Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 ספטמבר 2013, 22:27

bling כתב:
היו כמה זירות בינוניות ב 2 האקטים הראשונים בשדות הקרב אם אני לא טועה.
גם למיטב זכרוני בדרום אמריקה היו כמה אזורים רחבים?
אני חושב שביחס לסדרה הוא היותר גדול מבין הראשיים.

מה שכן השאיפות המקוריות לגביו היו הרבה יותר גבוהות,זוכר את הטריילר עם ה NO PLACE TO HIDE? לפי מה שאומרים קוג'ימה רצה ליצור set pieces ענקיים עם זירות הרבה יותר דינאמיות והרס רב (בגלל זה לא היה נשאר מקום להתחבא) אבל החומרה של הפס3 לא עמדה בזה וזה הצטמצם למה שקיבלנו בסוף.

בMGS4 היו זירות פה ושם אבל הוא היה מסדרון שמוביל לזירה לא גדולה במיוחד (נגיד כמו זאת שנלחמים בה באקט 4 בצלפית) שאחריה חזרת למסדרון וכך הלאה. זה כמו ההבדל בין GTA לקרייסס, מסדרון רחב לא הופך משחק למשחק עולם פתוח.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 22:41

DrKeo כתב:בMGS4 היו זירות פה ושם אבל הוא היה מסדרון שמוביל לזירה לא גדולה במיוחד (נגיד כמו זאת שנלחמים בה באקט 4 בצלפית) שאחריה חזרת למסדרון וכך הלאה. זה כמו ההבדל בין GTA לקרייסס, מסדרון רחב לא הופך משחק למשחק עולם פתוח.


תראה את העריכה של ההודעה הקודמת שלי,לא אמרתי עולם פתוח אלא לפתוח יותר ביחס לקודמים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 ספטמבר 2013, 22:46

bling כתב:
היו כמה זירות בינוניות ב 2 האקטים הראשונים בשדות הקרב אם אני לא טועה.
גם למיטב זכרוני בדרום אמריקה היו כמה אזורים רחבים?
אני חושב שביחס לסדרה הוא היותר גדול מבין הראשיים.

מה שכן השאיפות המקוריות לגביו היו הרבה יותר גבוהות,זוכר את הטריילר עם ה NO PLACE TO HIDE? לפי מה שאומרים קוג'ימה רצה ליצור set pieces ענקיים עם זירות הרבה יותר דינאמיות והרס רב (בגלל זה לא היה נשאר מקום להתחבא) אבל החומרה של הפס3 לא עמדה בזה וזה הצטמצם למה שקיבלנו בסוף.

עריכה:ראיתי את המפות שפרסמת,לא אמרתי ש 4 היה עולם פתוח או משהו אבל הן נראות יותר גדולות מהסטנדרט בסדרה,ב 2 זה ממש מסדרון לכל דבר-אתה בתוך כוך אפשר לאמר,3 יותר פתוח מ 2 אבל עדיין מצומצם,4 לא הכי גדול מביניהם?

ובקשר למערכת הסוואה ב 4,נראה לי שלהרבה שחקנים זה היה טרחני ב 3 להתעסק עם ההסוואה,בכלל ב 3 אתה מבלה המון בתפריטים,בשביל לאכול,בשביל לטפל בפציעה,בשביל להחליף הסוואה,בשביל לנהל את ה inventory שלך,זה משהו שלא היה עובר בדור ה ADHD של הפס3.
וזה לא שהיא חסרת מטרה ב 4,היא עדיין מנעה ממך את הצורך לחפש מכשול על מנת להסתתר מאחוריו,היא שירתה את אותה מטרה של זו מ 3 רק בלי הטרחה.

אני לא אומר שהוא לא היה רחב יותר מהקודמים, אין ספק (לפחות באקט הראשון והשני), פשוט עולם פתוח לגמרי זאת קפיצה ענקית ממנו.

בנושא ההסוואה, היה אפשר לעשות את זה קל יותר (תפריט גלגל?) ויותר זורם אבל הצורה שMGS4 עשה את זה הייתה מקבילה ללהתחיל את 3 עם כל ההסוואות במלאי ושהמערכת אוטומטית תבחר לך את הכי יעילה. אני יכול להבין שזה יכול להיות טרחני לדפדף בשלושה תפריטים כדי להגיע לרשימת תחפושות ואז לחפש את הכי טובה אבל לחיצה על כפתור אחד כש"כל התחפושות פתוחות מראש" זה גם לא הפיתרון, זה פיתרון קז'ואלי וקיצוני מדי. זה ללכת מקיצון אחד לקיצון אחר כשיכלה להיות דרך באמצע.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 ספטמבר 2013, 22:56

DrKeo כתב:אני לא אומר שהוא לא היה רחב יותר מהקודמים, אין ספק (לפחות באקט הראשון והשני), פשוט עולם פתוח לגמרי זאת קפיצה ענקית ממנו.

בנושא ההסוואה, היה אפשר לעשות את זה קל יותר (תפריט גלגל?) ויותר זורם אבל הצורה שMGS4 עשה את זה הייתה מקבילה ללהתחיל את 3 עם כל ההסוואות במלאי ושהמערכת אוטומטית תבחר לך את הכי יעילה. אני יכול להבין שזה יכול להיות טרחני לדפדף בשלושה תפריטים כדי להגיע לרשימת תחפושות ואז לחפש את הכי טובה אבל לחיצה על כפתור אחד כש"כל התחפושות פתוחות מראש" זה גם לא הפיתרון, זה פיתרון קז'ואלי וקיצוני מדי. זה ללכת מקיצון אחד לקיצון אחר כשיכלה להיות דרך באמצע.

שמע,המערת הסוואה של MGS3 היא לא איזה משהו מתוחכם במיוחד,היא יותר קורצת לחבר'ה הכפייתיים ממשחקי ה RPG שאוהבים אייטמים ולצבור דברים שווים כמו חליפות מגניבות והיא גם מתאימה לקונספט של המשחק ומכניסה לאווירה אבל אין הרבה תחכום בלעבור על רשימה ולבחור את ה + עם המספר הכי גדול לצידו באיזור שאתה נמצא בו,אני יכול להבין למה קוג'ימה הוריד את זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 ספטמבר 2013, 23:15

bling כתב:שמע,המערת הסוואה של MGS3 היא לא איזה משהו מתוחכם במיוחד,היא יותר קורצת לחבר'ה הכפייתיים ממשחקי ה RPG שאוהבים אייטמים ולצבור דברים שווים כמו חליפות מגניבות והיא גם מתאימה לקונספט של המשחק ומכניסה לאווירה אבל אין הרבה תחכום בלעבור על רשימה ולבחור את ה + עם המספר הכי גדול לצידו באיזור שאתה נמצא בו,אני יכול להבין למה קוג'ימה הוריד את זה.

שוב, ההבדל זה לא לבחור בהסוואה, ההבדל הוא שהיית מוצא אותן בשלבים כמו סוג של LOOT וככל שהיו לך יותר חליפות היית מסווה את עצמך בצורה טובה יותר ביותר סוגים של שטח. MGS4 פשוט נותן לך הסוואה מושלמת לאיפה שלא תלך כך שאתה לא מרוויח את ההסוואות האיכותיות בעזרת חקירה, כל הסוואה היא 100% כיסוי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 22 ספטמבר 2013, 01:15

ההסוואה לא פעלה עם כפתור, היה צריך לנוח על הקרקע ולאחר שנייה או שתיים סנייק היה משנה את צבעו. אבל עדיין לכל מרקם היה כושר הסתוות אחר בדומה לקיטים השונים ב-3. כך שאי אפשר להגיד שיש שינוי גדול מלבד העובדה שלא היה צריך לעבור שני תפריטים כדי להגיע לקיט ההסוואה. החלטה עיצובית נכונה אם תשאלו אותי כי זה היה מייגע ב-3.

אני מרגיש שאתם מדחיקים גם את שלב 4 ברביעי שלא היה שונה מהראשון והשני (בשלג בshadow moses) למרות שבאמת היה טיפה קטן מהם. בכל מקרה הזירות בMGS4 היו עצומות ביחס לנהוג בסדרה עד אז. בערך כל חצי שלב (השלבים היו מחולקים בדרך כלל לשניים) היה שווה ערך לאיזה ארבעה שלבים מ-3. לעבור את act 1+2 לקח 10 שעות, רק כדי להבין את סדר הגודל של השלבים. וכמות הcut scenes בהם לא הייתה יחסית גדולה.

bling כל מה שאמרת זה נחמד, אבל לא מדובר במשחק פעולה, אין לי שום חשק להסתער על היריבים שלי בליווי מסוק ואז על הדרך לראות אותו מתרסק או לגרום לנגמ"ש לרדוף אחרי רק בשביל לגרום לו להתדרדר מעבר לצוק. אני עדיין לא מרגיש שבחרו להציג בפניי שינויי גימפליי שיעניינו אותי כמי שמתכוון לשחק את המשחק כמשחק התגנבות. הטריילר בE3 הציג המון דברים יפים, ואני מקווה (למרות שזה לא קריטי כמובן) אם היו מראים לנו מכנקות חדשות של העולם הפתוח בייתר שאת ואיך הדברים ישפיע על אופי ההתגנבות שלנו במשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2013, 02:43

Death_119 כתב:ההסוואה לא פעלה עם כפתור, היה צריך לנוח על הקרקע ולאחר שנייה או שתיים סנייק היה משנה את צבעו. אבל עדיין לכל מרקם היה כושר הסתוות אחר בדומה לקיטים השונים ב-3. כך שאי אפשר להגיד שיש שינוי גדול מלבד העובדה שלא היה צריך לעבור שני תפריטים כדי להגיע לקיט ההסוואה. החלטה עיצובית נכונה אם תשאלו אותי כי זה היה מייגע ב-3.

אני מרגיש שאתם מדחיקים גם את שלב 4 ברביעי שלא היה שונה מהראשון והשני (בשלג בshadow moses) למרות שבאמת היה טיפה קטן מהם. בכל מקרה הזירות בMGS4 היו עצומות ביחס לנהוג בסדרה עד אז. בערך כל חצי שלב (השלבים היו מחולקים בדרך כלל לשניים) היה שווה ערך לאיזה ארבעה שלבים מ-3. לעבור את act 1+2 לקח 10 שעות, רק כדי להבין את סדר הגודל של השלבים. וכמות הcut scenes בהם לא הייתה יחסית גדולה.

bling כל מה שאמרת זה נחמד, אבל לא מדובר במשחק פעולה, אין לי שום חשק להסתער על היריבים שלי בליווי מסוק ואז על הדרך לראות אותו מתרסק או לגרום לנגמ"ש לרדוף אחרי רק בשביל לגרום לו להתדרדר מעבר לצוק. אני עדיין לא מרגיש שבחרו להציג בפניי שינויי גימפליי שיעניינו אותי כמי שמתכוון לשחק את המשחק כמשחק התגנבות. הטריילר בE3 הציג המון דברים יפים, ואני מקווה (למרות שזה לא קריטי כמובן) אם היו מראים לנו מכנקות חדשות של העולם הפתוח בייתר שאת ואיך הדברים ישפיע על אופי ההתגנבות שלנו במשחק.

