LaskinElderMina לא נחת משום מקום, זה משחק שהמון ציפו לו הם עובדים עליו שנים והיה גם דמו מאוד מוצלח שאישר לכל המעריצים שלהם שהמשחק הזה הולך להיות משהו מיוחד מאוד.
נוצר ע"י DrKeo·15 בינואר 2025
LaskinElderMina לא נחת משום מקום, זה משחק שהמון ציפו לו הם עובדים עליו שנים והיה גם דמו מאוד מוצלח שאישר לכל המעריצים שלהם שהמשחק הזה הולך להיות משהו מיוחד מאוד.
LaskinElder
LaskinElderאז אחרי התצוגה אתמול - יש לנו קצת בעייה בסביבות ספטמבר-אוקטובר, לא?
הנה כמה מהגדולים ביותר, מדגיש את אלו שאני אישית מעוניין לרכוש כבר בהשקה (או לעשות מנוי שייתן לי אותם), ומוסיף גם עם קו תחתון את אלו שאני מאה אחוז ארכוש ביום ההשקה:
3 בספטמבר - blood of dawnwalker
15 בספטמבר - וולברין
24 בספטמבר - קונטרול 2
24 בספטמבר - silent hill townfall
25 בספטמבר - אונימושה
28 בספטמבר - אייס קומבט 8
1 באוקטובר - ריימן
6 באוקטובר - סטאר וורס רייסר
8 באוקטובר - Silver Pines
23 באוקטובר - cod:mw4 (מנוי)
29 באוקטובר - phantom blade 0
כמובן שיש בלי תאריך עדיין (אבל מיועדים לזמן הזה) גם את:
Castlevania: Belmont’s Curse
The Duskbloods
The Eternal Life of Goldman
Kena: Scars of Kosmora
Lord of the Fallen 2
מתישהו באוקטובר גם NO REST FOR THE WICKED אמור לצאת בגירסת 1.0
(אותו כבר רכשתי כי היה ממש זול אבל אתחיל לשחק בו בטח רק שנה הבאה, אחרי GTA)
והכי חשוב וכנראה נקבל תאריך בעוד כמה ימים:
Gears of War: E-Day (מנוי)
שבטח ייצא בספטמבר או אוקטובר, אלא אם הוא רוצה להתאבד
אני משוכנע שיש עוד הרבה משחקים שיוכרזו השבוע, שחלקם עוד מתוכננים לצאת בחודשים האלה.
אני באמת לא זוכר טירוף כזה. מניח שכמה ייאלצו לדחות, זה לא הגיוני.
אין לי מושג איך אני אמור לפנות זמן לזה, וגם חלק מאלו שלא סימנתי אני אולי אשחק בהמשך כמו STAR WARS RACER וSILVER PINES.
מדהים שמשחק כמו אונימושה, שאני מת על הסדרה הזו - אני לא מסמן בקו :) גם KENA 2 נראה ממש מעולה לדעתי ויש מצב שיהיה משהו מיוחד אבל למי יהיה זמן לעוד משחק עולם פתוח, כשיש את GTA חודש אחרי? אני מניח שהוא למשל בסבירות גבוהה יידחה לשנה הבאה.
mw4 לא יוצא לגיימפאס בהשקה. כל השאר נחמדים כשריפת זמן עד gta6.
LaskinElder"נחמדים"?? חלקם AAA עם סיכוי לא רע להיות מטורפים, עם דגש על GEARS, CONTROL, DAWNWALKER, PB:0 ואולי גם וולברין
שכחתי שCOD4 לא יהיה בגיימפאס... טוב נו, אם גירס יהיה ממש ממש טוב אני אקנה אותו פשוט.
לאסקין הילדים עדיין לא שיחקו איתך ריימן לג'נדס? מה?? איך?? טוב נו עדיף מאוחר מאשר אף פעם :-)
מהמשחקים האלה שברשימה שלך. אלה המשחקים שאשחק בסבירות גבוהה מאוד.
קונטרול 2
וולברין
cod:mw4
Castlevania: Belmont’s Curse
Gears of War: E-Day
no rest for the wicked
האמת הדילמה הכי רצינית פה בעיני היא בין קונטרול 2 לוולברין כי הם ממש צמודים. אני מן הסתם אתחיל עם קונטרול נראה לי אלא אם כן וולברין יקבל פתאום איזה ממוצע 9.
