@DrKeo כמה הערות / שיפורים למצב הנוכחי:
עדיין כשיש הודעה חדשה בנושא, לחיצה ספציפית על האייקון הכתום עצמו לא עובדת רק המסביב (מצטער, זה נורא מציק לי...)
מעניין, זה לא קורה לי, אני אעשה קצת QA בנושא.
בהתראות הייתי שמח שיהיה גם את הכפתור "סמן הכל כנקראו" כמו שיש כשלוחצים על "ראה הכל ונפתח הדף החדש. פשוט שיהיה אפשר לסמן הכל כנקראו בלי לפתוח את הדף הספציפי להתראות.
רעיון טוב.
אם ניתן להוסיף בחלונית הזאת של ההתראות שכשעומדים על ההתראה יהיה טולטיפ עם ההתחלה של ההודעה עצמה שעליה יש התראה, זה יהיה מועיל
אפשרי, נחשוב על פיתרון שם.
הסקרולר הורטיקלי בהתראות לא בעיצוב הכללי של הפורום (אצלי זה בולט כי הוא גם לבן)
זה כנראה עניין של הגדרות מחדל של הדפדפן, אני אבדוק בנוגע לכפות את זה על כולם.
עדיין המנגנון של פתיחת ההודעה האחרונה / ההודעה האחרונה שלא נקרא לא עובד כמו שצריך. לפעמים הוא נשאר בהודעה הראשונה בעמוד , לעיתים קופץ למקום המתאים (להודעה החדשה או האחרונה) ולעיתים הוא קופץ למקום באמצע. (אני חושב שהוא עושה בעיות בעיקר אם אתה יוצא מנושא באותו סשן ואז חוזר אליו בגלל הודעה חדשה שמישהו הוסיף או סתם שוב לקרא הודעות
זה עניין של התנהגות גלילה של דפדפנים מודרנים. אם תגלול אפילו טיפה לפני שהוא הספיק לגלול, אתה תבטל את הפעולה.
הגלילה מתבצעת לפי המיקום בציר ה-Y של התוכן ברגע עלית העמוד. יש לנו לא מעט תוכן חיצוני דינאמי שנטען אחרי עלית העמוד (למשל ציוצים) ולכן המיקום בציר ה-Y יכול להתפספס בגלל אותו תוכן. זה לא באמת משהו פתיר אלה אם נעשה המתנה של כמה שניות לפני הגלילה, שלדעתי יהיה מטרד אפילו יותר מבאס.
עדיין חסר לי מדריך ל"כיצד נצטט נכון" הודעות ובעיקר חלוקה באמצע שלהן.
אתה צודק, וזה בעיקר בגלל הבאגים בפיצול הודעות.
הפיצול ציטוט לא תמיד עובד. הוא לא תמיד עובד אם מסמנים משפט ואז לוחצים. הוא לא תמיד עובד אם עומדים בסוף משפט או תחילת משפט. למשל ניסיתי על ההודעה שלך עם הטריילר היילו על הPS. כשסימנתי את כל המשפט הראשון "יאי, איזה כיף." הפיצול לא עבד. כשעמדתי אחרי הנדוקה בסוף המשפט - הוא לא עבד. כשעמדתי בתחילת השורה הבאה ("אגב, ראיתי טענות ...") זה כן עבד. בקיצור, אני מבין מכאן שהפיצול הוא תמיד ליצירת פיצול בתחילת הפסקה עצמה. מה שאני הייתי חושב זה שהפיצול יהיה מהמקום המסומן והלאה. ספציפית אולי גם הכפתור במיקום קצת נסתר, הייתי שוקל לשים אותו גם ליד הכפתורים למטה של הכנס ציטוטים, ככפתור ממש ושיהיה פעיל כמובן רק כשאתה בתוך ציטוט.
הפיצול ציטוט כבר תוקן, אבל עדין לא העלתי את זה כי יחד איתו יש עדכון מאוד גדול טכני שדורש הרבה QA שעדין לא עשיתי.
אין אפשרות למחיקת הודעה בנושא לאחר שהתחלת לכתוב אותה ואז יש שמירה זמנית. אני מבין שצריך מצד אחד לשמור לכל מקרה, מצד שני, אין לי היום יוכלת למחוק את דראפט ההודעה למעט מחיקת כל התוכן שלה עצמה ידנית. (לפחות לא שראיתי)
כן זה ב-TODO שלי, צריך את זה באמת.
שליחת הודעות משתמשים אפשרית ממש רק מתוך פתיל הודעה ממש. הייתי מאפשר לפתוח לפחות את פרופיל המשתמש שאתה רוצה לשלוח לו הודעה או ישירות בליחצה על הלינק של השם במסך הראשי כשהוא מראה מי מחובר, או לחיצה על הכפתור במסך הראשי של רשימת המשתמשים הכללית של הפורום (אגב, כדאי להחליף את השם ל"רשימת חברים בפורום"...).
האמת ששליחת הודעה למשתמש זמין בכל עמוד בפורום ישירות למשתמש בכל הודעה (מתחת לאוואטר יש אייקון של מעטפה). וגם באזור של ההודעות הפרטיות, פשוט יוצרים שם הודעה חדשה.
אפשרות למחיקת הודעות פרטיות. כרגע אפילו אם פתחת הודעה חדשה לשלוח למשתמש, אפילו בטעות, אין לך דרך למחוק אותה. צריך להיות דרך למחיקה, גם של שיחה וגם של הודעות פרטיות, גם אם היא רק למשתמש עצמו, גם אחרי שליחת ההודעות.
צודק.
בהודעות הפרטיות מופיע הזמן רק של התאריך ללא שנה...
צודק, באג.
יש לי דבר אחד קטנוני שהייתי רוצה שישתפר עכשיו כשאנחנו בעלי הבית על הפלטפורמה . לול.
הרבה פעמים שאני קורא על משחק שאני לא מכיר אני מעתיק את השם שלו בCOPY PASTE מאיזשהו אתר אינטרנט ואז מה שקורה בוקסלים 2.0 זה שהגופן של הטקסט שלי משתנה לגופן של הטקסט שהעתקתי גם גודל הגופן וגם הצורה של הגופן. זה גורם לכך שבאמצע השוונג של החפירה אני צריך למחוק את הטקסט. אני בטוח שאחד הכפתורים פה בממשק יכולים להחזיר את גודל הגופן והצורה שלו לגודל המקורי אבל אני מטומטם אז אין לי מושג איזה מהם עושה את זה והיה נחמד אם היה אפשר לנעול את גודל הגופן לגודל וצורה מסוימים ושזה לא ישתנה לא משנה מה.
כמו שקליימן אמר, אפשר להדביק בלי הערכים של ה-style של הטקסט. אבל בלי קשר, אני הולך להוסיף כפתור שמנקה סטיילינג בחזרה לסגנון הדיפולטי של הפורום בשביל נוחות.