אבל היו לך 100% מהמרקמים מראש, זה ההבדל. מאחר והיה לך חליפת הסוואה מתאימה לכל משטח, בניגוד ל3 ששם היית צריך להשיג חליפות טובות יותר ועד שהשגת הייתה לך הסוואה פחות טובה, ב4 כל מה שהיית צריך לעשות זה כלום. בנושא השלבים, אתה מבלבל בין שלבים ארוכים יותר לעולם פתוח.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 22 ספטמבר 2013, 09:37

זה נכון ולא נכון. MGS3 ממה שאני זוכר (פעם אחרונה שסיימתי אותו הייתה ב-2008) אתה מקבל את כל הקיטים לכל סוגי הterrain שאתה צריך במשחק עוד מההתחלה, ההבדל הוא שכושר ההסתוות שלהם עומד בדרך כלל על 55% או 65% או 75% ולפעמים 85%. כדי לקבל את הקיטים הממש טובים של 95% ומעלה אתה צריך או לסיים את המשחק ולקבל את זה כבונוס, או למצוא אותם בכל מיני מקומות נידחים.

זה נכון שבMGS4 אין שום אפשרות למצוא הסוואות חדשות, אבל מראש כל הקיטים שיש לך שווי ערך בכושר ההסתוות שלהם לאילו שהיו לך מההתחלה בMGS3. כך שרמת האתגר נשארה זהה מינוס הטרחנות לשוטת בתפריטים. ולא טענתי שהשלבים בMGS4 הם עולם פתוח, אמרתי שהם היו גדולים יותר משמעותית, הדבר אפשר לסוג חדש של גיימפליי בעובדה שיכלת להגיע ליעד מכמה מקומות, דבר שלא היה קודם בסדרה. לדוגמא, בשביל להגיע לוואן עם הקוף ליד תחנת הכוח בדרום אמריקה יכולת לעשות זאת מכמה כיוונים, לאורך איזה שביל או לחילופין לגשת למן שרשרת של גבעות ולהגיע משם. אני מבין שעולם פתוח זה משהו חדש הבעיה שהם לא מתמקדים בזה בסרטון האחרון וזה לטעמי חבל. כי ברור שכאן מצוי הכוח האמיתי של הכותר החדש. לא בעובדה שאפשר לירות בכל דבר שזז או לזמן מסוק שאי אפשר לדעת מה יקרה לו ויתרסק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2013, 15:07

דודי אתה מתחיל את המשחק עם איזה 7 או 6 קיטים וזהו. לאט לאט אתה מוצא צבעי פנים והסוואות ומשפר את יכולות ההסוואה שלך. נכון שיש איזה 8 הסוואות שצריך לסיים את המשחק רק בשביל להגיע אליהן אבל עדין אתה מוצא איזה 20 הסוואות במשך המשחק שמשפרות את היכולת הסוואה שלך. אני ידוע שאני השתדרגתי שוב ושוב בזמן המשחק עם ההסוואות שלי, דבר שבMGS4 לא היה. בנוסף תמיד הרגשתי שאני בוחר ואני מסווה את עצמי ב3 שזאת גם הרגשה שעברה מMGS4. כמובן זה לא אומר שצריך את הטרחנות של 3 אבל גם לא את ה"לא לעשות כלום" של 4, צריך למצא את האמצע.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 ספטמבר 2013, 17:17

אני חושב שזה היה מושלם ב-4. אולי היה אפשר לעשות איזה מיני-מיני-גיים כמו עם הRELOAD בGEARS, שבכל עם שאתה תצמד למשהו - הוא ייתן הסוואה חלקית, אבל אם תלחץ על כפתור בזמן, או תעשה משהו עם הסטיק כדי להתאים צבע בתוך שנייה או שתיים - אז ההסוואה תהיה מושלמת. יותר מזה, ואני לא ארצה לשחק. ממש שנאתי את זה ב-3, כמו הרבה דברים שדורשים תפריטים שם. מאוד אהבתי את המשחק, אבל הגיימליי ב-4 היה כמה רמות מעל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2013, 17:54

Laskin כתב:אני חושב שזה היה מושלם ב-4. אולי היה אפשר לעשות איזה מיני-מיני-גיים כמו עם הRELOAD בGEARS, שבכל עם שאתה תצמד למשהו - הוא ייתן הסוואה חלקית, אבל אם תלחץ על כפתור בזמן, או תעשה משהו עם הסטיק כדי להתאים צבע בתוך שנייה או שתיים - אז ההסוואה תהיה מושלמת. יותר מזה, ואני לא ארצה לשחק. ממש שנאתי את זה ב-3, כמו הרבה דברים שדורשים תפריטים שם. מאוד אהבתי את המשחק, אבל הגיימליי ב-4 היה כמה רמות מעל.

