יותר פופולאריים וגם לא עולים או מסכנים את מיקרוסופט באגורה אחת.״

הפתרון שלך גם לא מכניס להם שקל. מה, רווחים מהחומרה? זהו? זה כלום. אתה מחליף מליארדים במליונים. הזיה.

אל תחפש לוגיקה שם. הוא בעצמו אומר שהאסטרטגיה שלו תפסיד להם מליארדים. פשוט ה-out המאוד מטומטם שהוא מציין בכל פעם זה "שזה הבסיס לבניה לעתיד". בסיס של מה? בניה למה? מאיפה באות ההכנסות? מאיפה באים היוזרים? מה בדיוק האסטרטגיה שתביא בנקודת סיום יותר כסף?

אין לו תשובה לזה, אז הוא מנפנף בידיים. באמת אחד הדיוני הכי מיותרים שנהלתי בחיי, הוא בעצמו אומר שהאסטרטגיה הזאת תרסק להם גם את המכירות וגם את הרווחים אז מה המטרה שלו חוץ מאשר להתווכח?

blingblingElder
הודעות: 10,396הצטרף: 13 באפריל 2013
#277

עוד הפעם שיעורי בית שקיבל בחוג דיבייט שלו. הבעיה שגם שם כבר בטח נגמרה להם הסבלנות לרמת הטיעונים שהוא מביא. פעם לפחות כשהוא היה עוד סביר בחוג הזה הוא נקט עמדה איזוטרית והזויה/מעצבנת ככל שתהיה אבל לפחות עם לוגיקה פנימית מסוימת והוא דבק בה עד הסוף, היום כבר אין לוגיקה פנימית מינימלית אז אפילו את המטלות של החוג הוא כבר לא ממלא עוד בהצלחה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 12 ביוני 2026 בשעה 16:29
#278

"הם נכשלו בעבר, ולכן צריך ללכת על אסטרטגיה בה מאבדים את כל המשתמשים, את כל ההכנסות, ואת כל המכירות!".

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#279
ציטוט מאת Laskin

״הפיתרון הוא מכשיר שמריץ משחקי מחשב/סטים ונותן למיקרוסופוט עשרות בלעדיים על פני סוני ונינטנדו, שהם גם הרבה יותר פופולאריים וגם לא עולים או מסכנים את מיקרוסופט באגורה אחת.״

הפתרון שלך גם לא מכניס להם שקל. מה, רווחים מהחומרה? זהו? זה כלום. אתה מחליף מליארדים במליונים. הזיה.

אז שיעשו מכשיר שמריץ משחקי מחשב אבל רק דרך החנות של מיקרוסופט, ויתחילו לעבוד כמו משוגעים על החנות ועל תמיכה שך אינדיז בה.
זה מתאים לך?

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#280

שוב פעם שקר ''המכשיר''? לא קעקענו את השקר הזה מזמן? זה PC. בואו נגיד ביחד. P C. אחד שמריץ רק את החנות שלהם? לא יעבוד, תוך שניה ימצאו איך להתקין עליו סטים ואז מה זה עוזר למיקרוסופט? היא לא תראה ממנו אגורה. כבר דיברנו בת'רד ואלב. סטים ניצחה. הרוב המכריע עובר דרכה. למיקרוסופט אין שם שקל. זהו. נגמר. תפסיק לשקר. ''מכשיר'' עאלק..

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 12 ביוני 2026 בשעה 19:19
#281

אתה יודע איך קוראים לאקסבוקס שמריץ רק את החנות שלהם? כזה שיש בו מספיק אבטחה שרק החנות שלהם עובדת ואי אפשר לפרוץ? הxsx.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#282
ציטוט מאת Hypno

אז שיעשו מכשיר שמריץ משחקי מחשב אבל רק דרך החנות של מיקרוסופט, ויתחילו לעבוד כמו משוגעים על החנות ועל תמיכה שך אינדיז בה.
זה מתאים לך?

זה הרבה יותר הגיוני, כן.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#283
ציטוט מאת DrKeo

אתה יודע איך קוראים לאקסבוקס שמריץ רק את החנות שלהם? כזה שיש בו מספיק אבטחה שרק החנות שלהם עובדת ואי אפשר לפרוץ? הxsx.

