VOXELIM

נושא ה-pc הרשמי

נוצר ע"י DrKeo·09 באפריל 2013

11753 הודעות
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#11750

MW4 סופסוף מביא קצת RT ל-COD בקמפיין. יהיה בו RT השתקפות, RT צל, RTAO ושימוש ב-RT לאפקטים וליומטרים שזה לא מובן מאליו כי הרבה פעמים אפקטים וליומטרים לא משתתפים ב-RT כי הם מקור לבעיות ביצועים.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#11751

גם אם כל הכוכבים הסתדרו לצידי, משמע לרעת הקפיצה שהייתה אמורה להיות ולרעת המחירים המטורפים וכל מה שהיה מאז ועדיין עכשיו - אני לגמרי שמח שקניתי 4090… 2028, ג׳יזס.

אבל זו רק שמועה.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#11752

הפיתרון של מיקרוסופט לגמגומי שיידרים יוצא היום לכל משתמשי הלאנצ׳ר אקסבוקס. כרגע נתמך רק בפורצה 6, אבל זה יתרחב מהר.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#11753

העמוד של גירס ED עלה לסטים ויש דרישות מינימום. הוא דורש כרטיס RT כמינימום (2060RTX), זיכרון 12GB,מעבד 2600K ו-130GB על ה-SSD. אז יחסית גבוה בצד הגרפי, יחסית נמוך בצד המעבד/זיכרון.