נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 04 פברואר 2019, 20:58

DrKeo כתב:למה שהם יבזבזו מאות אלפי שעות אדם ברימייק למשחק שהם אפילו לא טורחים לעשות לו hd פורט?

כי RE2 :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 פברואר 2019, 22:53

כדי לעשות re2 הם לא רק צריכים לעשות כל אלמנט בrdr1 מאפס, הם צריכים לגרום לרימייק הזה להראות ולשחק כמו משחק מקורי לפס5 :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 05 פברואר 2019, 11:28

כן, הנקודה היא שרימאסטרים עשויים טוב מביאים הרבה מכירות והרבה כסף.
בין החומרה של הPS3 לPS5 בכל זאת יש קפיצה טכנולוגית, ואם RDR2 יקבל פורט לPS5 (ולPC, ולאקסבוקס) אז לקחת גם את RDR1 ולמכור אותו באריזה חדשה ותג מחיר חדש על בסיס המנוע הקיים כבר נותן תמריץ כלכלי רציני. זה ימכור כמו משחק חדש ובכל זאת יעלה פחות ממשחק חדש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 פברואר 2019, 12:17

איך זה יעלה פחות ממשחק חדש? זה לבנות משחק מאפס ברמה של משחק פס5. זה בעצם לבנות RDR חדש שיהיה ברמה יותר גבוהה מ-RDR2 אחרת זה לא רימייק כמו RE2. זה בערך כמו לקחת את GTA3 ואז לעשות GTA4 או לקחת את SA ולעשות GTAV, זה בעצם כמעט כמו לעשות RDR3. זאת עבודה כמו משחק AAA חדש לגמרי ועם כל הכבוד ל-RE, הסקופ של משחק שכזה הוא מטורף לעומתו. מעבר לזה RE2 משחק קלאסי שכל העולם חיכה לרימייק שלו וכמו שאתה רואה הוא מוכר כרגע אפילו יותר טוב ממשחק ראשי בסדרה (נניח מ-RE7) כך שהוא השקעה מגה משתלמת. RDR1 רימייק? ימכור פחות מ-RDR2, יעלה יותר ממנו ובטח ובטח שימכור פי כמה מונים פחות מ-GTA6. כלומר בזבוז משאבים :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2019, 12:32

ושוב, נדב - זה לא לבנות מאפס. הם לא צריכים לבנות מערכת רכיבה על סוס או מערכת טורפים בטבע או את רוב המפה או את המודלים של הדמויות - זה כבר קיים! הם כן צריכים לבנות את המשימות שוב, מה שיהיה קל יותר כי יש להם רפרנס כלשהו, ואת קטעי הקישור. את הדיבוב לא צריך להקליט מחדש, אפשר להשתמש במה שיש אני מניח, זה בעיקר עבודה של "להעתיק" ממה שהיה ולהביא למנוע החדש שלהם, ושוב - רק את המשימות הראשיות ואולי טיפה מסביב... זה ממש ממש לא נקרא "להתחיל מאפס".

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 05 פברואר 2019, 12:36

ובתוך זה, קאפקום מדווחת על ה Q3 הכי חזק בתולדות החברה. האחראי הראשי לעניין הוא המשחק הכי גדול שקאפקום אי פעם עשתה והוא מונסטר האנטר וורלד שממשיך לגלות רגליים מדהימות ומביא הכנסות ענק.

אבל גם מגה מן ואוסף סטריט פייטר מוכרים מצויין ויש להם חלק יפה בתרומה הזו ומסתבר גם שקאפקום מפיצה את RDR2 ביפן שם הוא זוכה למכירות נאות.

רזי 2 אנחנו יודעים כבר שמצליח מאוד ואין לי ספק שגם DMC5 ילך טוב, בקיצור הכל הולך להם טוב :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 05 פברואר 2019, 13:39

עוד הרחבה על הפוסט הקודם: מונסטר האנטר יושב כבר על כמעט 12 מיליון יחידות (11.9) כשגרסת הסטים אחראית ברבעון האחרון להכי הרבה מכירות.

—————

עוד נתוני מכירות:

• ני-הו מכר מעל 2.5 מיליון יחידות על הפס4 וסטים. טקמו וטים נינג׳ה עובדים חזק על ההמשך.

