VOXELIM

נושא ההתערבויות 3.0

נוצר ע"י DrKeo·30 במרץ 2026

103 הודעות
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#50

בקלות, קאפקום ונינטנדו.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#51

אני מתחיל לחשוב שנתתי טווחים נמוכים מדי בהימור על פראגמטה.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#52

בינתיים השיא הוא 56 אלף אז סטיק מוביל

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#53
ציטוט מאת Laskin

בינתיים השיא הוא 56 אלף אז סטיק מוביל

64k 😬

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#54

כן, חצה את ה-60, אז כנראה שזה ייסגר על 60-80, אבל מי יודע, אולי איכשהו יקפוץ אפילו מעבר

יפה מאוד קאפקום. לא יודע אם זה אומר הרבה על המכירות אבל נקווה שימכור ממש טוב, שיעודד את קאפקום לחזור לעוד ועוד IP חדשים

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 18 באפריל 2026 בשעה 19:57
#55

כלל האצבע הוא x10 עותקים מהשיא ביום הראשון אז נראה שפרגמטה מכר רק במחשב קצת פחות ממליון ביום שיגור. סופר מרשים.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#56

אני רואה שליוצר ההתערבות אין אפשרות לאכוף פרסום תוצאות לפני התאריך שהוגדר בהתחלה? כדאי להוסיף.
פרגמטה כנראה לא הולך לעשות שיא נוסף בסופ"ש הזה. ההימור הנכון הוא 60,001 - 80,000.

אפשר להכניס אופציה לניחושים מוסתרים? למשל, הימור על מספר CCU ספציפי אבל שזה יראה רק שהמשתמש הכניס הימור בלי להראות מהו.
בשביל למנוע 'העתקה' של הימורים עם שוני מינורי. כשההימור נסגר לניחושים נוספים אז זה יציג את הערכים שכל אחד כתב.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#57

ניחושים מוסתרים זה רעיון טוב

לגבי תאריך התוצאות - לפעמים, נדיר אבל קורה - משחק פתאום מתפוצץ כמה ימים או שבועות אחרי ההשקה, אז אם קובעים תאריך זה חלק מהשיקול ולדעתי לא כדאי לשנות.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#58

כן, אבל מלכתחילה טעיתי בזמן פרסום התוצאות שציינתי, ופרגמטה הוא לא משחק RPG ארוך שיש לו סיכוי לעשות PEAK בסופ"ש שני והלאה.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#59

לא נורא, ממתינים טיפה

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#60

עדכנתי את התוצאות הימור של Pragmata.

התכנון שלי הוא לעשות הימור CCU פתוח ל subnautica 2, אבל נדב לא הספיק להוסיף אפשרות לניחושים מוסתרים?

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 11 במאי 2026 בשעה 22:03
#61

ניחושים מוסתרים די סותר את הקונספט של הת'רד - להמר ואז לעשות דיון על ההימורים. כמו שתמיד עשינו פה.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#62

הניחושים יוצגו בסגירת ההימור לניחושים נוספים.

הפואנטה היא (אמנם שמתאימה יותר לקהילות גדולות) היא מניעת 'רכיבה' על הימורים של אנשים אחרים שהיסטורית זוכים/קרובים בהימורים שלהם.
זה גם מצמצם את הנטייה להתגודדות הניחושים סביב טווח קטן, כי מי שבא לנחש רואה מה אחרים ניחשו ופחות סביר שהוא יהמר משהו out there.
בחזון שלי הייתי גם נותן ניקוד אקסטרה למישהו שלקח הימור קיצוני משאר הניחושים ויצא המנצח.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#63

זה לא באמת רלוונטי לקהילה שלנו של כמה עשרות, ואם לא רוצים שכמה אנשים יבחרו באותו מספר יש את האפשרות לעשות הימורים יחודיים.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#64

הימור ייחודי לא פותר את זה כי כל הקטע זה למנוע לקיחת הימור של מנחש מצליח ולשנות אותו מינורית ולקוות שהסטייה הקטנה תהיה לטובתך.
זה מעודד העתקת הימורים והתבססות על ניתוחים של משתמשים אחרים.

HypnoHypnoVeteran
הודעות: 1,129הצטרף: 20 בספטמבר 2023
#65
טוען הימור...
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 13 במאי 2026 בשעה 23:36
#66
ציטוט מאת Hypno

הימור ייחודי לא פותר את זה כי כל הקטע זה למנוע לקיחת הימור של מנחש מצליח ולשנות אותו מינורית ולקוות שהסטייה הקטנה תהיה לטובתך.
זה מעודד העתקת הימורים והתבססות על ניתוחים של משתמשים אחרים.

אבל אף אחד לא עושה את זה כי אנחנו קהילה קטנה ומנסים (לרוב) לא להיות דושים אחד לשני. זאת פשוט לא בעיה אצלנו, ולעשות הימורים נסתרים יוריד את רמת הדיונים שההימורים יוצרים.

ציטוט מאת Hypno
טוען הימור...

ועוד נקודה למחשבה, המשחק דלף אתמול, כמו פורצה 6, וזמין באתרים פיראטים.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#67
טוען הימור...
matangt6matangt6Trainee
הודעות: 146הצטרף: 11 באפריל 2020
#68
ציטוט מאת DrKeo
טוען הימור...

הייתי רוצה שזה יהיה 70 אבל אנחנו מדברים על Take Two... עם כל הכבוד עד כמה המותג חזק אני לא רואה את המשחק עובר את רף ה80 דולר לגרסת הבסיס..

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#69

נינטנדו כבר לוקחת 80$ על משחקים גדולים, התמימות של מצביעי ה-70$ 😬

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#70

אני מאמין שיש סיכוי ל-90-100 דולר אבל חושב גם שהם לא ירצו לחרבן את הPR אז… יאללה נו, 80.

אם זה 70 אני אהיה מאוד מופתע.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#71
ציטוט מאת Laskin

אני מאמין שיש סיכוי ל-90-100 דולר אבל חושב גם שהם לא ירצו לחרבן את הPR אז… יאללה נו, 80.

אם זה 70 אני אהיה מאוד מופתע.

70$ יהיה שוק גדול, 100$ גם שוק גדול. 90$ יעשה רעש, 80$ יעבור בלי בציוץ.

StickStickSage
הודעות: 5,150הצטרף: 07 ביוני 2013
#73
ציטוט מאת DrKeo

נינטנדו כבר לוקחת 80$ על משחקים גדולים, התמימות של מצביעי ה-70$ 😬

וואלה, לא קניתי משחק של נינטנדו מאז פוקימון סילבר לגיימבוי קולור. טוב, "קניתי"... גם אז לא ידעתי כמה הם עולים :)
אבל כן, למען האמת אלו חדשות בשבילי לא היה לי מושג שמחקי נינטנדו עולים 80$. אם כך אני אכן רואה מצב הגיוני יותר שגם GTA יעלה ככה, אבל אני מאמין בניחוש שלי!

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#74
ציטוט מאת Stick

וואלה, לא קניתי משחק של נינטנדו מאז פוקימון סילבר לגיימבוי קולור. טוב, "קניתי"... גם אז לא ידעתי כמה הם עולים :)
אבל כן, למען האמת אלו חדשות בשבילי לא היה לי מושג שמחקי נינטנדו עולים 80$. אם כך אני אכן רואה מצב הגיוני יותר שגם GTA יעלה ככה, אבל אני מאמין בניחוש שלי!

יש לך עדין זמן לערוך...

ציטוט מאת Klayman

https://voxelim.com/forums/games/topic/357?page=35

פה היית במועדון ה 90 איתי!

האמת שאני ממש חצוי בינהם. 80$ יעבור לכולם מאוד בקלות בגרון בגלל נינטנדו. אבל בדיוק בגלל שזה יעבור בכזו קלות גם 90$ לגמרי אפשרי.

במקומם הייתי מתמחר ב-80$, אבל עושה גרסת דלוקס שעולה 100$ עם גישה 3 ימים מוקדם יותר. אנשים פשוט לא יעמדו בזה.

KlaymanKlaymanSage
הודעות: 7,291הצטרף: 13 באפריל 2013
#75

גם אני הייתי עושה כך במקומם. מיליונים יקנו את ה 100$