VOXELIM

וקסלים 2.0

נוצר ע"י DrKeo·23 במרץ 2026

127 הודעות
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#126
ציטוט מאת bozeman

@DrKeo כמה הערות / שיפורים למצב הנוכחי:

  1. עדיין כשיש הודעה חדשה בנושא, לחיצה ספציפית על האייקון הכתום עצמו לא עובדת רק המסביב (מצטער, זה נורא מציק לי...)

מעניין, זה לא קורה לי, אני אעשה קצת QA בנושא.

ציטוט מאת bozeman
  1. בהתראות הייתי שמח שיהיה גם את הכפתור "סמן הכל כנקראו" כמו שיש כשלוחצים על "ראה הכל ונפתח הדף החדש. פשוט שיהיה אפשר לסמן הכל כנקראו בלי לפתוח את הדף הספציפי להתראות.

רעיון טוב.

ציטוט מאת bozeman
  1. אם ניתן להוסיף בחלונית הזאת של ההתראות שכשעומדים על ההתראה יהיה טולטיפ עם ההתחלה של ההודעה עצמה שעליה יש התראה, זה יהיה מועיל

אפשרי, נחשוב על פיתרון שם.

ציטוט מאת bozeman
  1. הסקרולר הורטיקלי בהתראות לא בעיצוב הכללי של הפורום (אצלי זה בולט כי הוא גם לבן)

זה כנראה עניין של הגדרות מחדל של הדפדפן, אני אבדוק בנוגע לכפות את זה על כולם.

ציטוט מאת bozeman
  1. עדיין המנגנון של פתיחת ההודעה האחרונה / ההודעה האחרונה שלא נקרא לא עובד כמו שצריך. לפעמים הוא נשאר בהודעה הראשונה בעמוד , לעיתים קופץ למקום המתאים (להודעה החדשה או האחרונה) ולעיתים הוא קופץ למקום באמצע. (אני חושב שהוא עושה בעיות בעיקר אם אתה יוצא מנושא באותו סשן ואז חוזר אליו בגלל הודעה חדשה שמישהו הוסיף או סתם שוב לקרא הודעות

זה עניין של התנהגות גלילה של דפדפנים מודרנים. אם תגלול אפילו טיפה לפני שהוא הספיק לגלול, אתה תבטל את הפעולה.

הגלילה מתבצעת לפי המיקום בציר ה-Y של התוכן ברגע עלית העמוד. יש לנו לא מעט תוכן חיצוני דינאמי שנטען אחרי עלית העמוד (למשל ציוצים) ולכן המיקום בציר ה-Y יכול להתפספס בגלל אותו תוכן. זה לא באמת משהו פתיר אלה אם נעשה המתנה של כמה שניות לפני הגלילה, שלדעתי יהיה מטרד אפילו יותר מבאס.

ציטוט מאת bozeman
  1. עדיין חסר לי מדריך ל"כיצד נצטט נכון" הודעות ובעיקר חלוקה באמצע שלהן.

אתה צודק, וזה בעיקר בגלל הבאגים בפיצול הודעות.

ציטוט מאת bozeman
  1. הפיצול ציטוט לא תמיד עובד. הוא לא תמיד עובד אם מסמנים משפט ואז לוחצים. הוא לא תמיד עובד אם עומדים בסוף משפט או תחילת משפט. למשל ניסיתי על ההודעה שלך עם הטריילר היילו על הPS. כשסימנתי את כל המשפט הראשון "יאי, איזה כיף." הפיצול לא עבד. כשעמדתי אחרי הנדוקה בסוף המשפט - הוא לא עבד. כשעמדתי בתחילת השורה הבאה ("אגב, ראיתי טענות ...") זה כן עבד. בקיצור, אני מבין מכאן שהפיצול הוא תמיד ליצירת פיצול בתחילת הפסקה עצמה. מה שאני הייתי חושב זה שהפיצול יהיה מהמקום המסומן והלאה. ספציפית אולי גם הכפתור במיקום קצת נסתר, הייתי שוקל לשים אותו גם ליד הכפתורים למטה של הכנס ציטוטים, ככפתור ממש ושיהיה פעיל כמובן רק כשאתה בתוך ציטוט.

הפיצול ציטוט כבר תוקן, אבל עדין לא העלתי את זה כי יחד איתו יש עדכון מאוד גדול טכני שדורש הרבה QA שעדין לא עשיתי.

ציטוט מאת bozeman
  1. אין אפשרות למחיקת הודעה בנושא לאחר שהתחלת לכתוב אותה ואז יש שמירה זמנית. אני מבין שצריך מצד אחד לשמור לכל מקרה, מצד שני, אין לי היום יוכלת למחוק את דראפט ההודעה למעט מחיקת כל התוכן שלה עצמה ידנית. (לפחות לא שראיתי)

כן זה ב-TODO שלי, צריך את זה באמת.

ציטוט מאת bozeman
  1. שליחת הודעות משתמשים אפשרית ממש רק מתוך פתיל הודעה ממש. הייתי מאפשר לפתוח לפחות את פרופיל המשתמש שאתה רוצה לשלוח לו הודעה או ישירות בליחצה על הלינק של השם במסך הראשי כשהוא מראה מי מחובר, או לחיצה על הכפתור במסך הראשי של רשימת המשתמשים הכללית של הפורום (אגב, כדאי להחליף את השם ל"רשימת חברים בפורום"...).

האמת ששליחת הודעה למשתמש זמין בכל עמוד בפורום ישירות למשתמש בכל הודעה (מתחת לאוואטר יש אייקון של מעטפה). וגם באזור של ההודעות הפרטיות, פשוט יוצרים שם הודעה חדשה.

ציטוט מאת bozeman
  1. אפשרות למחיקת הודעות פרטיות. כרגע אפילו אם פתחת הודעה חדשה לשלוח למשתמש, אפילו בטעות, אין לך דרך למחוק אותה. צריך להיות דרך למחיקה, גם של שיחה וגם של הודעות פרטיות, גם אם היא רק למשתמש עצמו, גם אחרי שליחת ההודעות.

צודק.

ציטוט מאת bozeman
  1. בהודעות הפרטיות מופיע הזמן רק של התאריך ללא שנה...

צודק, באג.

ציטוט מאת glass man

יש לי דבר אחד קטנוני שהייתי רוצה שישתפר עכשיו כשאנחנו בעלי הבית על הפלטפורמה . לול.

הרבה פעמים שאני קורא על משחק שאני לא מכיר אני מעתיק את השם שלו בCOPY PASTE מאיזשהו אתר אינטרנט ואז מה שקורה בוקסלים 2.0 זה שהגופן של הטקסט שלי משתנה לגופן של הטקסט שהעתקתי גם גודל הגופן וגם הצורה של הגופן. זה גורם לכך שבאמצע השוונג של החפירה אני צריך למחוק את הטקסט. אני בטוח שאחד הכפתורים פה בממשק יכולים להחזיר את גודל הגופן והצורה שלו לגודל המקורי אבל אני מטומטם אז אין לי מושג איזה מהם עושה את זה והיה נחמד אם היה אפשר לנעול את גודל הגופן לגודל וצורה מסוימים ושזה לא ישתנה לא משנה מה.

כמו שקליימן אמר, אפשר להדביק בלי הערכים של ה-style של הטקסט. אבל בלי קשר, אני הולך להוסיף כפתור שמנקה סטיילינג בחזרה לסגנון הדיפולטי של הפורום בשביל נוחות.

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,030הצטרף: 09 באפריל 2013
#127

ראיתי לפחות שסמן הכל כנקרא הוסף ועובד.

לא יכולתי לבדוק את נושא האיקון שהכתום שלא מוביל לתוך נושא, כי הייתה רק הודעה חדשה אחת שהדעתי אליה לפה מההתראות...

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 11 ביוני 2026 בשעה 00:13
#128

עלתה גרסה חדשה:

  • כפתור פיצול ציטוט עובד כמו שצריך, גם באמצע משפט.

  • כפתור מחיקת טיוטא (מחק משמאל לכפתור השמירה בסרגל הכלים של כל הודעה).

  • כפתור הסרת סטיילינג מטקסט מסומן (T עם x קטן עליו בסרגל הכלים).

  • אפשר למחוק הודעות פרטיות (רק בצד שלך זה מוחק).

  • אפשר למחוק דיון פרטי שלם (רק בצד שלך).

  • התאריכים בהודעות הפרטיות סודרו.

  • ריחוף עכבר על נוטיפיקציות נותן בקרוב קצר של ההודעה הרלוונטית.

  • שיפור לתיוג יוזר בהודעה.

  • תיקון לבאג שבו לחיצה על האייקון וקסלים הדולק בת׳רד שיש בו הודעה חדשה לא נכנס לת׳רד.

  • תיקין ויזואלי לפס גלילה בהודעות ונוטיפיקציות.

ויש עוד כמה תיקוני באגים קטנים.