• קינגדום הארטס 3 למרות שדי חסר הייפ בפורום הזה, מסתמן כהצלחה ענקית ממש, באנגליה הוא הביא פתיחה מדהימה לסדרה ובכלל (הכי גבוהה בסדרה עם עלייה של יותר מ 100% מקינגדום הארטס 2 וזה לא כולל דיגיטל, לראשונה משחק מהסדרה התברג במקום הראשון באנגליה, הוריד מהמקום הראשון את רזי 2) ועכשיו סקוור חוגגת עם 5 מיליון יחידות שנשלחו בעולם.

יפה מאוד והוכחה נוספת אחרי ההצלחה המטורפת של פיינל פנטזי 15 שיש היום דרישה חזקה יותר מתמיד למותגי ה JRPG האלו. זוכרים שבדור הקודם חלק כבר קברו את הז׳אנר? לפי הדור הנוכחי מבחינת מכירות הוא חזק יותר מאי פעם.

פיינל פנטזי 7 רימייק הולך להיות מפלצת :)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 05 פברואר 2019, 13:59

DrKeo כתב:איך זה יעלה פחות ממשחק חדש? זה לבנות משחק מאפס ברמה של משחק פס5. זה בעצם לבנות RDR חדש שיהיה ברמה יותר גבוהה מ-RDR2 אחרת זה לא רימייק כמו RE2. זה בערך כמו לקחת את GTA3 ואז לעשות GTA4 או לקחת את SA ולעשות GTAV, זה בעצם כמעט כמו לעשות RDR3. זאת עבודה כמו משחק AAA חדש לגמרי ועם כל הכבוד ל-RE, הסקופ של משחק שכזה הוא מטורף לעומתו. מעבר לזה RE2 משחק קלאסי שכל העולם חיכה לרימייק שלו וכמו שאתה רואה הוא מוכר כרגע אפילו יותר טוב ממשחק ראשי בסדרה (נניח מ-RE7) כך שהוא השקעה מגה משתלמת. RDR1 רימייק? ימכור פחות מ-RDR2, יעלה יותר ממנו ובטח ובטח שימכור פי כמה מונים פחות מ-GTA6. כלומר בזבוז משאבים :)

זה לא משחק חדש כי לא צריך לכתוב תסריט, לא צריך לעצב מוקאפים לשלבים ואזורים במשחק, לא צריך לאזן כלכלת משחק, לא צריך ליצור קונספט ארט, לא צריך לבנות מכניקות ירי, לא צריך לקחת voice actors, לא צריך להלחין מוזיקה... אתה יודע. בדיוק הדברים האלו שהופכים משחק חדש בהיקף כזה לעסק מאד יקר.
הוא אולי ימכור פחות מRDR2, אבל בצד השני ימכור יותר מRE2 - שבתורו הצריך בניה של הכל מחדש כי המקור כל כך מיושן שהוא כבר לא שחיק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 פברואר 2019, 14:03

Laskin כתב:ושוב, נדב - זה לא לבנות מאפס. הם לא צריכים לבנות מערכת רכיבה על סוס או מערכת טורפים בטבע או את רוב המפה או את המודלים של הדמויות - זה כבר קיים! הם כן צריכים לבנות את המשימות שוב, מה שיהיה קל יותר כי יש להם רפרנס כלשהו, ואת קטעי הקישור. את הדיבוב לא צריך להקליט מחדש, אפשר להשתמש במה שיש אני מניח, זה בעיקר עבודה של "להעתיק" ממה שהיה ולהביא למנוע החדש שלהם, ושוב - רק את המשימות הראשיות ואולי טיפה מסביב... זה ממש ממש לא נקרא "להתחיל מאפס".

תפריד את מה שאמרתי לסווים ומה שאמרתי לך. עם סווים דברנו על מקרה RE2, כלומר לעשות RDR1 רימייק ברמה שהיא דור מעל RDR2. במקרה שלך, סתם לעשות את RDR1 בתוך RDR2? לא רואה את זה קורה. אני יכול לראות הרחבה גדולה למולטי, אני יכול לראות מסת אדמה חדשה ותוכן סינגל חדש או כל דבר אחר שימשוך קהל חדש או קניה מחדש של קהל קיים. אבל לבנות מחדש את RDR1 בתוך RDR2? זה נשמע כמו פרוייקט מעריצים או wishful thinking, אף חברה לא עושה דברים כאלה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 פברואר 2019, 14:06

