מישהו רוצה מפתח סטים ל Two Point Campus?
נושא ה-pc הרשמי
נוצר ע"י DrKeo·09 באפריל 2013
כן
אצלך בהודעה פרטית. תתחדש :)
מישהו רוצה מפתח סטים ל Two Point Campus?
משחק מעולה, ביחוד למי שלא שחק ב-two point hospital כי הם דומים נורא.
נראה מעולה.
LaskinElderעוד לא צפיתי - אבל מהדיווחים שקראתי נשמע כמו משהו טוב, ובתור מישהו עם מחשב בסלון - אפילו גיימצ'יינג'ר (לא מבחינת ביצועים אלא בקטע של חוויית המשתמש, שלא נוגעים בה ממש בסרטון הזה)
עוד לא צפיתי - אבל מהדיווחים שקראתי נשמע כמו משהו טוב, ובתור מישהו עם מחשב בסלון - אפילו גיימצ'יינג'ר (לא מבחינת ביצועים אלא בקטע של חוויית המשתמש, שלא נוגעים בה ממש בסרטון הזה)
הפרט הכי מעניין הוא ה-1%>, יש משחקים שבהם הוא מוכפל. זה פשוט מעולה. או יותר נכון תעודת עניות למצב של חלונות.
LaskinElderאני רק מדמיין איך היה לפתוח מחשב בסלון ולראות UI נורמלי. אני מקווה שגם תהיה לי אפשרות מהירה לבחור עם השלט את מקור השמע, כי אחרת זה עדיין יחייב אותי ללכת להגדרות ולשנות כל פעם שאני מחליף בין אזניות לטלויזיה.
אני רק מדמיין איך היה לפתוח מחשב בסלון ולראות UI נורמלי. אני מקווה שגם תהיה לי אפשרות מהירה לבחור עם השלט את מקור השמע, כי אחרת זה עדיין יחייב אותי ללכת להגדרות ולשנות כל פעם שאני מחליף בין אזניות לטלויזיה.
אני לא חושב שזאת כזאת מהפכה, היום כשאתה מפעיל מחשב ולוחץ על הכפתור אקסבוקס זה משגר את סטים למצב תמונה גדולה. אז כן, יש שלב אחרי העליה של המחשב, אבל אנשים כמונו יכולים להסתדר עם זה.
LaskinElderכן, זה רק בתנאי שהמשחק דרך סטים וזה ממש לא תמיד המצב אצלי, אז זה לא מספיק טוב.
וברור שאני ״מסתדר עם זה״ אבל הייתי ממש שמח לוותר ב-90% מהפעמים שאני מפעיל את המחשב, ושוב - צריך שגם יהיו הגדרות נוספות שאפשר לשנות דרך שם כדי שזה באמת ייתר מבחינתי עכבר, למעט מהפעמים הבודדות שאני גם צופה ביוטיוב או רוכש משחקים וכו
זה עובד ב-99% מהפעמים, ביחוד שיש את הקיצור דרך start + select. אז השיפור מאוד מגניב, אני פשוט לא בטוח כמה הוא מהפכני.
להתחשב במי שמצייץ, כנראה שזאת הולכת להיות ההכרזה של הSOC ARM של NVIDIA:
LaskinElderמעניין לאן עוד יש למניה שלהם ללכת… כנראה נראה את החברה הראשונה שתעבור את שווי ה-10 טריליון דולר. שזה בערך 10 טריליון שקל עוד שנייה :/
במחירי החומרה הנוכחיים? בעעע....
אם אני לא טועה אלה רק לפטופים, לא צריך להתרגש יותר מדי.
omerkotAdminלפטופ זה גם ניידים כמו סטים דק 2. עם כל העבודה שvalve עושה ברקע, זה די ברור שהם רוצים ללכת לכיוונים כאלה…
תלוי איזה SOC הם משחררים. להבנתי כרגע זה לפטופים, מי יודע מה יהיה בעתיד. אני רק יודע שניידת עם ה-stack של NVIDIA זה יכול להיות מאוד מרשים. אולי אפילו path tracing וכו', למסך 1080p לא צריך יותר מדי כוח להגיע לשם עם כל ה-DLSS למניהם.
והנה ההכרזה. קוראים ל-SOC בשם RTX Spark, הם טוענים שזה ה-SOC הכי יעיל בשוק, כולל ה-M של אפל.

6144 ליבות CUDA, כלומר זהה 1:1 ל-5070RTX.
זיכרון מאוחד LPDDRX במהירות 300GB/s.
בדגם הזול ביותר 16GB, בדגם היקר ביותר 128GB.
CPU מבוסס ARM עם 20 ליבות.

יש דגמים ממספר יצרנים:

יש גם דגם ממיקרוסופט בשם Surface Laptop Ultra. בנוסף ללפטופים יהיו גם דסקטופים קטנים שמשתמשים בצ'יפ. כרגע יש 20 יצרנים שעובדים על לפטופ מבוסס RTX Spark ו-10 יצרנים שעובדים על דסקטופים.
אני משער שזה גם סוג של Steam machine והיליקס killer? מכשיר בגודל של Apple TV שמביא ביצועים של 5070RTX. כנראה יקר משמעותית מה-steam machine, אבל מריץ משחקים עם PT בזמן שהגייבקיוב לא מצליח להתחרות בפס5.
אגב, בניגוד ל-Steam OS, בגלל שהמכשיר הזה מריץ חלונות גם משחקים עם אנטי-צי'ט עובדים עליו.
עדין אין מחיר או תאריך יציאה מדוייק.
נשמע חזק וטוב! הבעיה שבמחירי החומרה בימינו הם לא יירדו מ1500$ לדגם בסיס לדעתי.
LaskinElderנשמע פסיכי, מבחינת ביצועים... אבל המחיר זה מה שמעניין
כן, המחיר הוא העיקר. ה-GPU זהה לגמרי ל-5070RTX שמגיע עם 12GB ועולה כרגע באמזון 600$. אם הייתי צריך לנחש הם בטח יתחילו בסביבות ה-1400$-1500$.
זה אירוני אבל אני חושב שמחירי זיכרון גבוהים דווקא עוזרים למכשיר הזה משתי סיבות. הראשונה היא שמחירי הזיכרון הגבוהים מכים בכולם, ובגלל שהזיכרון וה-SSD לוקחים נתח כל כך גדול מהמחיר של החומרה היום, המחיר של ה-SOC כמעט נבלע. כלומר, אם חומרה מעפנה עולה היום 1000$, תשדרג את ה-SOC ל-5070 וכמה היא תעלה? 1400$? לא הפרש כזה גדול ואתה קופץ מביצועים של פס4 לביצועים של פס6.
והסיבה השניה היא הזיכרון המאוחד. בגלל שיש למכשיר זיכרון מאוחד אפשר לשים בו פחות זיכרון. למשל RTX SPARK עם 24GB זה מכשיר שיריץ כל משחק בשוק, אבל מחשב עם נניח 8GB זיכרון וידאו ו-16GB זיכרון מערכת יכול להיות בעייתי, אפילו שיש בהם את אותו נפח זיכרון.
אז נחיה ונראה מה יהיה, אבל אם המחשבים האלה יתחילו ב-1400$ הם יהיו אטרקטיבים למדי.
המחשבים השולחניים מבוססי RTX SPARK יגיעו בסתיו. אפשר לראות כמה הוא קטן ביחס לכניסות USB-C מקדימה:

למה שמישהו יעדיף היליקס על גבי מכשיר שכזה עם stack של NVIDIA זה נשגב ממני. הוא מריץ חלונות עם אותו ממשק אקסבוקס בדיוק, רק שיש בו כל יכולת DLSS מתחת לשמש ויכולות RT כל כך הרבה יותר טובות. ואני בטוח שברגע שסדרה 6000 תצא שנה הבאה יהיה RTX SPARK חדש מבוסס עליה עם כל הכוח (הקפיצת node האמיתית הראשונה מאז סדרה 3000) והפיצ'רים החדשים.
בכנות? זה היה צריך להיות ההיליקס. שיתוף פעולה עם NV, מעבד ARM רחב, והכרטיס הרלוונטי לסוף 2027 (כנראה 6070RTX).
LaskinElderחבל גם שסוני תקועים עם AMD, אבל יש משהו שלסוני יש ולמיקרוסופט וחברות אחרות אין, ולכן ימשיכו לקנות פלייסטיישן יותר למרות זאת… המממ… מעניין מה זה…
חבל גם שסוני תקועים עם AMD, אבל יש משהו שלסוני יש ולמיקרוסופט וחברות אחרות אין, ולכן ימשיכו לקנות פלייסטיישן יותר למרות זאת… המממ… מעניין מה זה…
אני חושב שזה נקרא "פורט של GOW לסטים". זאת הסיבה שקונים פלייסטיישן.
דוגמאות לשני דסקטופים מבוססי RTX SPARK. חבל שאין נקודת יחוס לגודל שלהם.

MW4 סופסוף מביא קצת RT ל-COD בקמפיין. יהיה בו RT השתקפות, RT צל, RTAO ושימוש ב-RT לאפקטים וליומטרים שזה לא מובן מאליו כי הרבה פעמים אפקטים וליומטרים לא משתתפים ב-RT כי הם מקור לבעיות ביצועים.