VOXELIM

תרבות גיימינג

נוצר ע"י DrKeo·18 בדצמבר 2014

2321 הודעות
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#2300

לינק פותח את מיצרי הורמוז.

Uncle Pey'jUncle Pey'jSage
הודעות: 5,057הצטרף: 04 במרץ 2016
#2301

היום לפני עשור שוחרר אנצ'רטד 4, וכידוע, מדובר במשחק שעבר סוג של גיהנום פיתוחי ידוע לשמצה עם עזיבה מתוקשרת של איימי הניג, גניזה של המון תוכן ולמעשה קיימות שתי גרסאות של אנצ'רטד 4- זו של דרוקמן וסטרלי, וזו של הניג שלא נזכה לשחק.

חפרתי המון על הגרסא של הניג, הפרויקט בתקופה הזו תמיד סיקרן אותי כדי לנסות להבין מה בדיוק השתבש בדרך, והסרטון (יותר כמו סרט, בכל זאת שעה וחצי) הוא בערך כל מה שחלמתי- עם המון,המון פוטג' חדש שלא פורסם עד כה וקטעים מבילדים מוקדמים.

שווה מאוד צפייה:

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#2302

זה היוצר של The last night. מעבר לעובדה שהמשחק נראה פאקינג מטורף, ישראלי שלא קונה אותו מבצע פשע נגד האנושות.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#2303

מדובר בחשבון של קולין מוריארטי.

השותף לפודקאסט + עורך ומפיק התכניות של LSM דסטין פורמן גם כן קיבל הודעה של ״אתה הבא בתור״, הישר מהחשבון PSN של קולין, לאחר הפריצה.

לטענתו - לא היה שום פישינג והוא מעלה את האפשרות שיש מישהו מבפנים (משמע עובד של סוני) שעשה את זה כי יש לו 2FA שמישהו ביטל עוד לפני הפריצה אבל אני לא חושב שיש לו את הידע בתחום כדי להעריך את זה בצורה רצינית.

זה ״חדשות״ כי מדובר בפודקאסט מפוקס-פלייסטיישן הכי גדול שיש.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 19 במאי 2026 בשעה 16:08
#2304
ציטוט מאת Laskin

מדובר בחשבון של קולין מוריארטי.

השותף לפודקאסט + עורך ומפיק התכניות של LSM דסטין פורמן גם כן קיבל הודעה של ״אתה הבא בתור״, הישר מהחשבון PSN של קולין, לאחר הפריצה.

לטענתו - לא היה שום פישינג והוא מעלה את האפשרות שיש מישהו מבפנים (משמע עובד של סוני) שעשה את זה כי יש לו 2FA שמישהו ביטל עוד לפני הפריצה אבל אני לא חושב שיש לו את הידע בתחום כדי להעריך את זה בצורה רצינית.

זה ״חדשות״ כי מדובר בפודקאסט מפוקס-פלייסטיישן הכי גדול שיש.

ראיתי כבר הערכות שזה קרה בגלל פירצה שנותנת לכל אדם עם השם משתמש PSN שלך ומספר סידורי של טרנזקציה אחת שעשית ב-PSN גישה לחשבון שלך. זאת פירצת אבטחה פשוט מטורפת, ליטרלי כל מה שצריך זה לראות חשבונית PSN אחת שלך, מסמך שאנשים לא מתיחסים אליו ברצינות בשום צורה.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#2305

טוב שזה קורה ואז יוכלו לתקן

Uncle Pey'jUncle Pey'jSage
הודעות: 5,057הצטרף: 04 במרץ 2016
#2306

ריאיון נחמד של בריאן אלטנו מ-IGN עם קן לווין, בין היתר על 30 שנה שלו בתעשייה והפיתוח של Judas, שנשמע שמאוד מתקרב לסיום:

bozemanbozemanAdmin
הודעות: 5,030הצטרף: 09 באפריל 2013
#2307

אז מסתבר שכל העניין הזה של דסטיני מת גרם לג'ייסון שרייאר לפתוח ערוץ יוטיוב חדש (?) ולהעלות סרטון ראשון שלו מדבר על דסטיני

תמיד נחמד לקבל קצת יותר רקע על הדברים שהיו בדרך. אין ספק שנראה שכל באנג'י סאגה ראויה לסרט (ומבט על כל התעשיה) או לפחות כספר. הסיפור שלהם שמערב את החברות הגדולות בעולם המשחקים, מנהלים רעילים, החלטות של כסף, פיתוח וקהל מעריצים בהחלט הכל נמצא בסיפור הזה.

(אגב, יש כמה דברים חדשים בסרטון שלא ידעתי, למשל הארולד ראיין, שהיה הנשיא של באנג'י ועזב לאחר שD2 נדחה, להקים את 'פרובבלי מנסטרס' שאח"כ אלו שהפכו לאלו שיצרו את קונקורד...)