swym כתב:
DrKeo כתב:איך זה יעלה פחות ממשחק חדש? זה לבנות משחק מאפס ברמה של משחק פס5. זה בעצם לבנות RDR חדש שיהיה ברמה יותר גבוהה מ-RDR2 אחרת זה לא רימייק כמו RE2. זה בערך כמו לקחת את GTA3 ואז לעשות GTA4 או לקחת את SA ולעשות GTAV, זה בעצם כמעט כמו לעשות RDR3. זאת עבודה כמו משחק AAA חדש לגמרי ועם כל הכבוד ל-RE, הסקופ של משחק שכזה הוא מטורף לעומתו. מעבר לזה RE2 משחק קלאסי שכל העולם חיכה לרימייק שלו וכמו שאתה רואה הוא מוכר כרגע אפילו יותר טוב ממשחק ראשי בסדרה (נניח מ-RE7) כך שהוא השקעה מגה משתלמת. RDR1 רימייק? ימכור פחות מ-RDR2, יעלה יותר ממנו ובטח ובטח שימכור פי כמה מונים פחות מ-GTA6. כלומר בזבוז משאבים :)

זה לא משחק חדש כי לא צריך לכתוב תסריט, לא צריך לעצב מוקאפים לשלבים ואזורים במשחק, לא צריך לאזן כלכלת משחק, לא צריך ליצור קונספט ארט, לא צריך לבנות מכניקות ירי, לא צריך לקחת voice actors, לא צריך להלחין מוזיקה... אתה יודע. בדיוק הדברים האלו שהופכים משחק חדש בהיקף כזה לעסק מאד יקר.
הוא אולי ימכור פחות מRDR2, אבל בצד השני ימכור יותר מRE2 - שבתורו הצריך בניה של הכל מחדש כי המקור כל כך מיושן שהוא כבר לא שחיק.

אבל זה לא נכון כי היו צריכים לעשות את כל הדברים האלה ל-RE2. זה משחק חדש לגמרי ברמה של הדור הנוכחי שרק מבוסס קונספטואלית על המשחק המקורי. כלומר בכדי לעשות את זה ל-RDR1, הוא צריך להיות דור שלם מעל ל-RDR2. כדי לעשות משהו כזה צריך להשקיע יותר מההשקעה ב-RDR2 כי המשחק צריך להיות יפה יותר, מפורט יותר, נשלט טוב יותר ועם אנימציות טובות יותר ומלא ביותר תוכן מאשר RDR2. או במילים אחרות, זה כמו לפתח RDR3 לדור הבא רק שאתה יודע מראש בערך את העלילה. כמובן שתצטרך גם לעשות MO CAP אפס, לבנות הכל מאפס, להקליט הכל מאפס, לבנות את כל מערכות הגיימפליי מאפס, לבנות את המנוע לרמה של דור הבא וכך הלאה.

או במילים אחרות, לעשות פורט יפה ל-RDR1 לדור הבא זה לגמרי אפשרי. לעשות "RE2"? אין מצב בעולם, זה כסף לפח. זה בייסיקלי לעשות GTA4 ל-GTA3, אותה עיר רק בנויה מאפס לדור החדש ברמה של הדור החדש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 05 פברואר 2019, 14:26

bling כתב:קינגדום הארטס 3 למרות שדי חסר הייפ בפורום הזה, מסתמן כהצלחה ענקית ממש, באנגליה הוא הביא פתיחה מדהימה לסדרה ובכלל (הכי גבוהה בסדרה עם עלייה של יותר מ 100% מקינגדום הארטס 2 וזה לא כולל דיגיטל, לראשונה משחק מהסדרה התברג במקום הראשון באנגליה, הוריד מהמקום הראשון את רזי 2) ועכשיו סקוור חוגגת עם 5 מיליון יחידות שנשלחו בעולם.

יפה מאוד והוכחה נוספת אחרי ההצלחה המטורפת של פיינל פנטזי 15 שיש היום דרישה חזקה יותר מתמיד למותגי ה JRPG האלו. זוכרים שבדור הקודם חלק כבר קברו את הז׳אנר? לפי הדור הנוכחי מבחינת מכירות הוא חזק יותר מאי פעם.

זה לא אותו דבר. KH3 הוא בתכלס יותר מותג של דיסני מאשר מותג של SE, והמשחק עצמו הוא בכלל לא JRPG אלא ARPG.
זה לא אומר שאין דרישה למשחקי JRPG, או שלא היתה דרישה כזו בדור הקודם. פשוט מתישהו בדור הקודם התעשייה היפנית באופן כללי קצת נתקעה מאחור, ולקח להם זמן להתעשת.

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2019, 14:28

כאמור - הם כבר חצי "בנו את RDR1 בתוך RDR2" ולכן זה כן נראה לי הגיוני... מדובר אך ורק בבניית משימות וקטעי קישור כדי לעשות זאת, ומעט איזורים במפה, שלא בטוח שחייבים גם ואולי ניתן להסתפק במה שכבר בנו כדי לעשות את המשימות האלה. לא צריך לשדרג אותו מעבר לRDR2, לא גרפית ולא שום דבר, טכנית המשחק יהיה מרהיב כמשחק השקה לדור הבא, זה בטוח... עכשיו כדי לגרום לאנשים לשדרג בעבור כסף או לקנות אותו לראשונה במחיר מלא - לדעתי צריך ערך מוסף, וזו כן הדרך הכי טובה לעשות את זה לדעתי, להציע חבילה שלמה למי שלא שיחק בראשון או למי ששכח אותו. אבל אנחנו חוזרים על עצמנו... לדעתי ההשקעה בדבר כזה תהיה יחסית קטנה לפוטנציאל המכירות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 פברואר 2019, 14:32

אז יאללה, בו נחכה ונראה אם רוקסטאר יבנו את RDR1 בתוך RDR2. אני רואה פחות או יותר 0.000001% סיכוי שזה יקרה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2019, 14:36

שוב, לא צריך את הכל, רק את העלילה המרכזית ואולי מעט מאוד מסביב... רק כדי להשלים את הסיפור המרכזי. וכן, נחכה ונראה... אבל אם זה קורה אני רוצה וידאו שלך אוכל כובע קאובוי.

Stick
Sage
הודעות: 5014
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 05 פברואר 2019, 14:50

Laskin כתב:כאמור - הם כבר חצי "בנו את RDR1 בתוך RDR2" ולכן זה כן נראה לי הגיוני... מדובר אך ורק בבניית משימות וקטעי קישור כדי לעשות זאת, ומעט איזורים במפה, שלא בטוח שחייבים גם ואולי ניתן להסתפק במה שכבר בנו כדי לעשות את המשימות האלה. לא צריך לשדרג אותו מעבר לRDR2, לא גרפית ולא שום דבר, טכנית המשחק יהיה מרהיב כמשחק השקה לדור הבא, זה בטוח... עכשיו כדי לגרום לאנשים לשדרג בעבור כסף או לקנות אותו לראשונה במחיר מלא - לדעתי צריך ערך מוסף, וזו כן הדרך הכי טובה לעשות את זה לדעתי, להציע חבילה שלמה למי שלא שיחק בראשון או למי ששכח אותו. אבל אנחנו חוזרים על עצמנו... לדעתי ההשקעה בדבר כזה תהיה יחסית קטנה לפוטנציאל המכירות.

זה רחוק מאוד מאוד מ"הם כבר חצי בנו את RDR1 בתוך RDR2" :).
הם בנו אולי חצי מהמפה, שגם אותה עוד צריך לשנות קצת בהתאם למשחק הראשון. אבל שוב, זה לא איזה משהו חסר תקדים, לא חסרים משחקי המשך עם חצי או יותר מהמפה/איזורים ישנים משוחזרים, עדיין הוצאה מחודשת של המשחק הישן כולו בתוך המנוע החדש בגלל זה הוא דבר שאנחנו לא רואים. בכלל.
בנוסף, אני חושב שאתה קצת מגזים קונספטואלית מבחינת כמות העבודה שזה יקח להם. הרי RDR 2 בנוי על המערכות של RDR 2, אפילו אם רק תבנה את המשימות הקיימות עוד פעם בתוך RDR 2, אתה צריך או ליישר את כל המשחק עם המערכות של RDR 2, או להתחיל לשחזר את כל המערכות של הראשון ולקחת המון אלמנטים מהשני אחורה.
עזוב את זה שבמצב כזה זה איזשהו תחום בעייתי, כי אני לא יודע איך יתקבל משחק שנראה חדשני ומשוחק מיושן (מאוד מיושן, אתה מוזמן להסתכל קצת איך נראה משחק בRDR היום), ומהבחינה הזו אולי עדיף להם להשאיר אותו גם במראה ישן ולא לשחק על זה. עדיין זו המון עבודה, זה שיש כבר סיפור ודיבוב זה באמת נראה לי חסכון דל מאוד ביחס למה שיהיה להם עוד לעשות. ברור שזו פחות עבודה מGTA או RDR חדש, אבל גם משמעותית פחות הכנסה. לא רואה את זה קורה.

