בקלות, קאפקום ונינטנדו.
נושא ההתערבויות 3.0
נוצר ע"י DrKeo·30 במרץ 2026
אני מתחיל לחשוב שנתתי טווחים נמוכים מדי בהימור על פראגמטה.
LaskinElderבינתיים השיא הוא 56 אלף אז סטיק מוביל
בינתיים השיא הוא 56 אלף אז סטיק מוביל
64k 😬
LaskinElderכן, חצה את ה-60, אז כנראה שזה ייסגר על 60-80, אבל מי יודע, אולי איכשהו יקפוץ אפילו מעבר
יפה מאוד קאפקום. לא יודע אם זה אומר הרבה על המכירות אבל נקווה שימכור ממש טוב, שיעודד את קאפקום לחזור לעוד ועוד IP חדשים
כלל האצבע הוא x10 עותקים מהשיא ביום הראשון אז נראה שפרגמטה מכר רק במחשב קצת פחות ממליון ביום שיגור. סופר מרשים.
אני רואה שליוצר ההתערבות אין אפשרות לאכוף פרסום תוצאות לפני התאריך שהוגדר בהתחלה? כדאי להוסיף.
פרגמטה כנראה לא הולך לעשות שיא נוסף בסופ"ש הזה. ההימור הנכון הוא 60,001 - 80,000.
אפשר להכניס אופציה לניחושים מוסתרים? למשל, הימור על מספר CCU ספציפי אבל שזה יראה רק שהמשתמש הכניס הימור בלי להראות מהו.
בשביל למנוע 'העתקה' של הימורים עם שוני מינורי. כשההימור נסגר לניחושים נוספים אז זה יציג את הערכים שכל אחד כתב.
LaskinElderניחושים מוסתרים זה רעיון טוב
לגבי תאריך התוצאות - לפעמים, נדיר אבל קורה - משחק פתאום מתפוצץ כמה ימים או שבועות אחרי ההשקה, אז אם קובעים תאריך זה חלק מהשיקול ולדעתי לא כדאי לשנות.
כן, אבל מלכתחילה טעיתי בזמן פרסום התוצאות שציינתי, ופרגמטה הוא לא משחק RPG ארוך שיש לו סיכוי לעשות PEAK בסופ"ש שני והלאה.
LaskinElderלא נורא, ממתינים טיפה
עדכנתי את התוצאות הימור של Pragmata.
התכנון שלי הוא לעשות הימור CCU פתוח ל subnautica 2, אבל נדב לא הספיק להוסיף אפשרות לניחושים מוסתרים?
ניחושים מוסתרים די סותר את הקונספט של הת'רד - להמר ואז לעשות דיון על ההימורים. כמו שתמיד עשינו פה.
הניחושים יוצגו בסגירת ההימור לניחושים נוספים.
הפואנטה היא (אמנם שמתאימה יותר לקהילות גדולות) היא מניעת 'רכיבה' על הימורים של אנשים אחרים שהיסטורית זוכים/קרובים בהימורים שלהם.
זה גם מצמצם את הנטייה להתגודדות הניחושים סביב טווח קטן, כי מי שבא לנחש רואה מה אחרים ניחשו ופחות סביר שהוא יהמר משהו out there.
בחזון שלי הייתי גם נותן ניקוד אקסטרה למישהו שלקח הימור קיצוני משאר הניחושים ויצא המנצח.
זה לא באמת רלוונטי לקהילה שלנו של כמה עשרות, ואם לא רוצים שכמה אנשים יבחרו באותו מספר יש את האפשרות לעשות הימורים יחודיים.
הימור ייחודי לא פותר את זה כי כל הקטע זה למנוע לקיחת הימור של מנחש מצליח ולשנות אותו מינורית ולקוות שהסטייה הקטנה תהיה לטובתך.
זה מעודד העתקת הימורים והתבססות על ניתוחים של משתמשים אחרים.
הימור ייחודי לא פותר את זה כי כל הקטע זה למנוע לקיחת הימור של מנחש מצליח ולשנות אותו מינורית ולקוות שהסטייה הקטנה תהיה לטובתך.
זה מעודד העתקת הימורים והתבססות על ניתוחים של משתמשים אחרים.
אבל אף אחד לא עושה את זה כי אנחנו קהילה קטנה ומנסים (לרוב) לא להיות דושים אחד לשני. זאת פשוט לא בעיה אצלנו, ולעשות הימורים נסתרים יוריד את רמת הדיונים שההימורים יוצרים.
ועוד נקודה למחשבה, המשחק דלף אתמול, כמו פורצה 6, וזמין באתרים פיראטים.
matangt6Traineeהייתי רוצה שזה יהיה 70 אבל אנחנו מדברים על Take Two... עם כל הכבוד עד כמה המותג חזק אני לא רואה את המשחק עובר את רף ה80 דולר לגרסת הבסיס..
נינטנדו כבר לוקחת 80$ על משחקים גדולים, התמימות של מצביעי ה-70$ 😬
LaskinElderאני מאמין שיש סיכוי ל-90-100 דולר אבל חושב גם שהם לא ירצו לחרבן את הPR אז… יאללה נו, 80.
אם זה 70 אני אהיה מאוד מופתע.
אני מאמין שיש סיכוי ל-90-100 דולר אבל חושב גם שהם לא ירצו לחרבן את הPR אז… יאללה נו, 80.
אם זה 70 אני אהיה מאוד מופתע.
70$ יהיה שוק גדול, 100$ גם שוק גדול. 90$ יעשה רעש, 80$ יעבור בלי בציוץ.
https://voxelim.com/forums/games/topic/357?page=35
פה היית במועדון ה 90 איתי!
StickSageנינטנדו כבר לוקחת 80$ על משחקים גדולים, התמימות של מצביעי ה-70$ 😬
וואלה, לא קניתי משחק של נינטנדו מאז פוקימון סילבר לגיימבוי קולור. טוב, "קניתי"... גם אז לא ידעתי כמה הם עולים :)
אבל כן, למען האמת אלו חדשות בשבילי לא היה לי מושג שמחקי נינטנדו עולים 80$. אם כך אני אכן רואה מצב הגיוני יותר שגם GTA יעלה ככה, אבל אני מאמין בניחוש שלי!
וואלה, לא קניתי משחק של נינטנדו מאז פוקימון סילבר לגיימבוי קולור. טוב, "קניתי"... גם אז לא ידעתי כמה הם עולים :)
אבל כן, למען האמת אלו חדשות בשבילי לא היה לי מושג שמחקי נינטנדו עולים 80$. אם כך אני אכן רואה מצב הגיוני יותר שגם GTA יעלה ככה, אבל אני מאמין בניחוש שלי!
יש לך עדין זמן לערוך...
https://voxelim.com/forums/games/topic/357?page=35
פה היית במועדון ה 90 איתי!
האמת שאני ממש חצוי בינהם. 80$ יעבור לכולם מאוד בקלות בגרון בגלל נינטנדו. אבל בדיוק בגלל שזה יעבור בכזו קלות גם 90$ לגמרי אפשרי.
במקומם הייתי מתמחר ב-80$, אבל עושה גרסת דלוקס שעולה 100$ עם גישה 3 ימים מוקדם יותר. אנשים פשוט לא יעמדו בזה.
גם אני הייתי עושה כך במקומם. מיליונים יקנו את ה 100$