שוב, לא אמרתי שצריך ללכת ולהכנס לתפריטים אבל לפחות תרוויח את ההסוואות עם הזמן ולא תקבל הכל ככה אוטומטית. אני משער שאני השחקן היחיד שאהב את הטרחנות של 3.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 22 ספטמבר 2013, 18:21

Laskin כתב:אני חושב שזה היה מושלם ב-4. אולי היה אפשר לעשות איזה מיני-מיני-גיים כמו עם הRELOAD בGEARS, שבכל עם שאתה תצמד למשהו - הוא ייתן הסוואה חלקית, אבל אם תלחץ על כפתור בזמן, או תעשה משהו עם הסטיק כדי להתאים צבע בתוך שנייה או שתיים - אז ההסוואה תהיה מושלמת. יותר מזה, ואני לא ארצה לשחק. ממש שנאתי את זה ב-3, כמו הרבה דברים שדורשים תפריטים שם. מאוד אהבתי את המשחק, אבל הגיימליי ב-4 היה כמה רמות מעל.

בMGS4 כמו ששניכם יודעים מחליפים הסוואות כל צעד שני, אני לא הייתי רוצה לעצור את המשחק רק בשביל לעשות מיני גיימ בשביל לבחור את אחוז ההצלחה של ההסוואה. הדרך שזה עובד בMGS4 היא נהדרת ובאמת שלא זוכר לי שמשהו התלונן על זה בעבר. מה גם שזה לא משנה, בMGS5 אין הסוואה :D.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 ספטמבר 2013, 18:44

Death_119 כתב:בMGS4 כמו ששניכם יודעים מחליפים הסוואות כל צעד שני, אני לא הייתי רוצה לעצור את המשחק רק בשביל לעשות מיני גיימ בשביל לבחור את אחוז ההצלחה של ההסוואה. הדרך שזה עובד בMGS4 היא נהדרת ובאמת שלא זוכר לי שמשהו התלונן על זה בעבר. מה גם שזה לא משנה, בMGS5 אין הסוואה :D.

זה סופי שאין הסוואה?
מבאס מאוד,למה להוריד משהו שאוהבים?
הייתי מעדיף שתהיה הסוואה,גם אוטומטית ויורידו את כל העזרים,ככה המשחק יהיה יותר מאוזן,כיפי ומאתגר,ובלי להיות מתסכל יותר מדי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2013, 19:24

שוב, הייתי שמח לסוג של מנגנון שדרוג להסוואה עם הזמן, טיפה RPG כמו ש3 נתן. לא יודע למה אהבתי את הטרחנות של 3 כל כך, האוכל, הפציעות, ההסוואה, פשוט אהבתי את זה. היה שם סוג של הרגשה של RPG כבד כששמחת לקבל LOOT של אוכל וכדומה, אני לא בטוח למה אהבתי את זה כל כך כי עניין ההסוואה היה לגמרי מטלה אבל עדין, מוזר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 ספטמבר 2013, 19:28

Death_119 כתב:בMGS4 כמו ששניכם יודעים מחליפים הסוואות כל צעד שני, אני לא הייתי רוצה לעצור את המשחק רק בשביל לעשות מיני גיימ בשביל לבחור את אחוז ההצלחה של ההסוואה. הדרך שזה עובד בMGS4 היא נהדרת ובאמת שלא זוכר לי שמשהו התלונן על זה בעבר. מה גם שזה לא משנה, בMGS5 אין הסוואה :D.


בגלל זה הצעתי לעשות את זה כמו הreload בgears... לא לעצור, וגם לעשות את זה עם טיפה skill, כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, עם סיכון לקבל גם פחות טובה אם תפספס בטווח של ה100 אחוז, או לא ללחוץ על כלום ולקבל הסוואה סבירה. ככה כולם מרוצים. אשלח לקוג׳ימה מייל

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 ספטמבר 2013, 19:30

DrKeo כתב:שוב, הייתי שמח לסוג של מנגנון שדרוג להסוואה עם הזמן, טיפה RPG כמו ש3 נתן. לא יודע למה אהבתי את הטרחנות של 3 כל כך, האוכל, הפציעות, ההסוואה, פשוט אהבתי את זה. היה שם סוג של הרגשה של RPG כבד כששמחת לקבל LOOT של אוכל וכדומה, אני לא בטוח למה אהבתי את זה כל כך כי עניין ההסוואה היה לגמרי מטלה אבל עדין, מוזר.

למה שלא תאהב? העניין הזה די נחצה בין המעריצים,אני אישית חושב שלצד הטרחנות היו לא מעט יתרונות למערכות של 3,כמו אלו שציינת והם גם מאוד הכינסו לאווירה,אין מה לעשות כשאתה צד ואוכל או מטפל בפציעה ומחליף הסוואות אתה יותר נסחף לעולם של המשחק,הן משרתות מאוד את ה THEME של ההישרדות ואולי אפשר היה לבצע חלקן אחרת אבל בטוח שהייתי מעדיף שיהיו,גם כמו שהן,מאשר שלא יהיו בכלל,זה לא יהיה MGS3 בלעדיהן.

תמונות Direct feed שקונאמי שחררה מההדגמה שבתקווה תעלה בקרוב ב 1080P:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2013, 19:38

השאלה האמיתית היא האם היא תעלה בלי היפנים שחפרו לי את המוח מהגולגולת ברקע.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 ספטמבר 2013, 19:42

DrKeo כתב:השאלה האמיתית היא האם היא תעלה בלי היפנים שחפרו לי את המוח מהגולגולת ברקע.

היפנים? ככה אתה מכנה את קוג'ימה ועוד כוסית שעושה כל רגע HAI? :)
מה הקטע של היפנים תמיד לדחוף לפרזנטציות בחורות יפות שלא קשורות במיל למשחק והעסק מעניין להן את קצה הציפורן שכל רגע מזייפות קולות התפעלות ועושות HAI?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2013, 19:49

bling כתב:היפנים? ככה אתה מכנה את קוג'ימה ועוד כוסית שעושה כל רגע HAI? :)
מה הקטע של היפנים תמיד לדחוף לפרזנטציות בחורות יפות שלא קשורות במיל למשחק והעסק מעניין להן את קצה הציפורן שכל רגע מזייפות קולות התפעלות ועושות HAI?

מאחר ואין לי מושג מה הם אמרו, מי דבר ומה היה שם אני מעדף שישתקו, אפילו אם זה אדון קוג'ימה בכבודו ובעצמו :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4453
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 22 ספטמבר 2013, 21:39

אין הסוואה, אין רדאר, אין כלום. נהדר. הוא באמת יגרום לכולנו להשתמש באקדח השאלה רק על מי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 23 ספטמבר 2013, 06:13

Death_119 כתב:אין הסוואה, אין רדאר, אין כלום. נהדר. הוא באמת יגרום לכולנו להשתמש באקדח השאלה רק על מי.

תכל'ס מה ההבדל בין הסימון לרדאר כמו שהיה ב 1 ו 2?

רק הוול האק צורם לי בעין אבל בעיקרון זה אותו שטאנץ,אפילו יש לך קצת יותר סקיל כי אתה צריך לעשות סקאוט ולסמן אויבים במקום שכולם יופיעו לך אוטומטית על המסך ועוד עם שדה הראיה שלהם,יותר מידע מהרדאר אין.

מה שכן הייתי מעדיף שיחזרו לרדארים של 3,שכל אחד מביא לך פונקצינאליות אחרת וצריך להשתמש בהם בהתאם לסיטואציה,זה היה ממש מגניב ותואם את התקופה.
גם הטבעת ב 4 היתה לא רעה,והיא הביאה מספיק נתונים על מיקומי אויבים ובלי לגלות יותר מדי והיית צריך להיות זהיר כי תמיד קיבלת חצי תמונה של המצב,אבל היא מכוערת אסתטית.

על ההסוואה אני מסכים שזה צורם,ובעולם פתוח זה הכי מתבקש בעולם,מה לעזאזל קוג'ימה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 42041
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 ספטמבר 2013, 23:17

bling כתב:תכל'ס מה ההבדל בין הסימון לרדאר כמו שהיה ב 1 ו 2?

רק הוול האק צורם לי בעין אבל בעיקרון זה אותו שטאנץ,אפילו יש לך קצת יותר סקיל כי אתה צריך לעשות סקאוט ולסמן אויבים במקום שכולם יופיעו לך אוטומטית על המסך ועוד עם שדה הראיה שלהם,יותר מידע מהרדאר אין.

מה שכן הייתי מעדיף שיחזרו לרדארים של 3,שכל אחד מביא לך פונקצינאליות אחרת וצריך להשתמש בהם בהתאם לסיטואציה,זה היה ממש מגניב ותואם את התקופה.
גם הטבעת ב 4 היתה לא רעה,והיא הביאה מספיק נתונים על מיקומי אויבים ובלי לגלות יותר מדי והיית צריך להיות זהיר כי תמיד קיבלת חצי תמונה של המצב,אבל היא מכוערת אסתטית.

על ההסוואה אני מסכים שזה צורם,ובעולם פתוח זה הכי מתבקש בעולם,מה לעזאזל קוג'ימה?

האמת שהסימון עובד מעולה בעולם פתוח והתגנבות, מנסיון מקרייסס.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 24154
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 25 ספטמבר 2013, 13:18

גרסאות 1080P של הדמואים שראינו:
http://www.vg247.com/2013/09/25/mgs-5-t ... o-blowout/

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 25 ספטמבר 2013, 11:40

שאלה, אם לא שיחקתי אף פעם באחד ממשחקי Metal Gear Solid ואני ארצה לקנות את החדש ולהתחיל לשחק בו, אני מפסיד המון פרטים על העלילה?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10306
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid V - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 ספטמבר 2013, 13:25

Laskin כתב:גרסאות 1080P של הדמואים שראינו:
http://www.vg247.com/2013/09/25/mgs-5-t ... o-blowout/

הנה סרטון הפתיחה בדיבובים החדשים באנגלית:

בבקשה תגידו לי שזו בדיחה,מה זה ה VO הנוראי הזה!
האויב הראשי (Skull Face האיש המצולק) במקום שיהיה לו קול בס וקשה כיאה למי שעבר כל כך הרבה זוועות,עם עור חרוך ועישון סיגריות נשמע כמו עובד במוקדן לקוחות של הוט,נורא.
וקיפר גם נשמע על הפנים,זה לא זה בלי הייטר וזה מרגיש כמו כוכב הוליוודי גדול שמחלטר.

הטריילר המקורי ביפנית היה כל כך BAD ASS,פה כל הפתיחה הרוסה עם הדיבוב הנוראי הזה.
Yahel12 כתב:שאלה, אם לא שיחקתי אף פעם באחד ממשחקי Metal Gear Solid ואני ארצה לקנות את החדש ולהתחיל לשחק בו, אני מפסיד המון פרטים על העלילה?

בעיקרון כן...אבל זה נראה ש MGS5 הולך להביא המון אנשים חדשים למותג,הגיימפליי שלו נראה לי אפילו מרשים יותר אנשים שלא אוהבים את הסדרה מאשר כאלו שכן :)
זה ברור שיהיו הרבה אנשים כמוך שיקפצו על העגלה במשחק הזה ולכן יש לקוות שקוג'ימה יבנה רקע מתאים עם מספיק הסברים כדי שגם חדשים יוכלו להנות כמו שצריך.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 14 אורחים