לינק פותח את מיצרי הורמוז.
תרבות גיימינג
נוצר ע"י DrKeo·18 בדצמבר 2014
היום לפני עשור שוחרר אנצ'רטד 4, וכידוע, מדובר במשחק שעבר סוג של גיהנום פיתוחי ידוע לשמצה עם עזיבה מתוקשרת של איימי הניג, גניזה של המון תוכן ולמעשה קיימות שתי גרסאות של אנצ'רטד 4- זו של דרוקמן וסטרלי, וזו של הניג שלא נזכה לשחק.
חפרתי המון על הגרסא של הניג, הפרויקט בתקופה הזו תמיד סיקרן אותי כדי לנסות להבין מה בדיוק השתבש בדרך, והסרטון (יותר כמו סרט, בכל זאת שעה וחצי) הוא בערך כל מה שחלמתי- עם המון,המון פוטג' חדש שלא פורסם עד כה וקטעים מבילדים מוקדמים.
שווה מאוד צפייה:
זה היוצר של The last night. מעבר לעובדה שהמשחק נראה פאקינג מטורף, ישראלי שלא קונה אותו מבצע פשע נגד האנושות.
LaskinElder
מדובר בחשבון של קולין מוריארטי.
השותף לפודקאסט + עורך ומפיק התכניות של LSM דסטין פורמן גם כן קיבל הודעה של ״אתה הבא בתור״, הישר מהחשבון PSN של קולין, לאחר הפריצה.
לטענתו - לא היה שום פישינג והוא מעלה את האפשרות שיש מישהו מבפנים (משמע עובד של סוני) שעשה את זה כי יש לו 2FA שמישהו ביטל עוד לפני הפריצה אבל אני לא חושב שיש לו את הידע בתחום כדי להעריך את זה בצורה רצינית.
זה ״חדשות״ כי מדובר בפודקאסט מפוקס-פלייסטיישן הכי גדול שיש.
מדובר בחשבון של קולין מוריארטי.
השותף לפודקאסט + עורך ומפיק התכניות של LSM דסטין פורמן גם כן קיבל הודעה של ״אתה הבא בתור״, הישר מהחשבון PSN של קולין, לאחר הפריצה.
לטענתו - לא היה שום פישינג והוא מעלה את האפשרות שיש מישהו מבפנים (משמע עובד של סוני) שעשה את זה כי יש לו 2FA שמישהו ביטל עוד לפני הפריצה אבל אני לא חושב שיש לו את הידע בתחום כדי להעריך את זה בצורה רצינית.
זה ״חדשות״ כי מדובר בפודקאסט מפוקס-פלייסטיישן הכי גדול שיש.
ראיתי כבר הערכות שזה קרה בגלל פירצה שנותנת לכל אדם עם השם משתמש PSN שלך ומספר סידורי של טרנזקציה אחת שעשית ב-PSN גישה לחשבון שלך. זאת פירצת אבטחה פשוט מטורפת, ליטרלי כל מה שצריך זה לראות חשבונית PSN אחת שלך, מסמך שאנשים לא מתיחסים אליו ברצינות בשום צורה.
LaskinElderטוב שזה קורה ואז יוכלו לתקן
ריאיון נחמד של בריאן אלטנו מ-IGN עם קן לווין, בין היתר על 30 שנה שלו בתעשייה והפיתוח של Judas, שנשמע שמאוד מתקרב לסיום:
אז מסתבר שכל העניין הזה של דסטיני מת גרם לג'ייסון שרייאר לפתוח ערוץ יוטיוב חדש (?) ולהעלות סרטון ראשון שלו מדבר על דסטיני
תמיד נחמד לקבל קצת יותר רקע על הדברים שהיו בדרך. אין ספק שנראה שכל באנג'י סאגה ראויה לסרט (ומבט על כל התעשיה) או לפחות כספר. הסיפור שלהם שמערב את החברות הגדולות בעולם המשחקים, מנהלים רעילים, החלטות של כסף, פיתוח וקהל מעריצים בהחלט הכל נמצא בסיפור הזה.
(אגב, יש כמה דברים חדשים בסרטון שלא ידעתי, למשל הארולד ראיין, שהיה הנשיא של באנג'י ועזב לאחר שD2 נדחה, להקים את 'פרובבלי מנסטרס' שאח"כ אלו שהפכו לאלו שיצרו את קונקורד...)
LaskinElderיפה לו, 130 אלף צפיות, 15 אלף מנויים, לערוץ שעלה לפני כמה שעות…
לא ברור איך הוא לא פתח עד עכשיו. היה תקוע בפודקאסט הטפשי הזה טריפל קליק עם 2000 צפיות בכל פרק.
LaskinElderאם היה חשוב לו טראפיק הוא לא היה עובר לבלוסקיי וסוגר את את הטוויטר...
זה לא באמת בעיה של טראפיק לעבור לבלוסקיי כשאתה עיתונאי שפונה לגיימרים שמאלנים, יש לו שם כמעט 200K עוקבים. למשל סטיבן טטילו נמצא בשתי הפלטפורמות, הוא העלה את הביקורת שלו למינה והוא קבל יותר לייקים בבלוסקיי.
ברור שטראפיק אמור לעניין אותו, ביחוד שהוא כותב ספרים ורוצה לשווק אותם. והנה, עם הערוץ החדש הוא יוכל אולי אפילו לצאת לעצמאות אם יהיו לו מספיק עוקבים.
LaskinElderבטוויטר היו לו (ועדיין יש לו למרות שסגר) כמעט 400K... יכול להיות שהיו יותר כשהיה פעיל.
לסטיבן טטילו יש בטוויטר כמעט 100K ובבלו סקיי בערך 17K ועדין הוא מקבל יותר engagement בבלו סקיי. ברור ש-X גדול יותר בצורה משמעותית, אבל לאנשים מסן פרנסיסקו שנהנים מה-echo chamber שלהם אין בעיה לחצי או רבע העוקבים, engagement די זהה וכל ה-engagement שאתה מקבל הוא חיובי ומחזק. אז אני לא חושב שזה מעיד משהו על הרצון של ג'ייסון ליותר או פחות עוקבים. כלומר, הוא פתח את הערוץ יוטיוב הזה כדי שהוא יצליח, לא כדי שהוא יכשל.
LaskinElderנו, אז טראפיק פחות מעניין אותו :)
לגבי ערוץ היוטיוב - מניח שעם הזמן אם יקבל שיח שלילי הוא גם יסגור אותו ויעבור לפלטפורמה אחרת שלא תעביר עליו ביקורת אף פעם
עצוב להגיד אבל רוב התעשיה עברה לבלוסקיי, או לפחות רוב העיתונאים. המפתחים עדין ב-X. אישית ממש באס אותי שגם ג'ון וגם אלכס מ-DF עברו לשם. כזה רמה נמוכה.
LaskinElderאלכס קומוניסט חרא, לא מפתיע
אלכס קומוניסט חרא, לא מפתיע
אין לך מושג מה הולך עם אוליבר. כל פעם שאני רואה ציוץ איום ונורא, אני נכנס לפרופיל של הבן אדם ואוליבר עוקב אחריו. אני לא יודע למה הוא עוקב, יש לאנשים כל מני סיבות, אבל אם הוא מיושר עם האנשים שהוא עוקב אחריהם הוא אשכרה קומוניסט קיצוני.
אני לא יודע אם ראיתם את הקטע עם קילי וקוג'ימה בשבוע האחרון, אבל לפני שבוע מישהו בטוויטר טען שמאז ה-VGA האחרון בו קוג'ימה הפסיד לE33, הוא לא הגיב, ציטט או עשה לייק לג'ף קילי. כלומר קוג'ימה כועס. זה הפך לקטע טוויטר בו קילי מנפנף לקוג'ימה וקוג'ימה מתעלם.
למשל זה:
וכמובן שכל זה היה PR סוג ב', בדיחה לא מצחיקה במיוחד והנה קילי וקוג'ימה מתאחדים.
חברת tuning של מכוניות הולכת לסגור ביום היציאה של GTA6 כי כל כך הרבה עובדים לקחו חופש שהם לא יוכלו לפעול בצורה סבירה. המערב הופך לאט לאט ליפן.

LaskinElderלפני כמה שבועות @Uncle Pey'j הביא סרטון על האנצ'רטד 4 של איימי האנינג שמעולם לא קבלנו. אתמול קולין מוריארטי ראיין את הבחור שעשה את הסרטון: