Laskin כתב:הסוויץ׳ 2 הייתה דוגמא לכך שהעובדה שהמכשיר נמצא בגן סגור לא מפריע להצלחה שלו, ולא מעניין ממש את הצרכנים ולא עקרון מיושן שנעלם מהעולם, שזה בניגוד למה שטענת
לא אמרתי שמכשיר גן סגור לא יכול להצליח. יחד עם זאת מיקרוסופט נכשלים 2 דורות ברצף באותה אסטרטגיה. מיקרוסופט נמצאים בפוזיציה שלא נינטנדו ולא סוני יכולים להגיב אליה ולהגדיר מחדש את המושג 'קונסולה' ומה מכשיר סלוני יכול להציע.
אז השלב הראשון זה למצב את המוצר שלהם כמכשיר לצרכי גיימינג טוב יותר מזה של סוני ונינטנדו. אובייקטיבית מכשיר היברדי על כל יתרונותיו הוא כזה.
מיקרוסופט צריכים לשווק באגרסיביות את היתרונות האלה על פני המכשירים של סוני ונינטנדו. זה אמור לשים את המכשיר על הרדאר של השחקן קונסולה הממוצע.
האם שחקן כזה ישתכנע לנסות את המכשיר אבל אז ייתקל בקצוות החדים שלו וינטוש? כן, יש סיכוי. על מיקרוסופט להמשיך לשייף וללטש את החוויה ואת הקונצפט הזה.
אף אחד לא חשב שהחווייה שתהיה ב XBOX ALLY בשיגור זה סוף הסיפור. ואף אחד לא חושב שמכשיר סלוני באותו רעיון בין לילה ימכור יותר טוב מהמתחרות הקיימות.
השלב הראשון הוא למצב את ה XBOX ALLY כטוב יותר מהסוויץ' 2 ולשווק אותו בהדגשת היתרונות על פני הסוויץ' 2.
כמה עולה סוויץ' 2 + +מנוי אונליין ל 8-9 שנים? גישה למגוון ענק של משחקים שלא יגיעו לסוויץ'. מדינות ריפאנד נורמלית ועוד ועוד ועוד. אבל אפילו את נקודות השיווק ה no brainer האלה מיקרוסופט לא עושה.