Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
JackQ
Padawan
הודעות: 30
הצטרף: 21 נובמבר 2013, 03:17

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי JackQ » 21 נובמבר 2013, 03:28

לגבי פערי החומרה,
אני גם נטתי עד עכשיו לחשוב שהבעיה של ה One
היא דרייברים,קשה להשתמש בחומרה נכון.. ,אז זה לכל הפחות אי אפשר להכחיש,כרגע,משחקים כמו BF4 נראים ואפילו פועלים טיפה טוב יותר על ה PS4,למעשה כמעט כל המשחקים של ה PS4 פועלים על 1080p בעוד שבOne יש לך הרבה יותר 720p.
השאלה היא האם באמת ה PS4 היא חומרה חזקה יותר ב "40-50%" כמו מלא אנשים נוטים להגיד,הוא שה ESPARM בשימוש נכון ב One
יצמצם משמעותית את הפער?
פותח דף חדש,Overhadow לשעבר....

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 20 נובמבר 2013, 19:36

DrKeo כתב:זה לא הגרפיקה או הטכנולוגיה, זה המשחקים הממוצעים. אם מיקרוסופט הייתה יוצאת עם איזה היילו או אם סוני הייתה יוצאת עם איזה אנצ'רטד אז היית רואה את הההתלהבות

אחרי פורצה נראה שזה לא המשחקים הממוצעים אלא הגרידיות של מיקרוסופט שלקחו את סדרת משחקי המירוץ הטובה בעולם וחיבלו בה מתוך חמדנות יתר: לא רק שכמות התוכן הרבה יותר מוגבלת בדגש על מספר מסלולי המירוץ, אלא שמשחק שהכיל את אחת ממערכות ה-leveling הכי מרשימות שיש וקמפיין של שחקן יחיד עם התקדמות שמושכת אותך שוב ושוב פנימה, חוטא עכשיו במיקרוטרנסאקציות מהזן הנחות ביותר וגרינדינג מטורף בשביל לפתוח מכוניות ולהתקדם במשחק (או שכמובן תשלם על ההתקדמות בכסף אמיתי). והנה הלך הפוטנציאל למשחק השקה לדור הזה שיהיה קילר אפ של דור חדש ויהפוך לmust have גם אצל אנשים שלא מתים על הזאנר.

אבל המצחיק הוא שאפילו אחרי שמיקרוסופט דירדרה אותו ככה ולמרות האכזבה, הוא מדורג כרגע בתור האקסלוסיבי הכי טוב שיכול להצדיק קניית קונסולה בהשקת הדור הזה - מה שמעיד פחות עליו ויותר על השקה די חלשה של שתי הקונסולות. והאבסורד היותר גדול הוא שדווקא מהקיצון השני משחק כמו Killer Instinct שציפו שיהיה משחק אשפה עם מפתחת שהמשחק האחרון בטראק-רקורד שלה היה Battleships פתאום מסתמן כמשחק לגיטימי לרכישה גם בתג מחיר מלא.
כאילו, אם לפני חודש מישהו היה בא ואומר ש-Killzone ו-Killer Instinct ישבו שניהם על אותו ממוצע בהשקה (ולא משנה אם היה מדובר ב-90 או 50) אז היו קוטלים לו את הצורה... וכל זה בזמן שהמשחקים הטובים באמת של השנה יוצאים בכלל לקונסולות דור קודם. נראה שמשחקי הדור החדש לא יקחו אף GOTY בטקסי הפרסים הקודמים.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 נובמבר 2013, 03:50

כן, הבלעדיי לא להיט, אבל ה כן הרבה יותר טובים מהדור הקודם (לא אלך עוד אחורה כרגע) ויש מגוון מסיק טוב מצד ג' ובחנות הדיגיטלית, אני באמת חושב שמדובר בהשקות מוצלחות מאוד, סך הכל, מבחינת היצע משחקים.
ברור שהיה יכול להיות יותר טוב, אבל לא נורא, זה יקרה במשחקים הבאי של המתחות שזורזו להשקה. לא לדאוג ולהיות שמחים! התחלנו דור חדש והוא בעיניי התחיל מצויין.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 20 נובמבר 2013, 19:51

Laskin כתב:כן, הבלעדיי לא להיט, אבל ה כן הרבה יותר טובים מהדור הקודם (לא אלך עוד אחורה כרגע) ויש מגוון מסיק טוב מצד ג' ובחנות הדיגיטלית, אני באמת חושב שמדובר בהשקות מוצלחות מאוד, סך הכל, מבחינת היצע משחקים.
ברור שהיה יכול להיות יותר טוב, אבל לא נורא, זה יקרה במשחקים הבאי של המתחות שזורזו להשקה. לא לדאוג ולהיות שמחים! התחלנו דור חדש והוא בעיניי התחיל מצויין.

