VOXELIM

משחקי 2026

נוצר ע"י DrKeo·15 בינואר 2025

683 הודעות
bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,030הצטרף: 09 באפריל 2013
#675

כי אתה לא באמת משמעותי בין אם זה 70 או 100. כנראה המכירות הן בערך אותו דבר, אבל גם אם מוכרים פחות או יותר, זה פשוט לא משמעותי.

ספציפית אני חושב שרוב קוני המשחקים לא באמת מודעים לכל העלויות במקום אחר

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 14:50
#676

מה זה אומר שאני לא משמעותי? או שאתה מוכר את המשחק או שלא, ואם אתה מוכר אותו תתמחר אותו בהגיון. אין פה מאמץ, זאת החלטה, מספר באקסל. הם השקיעו את הזמן בלהכניס במערכת של סטים ערך, למה לא להכניס ערך הגיוני? כמה זמן לוקח לגגל "70$ בשקלים" ואז לעגל למעלה או למטה?

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,030הצטרף: 09 באפריל 2013
#677

הכוונה היא, שאם ישראל עושה לחברה 100K$ או 110K$ זה לא באמת משנה להם, הרבה יותר נוח לשמור על המחיר הסטנדרטי שהגיעו אליו לפני 5 שנים ואפילו לא להשקיע את הגוגל שאתה חושב.

ShlomixShlomixWarrior
הודעות: 788הצטרף: 14 באפריל 2013
#678

בנתיים הדולר התחזק לרמת 3 שקלים לדולר :\

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#679
ציטוט מאת bozeman

הכוונה היא, שאם ישראל עושה לחברה 100K$ או 110K$ זה לא באמת משנה להם, הרבה יותר נוח לשמור על המחיר הסטנדרטי שהגיעו אליו לפני 5 שנים ואפילו לא להשקיע את הגוגל שאתה חושב.

המחיר כל כך יקר שאין לי מושג מי קונה בכלל, אין מצב שאם יתמחרו את זה נורמאלי המכירות לא ישתפרו פה ביותר מ-10%. זה ליטרלי מספר בקובץ אקסל. הם אולי לא טורחים לעשות את זה, אבל זאת הזיה שהם לא עושים את זה.

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,030הצטרף: 09 באפריל 2013
#680

אני חושב שהנקודה היא שגם אם זה יהיה 50%, זה 50K. קשה לי לראות שזה באמת מזיז למישהו משהו. (ומי יודע, אם במצב של ישראל היום זה לא גם סוג של "מגיע להם שישלמו")

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#681

כלומר, הם יכולים למכור משחקים גם ב-2000 שקלים פה, בשלב כלשהו הם צריכים להבין שיש שוק כלשהו שהם יכולים להכניס ממנו יותר כסף מתיקון מספר אחד באקסל. אני גם בטוח שאנחנו לא השוק היחיד שסובל.

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,030הצטרף: 09 באפריל 2013
#682

נכון, אבל זה לא ב-2000. זה מספר בשבילם שהוא סביר באקסל ולמה להם לשחק כל הזמן עם המספר?

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 26 ביוני 2026 בשעה 17:12
#683
ציטוט מאת bozeman

נכון, אבל זה לא ב-2000. זה מספר בשבילם שהוא סביר באקסל ולמה להם לשחק כל הזמן עם המספר?

לא צריך לשחק כל הזמן, צריך להעריך פר משחק בכל פעם שמשחררים משחק. כמה משחקים מפיצות כבר מוציאות בשנה בסטים? 6? המחירים כרגע מתואמים לדולר של פחות או יותר 2010, יש הבדל בין "לשחק כל הזמן עם המספר" ללא לגעת בו מאז אובמה.