יש כפתור לייק, אבל זה לא מספיק!!!

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#284

המשחק הזה באמת כל כך חמוד.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#285
ציטוט מאת Klayman

שוב פעם שקר ''המכשיר''? לא קעקענו את השקר הזה מזמן? זה PC. בואו נגיד ביחד. P C. אחד שמריץ רק את החנות שלהם? לא יעבוד, תוך שניה ימצאו איך להתקין עליו סטים ואז מה זה עוזר למיקרוסופט? היא לא תראה ממנו אגורה. כבר דיברנו בת'רד ואלב. סטים ניצחה. הרוב המכריע עובר דרכה. למיקרוסופט אין שם שקל. זהו. נגמר. תפסיק לשקר. ''מכשיר'' עאלק..

למה ששחקן קונסולה יתעסק עם 'פריצת' מכשיר? הוא משתמש בו out-of-the-box.

ציטוט מאת DrKeo

אתה יודע איך קוראים לאקסבוקס שמריץ רק את החנות שלהם? כזה שיש בו מספיק אבטחה שרק החנות שלהם עובדת ואי אפשר לפרוץ? הxsx.

רק שאין לה את כל הלהיטים שיש במחשב ואין באף קונסולה אחרת. היא לא קורצת למפתחות כי צריך לפתח גרסה נפרדת. צריך לשלם יותר ויותר למשחקים כדי שיגיעו לגיימפאס כי נקודת ההתמקחות נחותה יותר וכו'.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#286
ציטוט מאת Hypno

רק שאין לה את כל הלהיטים שיש במחשב ואין באף קונסולה אחרת. היא לא קורצת למפתחות כי צריך לפתח גרסה נפרדת. צריך לשלם יותר ויותר למשחקים כדי שיגיעו לגיימפאס כי נקודת ההתמקחות נחותה יותר וכו'.

גם לא יהיה לה אם היא תהיה סגורה רק לחנות של אקסבוקס. אבל אם היא תהיה סתם PC, היא תהיה כישלון.

אוי, איזה מלכוד 22. כנראה שהדרך למכור קונסולה שכזו היא... לא לעשות קונסולת PC, לעשות קונסולה קלאסית עם מלא בלעדיים. אבוי לנו.

blingblingElder
הודעות: 10,396הצטרף: 13 באפריל 2013
#287

לא הבנתי מה זה לעבוד כמו מטורפים על החנות ותמיכה של אינדיז בה. על אותו עיקרון אפשר גם לעבוד כמו מטורפים על קונסולת האקס בוקס ועל תמיכת אינדיז בה.

ברגע שאין לך סטים על הקונסולת PC שלך ואתה צריך שכולם יתמכו בך בחנות אקס בוקס החדשה שלך אז מה כבר עשית בזה? יצרת מחשב מסורס וגרוע שמוגבל לחנות מעפנה בודדת מצד אחד וקונסולה שלא מציעה חווית קונסולה מלוטשת וחלקה ונעימה מצד שני. אפס היגיון.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#288

רק שאתה צריך לעבוד כמו מטורף לשכנע מפתחות לעשות גרסת XBOX ייעודית לעומת לשכנע מפתחות להביא את המשחק המחשב הקיים לחנות של מיקרוסופט.

מיקרוסופט צריכים לעשות משהו אחר. אתם מתקוממים על 'איבוד הכנסות' אבל מתעקשים שמיקרוסופט תוציא קונסולה קלאסית חדשה בנקודת פתיחה הכי גרועה שהייתה לה, עם שפל של תמיכה מצד ג', עם התרסקות בהכנסות משחקי צד א', עם תשלום-יתר שהיא תצטרך לתת לעסקאות גיימפאס צד ג'.

תוכנית הפעולה שלכם היא 'נעשה אותו דבר כמו תמיד ונחזיק אצבעות שצוותי הפיתוח יוציאו להיטים שיגרמו לשחקן פס5 לשים בצד את ספריית המשחקים שלו ולהחליף קונסולה ראשית'.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#289

קאז מדבר על הירידה בתמיכת צד ג׳ ובמכירות של אקסבוקס.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#290

Clutch, מסתבר שהמשחק רץ על UE5.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#291