בהפרש אדיר. הדור הקודם התחיל מזעזע. מנובמבר 2006 עד יולי 2007 לא היה לי כלום לשחק בפס3 חוץ מרזיזטנס (אז הגיע גם ווגאס).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 נובמבר 2013, 04:04

ביקורת פורזה 5 של אדם ססלר (שהוא לא האיש שאוהב לאהוב דברים):


נשמע ממש נהדר. הוא גורם לפורזה 5 להשמע כמו סימולטור המירוצים הראשון שאי פעם רציתי לשחק.
- מערכת התקדמות מלוטשת ומושלמת.
- AI מצוין ולא פחות ממהפכני.
- עיצוב משחק שיוצר השגיות בטווח רחב יותר ממשחקי מירוצים קודמים.
- משחק נגיש במיוחד גם לחדשים לז'אנר, שעדין שומר על עניין ואתגר לוותיקים.

נשמע שפורזה 5 הוא באמת הבאנקר שכולם ציפו שהוא יהיה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 20 נובמבר 2013, 20:06

Kazz כתב:החוק יהיה רק עבור משחקי קונסולה\משחקים שאין לך אפשרות לשנות את הרזלוציה בעצמך. החיוב לא חל על משחקי מחשב. הם מכריחים אותך לקנות על עיוור, זאת בדיוק הנקודה! איזה מחקר אני יכול לעשות על הרזולוציה של באטלפילד וגוסטס? אין שום מידע! שואלים אותם שחור על גבי לבן מה הרזולוציה והם מתחמקים מלהגיב! ה'לעשות מחקר בסיסי' פה זה לחכות שאנשים יישלמו ולקרוא את מה שהם אומרים - מה שלא קורא באף סוגי מוצרים אחרים.


ולמי ששאל את עצמו לאן נעלמתי בחודש האחרון, פשוט בעקבות ההודעה הישנה הזו של קאז הייתי חייב לקחת הפסקה מהפורום על מנת לטוס לוושינגטון ולהפעיל לובי פוליטי בשביל לממש את החקיקה הגאונית שלו. אני הולך להציע bill לסנאט האמריקאי ברוח הרעיון הגאוני של קאז, אבל לקחת אותו בצורה אפילו יותר רצינית על מנת שמפתחי משחקים לא יוכלו להונות יותר את הלקוחות שלהם. הנה עיקרי ההצעה:

1) כל משחקי הקונסולה יהיו מחוייבים להציג מידע מדוייק על הnative resolution שבה רץ המשחק - בגב האריזה או בחנות הדיגיטלית בפונט שלא יקטן מarial 14.
2) במידה ומשחק מסוים משלב בין כמה framebuffer שכל אחד רץ ברזולוציה שונה, יהיה על המפתחת להציג כל אחת מהרזולוציות בפירוט בגב האריזה. במידה והמשחק משתמש ברזולוציה דינמית, יהיה על המפתחת להציג את האלגוריתם המדויק על מנת שכל צרכן וצרכן ידע מה הרזולוציה בפועל בכל רגע שבו הוא משחק.
3) רזולוציה היא כמובן רק דבר משני באיכות התמונה, ולכן כל משחק קונסולה יאלץ גם להציג את קצב הפריימים הממוצע האריתמטי, הממוצע הגיאומטרי, המקסימלי, והמינימלי שלו, כמו גם הstandard deviation (כי כל בלי הפרמטרים האלו ברור שהממוצע יכול לשקר) - גם בגב האריזה או בחנות הדיגיטלית בפונט שלא יקטן מarial 14.
4) כל משחקי הקונסולה יהיו מחויבים גם להציג את הInput lag הפנימי של המשחק, מאחר ויש לו משמעות רבה יותר עבור הגיימפליי. במידה ויש lag שונה בין אמצעי קלט שונים (נניח שלט וקינקט) המשחק יהיה מחויב להציג גם אותם.
5) כל משחקי הקונסולה מבוססי מנוע תלת מימדי יהיו מחויבים גם להציג את מספר הפוליגונים הממוצע, המקסימלי והמינימלי בכל סצינה במשחק וכן בחלוקה לפרקים (במידה ויש). במידה ויש דמויות מרכזיות במשחק הם יהיו חייבים להציג גם את ספירת הפוליגונים של כל דמות, ובמידה ולדמות מודלים של LOD שונים יש להציג את האלגוריתם המשמש את המשחק לשינוי המודל - לא יתכן שמשחק הרי יתהדר ברזולוציה גבוהה וFPS גבוה אבל ירמה אותנו עם כמות המשולשים שהוא מרנדר בפועל! משחקים דו מימדיים יהיו כמובן פטורים מדרישה זו (אך יהיה על המפתחים לציין במפורש על האריזה שאלו משחקים דו מימדיים על מנת למנוע הטעיה לכאורה).
6) כל משחקי הקונסולה יהיו מחויבים להציג על האריזה את מספר שורות הדיאלוג המדובב במשחק עצמו, מספר דקות האודיו שהולחנו, ומספר ערוצי הקול שהוקלטו לקטעי האודיו (ממוצע בלבד). לא ייתכן שאנחנו ניתן למפתחים להתחמק מהאחריות הזו ולהטעות את הצרכן שרכש מערכות אודיו מקצועיות בעשרות אלפי דולרים ויכול לגלות רק בדיעבד שהמשחק לא מספק את הסחורה.
7) כל משחקי הקונסולוה יהיו מחוייבים להציג את רשימת הטקסטורות המלאה של המשחק בגב האריזה, כולל מידע על מספר הטקסטורות הממוצע בסצינה והרזולוציה הממוצעת של הטקסטורות על מנת לעזור לשחקן להבין במהירות מה צפויה להיות איכות הטקסטורות שהוא צפוי לראות במשחק בפועל. לא ייתכן הרי שמשחק יסתיר נתון כל כך קריטי ויתן לנו להסתמך רק על שאר הנתונים, שאז הרי נקבל משחקים עם טקסטורות מכוערות ובאיכות נמוכה על מנת לנפח את שאר המספרים.

סעיף בונוס 8) עבור משחקי PC:
מאחר ואין קונפיגורציה בודדת למשחקי PC אין המפתחים יכולים להעריך מראש כיצד המשחק ירוץ על המחשב של השחקן, ולכן הם פטורים מרישום רוב הפרטים הללו על גב האריזה או בחנות הדיגיטלית (למעט פרטים סטנדרטיים שלא תלויי מחשב כמו למשל האודיו). אך הצרכן עדיין נמצא בבעיה וחשוף אף יותר להטעיה מצד מפתחים אשר מציגים על גב האריזה או בחנות הדיגיטלית תמונה של המשחק כפי שהוא רץ על חומרת מחשב אשר לא קיימת ברשות השחקן - כך שהמצב של הצרכן ברכישת משחק PC הוא אף יותר גרוע מברכישה "על עיוור" של משחק קונסולוה.
במקום זאת, כל משחק PC יאפשר לשחקן להוריד לפני הרכישה קטע benchmark אוטומטי אשר ירוץ על המחשב שלו ויבחן את ביצועי המשחק בכל שילוב פרמטרים אשר המשחק מציע (רזולוציות שונות, רמות טקסטורות שונות וכדומה) ויוציא לשחקן את כלל המידע בפלט סטנדרטי על מנת לאפשר לו לבחור את האופציה הטובה ביותר עבורו. אתר המשחק הרשמי יכיל מסד נתונים אשר מציג את כל הנתונים הללו עבור כל קומבינציית רכיבי מחשבים נפוצים (רכיבי מחשב נפוצים לצורך ההגדרה הם כאלו שזוכים למעל 5% משתמשים בסקרי החומרה של סטים). כמו כן ייצר המשחק עבור השחקן באופן אוטומטי לכידות מסך מתוך קטע הbenchmark אשר יאפשרו לו להשוות בעיניו הסובייקטיביות שלו.

הbill שלי עכשיו צריך את התמיכה שלכם הגיימרים על מנת להוביל את כולנו לעתיד יותר טוב של משחקים שעוברים פיקוח ובקרה צרכנית הדוקה - כי ההיסטוריה האנושית מלמדת שבכל פעם שהיתה התערבות בירוקרטית במסגרת חקיקה המצב תמיד היטיב עם הצרכן הסופי. אני בקרוב אעלה petition על מנת שכולם יוכלו לחתום עליה ומקווה שקאז יהיה הראשון לתמוך ברעיון כל כך מהפכני שיטיב עם כולם.

kririn
Sage
הודעות: 5347
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 נובמבר 2013, 20:06

Battleships נימכר במחיר מלא בהשקה ,אתה לא יכול להשוות את זה ל20$ של KI
למעשה בKI אתה יכול לשחק חלקית בחינם ,ולראות עם זה מתאים לך
יש לך דמות חינמית אחת

אני חושב שהמחיר הזה ,זה מ שכניראה אפך את KI למשחק טוב
סוג של משחק הורדה ,שכניראה שווה את ה20$
עכשיו תחשוב מה היה קורה עם המחיר היה כפול 3 ? -איזה ציונים הינו רואים ?

בגדול אני חושב שKI מדגים איך אפשר לאפוך מיקרו תשלומים לדבר טוב
תנסה חלק מהמשחק בחינם ,ותשלם על תוכן נוסף שמתאים לך


ולא כמו חלק מהמשחקים ,של תשלם מחיר מלא ,ואז נדפוק לך DLC בתשלום ,במחיר גבוה יחסית לתוכן
בפיקמין 3 לדוגמה זה מאוד עצבן אותי ,ולא קניתי תוכן נוסף
המשחק הרגיש חסר בתוכן ומצבי משחק

סמל אישי של המשתמש
JackQ
Padawan
הודעות: 30
הצטרף: 21 נובמבר 2013, 03:17

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי JackQ » 20 נובמבר 2013, 20:12

Killer instinct בהחלט פוטנציאל טוב,המודל שלו דומה לזה של Tekken Online.
אני מאמין שהסיבה העיקרית שהם הוציאו אותו "חצי אפוי" הוא בשביל להספיק להוציאו בהשקה,כך שהקטע הזה של ה DLC של עוד דמויות שלבים נוסף בהמשך.
פותח דף חדש,Overhadow לשעבר....

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 נובמבר 2013, 20:18

swym טוב שחזרת, שנים לא רואים אותך.

קאוטיק, לא הבנתי את הקטע על ססלר של "לא האיש שאוהב לאהוב", זה איזה meme? בכל מקרה הוא הבנאדם הכי שקול ולא מתלהם שיש בערך, והוא דווקא מצטייר אצלי כמישהו שבא בגישה חיובית ומאוד רוצה לאהוב את המשחק שמשחק.

בקשר לפורזה יש איתו בעיות ו swym סיכם אותם יפה בהודעה מעליך.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 נובמבר 2013, 20:33

bling כתב:swym טוב שחזרת, שנים לא רואים אותך.

קאוטיק, לא הבנתי את הקטע על ססלר של "לא האיש שאוהב לאהוב", זה איזה meme? בכל מקרה הוא הבנאדם הכי שקול ולא מתלהם שיש בערך, והוא דווקא מצטייר אצלי כמישהו שבא בגישה חיובית ומאוד רוצה לאהוב את המשחק שמשחק.

בקשר לפורזה יש איתו בעיות ו swym סיכם אותם יפה בהודעה מעליך.


זו התייחסות לזה שהתבלבלתי והצגתי אותו פעמיים כאיש שאוהב לאהוב דברים, כאשר האיש שמוכר כאיש שאוהב לאהוב דברים הוא ג'ף קנאטה.

סווים העלה נושאים שאליהם התייחס גם אדם ססלר בביקורת שלו. סווים הציג את הנושאים האלו כבנויים לא טוב וכבעיות. אדם הציג את הנושאים האלו כבנויים על גבול המושלם וכהופכים את המשחק לממש מצוין לשחקן החדש לז'אנר ולשחקנים הוותיקים.
הביקורת הזאת היא בעיקר דוגמא לכך שמה שסווים טוען שהוא נורא ואיום (גריינדינג מהסוג הנחות ביותר), נראה לאחרים כעיצוב משחק על גבול המושלם, שגורם להם לרצות לשחק בו עוד ועוד, או לחילופין (מיקרו תשלומים נוראיים ואיומים) כל כך לא רלוונטי למהלך המשחק, שאין טעם להזכיר אותם.
אני אוהב את הביקורות של אדם ססלר בדיוק מהסיבות שהזכרת (הוא הכי שקול ולא מתלהם שיש והוא באמת משתדל תמיד לבוא לביקורות בגישה חיובית) וגם נוטה להסכים עם הטעם שלו במשחקים.
בגלל ההתאמה הזאת בין הטעם של ססלר ושלי, אני גם נוטה לסמוך על הביקורות שלו, יותר מאשר על אלו של סווים. במקרים רבים, סווים ואני אוהבים משחקים שונים מאוד ומעריכים דברים שונים במשחקים שונים.
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 20 נובמבר 2013, 20:40, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1062
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Fanta » 20 נובמבר 2013, 20:38

JackQ כתב:Killer instinct בהחלט פוטנציאל טוב,המודל שלו דומה לזה של Tekken Online.
אני מאמין שהסיבה העיקרית שהם הוציאו אותו "חצי אפוי" הוא בשביל להספיק להוציאו בהשקה,כך שהקטע הזה של ה DLC של עוד דמויות שלבים נוסף בהמשך.

בעקרון כן, הם החליטו להתמקד על מכניקת המשחק
לבדוק שהם מוציאים משחק מכות טוב, ככה שהמשחק יחזור להיות תחרותי וכו
בנוגע לשאר הם החליטו להתחיל אותם בשלב יותר מאוחר
המשחק הזה נבנה תוך פחות משנה
להוציא משחק כזה תוך פחות משנה שיהיה טוב מבחינת מכניקה זה לא דבר פשוט בכלל

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 20 נובמבר 2013, 22:26

ועם זאת רבים נתנו לו 8 ו9.

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 20 נובמבר 2013, 23:05

Nigga כתב:טוב אם נסכם את הביקורות של פורצה 5 נגיע למסקנה שכדאי לחכות לפורצה 6.
האמת שמהמידע שהיה לנו זה היה די צפוי, אבל כמו שנדב כבר אמר לגבי קילזון, זה בהחלט נחמד לראות שהמבקרים כבר לא מסתנוורים מהגרפיקה (למרות שהגרפיקה לא משהו) ויודעים לזהות משחק בינוני כשהם רואים אחד.

מספר 5 זה מספר רע למשחקי מירוץ :lol:
עכשיו ברצינות,הסיבה היחידה שפורצה 5 קיבל את הציונים האלה זה בגלל שפורצה 4 פשוט היה מפוצץ בתוכן,מה שלא תואר פה. פורצה 4 (וגם 3) היה משחק שאתה מתחיל ולא יכול לסיים...
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42030
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 נובמבר 2013, 02:12

אני חייב להגיד שנראה שגם פורצה וגם ki סובלים בעיקר מכמות תוכן, לא מאיכות. זה אומר שאם מיקרוסופט היו נותנים לשניהם עוד כמה חודשים בתנור אולי היה יוצא מהם משחקי 9, אני לא חושב שהם ממילא היו צריכים יותר מנניח רייז בשיגור (הרי סוני ראתה לנכון לשגר עם משחק אחד).

וכן, נראה שמבקרים באמת מצליחים להתעלם מהגרפיקה בשיגור הזה, באמת כל הכבוד.
We're just normal men. We're just innocent men

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 21 נובמבר 2013, 08:42

matangt8 כתב:מספר 5 זה מספר רע למשחקי מירוץ :lol:
עכשיו ברצינות,הסיבה היחידה שפורצה 5 קיבל את הציונים האלה זה בגלל שפורצה 4 פשוט היה מפוצץ בתוכן,מה שלא תואר פה. פורצה 4 (וגם 3) היה משחק שאתה מתחיל ולא יכול לסיים...



כשהיה לי את פורזה 3, שיחקתי בו כול כך הרבה. הגעתי לYear 5/6 ולא הייתי אפילו קרוב ללסיים את המשחק.. מה שכן כמו שDrkeo אומר המשחק גם היה מלא בתוכן וגם היה איכותי.. זה היה מתכון מנצח. מקווה ש5 אותי אישית לא יאכזב אם אקנה אותו.

Laskin
Elder
הודעות: 24147
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 נובמבר 2013, 18:25

זה די גאוני, קוטאקו חיברו ONE ל-ONE :) כמו להסתכל על מראה מול מראה ^_^



מה שכן, אפשר להבין למה לא כדאי לחבר שום קונסולה דרך הHDMI IN של הONE. יש דיליי ברור.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 נובמבר 2013, 19:16

אדם ססלר, האיש החיובי שרוצה לאהוב משחקים מבקר את רייז בביקורת שהודלפה:
http://www.frequency.com/video/ryse-son-of-rome-review-adam-sessler/132582555/-/5-2748

כצפוי, זבל, הוא הביא לו כוכב נוסף נטו בגלל הגראפיקה, הוא חוזר על כל הבעיות שהיו מצוינות ב previews הרעים and than some.
קאוטיק, נראה לי אתה יכול סופית למחוק כל שמץ של תקווה שהיתה לך כלפי המשחק, לא מבין למה בכלל אנשים השלו את עצמם לגביו, הוא היה נראה מזעזע מהיום הראשון.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 21 נובמבר 2013, 11:25

Nucleus_Dawn כתב:
סווים העלה נושאים שאליהם התייחס גם אדם ססלר בביקורת שלו. סווים הציג את הנושאים האלו כבנויים לא טוב וכבעיות. אדם הציג את הנושאים האלו כבנויים על גבול המושלם וכהופכים את המשחק לממש מצוין לשחקן החדש לז'אנר ולשחקנים הוותיקים.
הביקורת הזאת היא בעיקר דוגמא לכך שמה שסווים טוען שהוא נורא ואיום (גריינדינג מהסוג הנחות ביותר), נראה לאחרים כעיצוב משחק על גבול המושלם, שגורם להם לרצות לשחק בו עוד ועוד, או לחילופין (מיקרו תשלומים נוראיים ואיומים) כל כך לא רלוונטי למהלך המשחק, שאין טעם להזכיר אותם.
אני אוהב את הביקורות של אדם ססלר בדיוק מהסיבות שהזכרת (הוא הכי שקול ולא מתלהם שיש והוא באמת משתדל תמיד לבוא לביקורות בגישה חיובית) וגם נוטה להסכים עם הטעם שלו במשחקים.
בגלל ההתאמה הזאת בין הטעם של ססלר ושלי, אני גם נוטה לסמוך על הביקורות שלו, יותר מאשר על אלו של סווים. במקרים רבים, סווים ואני אוהבים משחקים שונים מאוד ומעריכים דברים שונים במשחקים שונים.


כדאי לציין שהבעיות הן לא על סמך ניסיון שלי אלא על סמך המסר הברור שעולה מהרוב המוחלט של הביקורות: Grind סתמי זה משהו שיכול להיות מאד בעייתי במשחקים עד לרמה שהוא יגרום לבסיס משתמשים גדול לנטוש אותם באמצע (למרות שתמיד יהיה בסיס השחקנים שהפסיכולוגיה עובדת עליו, אחרת משחקים כמו Cookie Clicker שהם grind סתמי בהגדרה לא היו זוכים לכזאת הצלחה). רק שפה ברור לכולם שהגרינד הזה נוצר בכוונה לא על מנת לגרום למשחק להרגיש יותר ארוך כמו שרואים בהרבה משחקי תפקידים, אלא על מנת לדחוף אנשים לשלם אקסטרה עבור כל מיני משחקים שהמשחק מקשה על קבלה שלהם - מכניקה ידועה ומוצדקת של משחקי Free 2 Play אבל מרגישה בזויה כשמשחקים ששילמת יותר מ-60$ על התוכן שלהם כופים אותה עליך.

שלא תבין לא נכון: גם הרב המוחלט של המבקרים עדיין טוען שפורצה 5 הוא משחק מרוצים ברמה הכי גבוהה שיש והמשחק המומלץ בינתיים להשקה - זה בטח לא הפיאסקו של קילזון 4 פה. הבעיה המרכזית של פורצה 5 היא פשוט שמשחקים כמו פורצה 4 ופורצה 3 הגיעו לפניו ולכן רוב המבקרים פשוט מצפים להרבה יותר.
אדם ססלר אולי לא מצפה ליותר פשוט בגלל שזה משחק המירוצים הראשון שהוא מסקר (הוא אומר את זה בעצמו בתחילת הביקורת), וכנראה שבניגוד למבקרים אחרים פשוט אין לו היכרות מספיק עמוקה עם מצב הקמפיין של המשחקים הקודמים. מה זה בעצם אומר? שעבור מי שמגיע בפעם הראשונה לסדרה או למשחקי מירוצים בכלל כנראה ממש לא ישים לב לdegredation האלו ויסכים באופן מוחלט עם הביקורת של ססלר. מי ששיחק במשחקים קודמים בסדרה לעומת זאת כנראה ישים לב פתאום לדברים שחסרים לו וגורעים מההנאה שלו.

זו לא פעם ראשונה שרואים את זה קורה אצל מיקרוסופט - קצת כמו המקרה של Halo 4: גם שם מדובר במשחק מהטובים ביותר שיש כשהוא נמדד בפני עצמו או אל מול שאר האלטרנטיבות, אבל עדיין צעד לאחור בהרבה היבטים בהשוואה למשחקים הקודמים בסדרה. לכן זה אולי לא מפתיע שגם פה וגם שם מדובר במשחק ראשי בסדרה שזוכה לראשונה לממוצע של 80+ ולא 90+.

אגב, אם כבר לקרוא שרשור ארוך בזמן שהפסדתי פה: מה עם כל ההדלפות והשמועות מעמותת ידידי neogaf על על האסון של מערכת ההפעלה, הsnap שגורם לקריסות ממושכות, אתחולים אקראיים וכדומה? עכשיו כשכל הביקורות על המכשיר עצמו התחילו לזרום ואימתו את השמועות המדויקות האלו אחת לאחת, זה אומר שאנחנו יכולים להכתיר עוד cboatים בהיכל התהילה הנבואי?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 נובמבר 2013, 11:36

bling כתב:אדם ססלר, האיש החיובי שרוצה לאהוב משחקים מבקר את רייז בביקורת שהודלפה:
http://www.frequency.com/video/ryse-son-of-rome-review-adam-sessler/132582555/-/5-2748

כצפוי, זבל, הוא הביא לו כוכב נוסף נטו בגלל הגראפיקה, הוא חוזר על כל הבעיות שהיו מצוינות ב previews הרעים and than some.
קאוטיק, נראה לי אתה יכול סופית למחוק כל שמץ של תקווה שהיתה לך כלפי המשחק, לא מבין למה בכלל אנשים השלו את עצמם לגביו, הוא היה נראה מזעזע מהיום הראשון.


