VOXELIM

נושא ההתערבויות 3.0

נוצר ע"י DrKeo·30 במרץ 2026

103 הודעות
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#100

פייראמבלם 70$, אבל הגרסה הפיזית 80$, כנראה כדי לדחוף מכירות דיגיטליות. TOTK עולה 70$, פשוט יש לו DLC שדרוג ב-10$, אבל להתחשב בזה שהוא אחד המשחקים המוכרים בהסטוריה כנראה שההחלטה הייתה נכונה לגביו גם. מריו קארט, זלדה, מריו, אלה משחקים ששורדים מחירים גבוהים בדיוק כמו GTA. פייר אמבלם פחות, החלטה טפשית לדעתי.

matangt6matangt6Trainee
הודעות: 146הצטרף: 11 באפריל 2020
#101

מה אתם אומרים? הימור על אם הולך לצאת גרסת דיסק לGTA6?

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,030הצטרף: 09 באפריל 2013
#102

זה הימור לא מתאים, כי לא תצא. תהיה קופסה עם קוד מקסימום. לא יהיה דיסק כי ככה דברים דולפים ובימינו אין כבר באמת מישהו שלא מחובר לאינטרנט בשביל המשחק

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#103

אכן, זה רשמי שאין בקופסה דיסק.