קונטרול החדש הוא עדיין רמדי גם אם אני לא שלם עם ההחלטה שלהם לזנוח את הthird person shooter.. וולברין נראה מגניב רצח אבל עדיין נופל לאותה נוסחתיות שחוקה ומשעממת של סוני של "התגנבות לייט" ואז סט פייס אקשן בומבסטי עם QTE קצת קשה להתלהב מזה באמת שיצא ג'ימס בונד שנראה שעושה את הנוסחא הזו פי 1000 יותר טוב מאינסומאנייק. :-)
הדבר שהכי הפתיע אותי מאז שנחשף GOD OF SLIME אתמול, זה שבגלל כל הדיסניות של הGOW ההוא המשחק שהכי מצופה אצלי מ3 הגדולות הוא פתאום פייבל ואחריו גירס בפער ענק מכל מה שיש לסוני כרגע.
"נחמדים"?? חלקם AAA עם סיכוי לא רע להיות מטורפים, עם דגש על GEARS, CONTROL, DAWNWALKER, PB:0 ואולי גם וולברין
שכחתי שCOD4 לא יהיה בגיימפאס... טוב נו, אם גירס יהיה ממש ממש טוב אני אקנה אותו פשוט.
מפתחות לא טובות מספיק. או כאלה שעוד לא הוכיחו את עצמן. לא חושב שיהיה אף משחק חובה מהרשימה שהבאת, אבל מקווה שנופתע.
LaskinElderהילדים ניסו את ריימן לג'נדס כשהיו קטנים יותר אבל אז הם היו יותר גרועים ופחות התחברו.
תכננתי מתישהו לחזור אליו אבל עכשיו אין טעם כשיש את החדש.
לגבי ההתגנבות בוולברין - זה לא נראה לי חובה ממש, לפחות לא בקטעים שהראו אתמול, אבל יכול להיות מספק בגלל האלימות המוגזמת.
משהו בו פשוט נראה לי הרבה פחות כיף מספיידרמן, שהיה כל כך מגוון עם כל הגאדג'טים והכוחות המיוחדים. האלימות מפצה, אבל לא בטוח שזה מספיק ואחרי 3 שעות אם זה חוזר על עצמו זה יכול ממש לבאס. מחזיק אצבעות שיש להם הפתעות.
הגיימפליי של GOW נראה כל כך, כל כך הרבה יותר טוב, מכל בחינה. לא מפתיע, בכל זאת GOW, אבל ציפיתי ממשחק של וולברין ליותר.
אינטר - קונטרול יהיה מדהים, ולדעתי כולם פה (חוץ ממני) יופתעו מPB:0.
אני דווקא ממש אהבתי את הקרבות בוולברין, הסינרגיה עם ג'ין גריי באמצע הקרב נראת לי מגניבה ממש וזה בייסקלי באטמן/ספיידרמן/סליפינג דוגס עם כל מה שהתרגלנו לצפות יש אינטרקציה עם חפצים.
אני מסכים שזה משחק קצת פחות מעניין בגיימפלי מספיידרמן או באטמן כי אין לוולברין "מערכת תעופה" מעניינת כמו שיש להם זה באמת גורם למשחק להרגיש קצת "חד ממדי" ולא מגוון ופתוח בהשוואה אליהם, אבל שוב נהנהתי מאוד מסליפינג דוגס ולא בהכרח היתה חסרה לי שם מערכת ריחוף/קורים/תעופה אז אני כנראה אהנה מוולברין במיוחד שהוא די אקרובטי וכן יש פה הרבה פארקור, ושוב יש פה את כל שיתוף הפעולה הזה עם ג'ין שמוסיף מימד מעניין בגלל הכוחות העל חושיים שלה. לא אתפלא אם נוכל להשתלט על אויבים מרחוק בעזרת המחשבה שלה ולהרגיש ממש OP.
אני מקווה רק שאפשר להפחית את הGORE הזה לא כי אני "נגעל" או משהו זה פשוט נראה ילדותי ומטומטם שכל הדם הזה עף על וולברין ונעלם אחרי 2 שניות מרגיש לי ילדותי כאילו זה ספלטון או משהו כזה חח.
מסכים שהגיימפלי של GOW נראה ממש טוב, זה עדיין סנטה מוניקה. אני פשוט חושב שהייתי מתלהב הרבה יותר מGOW החדש אם הוא היה DLC סטאנדאלון לרגנארוק או איזה משחק צדדי. אבל בתור המשחק הראשי הגדול של סנטה מוניקה לשנים הקרובות? בשבילי אישית הוא פשוט לא עושה את זה.
זה לא עוזר כמובן שגילינו שקורי לא מביים את המשחק ומביימת את המשחק מישהי שנראת כמו מורה ללשון ששותה כל היום נס קפה בחדר המורי.
אין אישית לא אוהב את כל אנרגיית הGIRL POWER שהמשחק הזה משדר, זה היה נחמד אם אינטרגלקטיק לא היה הולך בדיוק גם כן על GIRL POWER זה יותר מדי בשבילי ששני סטודיואים בכירים של סוני הולכים על THEME כזה.
זה גם לא כל כך מפתיע אותי שקורי הוא לא הבמאי, לא רק שהGOW הזה לא היה נראה הסגנון שלו בשיט, הוא גם לא היה הבמאי של רגנרוק אז היה מוזר אש שהוא ירצה לחזור ולביים משחק שמתרחש במקביל לGOW 2018.
חחח לאסקין, לאור התצוגה המחורבנת הזו של סוני PB בהחלט מתחיל להראות כמו איזה הייליט של סוני לצערי.
אני חייב להודות שUntil Dawn 2 ממש עשה לי את זה, אחד הרגעים היחידים בתערוכה שהרגשתי "הנה סוני של פעם" אבל זה היה מעט מדי.
LaskinElderהgirl power לא רק פה ובאינטרגלקטיק, זה גם בסאקר פאנץ׳ עם יוטיי, זה גם בהורייזון, הורייזון לגו והורייזון מולטי, זה גם בtlou2, גם ראצ׳ט הוסיף ראצ׳טית במשחק האחרון, ובספיידרמן 3 כנראה (לא אהרוס למי שלא שיחק בשני)… גם ריטרנל היה עם בחורה אבל בשני החליפו, לא שזה עזר למשהו.
אבל לי לא אכפת בשום צורה, כל עוד הגיימפליי נראה כמו שהוא אני מוכן גם לשחק את הקוביה.
לי אין יותר מדי בעיה עם הרשימה כי אני מעוניין רק בחלק מהמשחקים. מבחינתי הרשימה היא:
קונטרול 2
ריימן עם הילדים
SW RACER שאני בטח אשחק בעצימות נמוכה
MW4
זהו בערך. אחלה רשימה של ספטמבר עד נובמבר כשיצא GTA6. ארבעה משחקים שמתפרסים בין משחקים שאני משחק לבד (קונטרול 2 ו-MW4), משחקים שאני משחק שכהילדים רוצים לשחק איתי (ריימן) ומשחקים של לקפוץ מדי פעם ולהשתעשע (SW RACER).
את וולברין, אונימושה ו-phantom blade 0 אני בטוח אשחק מתישהו, אבל הם בעדיפות נמוכה יתר. בסוף מבחינתי קונטרול 2 הוא החובה היחיד ברשימה, אבל גם MW4 מלהיב אותי למדי.
LaskinElderטוב, מה קורה עם הטריילר של GTA6?
כולם הציגו את תצוגות הקיץ שלהם, יש שקט מוחלט לכמה חודשים, כל העיניים כרגע יהיו עליו...
גם אם זה לא יהיה הDEEP DIVE TRAILER עם הקריינות, אנחנו צריכים טריילר חדש עם טיפה גיימפליי טהור, כולל UI והכל.
אני אומר שזה הזמן.
בשביל רוקסטאר זה עוד מוקדם עכשיו. אני אומר שיהיה טריילר מתישהו בספטמבר רוקסטאר תמיד מחכים כמעט עד הרגע האחרון ככה היה גם עם GTA 5. יש מונדיאל תכף בשביל רוקסטאר זה תחרות על תשומת הלב העולמית.
לדעתי היה בערך 0% סיכוי שהטריילר הגדול של GTA6 יצא בסביבת E3. יש עכשיו המון רעש, הם רוצים את כל המחזור חדשות לעצמם ולאורך שבועות. זה בטח יקרה בקיץ בזמן הכי מת, יולי או אוגוסט.