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2019, 14:59

אני מן הסתם בעד ליישר אותן עם השני... הגיימפליי יהיה של השני, לא משהו מיושן, מדובר ביצירת משימות + קטעי קישור וזהו. השלמת עיקרי העלילה של המשחק הראשון. בלי חלקי הטוטוריאל בהתחלה (שהם לבד איזה 10 שעות).
"המון עבודה" זה משהו יחסי. לאלפי האנשים ברוקסטאר, שכמובן לא כולם וגם לא רבע מהם יעבדו על זה - זו עבודה יחסית פשוטה. מעריך ש-100 אנשים יכולים לעשות את זה בחצי שנה בערך, ונגיד באגים וליטושים עוד כמה חודשים...
אני כן חושב שזה תמריץ מספיק טוב כדי לשכנע אנשים להוציא את הארנק ולא להסתפק בגירסת BC בדור הבא, עם שיפורי ביצועים בלבד, וכמובן תמריץ גדול עוד יותר למי שלא שיחק בראשון מעולם. יאללה, חפרנו... סתם העליתי פה השערה של "מה יכול לגרום לי לקנות את המשחק שוב או לשלם בעבור שדרוג שלו", אני חושב שזו האופציה הכי "חכמה" מבחינתם, אתם לא מסכימים, הלאה ^_^

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 פברואר 2019, 18:20

אין באמת דיבוב, הרי את rdr2 עשו עם preformance capture ואת rdr1 לא. צריך לשחק ו״לדובב״ את כל המשחק מאפס כדי שיתאים למערכות של 2. בעצם אין להם שום דבר מוכן שיכול לעבוד עם המערכות של rdr2, הם צריכים לבנות את rdr1 מאפס במנוע של rdr2. אז יש להם חצי מהמסת אדמה (לפי לסקין), אבל עדין רוב העבודה לפניהם ואני לא רואה סיבה לבנות משחק שכזה מאפס כשהם יכןלים לעבוד על gta6 שימכור פי 5 ואז גם יעשה מליארדים מהאונליין.

המשחק המקורי הוא קלאסטרפאק ברמת הקוד ולכן כנראה שחלקים ממנו לא שמישים טכנית, המודלים והאנימציות הם מהדור של הפס3 כשאנחנו מדברים על משחק שירוץ על הפס5 כך שגם הם לא שמישים והדיבוב לא רלוונטי כי היום (ובטח עוד שנתיים) כל המשחק aaa כולל rdr2 הם preformance capture ולכן צריך לדובב/לתפוס את כל המשחק מחדש. כך שבעצם צריך לבנות את כל המשחק מאפס (נניח מינוס חלק מהמסת אדמה שקיימת ב2) ואני לא ממש רואה את זה כאטרקציה גדולה. כלומר אם כבר בונים משהו מאפס, שיהיה חדש ורענן וינצל את המנוע והכוח של הפס5. משהו שימשוך שחקנים חדשים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2019, 18:35

די נו, ברור שיש דיבוב... מה נראה לך שהם לא שומרים את האודיו בנפרד, בנוסף?
רוב העבודה במשחק כמו RDR זה העולם עצמו, הדינמיקות השונות, בעלי החיים, העיירות, ההתנהגות של האנשים, המיני גיימס, הסוסים, האנימציות, הגיימפליי (!)... כל מה שהם צריכים לעשות עכשיו זה לשחזר חלק קטן מהמשימות (כי הרוב זה צד ואני מדבר בעיקר על העלילה הראשית). זה לא 5% מהעבודה של ״לעשות הכל מהתחלה״, לא מתקרב ל״רוב העבודה לפניהם״. יש להם כמעט הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 פברואר 2019, 18:41

לא, אין דיבוב. אולי יש את הקול של הדיבוב אבל זה לא יהיה motion capture אז מה יוצא מזה? מה הם יעשו? יביאו אנימציות ברמה של פס3 למשחק פס5? די נו. הם יצטרכו לעשות הכל מאפס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 7014
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 05 פברואר 2019, 19:29

Laskin כתב:אני מן הסתם בעד ליישר אותן עם השני... הגיימפליי יהיה של השני, לא משהו מיושן, מדובר ביצירת משימות + קטעי קישור וזהו. השלמת עיקרי העלילה של המשחק הראשון. בלי חלקי הטוטוריאל בהתחלה (שהם לבד איזה 10 שעות).
"המון עבודה" זה משהו יחסי. לאלפי האנשים ברוקסטאר, שכמובן לא כולם וגם לא רבע מהם יעבדו על זה - זו עבודה יחסית פשוטה. מעריך ש-100 אנשים יכולים לעשות את זה בחצי שנה בערך, ונגיד באגים וליטושים עוד כמה חודשים...
אני כן חושב שזה תמריץ מספיק טוב כדי לשכנע אנשים להוציא את הארנק ולא להסתפק בגירסת BC בדור הבא, עם שיפורי ביצועים בלבד, וכמובן תמריץ גדול עוד יותר למי שלא שיחק בראשון מעולם. יאללה, חפרנו... סתם העליתי פה השערה של "מה יכול לגרום לי לקנות את המשחק שוב או לשלם בעבור שדרוג שלו", אני חושב שזו האופציה הכי "חכמה" מבחינתם, אתם לא מסכימים, הלאה ^_^


ברור... רוקסטאר עם כל העובדים שלה, שלא מסוגלת להוציא גרסת קונסולות ו PC ביחד, תייצר בחצי שנה עם מאה עובדים, רימייק ל rdr1. ברור.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3721
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 06 פברואר 2019, 14:39

Laskin כתב:שוב, לא צריך את הכל, רק את העלילה המרכזית ואולי מעט מאוד מסביב... רק כדי להשלים את הסיפור המרכזי. וכן, נחכה ונראה... אבל אם זה קורה אני רוצה וידאו שלך אוכל כובע קאובוי.

אפשר גם סומבררו.
וכן, בשביל שרימייק מודרני לא ירגיש ריטרדד לעומת RDR2 כנראה שיצרכו להקליט מחדש facial mocap (בRDR1 היה רק body mocap) - אבל זה משהו שנדרש רק לסצינות המעבר המתוסרטות. במונחים של פיתוח משחק ועוד כזה בסדר גודל של רוקסטאר זה באמת peanuts.

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2019, 14:41

סומבררו לרוב עשוי מחומר שהרבה יותר קל לעכל, אז למרות שהוא גדול יותר - אני מתעקש על כובע קאובוי.

אבל תודה שיש פה קול הגיוני שמבין שזו לא *כזו* עבודה קשה, לא עשירית ממה שמתארים פה לפחות...
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 06 פברואר 2019, 14:46, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42148
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 06 פברואר 2019, 14:44

אה, אז רק צריך לבנות את העולם, המשימות , הדיבוב , המודלים, הקטסטורות, האנימציות ובייסיקלי לבנות משחק מאפס על המנוע של RDR2? סך הכל הגיוני, בקטנה, 100 מליון דולר וזה מוכן.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2019, 14:48

לא את העולם, הוא כבר בפנים. גם לא מודלים או טקסטורות, את מעט הדמויות החסרות יכולים לבנות בשנייה... נשאר רק משימות וקטעי קישור.
אתה באמת לא מבין, או שאתה עושה את עצמך? אני באמת כבר מבולבל...

שנייה, כמה מתוך כל העשור שהם עבדו עליו לדעתך היה משימות וקטעי קישור, באחוזים?

Laskin
Elder
הודעות: 24234
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 פברואר 2019, 15:14

חשוב לזכור שRDR1 היה איזה 25 שעות לעומת איזה 60 של RDR2, ושלא נדבר על כמות הMO CAP וקטעי הקישור במשחק הראשון, שהרבה ממנה אפשר לעשות גם תוך כדי גיימפליי היום עם איך שהוא נראה ומשחק, ושלא נדבר על זה שהמשימות הראשיות לבד במשחק הראשון זה איזה 10 שעות נטו, מתוכן הרוב המוחלט כמובן גיימפליי, ואני גם מציע לוותר על כמה השעות הראשונות שבמשחק הראשון מלמדות אותך על המכניקות של העולם ורקע שכבר לא צריך עכשיו, אז על מה אנחנו מדברים פה? על שעה וחצי של MO CAP שצריך לעשות שוב? זה נחשב לעשות את כל המשחק מחדש? זה אפילו לא 5% עבודה, ואני באמת נדיב פה. אז נגיד יחד עם השלמה של עוד מעט איזורים שלא קיימים וחייבים אותם לסיפור הראשי - עם מה נשארנו? משהו שבהחלט נחשב "]פינאטס" בשביל רוקסטאר.
וזהו, נשבע שאני מפסיק להתייחס לזה כי זה סתם נמרח, בטח כשאני מנהל דיון עם מישהו שלא שיחק בסדרה מעולם, לא באמת יודע מה זה הסיפור הראשי לעומת העולם, המורכבות שלו, האינטראקציות והדינמיקות של הכל עם הכל וכו'...


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים