bling כתב:
היו כמה זירות בינוניות ב 2 האקטים הראשונים בשדות הקרב אם אני לא טועה.
גם למיטב זכרוני בדרום אמריקה היו כמה אזורים רחבים?
אני חושב שביחס לסדרה הוא היותר גדול מבין הראשיים.
מה שכן השאיפות המקוריות לגביו היו הרבה יותר גבוהות,זוכר את הטריילר עם ה NO PLACE TO HIDE? לפי מה שאומרים קוג'ימה רצה ליצור set pieces ענקיים עם זירות הרבה יותר דינאמיות והרס רב (בגלל זה לא היה נשאר מקום להתחבא) אבל החומרה של הפס3 לא עמדה בזה וזה הצטמצם למה שקיבלנו בסוף.
בMGS4 היו זירות פה ושם אבל הוא היה מסדרון שמוביל לזירה לא גדולה במיוחד (נגיד כמו זאת שנלחמים בה באקט 4 בצלפית) שאחריה חזרת למסדרון וכך הלאה. זה כמו ההבדל בין GTA לקרייסס, מסדרון רחב לא הופך משחק למשחק עולם פתוח.