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#2308

יפה לו, 130 אלף צפיות, 15 אלף מנויים, לערוץ שעלה לפני כמה שעות…

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 28 במאי 2026 בשעה 11:50
#2309

לא ברור איך הוא לא פתח עד עכשיו. היה תקוע בפודקאסט הטפשי הזה טריפל קליק עם 2000 צפיות בכל פרק.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#2310

אם היה חשוב לו טראפיק הוא לא היה עובר לבלוסקיי וסוגר את את הטוויטר...

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#2311

זה לא באמת בעיה של טראפיק לעבור לבלוסקיי כשאתה עיתונאי שפונה לגיימרים שמאלנים, יש לו שם כמעט 200K עוקבים. למשל סטיבן טטילו נמצא בשתי הפלטפורמות, הוא העלה את הביקורת שלו למינה והוא קבל יותר לייקים בבלוסקיי.

ברור שטראפיק אמור לעניין אותו, ביחוד שהוא כותב ספרים ורוצה לשווק אותם. והנה, עם הערוץ החדש הוא יוכל אולי אפילו לצאת לעצמאות אם יהיו לו מספיק עוקבים.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
נערך לאחרונה: 28 במאי 2026 בשעה 13:56
#2312

בטוויטר היו לו (ועדיין יש לו למרות שסגר) כמעט 400K... יכול להיות שהיו יותר כשהיה פעיל.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 28 במאי 2026 בשעה 14:59
#2313

לסטיבן טטילו יש בטוויטר כמעט 100K ובבלו סקיי בערך 17K ועדין הוא מקבל יותר engagement בבלו סקיי. ברור ש-X גדול יותר בצורה משמעותית, אבל לאנשים מסן פרנסיסקו שנהנים מה-echo chamber שלהם אין בעיה לחצי או רבע העוקבים, engagement די זהה וכל ה-engagement שאתה מקבל הוא חיובי ומחזק. אז אני לא חושב שזה מעיד משהו על הרצון של ג'ייסון ליותר או פחות עוקבים. כלומר, הוא פתח את הערוץ יוטיוב הזה כדי שהוא יצליח, לא כדי שהוא יכשל.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#2314

נו, אז טראפיק פחות מעניין אותו :)

לגבי ערוץ היוטיוב - מניח שעם הזמן אם יקבל שיח שלילי הוא גם יסגור אותו ויעבור לפלטפורמה אחרת שלא תעביר עליו ביקורת אף פעם

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#2315

עצוב להגיד אבל רוב התעשיה עברה לבלוסקיי, או לפחות רוב העיתונאים. המפתחים עדין ב-X. אישית ממש באס אותי שגם ג'ון וגם אלכס מ-DF עברו לשם. כזה רמה נמוכה.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#2316

אלכס קומוניסט חרא, לא מפתיע

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#2317
ציטוט מאת Laskin

אלכס קומוניסט חרא, לא מפתיע

אין לך מושג מה הולך עם אוליבר. כל פעם שאני רואה ציוץ איום ונורא, אני נכנס לפרופיל של הבן אדם ואוליבר עוקב אחריו. אני לא יודע למה הוא עוקב, יש לאנשים כל מני סיבות, אבל אם הוא מיושר עם האנשים שהוא עוקב אחריהם הוא אשכרה קומוניסט קיצוני.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#2318

אני לא יודע אם ראיתם את הקטע עם קילי וקוג'ימה בשבוע האחרון, אבל לפני שבוע מישהו בטוויטר טען שמאז ה-VGA האחרון בו קוג'ימה הפסיד לE33, הוא לא הגיב, ציטט או עשה לייק לג'ף קילי. כלומר קוג'ימה כועס. זה הפך לקטע טוויטר בו קילי מנפנף לקוג'ימה וקוג'ימה מתעלם.

למשל זה:

וכמובן שכל זה היה PR סוג ב', בדיחה לא מצחיקה במיוחד והנה קילי וקוג'ימה מתאחדים.

DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
נערך לאחרונה: 18 ביוני 2026 בשעה 17:45
#2319

חברת tuning של מכוניות הולכת לסגור ביום היציאה של GTA6 כי כל כך הרבה עובדים לקחו חופש שהם לא יוכלו לפעול בצורה סבירה. המערב הופך לאט לאט ליפן.

LaskinLaskinElder
הודעות: 25,345הצטרף: 26 במאי 2013
#2320
DrKeoDrKeoSite Admin
הודעות: 44,249הצטרף: 08 באפריל 2013
#2321

לפני כמה שבועות @Uncle Pey'j הביא סרטון על האנצ'רטד 4 של איימי האנינג שמעולם לא קבלנו. אתמול קולין מוריארטי ראיין את הבחור שעשה את הסרטון: