VOXELIM

חדשות גיימינג שוטפות

נוצר ע"י bling·14 בנובמבר 2019

4853 הודעות
HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4850

הכנסות מחומרה שאולי קשורות ב ASP.

תפסיק להתכחש לנתונים. יש נתונים רשמיים מארה"ב למכירות יחידות חומרה. לא צריך להסתכל על שום דבר אחר.

Loading Bluesky post...

וכידוע ארה"ב זה השוק הכי חזק של ה XBOX. אז אם שם כבר בסוף 2023 היה פיגור של 13%, גלובלאית זה יותר.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 27 ביוני 2026 בשעה 18:52
#4851

Sigh, אתה באמת טרול, אה? אקסבוקס הכניסה יותר ממכירות חומרה ברבעון המדובר - יותר. איך לעזאזל אתה מוכר יותר משנה שעברה, ואדון טרול טוען שבאותו רבעון הם התחיל nose dive.

אם אתה טוען שאקסבוקס התחילה לצלול בחגים 2023, תוכיח את זה. אם הנתונים לא תומכים, אז באמת תעזוב אותנו. תחזור בך ותטען טיעון אחר כמו אדם סביר כי עובדתית לא התחילה שום נפילה בחגים 23.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#4852

תתייחס ליחידות חומרה. למרות אסטרטגיית בלעדיות ושחרור סטארפילד, הבלעדי הכי גדול של הדור, בסיום 2023 בארה"ב הדור הנוכחי מכר 13% פחות יחידות חומרה מהתקופה המקבילה של הדור הקודם. כלומר, הפער כבר נפתח. טרנד המכירות השלילי היה עובדה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 28 ביוני 2026 בשעה 13:02
#4853

אמרת שבחגים 2023 הxsx התחילה להתרסק במכירות, ספציפית אמרת nose dive. זה לא נכון, אמרת שקר.

אז אוקיי, קאז קלאסי, העובדות לא מתישבות אז מזיזים את הקורות. אז עכשיו הנקודה היא לא שהxsx התחילה לצלול בחגים 23 (כי היא לא), הזזנו את הקורות לנקודה חדשה שהיא מכרה בטרטוריה אחת 13% פחות מהX1? ובנתיים נתעלם שלמשל ביפן היא מכרה בשנתיים וחצי פי 3 ממה שהx1 מכרה כל חייה, וב-UK ב2023 היא הגיעה ל-2 מליון יחידות; יותר מהר מהסוויצ׳ 1 ומה-360 למרות מחסור החומרה החמור, אבל מזיזים את הקורות לזה שספציפית מארה״ב היא טיפה מאחורי הx1 בתקופה המקבילה?

כן, הxsx מכרה טיפה פחות בתקופה המקבילה לx1 עולמית אחרי שנתיים של מחסור חומרה מטורף, ואו, איזו נקודה מדהימה הבאת. חבוב, כשהם עברו למולטיפלטפורם הם התחילו לצלול ב25%, ב35%, ב50% מהשנה הקודמת במכירות עולמית. אבל היי, זה לא נחשב כי הxsx מכרה אחרי מחסור חומרה אדיר 13% פחות בטרטוריה אחת! או, אין ספק שתפסת אותנו פה... 🙄