ככה מונעים דליפות וגם כל אחד חייב לרכוש עותק
משחקי 2026
נוצר ע"י DrKeo·15 בינואר 2025
omerkotAdminמעניין כמה זה 80 דולר בשקלים...
החשבון שלי אמריקאי
הם יכלו לעשות גרסת גישה מוקדמת של 48 שעות ולמכור אותה ב-200$ וכנראה היו מצליחים למכור מליוני עותקים. אבל כל הכבוד שהם שומרים על הפאסון.
האמת שיש סיכוי שאני אלך על הגרסת אולטימייט. אולי היא לא מביאה גישה מוקדמת (נשרוד, ל-GTAV המתנתי שנה לגרסת המחשב) אבל היא מביאה המון תוכן והוא גם נראה לא רע בכלל. נשקים, כלי רכב, חנויות בגדים (עם בגדים בלעדיים), מספרות (עם תספורות בלעדיות), מוסכי מודים (עם מודים בלעדיים), מכוני קעקוע (עם קעקועים בלעדיים) וכו'. ולא מדובר בכמויות קטנות, יש 7 מקומות בלעדיים במשחק ולמשל במכון הקעקועים הבלעדי יש 50 קעקועים. ושני מקומות הם quest givers בלעדיים, אחד ששולח אותך למצא מכוניות ישנות הרוסות ולשקם אותן ואחד שמכיל כנופיה שעושים איתם משימות גניבה כדי להשיג חפצים חדשים. כלומר אולי אין משהו כמו עוד סיפור או גישה מוקדמת, אבל המפה הולכת להכיל 7 מקומות שאפשר לגשת אליהם רק עם הגרסת אולטימייט ובכל אחד עשרות דברים קוסמטים שבלעדיים למקומות הללו וגם קצת משימות צד.
להתחשב בהמתנה, ובזה שיש בבית שלי בערך 2000 שעות ב-GTAV, אני כנראה הולך להשקיע את ה-100$. בטח בדולר של היום, זה עדין יוצא פחות מהמשחק הממוצע בסטים 😀
StickSageאני חושב שגרסה יקרה יותר עם גישה מוקדמת הייתה מוכרת טוב ומכניסה להם עוד יותר בטווח הזמן המיידי, אבל זה כן היה פוגע בערך השיווקי ובעוצמת המותג שהולכים להיווצר סביב "שגעון יום היציאה של GTA 6". זה הולך להיות משהו ממש חסר תקדים, שיגלוש הרבה הרבה מעבר לכותרות באתרי גיימינג.
ואומר את זה האדם שהכי פחות מתרגש מGTA 6 בפורומים כמו זה, אני חושב. מה שהולך להיות עם המשחק הזה זו תופעה חד פעמית.
אני חושב שגרסה יקרה יותר עם גישה מוקדמת הייתה מוכרת טוב ומכניסה להם עוד יותר בטווח הזמן המיידי, אבל זה כן היה פוגע בערך השיווקי ובעוצמת המותג שהולכים להיווצר סביב "שגעון יום היציאה של GTA 6". זה הולך להיות משהו ממש חסר תקדים, שיגלוש הרבה הרבה מעבר לכותרות באתרי גיימינג.
ואומר את זה האדם שהכי פחות מתרגש מGTA 6 בפורומים כמו זה, אני חושב. מה שהולך להיות עם המשחק הזה זו תופעה חד פעמית.
השיגעון הולך להשאר יותר משבוע, אני לא חושב שאם היו נותנים גישה 48 או 24 שעות קודם זה היה פוגע בצורה כלשהי בהתרגשות או בהייפ או במכירות. מה שכן, זה היה מוציא אותם דושים, ו-T2 היא אולי המפיצה הכי סבבה בכל התעשיה. קן לוין עובד על ג'ודס כבר 13.5 שנים למען השם והם לגמרי זורמים איתו, ורוקסטאר עושים מה שהם רוצים לאורך כמה זמן שהם רוצים ובאיזה תקציב שהם רוצים. אני לא חושב שאנחנו מעריכים את T2 מספיק, הם באמת יהלום בתעשיה המסריחה הזאת.
ובנושא כמעט אחר, אלה התמונות ששחררו על מה שמקבלים אם משלמים 100$:
והנה תמונות של מה שמקבלים אם מזמינים מראש את המשחק (כל מי שמזמין מראש, גם ב-80$) - חבילת רטרו:
הגרפיקה של המשחק הזה פסיכית.
StickSageלא פגיעה במכירות, כל העולם יקנה את המשחק הזה ככה או ככה. אבל כן בשיח שמעבר לקהילות גיימינג אפילו הקאזואליות ביותר.
לתקשורת המיינסטרים הרבה יותר קל לספור לקראת יום אחד ברור שכולם מסתכלים אליו, מאשר לקראת יום אחד בודד עם כוכבית. אני בכיף יכול לראות כתבות על "שפעת" מסתורית שבמקרה משיקה לתאריך היציא ומשאירה אנשים בבית, ברמה כזאת. נגיד את זה ככה - אני אופתע אם אמא שלי לא תדע שGTA 6 יוצא ביום שהוא יוצא לקראת ההגעה של היום הזה.
אני מנחש שגם לא יהיה כלום. לא סרטוני גיימפלי מלאים ובלתי ערוכים עם hud והכל, לא סטרימרים גדולים שמקבלים גישה לכמה שעות להסטרים את המשחק. גם לא ביקורות. שום דבר שיגרע במעט מהציפייה הקולקטיבית והשווה של כולם לקראת הרגע הזה שהמשחק יצא וכולם ישחקו בו. זה רק יהפוך את ההשקה שלו לעוד יותר היסטורית וזכורה. אני לא חושב שזה ישנה את המכירות, שוב - המכירות יהיו "כולם" גם ככה, אבל כן את הערך של המשחק.
ShlomixWarriorהיו יכולים אפילו לתת גישה מוקדמת של שעתיים לאולטימייט, זה בטוח היה מקפיץ את המכירות שלה פי כמה.
גם דרך טובה לווסת מעט את העומס הפסיכי שיהיה בשעות הראשונות.
מאוד מפתיע