VOXELIM

חדשות גיימינג שוטפות

נוצר ע"י bling·14 בנובמבר 2019

4853 הודעות
HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4825

כל עוד אנשים פה משקרים (בהיעדר מילה אחרת) על העובדות הפשוטות, אין טעם לדון על האסטרטגיה של XBOX.

XBOX היו קונסולה קלאסית 'על מלא' מ 2013 עד סוף 2023. בכל הזמן הזה הטרנד מכירות של החומרה היה כלפי מטה, והפער מהפלייסטיישן הלך וגדל. גם ה series הייתה בפיגור של 13% מה XB1 בסוף 2023 בארה"ב (השוק הכי חזק שלה). מיקרוסופט נכשלו באסטרטגיה. אלו העובדות הפשוטות.

לאור הכישלון של מיקרוסופט עם האסטרטגיה הזו, הם החליטו ללכת על אסטרטגיה אחרת. שינוי ההנהגה במיקרוסופט לא באמת נתנו זמן לאסטרטגיה החדשה להוכיח את עצמה. ההנהגה החדשה מקבל עיצות מטוויטר ומחפשת נקודות זכות מפנאטיים, והאדם המצוי מנסה לחפש היגיון בניסיון לחזור לאסטרטגיה שנכשלה במשך עשור רצוף והובילה להחלטה להוציא משחקים לפלייסטיישן.

ממה יש לשאוב אופטימיות שהפעם מיקרוסופט תעשה מה שהיא נכשלה בו 2 דורות, ואל מול מתחרה שמצבה בשוק יותר מבוסס ממה שהיה אי פעם?
בנתיים אנשים מגרדים בראש למה הדבילים במיקרוסופט החליטו לעשות משחק בלעדי בסוף הדור.
מעניין אותי לדעת על בסיס איזה metric הם יקבעו שההחלטה לבטל את גרסת הפס5 של גירז עמדה או לא עמדה ביעד שלה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 12 ביוני 2026 בשעה 14:57
#4826

איזה take טפשי. האסטרטגיה הזו היא היחידה שעבדה אי פעם בתעשיה, כל קונסולה מצליחה וכל קונסולה לא מצליחה בהסטוריה של התעשיה ישמו את אסטרטגיה הזו. כלומר האסטרטגיה היא לא הבעיה, הישום הוא הבעיה. אולי ללכת באסטרטגיה של הבלעדיים לא מבטיח הצלחה, אבל זאת ליטרלי הדרך היחידה להצליח.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#4827

אבל אתה משקר, כי אתה מתחיל ב-2013 - השנה בה הם נטשו את מה שהצליח להם בענק עם ה-360 והתחילו ״להתבלבל״. אם רק יחזרו לימים האלה - הם יכולים לחזור בענק.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 12 ביוני 2026 בשעה 15:00
#4828

ברור שקאז משקר, כי אם הוא יצטרך להתיחס ל-360 כל הטיעון שלו עולה בלהבות. כשהם היו מפוצצים בבלעדיים טובים עם קונסולה טובה ומחיר טוב הם נצחו את פלייסטיישן, שוק גדול, נכון?

הרי הוא לא מסוגל להתיחס לעניין, לזה שה-X1 שוגרה כמכונת טלביזיה וקינקט, חלשה ומעפנה ב-100$ יותר מהפס4 ודור שלם הם ניסו להתאושש מזה (ויחסית הצליחו להתחשב ב-50+ מליון יחידות). ושדור ה-XSX התחיל עם קרוס ג'ן ובלעדיים בתחת שאף אחד לא רצה ועד שסופסוף הם כמעט הגיעו לנחלה, הם עשו את הקאז והתאבדו עם אסטרטגית צד ג' הזיה.

לא היה להם דור שבו הם דחפו בכל הכוח עם בלעדיים טובים מאז ה-360, הדור בו הם אשכרה הצליחו לנצח.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4829
ציטוט מאת DrKeo

איזה take טפשי. האסטרטגיה הזו היא היחידה שעבדה אי פעם בתעשיה, כל קונסולה מצליחה וכל קונסולה לא מצליחה בהסטוריה של התעשיה ישמו את אסטרטגיה הזו. כלומר האסטרטגיה היא לא הבעיה, הישום הוא הבעיה. אולי ללכת באסטרטגיה של הבלעדיים לא מבטיח הצלחה, אבל זאת ליטרלי הדרך היחידה להצליח.

'ליטרלי הדרך היחידה לנצח' ו 'כל קונסולה מצליחה יישמו את האסטרטגיה הזו'. אז איך אתה יכול לקבוע שיש רק דרך אחד לנצח?
אם 2 דורות אני מנסה ליישם אסטרטגיה ונכשל, אז אולי, רק אולי, האסטרטגיה הזו לא משחקת לחוזקותיי ואני צריך לעשות משהו אחר?

ואם שוב נזכיר את 'העובדות הפשוטות': מכשיר שהוא בליבתו PC = מכשיר שכל כולו הוא משחקים, שירותים ופיצ'רים 'בלעדיים', קרי, לא זמינים ללקוחות פלייסטיישן ונינטנדו -- ובהיקפים שמגמדים כל ניגון על 'בלעדיות' שקונסולה קלאסית יכולה לתת.

ציטוט מאת Laskin

אבל אתה משקר, כי אתה מתחיל ב-2013 - השנה בה הם נטשו את מה שהצליח להם בענק עם ה-360 והתחילו ״להתבלבל״. אם רק יחזרו לימים האלה - הם יכולים לחזור בענק.

אני מתחיל ב 2013 כי שם מתחילה התקופה של הקונסולה המודרנית שמוגדרת ע"י שני דברים עיקריים:
1) פרופיל וספרייה דיגיטלית שנשארים איתך לעד. כל משחק שקנית מאז 2013 אתה יכול להמשיך ולשחק ב2020 על הפס5 וב2028 על הפס6.
2) עלייתם של משחקי ה GAAS, משחקים שתמיד נשארים רלוונטיים, שתמיד חוזרים אליהם וכל היסטוריית המשחק והרכישות נשארת איתך על פני דורות חומרה.

אין דרך חזרה. דור קונסולה חדש לא מתחיל מאפס. אנשים לא רוצים לוותר על הספרייה שלהם ועל ההיסטוריה שלהם. לא, אנשים לא ישאירו 2 קונסולות מחוברות לטלוויזיות. וכשיבוא הזמן שהם משאירים רק את החדשה המחוברת, למה שישאירו את זו שבלי כל הספרייה שהם בנו במשחק 2 דורות? אז המוטיבציה להמשיך לקנות את ה brand שהיה לך עצומה.

כל עוד המתחרות לא קורסות לתוך עצמן, למיקרוסופט אין סיכוי להישאר תחרותית דרך אותה אסטרגטיה ישנה שנכון להיום תמציתה היא "נקווה שנצליח לשגר 2-3 משחקים בלעדיים בשנה (שהם גם על המחשב), ושהם יהיו טובים מספיק/שהשוק יהיה אכפת לו מהם דיו כדי שיזיזו מספיק קונסולות כדי להפוך את זה למשתלם".

ציטוט מאת DrKeo

ברור שקאז משקר, כי אם הוא יצטרך להתיחס ל-360 כל הטיעון שלו עולה בלהבות. כשהם היו מפוצצים בבלעדיים טובים עם קונסולה טובה ומחיר טוב הם נצחו את פלייסטיישן, שוק גדול, נכון?

הרי הוא לא מסוגל להתיחס לעניין, לזה שה-X1 שוגרה כמכונת טלביזיה וקינקט, חלשה ומעפנה ב-100$ יותר מהפס4 ודור שלם הם ניסו להתאושש מזה (ויחסית הצליחו להתחשב ב-50+ מליון יחידות). ושדור ה-XSX התחיל עם קרוס ג'ן ובלעדיים בתחת שאף אחד לא רצה ועד שסופסוף הם כמעט הגיעו לנחלה, הם עשו את הקאז והתאבדו עם אסטרטגית צד ג' הזיה.

לא היה להם דור שבו הם דחפו בכל הכוח עם בלעדיים טובים מאז ה-360, הדור בו הם אשכרה הצליחו לנצח.

'דור ה XSX שהתחיל עם קרוס-ג'ן'. כלומר, בדיוק כמו הדור של הפס5 שהוכיח שקרוס-ג'ן לא בלם מכירות של הקונסולה החדשה?

'עד שסוף סוף כמעט הגיעו לנחלה'....
pray tell, איזה נחלה בראש לך? באיזה מציאות אלטרנטיבית אתה חי? מה, אינדיאנה ג'ונס פתאום היה מעיף קונסולות? Avowed היה מעיף קונסולות? Outer Worlds 2 היה מעיף קונסולות? איזה פאקינג נחלה?! סטארפילד היה ונותר כמשחק הכי גדול שהיה למיקרוסופט להציע בדור הזה. הוא היה בלעדי בטון יצוק. הוא לא עשה דבר למכירות של XBOX.

איזה בלוף אתה מנסה למכור? שום דבר לא היה משתנה ב fortunes של ה Series X אם מיקרוסופט לא הייתה מכריזה שהיא מתחילה להוציא משחקים לפלייסטיישן.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 12 ביוני 2026 בשעה 21:49
#4830
ציטוט מאת Hypno

'ליטרלי הדרך היחידה לנצח' ו 'כל קונסולה מצליחה יישמו את האסטרטגיה הזו'. אז איך אתה יכול לקבוע שיש רק דרך אחד לנצח?
אם 2 דורות אני מנסה ליישם אסטרטגיה ונכשל, אז אולי, רק אולי, האסטרטגיה הזו לא משחקת לחוזקותיי ואני צריך לעשות משהו אחר?

ואם שוב נזכיר את 'העובדות הפשוטות': מכשיר שהוא בליבתו PC = מכשיר שכל כולו הוא משחקים, שירותים ופיצ'רים 'בלעדיים', קרי, לא זמינים ללקוחות פלייסטיישן ונינטנדו -- ובהיקפים שמגמדים כל ניגון על 'בלעדיות' שקונסולה קלאסית יכולה לתת.

כן, זאת הדרך היחידה לנצח כי 100% מהמנצחות ב-40 שנים האחרונות נקטו באסטרטגיה הזו. לא בטוח שאסטרטגיה זאת המילה הנכונה כי ליטרלי זאת הדרך היחידה לעשות קונסולה מצליחה. אסטרטגיה זה משהו שמתקיים במקביל לבלעדיות (נניח ניידת מתחלפת בנייחת כמו הסוויצ', או שלט תנועה כמו הWII, או משחקי סינמטים קורים כמו של הפס4), בלי בלעדיות אין לך כלום.

ציטוט מאת Hypno

'דור ה XSX שהתחיל עם קרוס-ג'ן'. כלומר, בדיוק כמו הדור של הפס5 שהוכיח שקרוס-ג'ן לא בלם מכירות של הקונסולה החדשה?

'עד שסוף סוף כמעט הגיעו לנחלה'....
pray tell, איזה נחלה בראש לך? באיזה מציאות אלטרנטיבית אתה חי? מה, אינדיאנה ג'ונס פתאום היה מעיף קונסולות? Avowed היה מעיף קונסולות? Outer Worlds 2 היה מעיף קונסולות? איזה פאקינג נחלה?! סטארפילד היה ונותר כמשחק הכי גדול שהיה למיקרוסופט להציע בדור הזה. הוא היה בלעדי בטון יצוק. הוא לא עשה דבר למכירות של XBOX.

איזה בלוף אתה מנסה למכור? שום דבר לא היה משתנה ב fortunes של ה Series X אם מיקרוסופט לא הייתה מכריזה שהיא מתחילה להוציא משחקים לפלייסטיישן.

בלעדיות מלאה הייתה שמה את אקסבוקס עכשיו במליוני קונסולות יותר. כן, אובליביון, פורצה הורייזן 6, גירס, פייבל, MW4 כולם היו דוחפים את אקסבוקס יופי יופי. ראית את התצוגה של אקסבוקס השנה? לגמרי "נחלה", פשוט הכל יוצא לפלייסטיישן.

אם היית מצליח לדקדק איך האסטרטגיה שלך מצליחה יותר (שבסופו של יום אומר יותר הכנסות) אז הייתה לך אולי נקודה ששווה ללכת נגד הזרם. אבל אתה לא מצליח לדקדק, כל מה שאתה אומר הוא שהם ימכרו פחות, יכניסו פחות, יהיו להם פחות משתמשים וכו'. ואז שם איזו כוכבית של "אבל זאת בנית בסיס", אבל לא מסביר בסיס למה. לאיפה זה מתפתח? לאיפה זה הולך? מה בדיוק יקרה 5 או 10 שנים אחרי שיגור ההיליקס שיהפוך את המהלך הזה למשתלם? אתה לא מצליח להסביר את זה, ולכן אין מאחורי זה שום הגיון חוץ מאשר איזה מהלך רוקנרול הזיה כי אתה מאונן על סטים.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4831
ציטוט מאת DrKeo