LaskinElderלגבי GTA5 - הם כבר התחילו 4-5 חודשים לפני עם טריילרים לכל אחד משלושת הדמויות.
מה שאומר החל מסוף החודש הזה או עד סוף יולי, כנראה.
החודש הזה? במונדיאל? לאסקין אתה הבן אדם הימני הכי אופטימי שהכרתי בחיי :-) המונדיאל הולך לשלוט בכל דבר בתרבות הפופלארית ובשיחה האינטרנטית עד בערך סוף יולי. רוקסטאר יכולים לחכות לאוגוסט כי זה חודש חדש.אבל הרבה יותר חכם מצידם לתת להכל להירגע עד ספטמבר.
LaskinElderבספטמבר כבר צריך לצאת הטריילר deep dive.
אני מדבר על משהו נוסף לפניו.
אם הוא באמת יוצא בנובמבר אז ספטמבר זה קצת מאוחר. אני משער שהטריילר הגדול האחרון שיראה את המכניקות והעולם יצא יחד עם פתיחת ההזמנות מראש, כדי לתת להזמנות מראש תאוצה ענקית. אני גם משער שיש ל-T2 כוונות מאוד ספציפיות למתי לעשות את זה כי הרבעון שזה יקרה בו יקבל בוסט הכנסות פשוט מטורף. זה משחק שיכול להביא הכנסות של 10 מליון עותקים רק בהזמנות מראש, אז T2 כנראה הולכת לשלוט טוב טוב בתאריך הטריילר + ההזמנות מראש, בהתאם לציפית הכנסות שלהם פר רבעון ב-2026.
הייתי משער, בגלל ש-GTA6 יוצא ב-Q3, שהם ירצו לקבל בוסט של הכנסות כבר ב-Q2. או במילים אחרות בין 1 ביולי ל-30 בספטמבר.
LaskinElderהיי, זה נראה משחק ממש כיף:
מזכיר לי את שילוב של דיאבלו וGOW הישנים.
מצב קו-אופ נראה טוב...
חבל רק שהוא יוצא בספטמבר אז הוא ימות בהשקה.
____________________________________________________________________
בנושא אחר - שיחקתי בדמו של STARFOX אתמול.
...לא נהנתי.
הגיימפליי פשוט לא מספיק טוב היום, אולי הייתי קונה ב-10 דולר בשביל הנוסטלגיה, אבל אובייקטיבית מדובר במשחק של 6/10 במקרה הטוב, כל ציון מעבר לזה יהיה פשוט בגלל שנינטנדו הרגילה אותנו לחרא של רימאסטרים, ופה הם יחסית השקיעו, אבל הבסיס של המשחק פשוט לא טוב.
הילד גם כן לא התחבר בכלל.
לאסקין לא מפתיע האמת שהילד לא התחבר לסטארפוקס, יש לו אלפי משחקים בסגנון הזה זמינים בפלאפון/רובלוקס/ הוא בטח לא מבין מה מיוחד דווקא במשחק היריות הזה.
אני ממש אהבתי את הדמו הגרפיקה נראת פשוט מדהים ביחס למקור אבל לא אשקר, אני לא באטרף עליו כמו שחשבתי שאני אהיה, כי כמה אפשר כבר להתלהב מריימיק?
זה די עצוב שכמעט אין לנינטנדו תוכנה צד א' שהיא חובה השנה...מבאס אותי להגיד אבל וולברין פשוט יותר מעניין מכל התוכנה שנינטנדו מוציאה השנה.
הזמנות מראש מתחילות ב-25 ליוני. סופסוף נוכל לסגור את ההתערבות.
גם יש סופסוף עטיפה רשמית:

LaskinElderיש!!!
ואני מניח שזה אומר גם טריילר
יש!!!
ואני מניח שזה אומר גם טריילר
כן, בטח יגיע ממש בקרוב! אולי אפילו ממש ב-25.
גרסת הדלוקס לא כוללת גישה מוקדמת.
ShlomixWarriorזה נראה שאין יותר דיסקים ושהעותק הפיזי בעצם מכיל קוד להורדה בלבד.
לא יודע אם גרסת האולטימייט שווה את האקסטרה 20 דולר
ככה מונעים דליפות וגם כל אחד חייב לרכוש עותק