כי אתה לא באמת משמעותי בין אם זה 70 או 100. כנראה המכירות הן בערך אותו דבר, אבל גם אם מוכרים פחות או יותר, זה פשוט לא משמעותי.
ספציפית אני חושב שרוב קוני המשחקים לא באמת מודעים לכל העלויות במקום אחר
נוצר ע"י DrKeo·15 בינואר 2025
כי אתה לא באמת משמעותי בין אם זה 70 או 100. כנראה המכירות הן בערך אותו דבר, אבל גם אם מוכרים פחות או יותר, זה פשוט לא משמעותי.
ספציפית אני חושב שרוב קוני המשחקים לא באמת מודעים לכל העלויות במקום אחר
מה זה אומר שאני לא משמעותי? או שאתה מוכר את המשחק או שלא, ואם אתה מוכר אותו תתמחר אותו בהגיון. אין פה מאמץ, זאת החלטה, מספר באקסל. הם השקיעו את הזמן בלהכניס במערכת של סטים ערך, למה לא להכניס ערך הגיוני? כמה זמן לוקח לגגל "70$ בשקלים" ואז לעגל למעלה או למטה?
הכוונה היא, שאם ישראל עושה לחברה 100K$ או 110K$ זה לא באמת משנה להם, הרבה יותר נוח לשמור על המחיר הסטנדרטי שהגיעו אליו לפני 5 שנים ואפילו לא להשקיע את הגוגל שאתה חושב.
ShlomixWarriorבנתיים הדולר התחזק לרמת 3 שקלים לדולר :\
הכוונה היא, שאם ישראל עושה לחברה 100K$ או 110K$ זה לא באמת משנה להם, הרבה יותר נוח לשמור על המחיר הסטנדרטי שהגיעו אליו לפני 5 שנים ואפילו לא להשקיע את הגוגל שאתה חושב.
המחיר כל כך יקר שאין לי מושג מי קונה בכלל, אין מצב שאם יתמחרו את זה נורמאלי המכירות לא ישתפרו פה ביותר מ-10%. זה ליטרלי מספר בקובץ אקסל. הם אולי לא טורחים לעשות את זה, אבל זאת הזיה שהם לא עושים את זה.
אני חושב שהנקודה היא שגם אם זה יהיה 50%, זה 50K. קשה לי לראות שזה באמת מזיז למישהו משהו. (ומי יודע, אם במצב של ישראל היום זה לא גם סוג של "מגיע להם שישלמו")
כלומר, הם יכולים למכור משחקים גם ב-2000 שקלים פה, בשלב כלשהו הם צריכים להבין שיש שוק כלשהו שהם יכולים להכניס ממנו יותר כסף מתיקון מספר אחד באקסל. אני גם בטוח שאנחנו לא השוק היחיד שסובל.
נכון, אבל זה לא ב-2000. זה מספר בשבילם שהוא סביר באקסל ולמה להם לשחק כל הזמן עם המספר?
נכון, אבל זה לא ב-2000. זה מספר בשבילם שהוא סביר באקסל ולמה להם לשחק כל הזמן עם המספר?
לא צריך לשחק כל הזמן, צריך להעריך פר משחק בכל פעם שמשחררים משחק. כמה משחקים מפיצות כבר מוציאות בשנה בסטים? 6? המחירים כרגע מתואמים לדולר של פחות או יותר 2010, יש הבדל בין "לשחק כל הזמן עם המספר" ללא לגעת בו מאז אובמה.