כן, זאת הדרך היחידה לנצח כי 100% מהמנצחות ב-40 שנים האחרונות נקטו באסטרטגיה הזו. לא בטוח שאסטרטגיה זאת המילה הנכונה כי ליטרלי זאת הדרך היחידה לעשות קונסולה מצליחה. אסטרטגיה זה משהו שמתקיים במקביל לבלעדיות (נניח ניידת מתחלפת בנייחת כמו הסוויצ', או שלט תנועה כמו הWII, או משחקי סינמטים קורים כמו של הפס4), בלי בלעדיות אין לך כלום.

וכאמור, מכשיר PC נותן למיקרוסופט בלעדיות בשפע.

ציטוט מאת DrKeo

בלעדיות מלאה הייתה שמה את אקסבוקס עכשיו במליוני קונסולות יותר. כן, אובליביון, פורצה הורייזן 6, גירס, פייבל, MW4 כולם היו דוחפים את אקסבוקס יופי יופי. ראית את התצוגה של אקסבוקס השנה? לגמרי "נחלה", פשוט הכל יוצא לפלייסטיישן.

אם היית מצליח לדקדק איך האסטרטגיה שלך מצליחה יותר (שבסופו של יום אומר יותר הכנסות) אז הייתה לך אולי נקודה ששווה ללכת נגד הזרם. אבל אתה לא מצליח לדקדק, כל מה שאתה אומר הוא שהם ימכרו פחות, יכניסו פחות, יהיו להם פחות משתמשים וכו'. ואז שם איזו כוכבית של "אבל זאת בנית בסיס", אבל לא מסביר בסיס למה. לאיפה זה מתפתח? לאיפה זה הולך? מה בדיוק יקרה 5 או 10 שנים אחרי שיגור ההיליקס שיהפוך את המהלך הזה למשתלם? אתה לא מצליח להסביר את זה, ולכן אין מאחורי זה שום הגיון חוץ מאשר איזה מהלך רוקנרול הזיה כי אתה מאונן על סטים.

תמיד משעשע לראות אותך עושה הייפ לליין-אפ של מיקרוסופט, ואז כשהם יוצאים עם ממוצע 82 אתה זורק אותם לאשפתות.
לא. המשחקים שהזכרת לא היו דוחפים מיליונים של קונסולות. אתה חי באשליות. FH6 מוכר יותר טוב למרות שידוע שהמשחק יגיע לפס5 מאוחר יותר השנה.
ברגע שהעלאת המחיר של ה XBOX נכנסה לתוקף כל מחשבה של משחק שדוחף מכירות חומרה עלה בלהבות. מיקרוסופט בכלל לא מצליחים לסדר את בעיות המלאי, ולפי הדיווח מהיום הם מפסידים על קונסולה 'מאות' דולרים.

סדר העדיפיות של מיקרוסופט לא צריך להיות 'איך עושים יותר הכנסות מהמודל הקיים'. הוא צריך להיות איך אנחנו פאקינג נשארים רלוונטיים בסגמנט ומציעים מוצר נחשק בעל יתרונות מובהקים שגם מקצץ לנו עלויות.

עוד קונסולה רגילה שמתחילה עם נקודת פתיחה הכי גרועה, עם עננה גוברת לגבי תמיכת צד ג' ועם צד א' (שאינו בלעדי) שלא מספק קבלות אינה המוצר הזה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 13 ביוני 2026 בשעה 02:23
#4832
ציטוט מאת Hypno

וכאמור, מכשיר PC נותן למיקרוסופט בלעדיות בשפע.

הוא לא, אף אחד לא רואה את זה ככה חוץ ממך.

ציטוט מאת Hypno

תמיד משעשע לראות אותך עושה הייפ לליין-אפ של מיקרוסופט, ואז כשהם יוצאים עם ממוצע 82 אתה זורק אותם לאשפתות.
לא. המשחקים שהזכרת לא היו דוחפים מיליונים של קונסולות. אתה חי באשליות. FH6 מוכר יותר טוב למרות שידוע שהמשחק יגיע לפס5 מאוחר יותר השנה.
ברגע שהעלאת המחיר של ה XBOX נכנסה לתוקף כל מחשבה של משחק שדוחף מכירות חומרה עלה בלהבות. מיקרוסופט בכלל לא מצליחים לסדר את בעיות המלאי, ולפי הדיווח מהיום הם מפסידים על קונסולה 'מאות' דולרים.

סדר העדיפיות של מיקרוסופט לא צריך להיות 'איך עושים יותר הכנסות מהמודל הקיים'. הוא צריך להיות איך אנחנו פאקינג נשארים רלוונטיים בסגמנט ומציעים מוצר נחשק בעל יתרונות מובהקים שגם מקצץ לנו עלויות.

עוד קונסולה רגילה שמתחילה עם נקודת פתיחה הכי גרועה, עם עננה גוברת לגבי תמיכת צד ג' ועם צד א' (שאינו בלעדי) שלא מספק קבלות אינה המוצר הזה.

אין לאקסבוקס שום עננה של תמיכה של צד ג', בדיוק כמו שב-X1 הייתה בעיה של תמיכה של צד ג' בסוף הדור ולא הייתה שום עננת צד ג' על ה-XSX. צד ג' מתחיל להיות בעייתי רק כשהמכירות גרועות והקונסולה גוססת, ע"ע האסטרטגיה של קאז.

אקסבוקס צריכה בדיוק דבר אחד - מלא בלעדיים טובים. זהו, קונסולה נורמאלית עם מלא בלעדיים ויהיה להם דור מעולה, 360 ומעלה. משבר הזיכרון וכו', זה הכל זמני, לא מתכננים דור שכנראה יהיה בכיף 10 שנים עד איזה 2038 על פי משבר זיכרון ב-2026.

וכמו שאמרתי ולא טרחת לענות כי כולנו יודעים שאין לך תשובה לזה, אתה לא מצליח לדקדק אסטרטגיה שתעשה את מיקרוסופט יותר מכניסה ויותר רווחית מאשר לפני 3 שנים, ולכן כל מה שאתה אומר הוא שק אחד גדול של בולשיט שנועד לחפור לנו את השכל בפורום ולא להעלות נקודות אמיתיות עם לוגיקה מאחוריהן.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4833

תמשיך לטמון את הראש בחול. אנחנו לא ב 2005.
האסטרטגיה שאתה מציע לא רלוונטית. אנשים לא יחליפו קונסולה ראשית שהם בנו בה ספרייה במשך 2 דורות שלמים.

באסטרטגיה שאתה מציע אין שום דבר שמייחד את Xbox. לא נותן לה שום edge ושום יתרון לנגן עליו.
כל עוד סוני לא קורסת לתוך עצמה, אין מקום ל XBOX שהיא 'פלייסטיישן בלי צד א' שמעניין מישהו'. משחקי צד ג' יהיו הכי פחות מושקעים על XBOX קלאסי כי מדובר במכשיר הגיימינג שבמקום האחרון. גרסת ה XBOX לא תקבל את היחס שהגרסאות האחרות יקבלו.

זה מדהים שאתה בפנים רציניות מקדם אסטרטגיה שהיא: 'אנחנו מקום אחרון. ה IP שלנו חלש. צוותי צד א' משחררים כשלונות קופתיים על ימין ועל שמאל. אנחנו נחזיק אצבעות שאחד האולפנים שלו יתפוס להיט ואולי זה ישכנע אנשים לנטוש את הפלייסטיישן שלהם'. הזיה.

מכשיר קונסולה-מחשב היברדי נותן למיקרוסופט אין-ספור יתרונות לנגן עליהם ולהביך בהם את סוני.
המטרה המיידית היא לא 'להכניס יותר רווח מאשר לפני 3 שנים'. המטרה היא לעשות מוצר תחרותי בעל יתרונות על פני המתחרות שנותן לך In-roads להמשיך לבנות הצלחה.

עם קונסולה שמריצה סטים לא היית צריך לבזבז כסף על אולפנים שעכשיו אתה צריך לסגור. לא מבזבזים אגורה על משחקים לגיימפאס שנופלים על הפנים ומחריבים לך את הרווחיות.

כל משחק אינדי שמתפוצץ בסטים -> ניגשים למפתחת: תעשה גרסה לחנות שלנו ותשגר אותו בגיימפאס. בום.
רצף להיטים בלתי נגמר שעושה בית ספר לכל האולפנים 'המקצועניים' של מיקרוסופט. רווחיות טהורה.

בלי לקנות אולפנים. בלי לשרוף כסף. בלי מאות מיליונים למשחקים שאתה גם מחסל להם את המכירות הישירות וגם לא מזיזים את הגיימפאס. זאת 'הרווחיות של לפני 3 שנים' שאתה מדבר עליה?

אתה צריך להפנים שעניין 'הדורות' התהפך על הראש. מקום אחרון לא יהפוך לראשון בלי קריסה עצמית של המתחרות.
ה pitch שלך חסר מודעות.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 19 ביוני 2026 בשעה 01:14
#4834

כל כך הרבה שנים ראית כל מה שאתה אומר מיושם על ידי מיקרוסופט ושלב אחר שלב מתפורר לך מול העיניים, המציאות מכה וקאז לא בבית. מדהים.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4835

'כל כך הרבה שנים'. כלומר משהו שהתחיל ב 2024? כלומר Xbox Mode לווינדוס שעדיין לא קיבל roll-out לכל משתמשי ווינדוס? כלומר חומרה שעוד לא יצאה שייתכן ו Asha תחבל בה ולא תריץ משחקי סטים?

אתה בכלל מודע למה שאתה כותב? אתה מבין שכל הקיצוצים במיקרוסופט הם תוצאה של כישלון אסטרטגיית קונסולה קלאסית + גיימפאס Day1?

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#4836

לא, כל הקיצוצים במיקרוסופט הם בגלל אסטרטגיית המולטי פלטפורם. המכירות חומרה צנחו ובלי חומרה אין הכנסות. יש לך אפס מודעות עצמית.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4837

המכירות חומרה היו בטרנד שלילי בסוף 2023. המכירות המשיכו לצנוח כי המחירים נסקו ול XBOX יש בעיות מלאי קשות (כפי ששמענו ממיקרוסופט עצמה). גם כשיש גיימפאס אין הכנסות. ראה ערך את ההפסד הטהור שנבע מהוספת COD ל day1. אז מיקרוסופט התחילו לשחרר לפס5 כדי לנסות לאסוף כל הכנסה ורווח אפשריים לאור הברוך של אסטרטגיית הגיימפאס.

אתה הוזה אם אתה חושב שאם הליין-אפ היה נשאר בלעדי, הוא היה משפיע באופן יותר מזניח על מכירות החומרה במחירים שהיא נמצאת בהם.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 20 ביוני 2026 בשעה 13:10
#4838

כרגיל, משקר, מחירי החומרה של אקסבוקס עלו רק לחגים 2025. החומרה התרסקה הרבה לפני כי הם עברו למולטי פלטפורם אז אין סיבה לקנות יותר אקסבוקס. הם נטשו את החומרה לאסטרטגיית קאז כושלת.

אתה אשכרה חושב שאנשים בפורום לא רואים דרך המניפולציות שלך?

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#4839

טוב, לא ממש חדשות, אבל ציון תאריך:

מריו 64 יצא היום לפני 30 שנה.

פאק כמה אנחנו זקנים…

וגם באטמן ארקהם נייט יצא היום לפני 11 שנה.

פאק כמה שרוקסטדי בזבזו עשור+ על כלום…

blingblingElder
הודעות: 10,396הצטרף: 13 באפריל 2013
#4840

מה היה טוב בלדעת את זה חוץ מלהרגיש כמו פח זקן. עדיין זוכר שנחשפתי למריו 64 כילד בטלוויזיה הישראלית במסגרת החופש הגדול, אולי בערוץ הילדים או משהו והייתה אפשרות לזכות בנינטנדו 64 אם אני לא טועה. המוח שלי פשוט התפוצץ איך משחק יכול להראות ככה. הפעם הבאה שהוא התפוצץ ככה היתה עם מגס2. ואוף על רוקסטדי לאיזה שפל הם ירדו, עצוב.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#4841

באתי לדכא ויצאתי מדוכא

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#4842
ציטוט מאת Laskin

טוב, לא ממש חדשות, אבל ציון תאריך:

מריו 64 יצא היום לפני 30 שנה.

פאק כמה אנחנו זקנים…

וגם באטמן ארקהם נייט יצא היום לפני 11 שנה.

פאק כמה שרוקסטדי בזבזו עשור+ על כלום…

ארקאם אסיילם בן 17 שנים, גירס חוגג 20 בנובמבר, ומריו גלקסי בן 18... צ'יזס.

glass manglass manSage
הודעות: 8,510הצטרף: 11 ביוני 2018
נערך לאחרונה: 24 ביוני 2026 בשעה 21:16
#4843

הWII זה מלפני 20 שנה לול. זה הדבר שהכי גורם לי להרגיש זקן. אתם קולטים שעברו 20 שנה מהרגע שהתחלנו לרדת על הרבולושן? לא נתפס לי זה אשכרה מרגיש לי כאילו זה היה שבוע שעבר בלי להגזים.

טירוף.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4844
ציטוט מאת DrKeo

כרגיל, משקר, מחירי החומרה של אקסבוקס עלו רק לחגים 2025. החומרה התרסקה הרבה לפני כי הם עברו למולטי פלטפורם אז אין סיבה לקנות יותר אקסבוקס. הם נטשו את החומרה לאסטרטגיית קאז כושלת.

אתה אשכרה חושב שאנשים בפורום לא רואים דרך המניפולציות שלך?

😂 תודה על הדוגמה המושלמת לכך שאתה פשוט מתחכש לנתונים.

ה XBOX העלתה מחירים לראשונה באוגוסט 2023. אחר כך מאי 2025. אחר כך אוקטובר 2025. את הדבר הכי פשוט אתה לא מוודא.
אז שוב, המכירות בארה"ב בסוף 2023 היו בפיגור של 13% (כלומר, גלובלית הפיגור יותר גדול) אחרי הבלעדי הכי גדול שיש לה להציע.

אתה מוזמן לחיות בסרט שבו הפיגור של ה Series לא היה גובר לולא היו מכריזים על מולטי-פלטפורם.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 01:19
#4845

כל כך הרבה פעמים הבאנו לך את הנתונים, באמת שאין כבר כוח. אתה מדבר שטויות, אקסבוקס התרסקה אחרי המעבר למולטי פלטפורם. Cope harder.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4846

נופ. הנתונים (אשקרה נתונים של יחידות חומרה) של סוף 2023 מראים בדיוק שה XBOX החלה ב nose drive, חרף יציאת הבלעדי הכי גדול שלה.

תמשיך להיות באשליה ש Avowed, SOM, אינדיאנה ג'ונס היו מרימים את מכירות החומרה אם מיקרוסופט לא הייתה מודיעה על הגעת משחקים לפלייסטיישן.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 18:05
#4847

אם היית אומר את האמת זה היה עוזר. ברבעון חגים 2023 הכנסות מחומרה עלו משנה לפני, לא ירדו. הם עלו ב-3%, שזה מדשדש למדי וברור לכולם למה הם דשדשו. אבל הצלילה התחילה אחרי המעבר למולטיפלטפורם, זאת פשוט עובדה. אקסבוקס עברו מרבעונים שברובם היו עליה משנה קודמת חוץ מכמה יוצאים מהכלל, לרבעון אחרי רבעון של צלילה דו ספרתית שהתחילה רק אחרי שהם עברו למולטי-פלטפורם בתחילת 2024.

גם לא הייתה עלית מחירים ב-2023 כמו שטענת.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4848

יש נתונים השוואתיים רשמיים של יחידות חומרה מארה"ב. אין צורך לפרש נתוני הכנות חומרה.

ב 2023 מיקרוסופט העלתה את המחיר של ה Series X בכל השווקים למעט ארה"ב, יפן, ברזיל, צ'ילה וקולומביה.
https://www.theverge.com/2023/6/21/23768400/microsoft-xbox-series-x-xbox-game-pass-price-increase

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#4849

יש נתון עולמי רשמי, הכנסות מחומרה עולמית והם עלו. אם ההכנסות מחומרה עולמית עלו, המכירות לא ״החלה ב nose drive״. כרגיל אתה לא מחובר למציאות.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4850

הכנסות מחומרה שאולי קשורות ב ASP.

תפסיק להתכחש לנתונים. יש נתונים רשמיים מארה"ב למכירות יחידות חומרה. לא צריך להסתכל על שום דבר אחר.

Loading Bluesky post...

וכידוע ארה"ב זה השוק הכי חזק של ה XBOX. אז אם שם כבר בסוף 2023 היה פיגור של 13%, גלובלאית זה יותר.