תקווה? היתה לי תקווה כלפי המשחק? לא זכור לי דבר כזה.
הוא נראה מעפן. פשוט לא ביטלתי את האפשרות שהוא יהיה מוצלח. ראינו חלקים ממנו, אז בטח שלא יכלנו לקבוע בוודאות כמה הוא מגוון בגיימפליי.
אם הוא רק כל מה שראינו, אז הוא בטח משעמם וחד גוני. אם היה בו יותר, אז הוא יכול להיות מהנה. כנראה שאין בו יותר ממש שראינו, אז הוא לא הפתיע לטובה.

המשחק הכי יפה של הדור החדש. חבל שהוא לא משחק טוב.
אני מניח שנצטרף לחכות למפתחת "קצת" יותר מוכשרת מקרייטק, בשביל לעשות שימוש ראוי במנוע המרהיב הזה (או לחכות לשוטר שלהם, שיכול להיות שיהיה יותר סביר).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 נובמבר 2013, 19:38

SWYM, תראה את הביקורת המודלפת של ססלר על RYSE שפרסמתי, גם שם יש את הבעיה של דברים שנעולים בתשלום או שנפתחים דרך המשחק שמוגדר כגריידינג בפני עצמו פחות או יותר, אבל ב RYSE משום מה הוא מתלונן על זה ומוצא את זה כמציק בניגוד ל FORZA, הוא גמגם איזשהי סיבה למה זה בסדר שם ולא ב RYSE אבל קשה לי אפילו לזכור מרוב שזה היה גמגומי.

נראה שזו מדיניות של MS לכותרים שלה, לפחות בהשקה, אפשר לקוות שזה זמני, בפורזה זה כבר פגע, ברייז זה לא משנה כי המשחק רע, אבל נקווה שזה יעלם.

בקשר לשמועות, יכול להיות שהיא היתה קטסטרופה אבל זה שטויות כי ברור שזו מערכת שהיתה נמצאת בתהליך פיתוח, כבר אמרתי שיש שם אנשי סוני שנהנים להדליף כל מידע שלילי שיש להם לגבי MS.
בהדלפות לגבי הרזולוציות של משחקי X1 שונים הם צדקו במאה אחוז ד"א והשמועות שלהם צוטטו בלא מעט אתרי גיימינג גדולים באינטרנט.

קאוטיק, לא לבטל את האפשרות שהמשחק מוצלח זה סוג של תקווה אתה יודע, וכן היו לך כמה הודעות שנראה היה שאתה מקווה לשינוי לטובה כולל ציטוטי previews חיוביים, גם היו עוד כמה פה אבל לא באתי להוכיח אתכם, סתם תהיתי איך אנשים ראו בו משהו אפילו טיפה חיובי ממה שנחשף.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 נובמבר 2013, 11:44

לא רואה איך האפשרות לשחרר תוכן בתשלום היא משהו רע בהגדרה.
כל עוד אפשר לשחרר דברים בלי לשלם (וללא שמץ של ספק, זה אפשרי, מספק ולא מצריך מעבר של קירות תשלום בפורזה 5), אין שום בעיה עם זה שנותנים אפשרות למי שיש לו פחות זמן לשלם בשביל לנהוג גם במכונית המגניבה X.

לטעון שהמשחק הרוס, בגלל שהוסיפו עוד אפשרות להתקדם, בזמן שמשאירים את האפשרות להתקדם גם בלעדיה זה משונה, לדעתי.
זה עוד יותר משונה, כשזה בה במשחק שההתקדמות בו יותר מהירה מהמשחק הקודם, בזכות מערכת ניקוד חדשה וביטול הקנסות על נזק שנעשה למכונית במהלך המירוץ. על אחת כמה וכמה זה משונה כאשר אפשר להאיץ את ההתקדמות עוד יותר, אם אתה שחקן וותיק ומשחק בלי חזרה בזמן ועזרים.
לא ברור לי כל כך מה זה הדברים האלו ש"נלקחו" מהמשחקים הקודמים, חוץ מאותם דברים שמנעו את ההתקדמות והפכו את הגריינדינג (שהיה גם בקודמים) לפחות מהנה.

כל עוד אין קיר תשלום, למה שיהיה למישהו אכפת שקיימת אפשרות להתקדם במשחק ולשחרר עוד תוכן בתשלום? אתה לא חושב שזה כיף/הוגן/גזעי? אל תשחרר בתשלום. תשחק ותשחרר בדיוק את אותו התוכן בלי לשלם עוד שקל.

בנוגע למחסור של התוכן - באמת חבל שיש בו פחות תוכן מפרוזה 4. בטח לא מפתיע. בהחלט עדיף על האפשרות החלופית של משחק עם 60% תוכן ממוחזר מהדור הקודם, שמכריח אותך למיין בעצמך בין מודלים ארכאיים ומודרניים.
גם בדור הקודם היה עדיף לא לקנות את פורזה 2 ולחכות לפורזה 3. הקפיצה האמיתית היתה במשחק השני של הדור, עבור הסדרה.

בלינג, לחשוב שמשחק שאף אחד לא ראה ממנו יותר מכמה חתכי רוחב יכול להיות לא גרוע, זה לא סוג של תקווה. זה סתם הכרה בעובדה שאי אפשר לדעת כמה משחק מגוון או מהנה, בלי לשחק בכולו.
בבסיסו, רייז נראה מצוין. הבעיה איתו, ככל הנראה, שאין יותר מהבסיס הזה והוא הופך מהר למשעמם. האם מישהו יכל לדעת שכך זה יהיה לפני שהוא שיחק בכולו? לא. אף אחד לא יכל לדעת. אנשים שקיוו לכשלון של מייקרוסופט בכל צעד ושעל בהחלט הביעו תקוות שכך הדבר ואין ספק שהם שיכנעו את עצמם שזה המצב, כדי לבסס עוד יותר את ההחלטה שלהם להיות נאמנים לתאגיד הענק היפני האהוב שלהם, אבל זה לא אומר שההנחה שלהם שהמשחק בטוח מעפן מבוססת יותר מההנחה שהמשחק לא בטוח מעפן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5461
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 21 נובמבר 2013, 12:02

אגב סנאפ וקריסות... יש כמה אפליקיות שלא עובדות בסנאפ כמו לדוגמא סקייפ (אולי אני זוכר לא נכון וזה רק סקייפ אבל לא נראה לי) ככה שיכול בהחלט להיות שהיו בעיות עם זה והורידו את הפיצר בהקשר של אפליקציות מסויימות ברגע האחרון.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 21 נובמבר 2013, 12:07

אז כל המשחקים שהחלו את דרכם כמשחקי 360 יצאו גרועים? שוקינג. ופורצה\KI סובלים מבעיות תוכן כיאה למשחקים שמזורזים להגיע להשקה ובעיות לו"ז?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 נובמבר 2013, 12:17

Kazz כתב:אז כל המשחקים שהחלו את דרכם כמשחקי 360 יצאו גרועים? שוקינג. ופורצה\KI סובלים מבעיות תוכן כיאה למשחקים שמזורזים להגיע להשקה ובעיות לו"ז?


באמת לא מפתיע. בכל זאת, זו השקה וכך זה היה בכל השקה, של כל קונסולה. לא נראה לי שהרבה אנשים ציפו ליותר מבינוניות ומשחקים מזורזים. ככה זה תמיד וככה זה יהיה תמיד.
משחקים מצוינים בהשקות זה היוצא מן הכלל הנדיר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 נובמבר 2013, 20:20

קאוטיק, לא , המשחק לא היה נראה מצויין (על זה אני בדיוק מדבר), הוא היה נראה נורא, עם קומבאט לא מלוטש, חד גוני ומשעמם ועם קלוז אפים מעיקים ומתישים, הוא תמיד היה נראה נורא, וכשהגיעו previews שקוטלים את המשחק בצורה מאוד חריגה שלא כנהוג בתעשייה כלפי משחקי AAA זה כבר היה חותמת סופית שהדבר הזה רע כמו שהוא נראה.
ואנשים ירדו עליו כי הגיע לו, לא בגלל שייחלו לכישלון של MS, על פורזה אף אחד לא ירד ובגלל זה גם חזיתי לו ציונים של 9 (לפני שידעתי על בעיות שקשורות בתוכן), מבחינת איכות כולם ידעו שהוא מצויין, עם רייז לא וזה טבעי, גם על נאק לעגו כולם וב GT הוא נהיה סוג של בדיחה, רק שהוא נראה הרבה פחות מושקע ועם ציפיות הרבה יותר נמוכות מרייז אז ברור שהספלאש השלילי יהיה נמוך יותר כי למי אכפת מנאק.

KAZZ, אני מופתע שלא פתחת בפוסט זועם על כל מדיניות התשלום של משחקי הצד א' של ה X1, בעיות תוכן זה מבאס אבל לא כזה חריג בשביל השקה, פה מדובר במדיניות לכל דבר, זהב טהור בשביל מישהו כמוך :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 15 אורחים